چشم اندازهفته نامه

بهترین خودروی خانوادگی لوکس 2019 از نگاه CarBuzz

وقتی در فکر خرید یک خودروی خانوادگی باشید ارزش خودرو در برابر مبلغ پرداختی معمولاً اولویت اصلی خواهد بود. اکثر خانواده‌ها بودجه محدودی دارند و بنابراین احتمال خرید خودرویی با قیمت ۶ رقمی توسط آن‌ها بالا نیست. در قسمت‌های قبلی بهترین خودروی مفرح خانوادگی ۲۰۱۹ از نظر CarBuzz را منتشر کردیم اما حالا می‌خواهیم خودروهای لوکس‌تری را نیز خدمت شما معرفی کنیم. برخلاف خودروی خانوادگی مفرح، جایزه خودروی خانوادگی لوکس محدودیتی از نظر بودجه و قیمت ندارد.

هر سه فینالیست انتخاب شده توسط CarBuzz در حقیقت می‌توانستند برنده باشند. برخی خودروهایی که از راه‌یابی به فینال بازماندند عبارت‌اند از جنسیس G70، مزراتی لوانته، مرسدس بنز E63، مرسدس بنز GLE و ولوو XC60. شاید از دیدن اینکه هر سه فینالیست این جایزه شاسی‌بلند هستند تعجب کنید. خب خانواده‌ها شاسی بلندها را خیلی دوست دارند و این موضوع در جوایز CarBuzz هم منعکس شده است.

  • فینالیست: آئودی Q8 2019

این خودرو قبلاً تست شده است. Q8 تنها شاسی‌بلند کوپه این لیست بوده و دلیل خوبی هم برای انتخاب آن وجود دارد. این خودرو هم‌اکنون خواهان زیادی در بازار دارد. رقبایی مثل ب‌ام‌و X6 و مرسدس بنز GLE کوپه به اندازه‌ی Q8 جذاب نیستند. CarBuzz این خودرو را دوست داشته و طراحی آن بدون عجیب شدن را ستایش می‌کند.

زیر کاپوت قدبلند جذاب ارباب حلقه‌ها پیشرانه ۶ سیلندر توربوی ۳۳۵ اسبی و سیستم هیبریدی ملایمی قرار گرفته که باعث نرمی بیشتر سیستم استارت/استاپ می‌شود. کابین مینیمالیستی آئودی نیز جذابیت‌های زیادی دارد.

با قیمت پایه ۶۷۴۰۰ دلاری، آئودی Q8 ارزان‌ترین خودروی لیست بوده هرچند کمترین قدرت را نیز دارد. البته به زودی RS Q8 با ۵۹۱ اسب پرقدرت روانه کارزار خواهد شد!

  • فینالیست: آلفارومئو استلویو کوادروفولیو ۲۰۱۹

افراد معدودی با شاسی‌بلند خود روانه نوربرگ رینگ می‌شوند اما از میان خودروهای تست شده، آلفارومئو استلویو کوادروفولیو ۲۰۱۹ جزو برجسته‌ترین‌ها می‌باشد. پیشرانه ۶ سیلندر ۲.۹ لیتری توئین توربوی این خودرو قدرت ۵۰۵ اسبی داشته و باعث ایجاد شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳.۶ ثانیه می‌شود. این شاسی‌بلند ایتالیایی توانسته یک دور جهنم سبز را در ۷ دقیقه و ۵۱.۷ ثانیه طی کند. استلویو کوادروفولیو شاید سریع‌ترین خودروی نوربرگ رینگ نباشد اما هنوز هم جزو جذاب‌ترین شاسی بلندهاست.

فرمان خودرو بسیار با احساس بوده و لذت‌بخش است. این خودرو همچنین در مواقعی که تحت‌فشار قرار گیرد هیجان بیشتری خواهد داشت. محصول آلفارومئو با قیمت ۷۹۹۹۵ دلاری خود تقریباً برنده این جایزه شده بود اما از نظر فضای کابین کم آورده و اشرافیت آن نیز در سطح و اندازه‌ی دیگر رقبای لیست نیست.

  • برنده: ب ام و X7 2019

ما در زمان معرفی X7 کمی دوبه‌شک بودیم. جلوپنجره بزرگ این خودرو حرف‌وحدیث‌های زیادی داشته و فکر نمی‌کردیم که X7 بهتر از رنجروور باشد؛ اما خب در اشتباه بودیم! جلوپنجره خودرو از نزدیک بر ابهت این خودرو افزوده است؛ اما بهتر است نگاهی به کابین داشته باشید. مواردی همچون دسته‌دنده کریستالی، چرم عالی و نورپردازی داخلی بر جذابیت X7 افزوده‌اند. سیستم تعلیق بادی استاندارد نیز سواری بسیار نرمی ارائه می‌کند.

پیشرانه پایه ۶ سیلندر خودرو قدرت ۳۳۵ اسبی داشته درحالی‌که نیروگاه ۸ سیلندر توئین توربوی آن خروجی ۴۵۶ اسبی دارد؛ اما اگر هیچ‌کدام از این پیشرانه‌ها را دوست نداشتید می‌توانید نمونه بکار رفته در M50i با قدرت ۵۲۳ اسبی و شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۴.۵ ثانیه‌ای را انتخاب کنید.

قیمت ب ام و X7 از ۷۳۹۰۰ دلار شروع می‌شود اما بسته به نوع پیشرانه و آپشن ها، قیمت می‌تواند به راحتی از ۱۰۰ هزار دلار عبور کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
منبع
carbuzz

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. Farzad

    ۱۹ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    bmw x7 واقعا مستحق این برد بود .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. MAHDI

      ۱۹ دی ۱۳۹۸
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      حیف این عکس هاش چندان جذاب نیست. اگه تونستید تو گوگل تصاویرش رو سرچ کنید و یا کلیپ تست هاشو ببینید واقعا خیلی تنومند و سرسنگین حس میشه طراحیش. مخصوصا تو کلیپ ها!!!
      در تمام تست هاش هندلینگ X7 نظر شخص بررسی کننده رو به خودش جلب کرده اونم با این جسه بزرگش!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Farzad

        ۱۹ دی ۱۳۹۸
        سوابق: (2568 ديدگاه)

        از شاسی بلندای مورد علاقمه . مخصوصا نمای کابینش که حرف نداره .

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. MAHDI

      ۱۹ دی ۱۳۹۸
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      مجری های(( موتور ترند)) اولین رقابت معتبر فورد شلبی GT500 جدید رو انجام دادن!!!
      *رقابت اول شلبی GT500 رو مقابل دوج چلنجرSRT هلکت گذاشتن در مسابقه درگ که شلبی GT500 پیروز رقابت درگ شد و مسیر 400 متر رو در 11.4 ثانیه طی کرد و چلنجر هلکت این مسیر رو در 11.7 ثانیه.

      رقابت دوم شلبی GT500 رو مقابل فراری 812 قرار دادن در مسابقه درگ که بازهم شلبی GT500 مسیر 400 متر رو در 11.4 ثانیه طی کرد و فراری 812 این مسیر رو در 10.5 ثانیه طی کرد و پیروز رقابت شد!!!

      رقابت سوم رقابت در پیست بود که GT500 رو مقابل 911GT3 قرار دادن که عملکرد خیلی نزدیکی داشتن و با اختلاف چنددهم ثانیه 911GT3 پیروز شد.
      ((( این رقابت رو تو یوتیوب میتونید پیدا کنید اما یکم زمان این رقابت طولانیه ولی میشه با حجم کم ببینیدش)))

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Hamid.SS

        ۱۹ دی ۱۳۹۸
        سوابق: (86 ديدگاه)

        ماشالله GT500

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. Farzad

        ۱۹ دی ۱۳۹۸
        سوابق: (2568 ديدگاه)

        gt500 که عشق منه ❤

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Hamid.ss

          ۲۰ دی ۱۳۹۸
          سوابق: (86 ديدگاه)

          من ولی از Gt350 بیشتر خوشم میاد

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. ممد ژانگولر

    ۱۹ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (3526 ديدگاه)

    حق آئودی بود به نظرم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. بی نام

    ۱۹ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (6 ديدگاه)

    جالبه که از لینکلن آویاتور خبری نبود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. احمدرضا

    ۱۹ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (877 ديدگاه)

    عشق است آلفا
    چقدر جذابه چقدر زیباست چقدر باوقارع
    فوق العادس
    کسی که آلفا میخره عقل نداره بلکه دل داره آلفا مثه عشق لیلی و مجنونه چون هر چه قدر به مجنون بدی لیلی رو میگفتن ولی مجنون بازم دوسش داشت
    آلفا هم همینطوره درسته بدی داره ولی انقدر خوب هست که بشه از بدیهاش چشم پوشی کرد گر چه بدی هاش بسیار کوچیکه
    ای کاش تو ایران نبودم تا میتونستم واقعن از نزدیک هسش کنم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا