متفرقه

تیزر تاپ گیر با آخرین حضور مت لبلانک

فصل جدید گرندتور از هجدهم ژانویه توسط شبکه آمازون پرایم پخش خواهد شد اما طرفداران تاپ گیر هم باید منتظر فصل جدید این برنامه باشند. اخیراً هم تیزر جدیدی از این فصل تاپ گیر منتشر شده است.


بیست و ششمین فصل تاپ گیر که آخرین حضور مت لبلانک خواهد بود پذیرای طیف متنوعی از خودروها همچون فیات پاندا کراس، پورشه پانامرا، رولزرویس فانتوم و پورشه ۹۱۱ GT3 RS بوده است. در این کلیپ همچنین می‌بینیم که مسابقه‌ای بین بنتلی کانتیننتال GT جدید و خودروی مسابقه‌ای بنتلی اسپید ۸ متعلق به اوایل قرن ۲۱ برگزار می‌شود.


همچون تیزرها و فصل‌های قبلی، جدیدترین فصل تاپ گیر با ماجراجویی‌های دیگری هم همراه خواهد بود که از جمله ی آن‌ها می‌توان به تست خودروهای لوکس گوناگون اشاره کرد. البته به نظر می‌رسد جنگ خودروهای ارزان‌قیمت نیز در فصل جدید تاپ گیر برقرار خواهد بود.


فصل جدید این برنامه به زودی روی آنتن خواهد رفت اما فعلاً تاریخ دقیق آن منتشر نشده است. صرف‌نظر از زمان پخش، در این فصل شاهد آخرین فصل لبلانک خواهیم بود. او گفته بود حضور در تاپ گیر هیجان بسیار زیادی داشته اما سفرهای زیاد آن باعث شده از خانواده و دوستان دور باشد.

اگرچه لبلانک یک سلبریتی شناخته شده است اما جایگزین‌های او پدی مک گینس کمدین و بازیکن اسبق کریکت اندرو فلینتاف هستند. این تنها تغییر تاپ گیر نیست زیرا روی رید نیز برنامه را ترک خواهد کرد اما در بخش جانبی این برنامه همچنان حضور خواهد داشت.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۲۸ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (126 ديدگاه)

    تاپ گیر بعد از رفتن جرمی و ریچارد و جیمز دیگه اون طراوت قبلی رو نداره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. نوید جهرمی

      ۲۸ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (3691 ديدگاه)

      یه چیز دیگه هم هس. بیشتر به سمت شوآف برای جذب مخاطب رفته و از ماشین بازی و تست خودرو فاصله گرفته. مثل سری فیلم های فست اند فریس که دیگه رنگ و بوی جدا از ماشین بازی گرفت.
      بهتر بود بعد از رفتن سه کله پوک، اسم این برنامه رو هم عوض میکردن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Hami

        ۲۸ دی ۱۳۹۷
        سوابق: (169 ديدگاه)

        اتفاقاً دو فصل آخر Top Gear بیشتر از Grand Tour روی خودرو ها متمرکز بوده و تست های بهتری داشته، در حالی که GT بیشتر روی کمدی و سرگرمی مخاطب عام متمرکز بود. TG برنامه خودرویی بهتریه و GT برنامه کمدی بهتری. تازه قرار در فصل های بعدی Grand Tour از تست های فنی فاصله گرفته و بیشتر به ماجراجویی های کمدی تبدیل بشه ، متاسفانه BBC میخواد بعد از فصل آینده TG رو هم به سمت کمدی ببره.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. OMID

    ۲۸ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (2172 ديدگاه)

    گرند تور الان در واقع جایگزین تاپ گیر هست
    تاپ گیر دیگه بعد از رفتنه جیمز و ریچارد و جرمی دیگه مثل قبلش نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. مهدی

    ۲۸ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (1589 ديدگاه)

    تاپ گیر که قبلا فقط تبلیغات ماشین های انگلیسی بود و مسخره بازی… باز الان قابل استنادتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. سجاد

    ۳۰ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    وااااااااای چرا انقدر ادای کلارکسون رو در میارن تمام کاراهاش انگار فقط یه تقلیده
    خاااااااااک…?????

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا