متفرقه

ویژگی جدید اوبر برای حفظ امنیت کاربران

پس از قتل یک دانشجو در ماه پیش، اوبر ویژگی‌های جدیدی را برای سرویس اشتراک خودرویی خود معرفی کرده است.


برنامه‌ی جدید اوبر که به عنوان بخشی از برنامه‌ی امنیت کامپوس و با همکاری دانشگاه کارولینای جنوبی معرفی شده شامل نوتیفیکیشن جدیدی است که به کاربران یادآوری می‌کند خودروی فراخوانده شده را پیش از سوار شدن بررسی کنند و از جزئیات آن همچون پلاک خودرو، تصویر راننده و… مطمئن گردند.


کاربران اوبر در کارولینای جنوبی نیز به مناطقی ویژه برای سوار شدن هدایت خواهند شد که در آنجا پلیس‌ها حضور دارند. این کار برای اطمینان از امنیت مسافران انجام می‌شود. اوبر می‌گوید برای راه‌اندازی این ویژگی در دیگر ایالت‌های آمریکا با دانشگاه‌های این کشور همکاری خواهد کرد.

UBER
این شرکت همچنین در حال راه‌اندازی کمپینی آگاهی‌بخش برای آگاه کردن تمامی مسافران اوبر از بهبود ایمنی خود قبل از سوار شدن به خودرو می‌باشد. این کمپانی بزرگ کمپین جدیدی راه انداخته که هدف آن کمک کردن همه به یکدیگر به منظور پیشگیری از وقوع جرم است.


معرفی این ویژگی‌های ایمنی جدید سه هفته پس از آن صورت می‌گیرد که سامانتا جوزفسون دانشجوی ۲۱ ساله‌ی دانشگاه کارولینای جنوبی به‌صورت اشتباهی در صندلی عقب یک شورولت ایمپالا نشست. او فکر می‌کرد که این خودرو همان خودروی اوبر سفارش داده شده است اما راننده‌ی ۲۴ ساله‌ی خودرو هم‌اکنون به قتل جوزفسون و دفن جسد آن در حومه‌ی شهر متهم شده است.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (1433 ديدگاه)

    چرا سیستم های اشتراک خودرویی تو ایران راه نمیوفته؟؟
    مگه تاکسی آنلاینهایی مثل اسنپ و تپسی که اومدن کم درامد دارن؟؟؟
    .
    قسمت جالبش اینجاست که مدیر خود شرکت اوبر ایرانیه
    اما نمونه ایرانی نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. me84

      ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸
      سوابق: (1772 ديدگاه)

      .
      راه افتاده ولی مثل اینکه کارش زیاد نگرفته. اسمشم یادم نیست ولی بنظر میاد مدیریت و تبلیغات خوبی نداره چون کمتر کسی میدونه که هست

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. بهراد

      ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸
      سوابق: (753 ديدگاه)

      “پس از مهاجرت، پدرش که مجبور شده بود برای مراقبت از پدربزرگ بیمارش به ایران سفر کند شش سال را در ایران در زندان گذراند و مادرش مجبور شد سه فرزند را در خارج از کشور به تنهایی بزرگ کند. او در سال ۱۹۹۱ لیسانس مهندسی برق بیوالکتریک خود را از دانشگاه براون گرفت؛ و مثل بعضی از اعضای فامیل خود در امور مالی و فناوری مشغول کار شد. هفت سال برای یک بانک سرمایه‌گذاری کار کرد و بعد به یک شرکت اینترنتی پیوست.”ویکیپدیا
      این عزیز دلارو فراری دادن بجاش تو این گل کاشتن. مفهوم بارز آمریکا مغز میکِشه ما گیس میکِشیم هم مریم میریزا خانی هست.
      صد تا از عزیزانی که این احکامو صادر می کنن رو هم جمع کنیم با هیچکودوم این مغز ها برابری نمی کنه

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا