تویوتا

جزئیات و قیمت تویوتا یاریس GRMN

تویوتا یاریس GRMN بازگشت نسبتاً شکوهمندانه این کمپانی ژاپنی به کلاس هاچبک‌های داغ محسوب می‌شود. تنها ۴۰۰ دستگاه از این هاچبک خوش‌نام تولید خواهد شد که ۱۰۰ دستگاه آن به بازار بریتانیا تعلق دارد.


تویوتای بریتانیا جزئیات مربوط به قیمت و مشخصات یاریس GRMN را اعلام کرده است. بهای این خودرو از ۲۶۲۹۵ پوند آغاز می‌شود. این قیمت باعث شده هاچبک داغ ژاپنی به‌طور قابل‌توجهی گران‌تر از رقبای هم ترازی چون رنو کلیو RS، پژو ۲۰۸ GTI و اوپل کورسا OPC باشد. قیمت این خودروها بین ۲۰ تا ۲۲ هزار پوند است. حتی انتظار می‌رود بهای فورد فیستا ST جدید کمتر از ۲۰ هزار پوند باشد.

از آنجایی که تنها ۱۰۰ دستگاه از یاریس GRMN وارد بریتانیا خواهد شد بنابراین بسیار نادرتر از رقبا خواهد بود اما اگر همین برای شما کافی نیست باید گفت تویوتای بریتانیا معامله وسوسه کننده‌ای را ترتیب داده به این ترتیب داده که در آن خودرو با پیش‌پرداخت ۴۹۵۹ پوندی و پرداخت ماهانه ۲۹۹ پوندی ارائه می‌شود.


رزرو آنلاین هاچبک تویوتا تا ۳۱ اکتبر فعال بوده اما افرادی که قبل از ۲۷ سپتامبر قرارداد خود را امضا کنند این فرصت را خواهند داشت تا با یاریس GRMN در پیست سیلورستون رانندگی کنند.

نیروبخش این خودرو پیشرانه ۱.۸ لیتری سوپرشارژردار بنزینی با قدرت ۲۰۹ اسبی بوده که به یک گیربکس ۶ سرعته دستی متصل شده است. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت یاریس GRMN در ۶.۳ ثانیه ثبت شده و حداکثر سرعت آن به‌صورت الکترونیکی به ۲۳۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است.

دیفرانسیل لغزش محدود تورسن، سیستم تعلیق کم ارتفاع‌تر، میله‌های لغزش و ترمزهای بزرگ‌تر از دیگر تغییرات این خودرو برای ارائه عملکردی بهتر هستند.


انتظار می‌رود اولین نمونه‌های این خودرو در مارس ۲۰۱۸ به دست مشتریان برسد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Kamran

    ۲۷ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (919 ديدگاه)

    فوق‌العادس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. محمد

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (219 ديدگاه)

    موتور ١.٨ لیتری با ٢٠٩ اسب بخار!!معمولا توی رنج هاچ بک های داغ از موتور ٢ لیتری توربو بین ٢۵٠ تا٢٨٠ اسب قدرت میگیرن.البته شایدم بخاطر پایین آوردن اصطحلاک قدرت خروجی رو کم کرده باشند .در کل موتور های سوپر شارژ در دورهای بالا افت گشتاور پیدا میکنند.دوستان اگه کسی اطلاعات بیشتری داره راهنمایی کنه ممنون میشم.ارادت

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا