متفرقه

لغو نمایشگاه SEMA در سال 2020

کمتر از یک ماه پس از انتشار بیانیه‌ی دست‌اندرکاران نمایشگاه SEMA که در آن به ثبت‌نام هزاران شرکت‌کننده و بازدیدکننده از این رویداد خودرویی اشاره شده بود خبر آمده که SEMA 2020 برگزار نخواهد شد.

مقامات برگزارکننده این رویداد خودرویی با انتشار بیانیه‌ای گفته‌اند به خاطر همه‌گیری ویروس کرونا و نگرانی‌های موجود درباره سلامتی شرکت‌کنندگان، این نمایشگاه در سال ۲۰۲۰ برگزار نخواهد شد.

اگرچه دست‌اندرکاران SEMA در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری آن در ماه نوامبر بودند اما گفته شد که نگرانی‌ها و عدم قطعیت‌هایی وجود داشت و به همین خاطر نمایشگاه موردبحث لغو شده و مبالغ پرداختی افراد به آن‌ها بازگردانده خواهد شد.

البته شاید نمایشگاه SEMA به‌طور کامل لغو نشده باشد. مقامات مسئول گفته‌اند نظرسنجی اخیر نشان داده افراد به برگزاری نمایشگاه به‌صورت مجازی و دیجیتال علاقه نشان داده‌اند و به همین خاطر مقامات برگزاری نمایشگاه جایگزین‌های محتمل برای برگزاری را بررسی خواهند کرد.

همان‌گونه که قبلاً گفته شده بود نمایشگاه CES نیز تنها به رویدادی دیجیتال در سال ۲۰۲۱ تبدیل خواهد شد. مقامات برگزارکننده این رویداد نیز قول داده‌اند تجربه‌ای جذاب را ارائه کنند و بازدیدکنندگان از جدیدترین تکنولوژی‌ها لذت ببرند.

شاید SEMA هم رویدادی مشابهی را ارائه کند. البته زمان به سرعت می‌گذرد زیرا قرار بود SEMA 2020 از سوم نوامبر شروع به کار کند.

از شانزدهم جولای تاکنون، یعنی زمانی که مقامات برگزارکننده SEMA گفته بودند این نمایشگاه برگزار خواهد شد تعداد ۲۲۳۶۰ نفر دیگر در نوادا به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده و تعداد کل مبتلایان به ۵۲۸۲۸ نفر و تعداد فوتی‌ها نیز به ۸۹۰ نفر رسیده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. مهدی اکرمی

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (88 ديدگاه)

    اتفاقا برگزاری مجازی فکر خیلی خیلی خوبه. اینجوری ما هم میتونیم شرکت کنیم و قطعا تجربه ی فوق العاده ای میشه
    راه درست همینه. ما نباید در برابر کرونا خودمون رو حبس کنیم، بلکه باید خودمون رو سازگار کنیم و روش ها رو تغییر بدیم

    موافقم 4
    مخالفم 0
  2. Ho3ein

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (361 ديدگاه)

    این نمایشگاه مخصوص اون هایی هست که عاشق شاسی بلند و افرود هستن
    ای کاش میشد ما هم میتونستیم بریم اما …?

    موافقم 2
    مخالفم 0
  3. بابای باران

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (92 ديدگاه)

    شاید تجربه ای بشه حتی وقتی مشکل کرونا هم حل شد…برای کسانی که نمی تونن در نمایشگاه حاضر باشند نمایشگاه به صورت محازی برگذار بشه…یعنی هر دو روش باشه

    موافقم 2
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا