متفرقه

تماشای دریفت هیجان‌انگیز با تصویربرداری پهپاد

فکر کردن به اینکه تنها در همین ۵ سال گذشته تکنولوژی و محبوبیت پهپادها چقدر بهبود یافته است انسان را به فکر فرومی‌برد. در سال‌های قبل پهپادهای شخصی تقریباً وجود نداشتند و نیازی هم نیست به قیمت بسیار بالای آن‌ها در چند سال پیش اشاره کرد. هم‌اکنون و در انتهای سال ۲۰۱۸ هر فردی می‌تواند با چند صد دلار یک پهپاد بخرد و شروع به فیلم‌برداری از آسمان نماید. در فیلمی که “دریفت هارد” نام داشته و آن را مشاهده خواهید کرد یکی از کاربران با استفاده از پهپاد اقدام به تصویربرداری از خودروهای گوناگون کرده است.


برخلاف دیگر ویدئوهای دریفت تصویربرداری شده توسط پهپادها شما می‌توانید صدای دور پیشرانه‌ی را به همراه موزیک خاص دهه‌ی ۸۰ و ۹۰ بشنوید و حس و حال بهتری داشته باشید. دیدن اینکه پهپاد چقدر به خودروها نزدیک می‌شود جالب‌توجه است. در برخی لحظات به نظر می‌رسد که پهپاد کاملاً با خودروها مسابقه داده و به چند متری درب خودروها می‌رسد. به جرات می‌توان گفت کاربر این پهپاد تجربه‌ی زیادی در کنترل آن داشته است.


در این فیلم که با دریفت نیسان ۳۵۰Z آغاز می‌شود چندین خودروی متنوع را مشاهده می‌کنیم که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به نیسان S13 240SX و اینفینیتی G35 اشاره کرد.

پهپاد یاد شده به طرز دیوانه‌واری به خودروها نزدیک می‌شود و لحظات هیجان‌انگیزی را ثبت می‌کند. اگر این ویدئوی دریفت باعث ایجاد هیجان در شما نشود شک داریم که چیز دیگری بتواند آن را انجام دهد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. NAVID۰۰۹۸

    ۲۱ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (10203 ديدگاه)

    آینده تحت تاثیر پهپادها قرار میگیره ، ببینید کی گفتم بهتون .
    حمل و نقل آینده ۱۰۰٪ به صورت خودکار و هوایی انجام میشه ، آینده دور نیست ، همین نزدیکی هاست .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Danial

      ۲۱ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (466 ديدگاه)

      داداش برا اونا دور نیست برا ما خیلی دوره من فک کنم پرایدمو مجبورم تا 30 سال دیگه نگهدارم با این وضعیت گرونی صفرشم نمیشه خرید که برسه برم پهباد پرنده بخرم باهاش بیام سرکار :| البته متاسفانه

      موافقم 0
      مخالفم 1
  2. hami

    ۲۱ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (3 ديدگاه)

    تا الان خواب بودی
    شروع شده دادا

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۲۱ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (10203 ديدگاه)

      هنوز گسترده نشده ، و جنبه تفریحی و دفاعی داره ، به مانند روزی که خودرو فقط برای ثروتمندان بود و توسط فورد و خط تولید مدل T ، روز به روز برای مردم عادی ارزانتر میشد .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. datsun

    ۲۱ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (3480 ديدگاه)

    جمع سلاطین دریفت جمعِ??
    ❤سیلویا❤

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. emad1990

    ۲۲ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (999 ديدگاه)

    جالب نبود سردرد گرفتم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا