متفرقه

تغییر دوباره زمان برگزاری نمایشگاه دیترویت

نمایشگاه خودروی آمریکای شمالی معمولاً در ماه ژانویه برگزار می‌شد اما به منظور حفظ فاصله زمانی با نمایشگاه‌های CES و لس‌آنجلس به ماه ژوئن موکول شده بود.

قرار بود اولین نمایشگاه تابستانی دیترویت امسال برگزار شود اما این امر به خاطر شیوع گسترده ویروس کرونا محقق نشد. احتمالاً به خاطر دارید که مرکز TCF این نمایشگاه به بیمارستان صحرایی تبدیل شد و دست‌اندرکاران برگزاری این رویداد خودرویی اعلام کردند در ژوئن ۲۰۲۱ دوباره بازخواهند گشت.

اما امروز دوباره اعلام شد زمان برگزاری نمایشگاه دیترویت تغییر کرده است. نمایشگاه دیترویت ۲۰۲۱ حالا قرار است از ماه سپتامبر شروع به کار کرده و تا نهم اکتبر فعال باشد. مقامات نمایشگاه همچنین قول داده‌اند محلی برای نمایش نسل فعلی و بعدی حمل‌ونقل باشند و محصولات جذابی را برای رسانه‌های بین‌المللی و عموم مردم به نمایش بگذارند.

این موضوع کاملاً خوش‌بینانه به نظر می‌رسد زیرا نمایشگاه‌های خودرو با چالش‌های زیادی روبرو هستند اما مدیر اجرایی نمایشگاه دیترویت می‌گوید:

ما با بسیاری از شرکای خود صحبت کرده‌ایم و آن‌ها کاملاً درباره تغییر زمان برگزار این رویداد خودرویی هیجان‌زده هستند.

جدای از اعلام تغییر زمان برگزاری نمایشگاه به پاییز سال ۲۰۲۱، مقامات نمایشگاه دیترویت اظهار داشته‌اند دیگر ایده برگزاری آن در تابستان را دنبال نخواهند کرد و این نمایشگاه همچنان در فصل پاییز برگزار خواهد شد. این ایده می‌تواند بد باشد زیرا با نمایشگاه IAA مونیخ که قبلاً با نام فرانکفورت شناخته می‌شد هم‌زمان خواهد بود.

مقامات نمایشگاه دیترویت به دنبال کم‌رنگ نشان دادن این تلاقی زمانی بوده و گفته‌اند: “ما این رویداد را اواخر ماه برگزار خواهیم کرد. سپتامبر زمانی عالی برای معرفی محصولات جدید بوده و در همان زمان چالش‌های رویدادهای خودرویی زیاد در فصل بهار نیز حذف خواهند شد.”

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. Hadi

    ۲ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    پدال
    نسل جدید ب ام و m3 و m4 رونمایی شد…
    لطفاً پوشش بدید…

    موافقم 5
    مخالفم 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا