تویوتاشورلتهوندا

مطمئن‌ترین سواری‌های سبک و ارزان 2014

پس از آنکه مطمئن‌ترین خودروهای سدان لوکس و کم دردسرترین شاسی بلندهای بازار آمریکا را بررسی کردیم، نوبت به آن رسیده که لیست ۹ خودروی سدان و هاچ بک قابل‌اعتماد را نیز با شما در میان بگذاریم. در این لیست نیز به مانند دو لیست قبلی، جی.دی. پاور بر اساس رضایت مشتریان و مشکلات فنی، خودروها را رده بندی کرده است.
هر ساله جی.دی. پاور با هزاران صاحب خودروهای نو و کارکرده، مصاحبه می‌کند تا ارزیابی دقیقی از میزان مقبولیت خودروها و برندها و رضایت مصرف‌کنندگان به دست آورد. دسته‌بندی خودروها در کلاس‌های مختلفی صورت می‌گیرد. این ارزیابی مربوط به خودروهای سواری سبک و غیر لوکس می‌باشد و بدون ترتیب چینش شده است.

بدیهی است که میزان رضایت خریداران نمی‌تواند تنها عامل برای برجسته نمودن خودروها باشد زیرا دیدگاه‌ها، خواسته‌ها و انتظارات مشتریان از خودروهایشان با دیدگاه فنی کارشناسان، ممکن است تفاوت‌های معنی‌داری داشته باشد.

شورلت ایمپالا ۲۰۱۴

نسل جدید این خودرو در نمایشگاه خودروی نیویورک در سال ۲۰۱۲ رونمایی شد. ابعاد بزرگ، انجین های چهار و شش سیلندر، تکنولوژی‌های ایمنی برتر نسبت به رقبا، طراحی جذاب و شتاب بالا از جمله ویژگی‌های این خودرو می‌باشد.

Chevrolet Impala 2014
Chevrolet Impala 2014

 

شورلت مالیبو ۲۰۱۴

این چهره‌ای که از مالیبو می‌بینید درواقع فیس لیفتی از مدل ۲۰۱۳ این خودرو است. تغییرات در فیس لیفت شامل تغییر جلوپنجره، تغییر چراغ‌ها، اضافه شدن رنگ مشکی برای فضای داخلی، بهتر شدن هندلینگ و سیستم تعلیق و افزایش قابلیت‌های ایمنی می‌باشد.

2014 Chevrolet Malibu 2.0L Turbo
۲۰۱۴ Chevrolet Malibu 2.0L Turbo

 

شورلت ولت ۲۰۱۴

خودروی معروف و جنجالی شورلت، روزهای آخر خود را می‌گذارند و تست نسل جدید این خودرو آغاز شده. اما این دلیل نمی‌شود مشکلات و دردسرهایش نسبت به رقیبان بیشتر باشد. دولت فدرال امریکا و دولت‌های ایالتی، از حداقل ۳۰۰۰ دلار به بالا برای چنین خودروهایی یارانه در نظر گرفته‌اند تا تشویقی باشد برای خرید بیشتر این نوع خودروهای پاک و کم‌مصرف.

2011 Chevrolet Volt
۲۰۱۱ Chevrolet Volt

 

هوندا آکورد ۲۰۱۴

جای تعجب ندارد که آکورد را در این لیست ببینیم. آکورد سال‌هاست به عنوان بهترین سدان از دید مشتری شناخته می‌شود. هوندا نیز به مانند نسل‌های قبل این خودرو، نسل کنونی را به بهترین شکل طراحی کرده.
این خودرو با موتورهای چهار و شش سیلندر و هم‌چنین انجین هیبریدی قابل خرید است. آکورد با فاصله‌ای اندک در فروش، کمری را دنبال می‌کند.

2014 Honda Accord Hybrid EX-L
۲۰۱۴ Honda Accord Hybrid EX-L

 

هوندا سیویک ۲۰۱۴

هوندا سیویک، یکی از دو خودرو شهری کوچک در این لیست می‌باشد. سیویک در دو مدل اصلی دو در و چهار در قابل دسترسی است. مدل فرعی با پسوند SI موتور قدرتمندتر و رینگ‌های بزرگ‌تری دارد و از حس اسپرت تری نسبت به مدل معمولی برخوردار است.

2014 Honda Civic EX-L
۲۰۱۴ Honda Civic EX-L

 

تویوتا آوالون ۲۰۱۴

آوالون به همراه ایمپالا دومین فول سایز این لیست است. نسل جدید این خودرو با فضای داخلی بسیار جذاب، انجین هیبریدی منحصربه‌فرد در کلاس خود، رقبا را به چالش می‌کشد.
مدل هیبریدی این خودرو در هر صد کیلومتر رقم شگفت‌انگیز ۵.۸ لیتر بنزین می‌سوزاند.

2013 Toyota Avalon XLE
۲۰۱۳ Toyota Avalon XLE

 

تویوتا کمری ۲۰۱۴

حتماً منتظر دیدن کمری در این لیست بودید! پرفروش‌ترین خودروی سدان در بازار امریکا باید هم بی‌عیب و بی‌دردسر باشد. کمری از موتورهای هیبریدی و چهار سیلندر و شش سیلندر بنزینی بهره می‌برد.
تویوتا که نگران غلبه رقبا بر کمری بود، چندی پیش فیس لیفت این خودرو را رونمایی کرد، خودرویی که بیشتر به‌منزله نسل جدید می‌ماند تا یک فیس لیفت!

2015 Toyota Camry XSE
۲۰۱۵ Toyota Camry XSE

 

تویوتا کرولا ۲۰۱۴

شاید هنگام دیدن کرولا نسل جدید، کمی با نمای خارجی‌اش مشکل داشته باشید. خیلی‌ها معتقدند کرولای مخصوص امریکای شمالی، بیش از حد محافظه‌کارانه طراحی شده است. اما این خودرو از نظر مصرف سوخت و مشخصات فنی یکی از بهترین اتومبیل‌ها در کلاس خود است. بیشتر داشبورد این خودرو از مواد نرم و باکیفیت ساخته شده و جای صحبت باقی نمی‌گذارد.

2014 Toyota Corolla
۲۰۱۴ Toyota Corolla

 

تویوتا پریوس ۲۰۱۴

تویوتا پریوس کنونی پس از طی کردن سه نسل و فیس لیفت های گسترده، امروزه به انتخاب بسیاری از افراد تبدیل شده. مشکلاتی مانند طراحی نه چندان جذاب، کندی خودرو و مشکلات فنی در این نسل کم‌تر دیده می‌شود. مصرف میانگین ۴.۷ لیتر در صد کیلومتر رقمی نیست که بتوان به راحتی از کنارش گذشت.

2014-toyota-prius-plug-in-hybrid

تویوتا یاریس هاچ بک ۲۰۱۴

یاریس جدید با موتور ۱.۵ لیتری ۱۰۶ اسب بخاری در یک نسخه اسپرت SE نیز وارد بازار شده است. این خودروی با وجود ۹ کیسه هوا، مصرف سوخت بسیار مقرون‌به‌صرفه، هزینه نگهداری پایین و نشان تویوتا، یکی از خودروهای کوچک دوست‌داشتنی خریداران جوان به شمار می‌آید.

yaris

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

رامین شهیدی

رامین شهیدی، لیسانس صنایع و نویسنده مجله پدال، علاقه مند به دنیای خودرو

مطالب مشابه

‫۶۳ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (512 ديدگاه)

    ای ول بازم تویوتا گل کاشت…..عاشقتم تویوتا

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. amir

      ۸ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (40 ديدگاه)

      بازم هوندا و تویوتا خودشونو نشون دادن مرسی.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Ferya

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (684 ديدگاه)

    عشقــــه ایمپالا

    همه ی نسل هاش <3 <3

    :-)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ali

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (20 ديدگاه)

    این ماشینا الان ارزان و سبک بودن خخخخخخخخخخخخخخخخ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. asadi

    ۳۰ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (26 ديدگاه)

    اوه ژاپن و آمریکا رو

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا