متفرقه

فصل چهارم گرند تور با تغییرات بزرگی ساخته می‌شود

فصل سوم برنامهٔ گرند تور ماه آینده در شبکهٔ آمازون پخش خواهد شد اما پیش‌ازاین شایعاتی به پایان ساخت این برنامهٔ محبوب پس از فصل سوم اشاره داشتند. حال اما خوشبختانه مشخص شده این شایعات صحت ندارند و این آخرین باری نخواهد بود که جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می در این شبکه دیده می‌شوند زیرا به‌تازگی توئیتی از آمازون منتشر شده که نشان از ساخت فصل چهارم این برنامه دارد. در این توئیت گفته شده:

«ما ساخت گرند تور را برای فصل چهارم تمدید کرده‌ایم و باافتخار طی سال‌های آینده همچنان میزبان جرمی، ریچارد و جیمز خواهیم بود. در فصل آینده، بچه‌ها چادر را کنار گذاشته و به سفرهای جاده‌ای و ماجراجویی‌های بزرگی خواهند رفت که میدانیم علاقه‌مندان به این برنامه عاشق آن‌ها هستند».

بنابراین نه‌تنها گرند تور همچنان ادامه خواهد داشت بلکه اجرای آن‌هم همچنان با سه مجری محبوب سابق خواهد بود؛ اما بخش دوم توئیت آمازون کمی مرموز است و دقیقاً مشخص نیست منظور این شبکه از کنار رفتن چادر و سفرهای جاده‌ای چیست. بااین‌حال گزارشی ادعا کرده است که این یعنی در فصل چهارم گرند تور بخش‌های استودیو حذف خواهد شد. به‌عبارت‌دیگر، بجای قسمت‌های استودیویی و بررسی‌های سنتی، فصل‌های آیندهٔ گرند تور طی دو سال آینده حداقل از چهار برنامهٔ ویژهٔ تشکیل خواهد شد؛ بنابراین در اصل گرند تور بعد از فصل سوم، بجای بیش از ۱۰ قسمت یک‌ساعته، از قسمت‌های ویژهٔ کمتر اما طولانی‌تر تشکیل خواهد شد.

پیش‌ازاین جرمی کلارکسون هم در طول فیلم‌برداری فصل سوم گرند تور گفته بود:

«همه‌چیز باید تغییر کند. ما ۱۷ سال است که این برنامه را با نشستن در استودیو و آزمایش خودروها در پیست ساخته‌ایم اما چند بار دیدن حرکت یک ب‌ام‌و در پیست جذابیت دارد؟ همیشه همان چهارچرخ و یک صندلی است. پس چه چیز بیشتری می‌توان در مورد آن گفت؟ این پایان یک دوره در برنامه‌سازی ما است».

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. AMANTE

    ۲۵ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (1854 ديدگاه)

    همین جوری برای فصل 3 شوق و اشتیاق داشتیم که آمازون بازم این شوق اشتیاق رو با خبر ساخت و تغییر تم و اجرا در فصل 4 بیشتر هم کرد.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. محمد

    ۲۵ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (68 ديدگاه)

    برخی سایت ها کاملاً اشتباه نوشتند که این سه نفر بازنشسته شدند ولی اصل خبر همینه که پدال نوشته

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. نوید جهرمی

    ۲۵ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (3691 ديدگاه)

    تاپ گییر بدون اینا دیگه اون برنامه سابق نشد. الان گرندتور از تاپ گییر هم بهتر و جذاب تر شده. هر قسمتشو چن بار هم میبینی خسته نمیشی و هر بار جذابه.
    دمشون گرم. خوب شد جرمی اخراج شد و باعث فصل جدیدی با گرندتور شد.

    موافقم 3
    مخالفم 0
  4. حمیدرضا

    ۲۵ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    گرند تور نسبت به تاپ گیر برنامه بهتری هست چون بین المللی هست تاپ گیر فقط چنتا برنامه خارج از انگلستان ساخت ولی اینا همه چیزو و همه جا تست می کنن
    حیف که دارن پیر میشن کاش خودشون چنتا جایگزین خوب برا خودشون بیارن

    موافقم 1
    مخالفم 0
  5. مهران

    ۲۶ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (299 ديدگاه)

    در یک کلام عاشقشونم و پای همه برنامه هاشونم قهقهه زدم

    موافقم 2
    مخالفم 0
  6. سعید

    ۶ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    همین الان اخرین قسمت از فصل سه رو تماشا کردم و واقعا داشتم گریه میکردم بهترین مجری و برنامه دنیا هستن

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا