امروزه تمامی خودروسازان معتبر دنیا سعی دارند یک محصول را بهعنوان گل سرسبد شرکت خود در آورند که معمولاً در آن، از پیشرفتهترین و لوکسترین امکانات رفاهی و تجملی استفاده میکنند. خودروهای سدان فولسایز مشتریهای خاص خود را دارند که اغلب این مشتریان نیز، انتظارات زیادی از خودروی خود دارند. انتظاراتی چون ابعاد بزرگ بدنه و جادار بودن (خصوصاً در ردیف عقب)، ایمنی بالا، دینامیک مناسب، امکانات رفاهی زیاد، آپشن های گوناگون همراه با تکنولوژی روز دنیا، ظاهری زیبا و تجملی، و در نهایت کیفیت مرغوب قطعات استفاده شده در آن خودرو.
در ادامه، توجه شما را به ۱۰ نمونه از برترین خودروهای سدان که در سال ۲۰۱۴ انتخاب و معرفی شدهاند، جلب میکنیم. لازم به ذکر است که جای خالی بسیاری از معروفترین خودروهای لوکس دنیا نظیر بامو، لکسس، اینفینیتی، کادیلاک، مازراتی، بنتلی، رولزرویس و غیره در اینجا نافی ویژگیها و امتیازات آنها نیست. در واقع در این لیست، سعی گردیده تا در ردههای قیمتی گوناگون، خودروهای فول سایز برتر و ارزشمندتر انتخاب شوند.

مرسدس بنز S کلاس ۲۰۱۴
مرسدس بنز کلاس S مدل ۲۰۱۴، بهعنوان تندیس لوکسترین خودروی دنیا نیز معرفی میشود. مرسدس S کلاس، اوج هنر تجمل را در این خودرو بکار گرفته است که به عنوان یک سدان فول سایز، رتبهٔ یک این لیست را کسب کرده است. S کلاس، در ایمنی پیشرو بوده و با داشتن طوماری از تجهیزات ایمنی از جمله سیستم کروز کنترل تطبیقی و ترمز اتوماتیک، ایمنی خود و سرنشینان را کاملاً تضمین میکند. مرسدس با طراحی منحصربهفرد و لوکس، ظاهری بسیار زیبا به این خودرو بخشیده است. کیفیت مواد استفاده شده در قطعات داخلی و خارجی خودرو بسیار بالا است. امکانات رفاهی زیادی در دسترس است، تمام صندلیها دارای ماساژور است و در ردیف عقب فضای بسیار مناسبی برای سرنشینان وجود دارد. کیفیت سواری نیز به لطف سیستم تعلیق فوق پیشرفته و سیستم جدید کنترل بدنهٔ جادویی بسیار نرم و لذتبخش است. در مدل S550، پیشرانهٔ ۴.۷ لیتری V8 با توربوی دوقلو قدرت ۴۴۹ اسب بخار و گشتاور خیره کنندهٔ ۷۰۰ نیوتن متر باعث شده است تا این سدان عظیمالجثه به یک خودروی فوق لوکس بسیار چابک، برای مدیران اشرافی بدل شود. شروع قیمت کلاس اس از ۹۲,۹۰۰ دلار میباشد.
تویوتا آوالون ۲۰۱۴
تویوتا تمام تلاش خود را برای مدل آوالون ۲۰۱۴ کرده است که بینتیجه هم نبوده و سبب شده، آوالون، شایسته برترین سدانهای فول سایز شود.
در بهروزرسانیهای اخیری که تویوتا بر روی این مدل انجام داده، تجربهٔ رانندگی لذتبخش و آپشن های فوقالعاده را برای کسانی که به دنبال یک سدان آرام و راحت هستند ارائه میدهد. تویوتا آوالون، با یک پیشرانهٔ نه چندان هیجانانگیز ۳.۵ لیتری V6 توانایی تولید ۲۶۸ اسب بخار قدرت و گشتاور ۳۳۶ نیوتن متر را دارد. فضای پای سرنشینان عقب کافی بوده و آوالون را لایق نام فول سایز میدارد. چراغهای جلو مجهز به تکنولوژی HID هستند؛ تهویه مطبوع اتوماتیک سه ناحیهای، صفحه نمایش لمسی به همراه سیستم ناوبری، صندلیهای چرمی، مجهز به گرمکن و سردکن و تعدادی از آپشن های ایمنی پیشرفته با قیمت منصفانهٔ ۳۱,۵۹۰ دلار در دسترس میباشد.
هیوندای اِکوئس ۲۰۱۴
هیوندای اکوئس ۲۰۱۴ با ورودش سروصدای زیادی به پا کرد. چراکه ادعای برتری نسبت به رقبا را داشت و خود را قائممقام مرسدس S کلاس خواند و حتی ادعای رقابت با S کلاس را داشت. اگر چه این خودرو توانست رقبای سرسخت لکسس LS را به سرقت ببرد، ولی همگان میدانند که رقابت با S کلاس برای هر خودروساز، کار سادهای نیست. در هر صورت ما به جسارت این خودرو آفرین گفته و پیشرفت روزافزون آن را تحسین میکنیم. صندلیهای جلو و عقب مجهز به گرمکن است. کیفیت سواری بسیار نرم و لذتبخش است که با برندهای بزرگ آلمانی قابل رقابت است. فضای کافی نیز برای سرنشینان ردیف عقب وجود دارد. پیشرانهٔ قدرتمند ۵.۰ لیتری V8 توسط یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک، قدرت ۴۲۹ اسب بخار را به چرخهای عقب منتقل میکند که بهخوبی چابکی را با این سدان غولپیکر میتوان حس کرد. هیوندای به لطف پیشرانهٔ قوی، امکانات فوقالعاده، ایمنی بالا و برچسب قیمت ۶۱,۲۵۰ دلار سبب شده است تا مشتریان زیادی به سمت این خودرو سوق یابند.
فورد تاروس شو ۲۰۱۴
فورد تاروس شو ۲۰۱۴ هر کسی را که قصد خرید یک سدان فول سایز دارد به سمت خود جلب میکند. البته مدل ۲۰۱۴ به طرز عجیب و قابلتوجهی بزرگتر از نسل پیش خودش است. امکانات عالی، ایمنی بالا، کیفیت فوقالعاده و در نهایت، قیمت مناسب فورد تاروس شو را به یکی از برترین سدان های فول سایز بدل کرده است. پیشرانهٔ توئین توربو ۳.۵ لیتری V6 قدرت ۳۶۵ اسب بخار و گشتاور ۴۷۵ نیوتن متر را به ارمغان میآورد. افزایش طول دو محور سبب جادار شدن هرچه بیشتر تاروس شده است که در ردیف عقب، به هیچ عنوان با کمبود جا و فضای پا مواجه نخواهید شد. سیستم چهارچرخ متحرک، سیستم تعلیق حرفهای، ظاهر اسپرت خارجی و چابکی زیاد با این چثهٔ بزرگ، از مزایای فورد تاروس شو جدید است. قیمت این خودرو نیز از ۴۰,۱۰۵ دلار آغاز میشود.
بیوک لاکراس ۲۰۱۴
لاکراس ۲۰۱۴ نیز یکی از محصولات پرفروش شرکت بیوک است که نگاه خریداران مجلل سوار را در صف سدان های فول سایزهای لوکس به خود جلب میکند. بیوک لاکراس کاملاً منطبق با نیاز مشتری ساخته شده است. لاکراس ۲۰۱۴ خودرویی است که در بحث فضای پای سرنشین، بسیار سخاوتمندانه عمل کرده است. کیفیت درجه یک قطعات را در تمام قسمتهای خودرو میتوان حس کرد. بیوک بر روی این محصول نسبت به سایر مدلهای GM، تمام حواس خود را بر ارائهٔ یک فضای داخلی آرام و نرم و گرم متمرکز کرده است. اگر بحث مصرف سوخت، و لیتر در ۱۰۰ کیلومتر برایتان حائض اهمیت است، شما همچنین میتوانید یک نسخهٔ هیبرید از لاکراس را سفارش دهید تا بدون نگرانی از فول سایز لوکس خود لذت ببرید. با این حساب یک پیشرانهٔ ۳.۶ لیتری V6 با قدرت ۳۰۳ اسب بخار و گشتاور ۳۵۸ نیوتن متر در اختیارتان است که میتوانید سیستم چهار چرخ متحرک را به صورت آپشن سفارش دهید که از قیمت ۳۳,۵۳۵ دلار شروع میشود.
جگوار XJ 2014
جگوار XJ مدل ۲۰۱۴ را میتوان بهعنوان اسب سیاه در بین مهرههای لوکس شطرنج اروپاییها خطاب کرد. جگوار در مدل XJ دو نسخه ارائه میدهد که نسخهٔ XJL با فاصلهٔ محوری زیادتر از نسخهٔ XJ لذت بیشتری را به سرنشینان ردیف عقب میدهد. بدنهٔ سبک تمام آلومینیومی جگوار نیز نسبت به رقبا، یک مزیت بهحساب میآید. در مورد پیشرانه هم دو موتور سوپرشارژ در دسترس است. در مدل پایه، یک موتور ۳.۰ لیتری V6 سوپر شارژر با قدرت ۳۴۰ اسب بخار و یک موتور ۵.۰ لیتری V8 سوپر شارژر با قدرت ۴۷۰ اسب بخار موجود میباشد. همچنین اگر این قدرت برای شما کافی نیست، میتوانید نسخهٔ ۵۵۰ اسبی V8 را سفارش دهید که با آن میتوانید بزرگراهها را تحت تسلط خود بگیرید. این همان مدل XJR خواهد بود. برچسب شروع قیمت مدل XJ از ۶۸,۲۶۴ دلار میباشد.
فولکسواگن پاسات TDI 2014
فولکسواگن پاسات TDI 2014 به دو دلیل جزء بهترین سدان های فول سایز لیست ما است. اول اینکه صندلیهای عقب بزرگ هستند و در ردیف عقب جاپای زیاد و قابلتوجهی دارد که در نمای بیرونی اصلاً اینگونه به نظر نمیرسد. مورد بعدی که در پاسات حائز اهمیت است همین سه حرفی است که به نام پاسات اضافه شده است؛ TDI نشان دهندهٔ این است که این خودرو دارای یک پیشرانهٔ توربودیزل است. بر روی این خودرو یک پیشرانهٔ ۲.۰ لیتری چهار سیلندر با قدرت ۱۴۰ اسب بخار و ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور قرار دارد که کلاس خود مصرف سوخت باور نکردنی را ارائه میدهد؛ مصرف سوخت پاسات TDI در شهر ۷.۵ لیتر و در بزرگراه ۵.۲ لیتر است. شروع قیمت این خودرو نیز از ۲۶,۶۷۵ دلار میباشد که در نوع خود بی نظیر است.
کیا کادنزا ۲۰۱۴
کیا کادنزا ۲۰۱۴ را میتوان بهعنوان لوکس بازار آمریکا از طریق یک لنز کرهای دید. کیا ویژگیهای بیرونی پر زرقوبرقی دارد و به همان اندازه این زرقوبرق در کابین هم دیده میشود، احساسی که زیباتر از حس اسپرت بودن به شما میدهد و بهوضوح مشخص است که خودروساز، بیش از هر چیزی بر مجلل ساختن کادنزا تمرکز کرده است تا اسپرت بودن. صندلیهای جلو و عقب مجهز به گرمکن هستند و فضای کافی برای سرنشینان ردیف عقب وجود دارد. پیشرانهٔ ۳.۳ لیتری V6 کادنزا، قدرت ۲۹۳ اسب بخار را در اختیارتان قرار میدهد. کیا کادنزا یک سدان فول سایز است که نسبت به قیمت ۳۵,۷۰۰ دلاری خود، لیست بلند بالایی از امکانات رفاهی و تجهیزات استاندارد را در یک پکیج ویژه در اختیارتان میگذارد که سبب شده است گزینهٔ خوبی برای انتخاب خریداران باشد.
شورلت ایمپالا ۲۰۱۴
شورلت ایمپالا ۲۰۱۴ با پلتفرم مشابه بیوک لاکراس عرضه میشود، اما نسبت به قیمت لاکراس، مقرونبهصرفهتر است و طیف وسیعتری از خریداران بالقوه را دارا خواهد بود. ایمپالا، همانند لاکراس در دو نسخهٔ استاندارد و هیبرید عرضه میشود که میتوان پیشرانهٔ ۳.۶ لیتری V6 به قدرت ۳۰۵ اسب بخار، و یا یک پیشرانهٔ ۲.۵ لیتری چهار سیلندر با قدرت ۱۹۵ اسب بخار و ۲۵۳ نیوتن متر سفارش داد. ایمپالا ۲۰۱۴ نیز میتواند گزینهٔ بسیار خوبی باشد، چراکه با پرداخت ۲۶,۸۶۰ دلار صاحب یک سدان فول سایز آمریکایی خواهید شد.
دوج چارجر R/T 2014
دوج چارجر R/T مدل ۲۰۱۴ یک سدان فول سایز است که عملکردی همانند فورد تاروس دارد، ولی برخلاف رقیب هموطن خود، متکی به لاستیکهای خود و اصالت خودروهای عضلانی هشت سیلندر آمریکایی است. دوج چارجر R/T مجهز به یک پیشرانهٔ ۵.۷ لیتری V8 است که ۳۷۰ اسب بخار و ۵۳۵ نیوتن متر گشتاور مفید را به صورت استاندارد در اختیار چرخهای عقب و بهصورت آپشن در اختیار چهار چرخ میگذارد. پس از این حیث، خودرویی است، بسیار هیجان انگیز و سرگرمکننده که صاحبان خوششانس خود را از نظر قدرت راضی نگه میدارد. چارجر R/T با قیمت ۳۱,۸۵۴ دلار و موقعیتی که در بین خودروهای سدان فول سایز و خودروهای اسپرت دارد برای مشتریان، یک خودروی چندمنظوره تلقی میشود و هر کس به طریقی از آن سود میبرد.
Ilyar
۱۳ مهر ۱۳۹۳آفرین به هیوندای و کیا که برعکس سالهای قبل پای ثابت خودروهای ارزشمند بازار برای خرید هستند. ولی بین ماشین های بالا فقط بنز s کلاس …!
همشون عالین ولی بنزs کلاس یه چیز دیگس…
پرچم بنز بالا
امیرحسین
۱۳ مهر ۱۳۹۳فقط Mercedes Benz . . .
"Amir"
۱۳ مهر ۱۳۹۳Just Mercedes
« رضا ... فقط مرسدس بنز ... فقط رئال »
۱۴ مهر ۱۳۹۳نمیخوام از رو تعصب حرف بزنم ولی خدایی باید قبول کرد تو اینا مرسدس یک سر و گردن از بقیه بالاتره…بعد از اون هم جگوار!!!
امیر
۱۳ مهر ۱۳۹۳ببخشید اینجا نظر میدم
اما من واقعا از پدال انتظار نداشتم که کامنت را جا به جا کنه و توش دست ببره
پدل امیدوارم خودتو اصلاح کنی
saeed.shariati
۱۳ مهر ۱۳۹۳عاغا اینارو نخواستیم لوکس نخواستیم سوپر اسپرت نخواستیم فقط تو این لگن های داخلی خدایا مردممون کشته نشن
سعدی میگه:ز گلستان جهان سایه ی ان سرو روان مارا بس….
saeed.shariati
۱۳ مهر ۱۳۹۳یه بار اومدیم درست کامنت بزاریم اون یه بار هم سوتی دادیم حافظ وسعدی رو قاطی کردیم مال حافظ بود پوزش خخخخخخخ
DRAGONBORN
۱۳ مهر ۱۳۹۳بنز و جگوار
یه پسر
۱۳ مهر ۱۳۹۳حاجی دراگون اواتارا برسه :)
SuperVeloce
۱۳ مهر ۱۳۹۳فقط بنز و جگوار!
حسين
۱۳ مهر ۱۳۹۳قیمت تویوتا خیلی جالبه!!
hrf
۱۳ مهر ۱۳۹۳قیمت تویوتا از کادنزا پایین تر هس. جالبه ک پاسات تو این لیست قرار داره. من تو این ماشینا دوج رو بیشتر از همه میپسندم ب خاطر قیمت مناسب و چند کاره بودنش
ممنون از احمد اقا واسه مطلب خوب و جالبش
Ahmad..F12
۱۴ مهر ۱۳۹۳ممنون از توجه شما hrf جان
صادق
۱۳ مهر ۱۳۹۳ساختن سدان های لوکس و فول سایز گاهی اوقات برای شرکتها یه سری محدودیت ها رو به وجود میاره، برای همینه که ساختنشون و راضی کردن مشتری هاشون گاهی سخت میشه.
این خودرو ها به دلیل امکانات زیادی که دارن و اینکه از نظر ابعادی بزرگ هستن، وزن زیادی دارن، برای همین خاطر باید موتور های نسبتا قوی هم داشته باشن، حالا از طرفی هر چی موتور بزرگتر بشه از فضای داخل اتاق کم میشه که خودش باعث نارضایتی میشه
اگه هم موتور کوچیک باشه شاید قدرت کافی نتونه به خودرو برسونه که باز هم خودش یه مشکله
برای همینه که توی این کلاس موتور های دیزلی و به خصوص توربو زیاد استفاده میشه
توی متن هم که دقت کنید پاسات و تاروس شو و امثالهم از فضای بسیار خوبی برخوردارن
داش احمد، یه دونه ای
خسته نباشی
*MAK MISEL*
۱۳ مهر ۱۳۹۳احمد جان دستت درد نکنه،واقعا مطلبای خوبی به اشتراک میذاری…
ممنون
Ahmad..F12
۱۴ مهر ۱۳۹۳کسرا تو گلی ;)
Carbonado Aventador
۱۳ مهر ۱۳۹۳احمد از وقتی که آب وصل شده , مطلب های بهتری میگذاری!!!!
داش احمد دستت درد نکنه!!!!
Ahmad..F12
۱۴ مهر ۱۳۹۳مملییییی
انقدر آبو قطعو وصل نکن پسر…. :D
Ahmad..F12
۱۴ مهر ۱۳۹۳فدای تو بشم صادق جان
حال میکنم با نظرهات :)
صادق
۱۴ مهر ۱۳۹۳9کرتم شدید ;)
Just germany...
۱۳ مهر ۱۳۹۳من s class رو انتخاب میکنم
البته s63 فقط به خاطر رینگای مشکیش
just american
۱۳ مهر ۱۳۹۳فقط رینگش؟
*MAK MISEL*
۱۳ مهر ۱۳۹۳ببینید دیگه کره ای ها که نه مثل ما نفت دارن نه قیافه نه پول نه هزار […]و[…]دیگه دارن برای بنز و دوج وبهترین خودروسازای دنیا تعین و تکلیف میکنن تازه 1ماه هم صنعت خودرو سازیشون دیرتراز ما شروع شده…
تاسف بار هست واقعا
شایان
۱۴ مهر ۱۳۹۳کره ای ها برای بنز تعیین تکلیف میکنن, داداش حالت خوبه؟ دیگه اونقدر راه هم کره ها پیشرفته نیستن اونا هم هرچی دارن از صنعت غربه خودشون که یه کشور مستعمره ای بیش نیستن و البته فاصله زیادی از هزاران لحاظ با ژاپنی ها دارن کلا ژاپنی ها ازشون سرترن
sj
۱۳ مهر ۱۳۹۳چشم شما اشاره کن سریع میارم دم خونتون بشین پرایدوبرون بابا
صادق
۱۳ مهر ۱۳۹۳توی این لیست (و البته خیلی از لیست های دیگه) s-class حرف اول رو میزنه
توی این لیست برای من هیچ چیزی نمیتونه جای s-class رو بگیره
واقعا توی کلاس خودش یه خودروی تمام عیاره.
البته از دوج هم خوشم میاد
Ahmad..F12
۱۴ مهر ۱۳۹۳S کلاس که سلطانه
نه تو این لیست، بلکه تو همۀ لیست هایی که این خودرو حضور داشته باشه صدر نشینه
زیگما
۱۳ مهر ۱۳۹۳از کی تا حالا پاسات فول سایزه ؟
پاسات سدان میدسایز فولکس هست که عمده رقیبانش کمری و مالیبو و فیوژن هستند
فولکس Phaeton و فولکس سی سی فول سایز هستن
اگر پاسات فول سایزه پس Phaeton و سی سی چی هستن؟
Phaeton به خصوص با موتور 12 سیلندرش پرچم دار محصولات فولکسه
Ahmad..F12
۱۳ مهر ۱۳۹۳زیگما جان :)
خودمم همین فکرو میکردم
این لینک همین مطلبه
http://www.autobytel.com/sedans/car-buying-guides/best-full-size-sedans-for-2014-123441/
زیگما
۱۳ مهر ۱۳۹۳اره بنظر میاد پاسات رو اشتباهی اورده تو لیست فول سایزا
اهمیت چندانی نداره در هر حال
Ahmad..F12
۱۴ مهر ۱۳۹۳میبینم که به سمت ژرمن هم گرایش پیدا کردی :)
زیگما
۱۴ مهر ۱۳۹۳جی ال از آرزو های من بوده از قدیم الایام
از اون ماشینایی هست که عاشقشم
ربطی هم به ملیتش نداره
Ahmad..F12
۱۴ مهر ۱۳۹۳آها از اون لحاظ
آره واقعاً خواستنیه، منم خاطرشو خیلی میخوام
Alpha
۱۳ مهر ۱۳۹۳چون یه منبع یه اشتباهی کرده دلیل نمیشه ما هم پیروی کنیم ! به هر حال مطلب خوبی بود . ممنون.
Ahmad..F12
۱۴ مهر ۱۳۹۳آلفا جان ممنون از شما
ولی اینم بدون شما اگه “best full size sedans for 2014 ”
رو سرچ کنی تمام منابع و سایت ها همین مطلب رو میارن،
پس یه منبع نیست
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۳ مهر ۱۳۹۳درود .
احمد جان وجود پاسات تعجبی نداره .
این مطلب ماشین هایی رو انتخاب کرده ، که در بیشتر بازارهای جهانی
عرضه میشه . همانطور که فیتون نیست ، تویوتا کروان هم نیست .
حضور پاسات نسبت به فیتون خیلی بیشتر در بازار های گوناگون است .
اما تا جایی که من میدونم و اطلاع دارم ، دیگه فیتون عرضه
نمیشه . ((( مطمئن نیستم )))
اما یکبار امکانات و کیفیتشو در مجلات خوندم ، کف کردم .
Ahmad..F12
۱۴ مهر ۱۳۹۳کاملاً موافقم میلاد جان
تو متن هم گفتم، علیرغم اینکه نمای خارجی بدنه، این رو نشون
نمیده ولی فضای پای عقبش بسیار بزرگ و جاداره
*MAK MISEL*
۱۳ مهر ۱۳۹۳اینکه پاسات اومده تو این لیست جای تعجب داره!
واقعا جای تعجب داره!
در ضمن فکر کنم دیگه تولید سی سی متوقف بشه تا6ماه اینده
مصطفی
۱۳ مهر ۱۳۹۳پس ب ام و کو؟!
مصطفی
۱۳ مهر ۱۳۹۳راستی دست آقا احمدمون درد نکنه.
Ahmad..F12
۱۴ مهر ۱۳۹۳مصطفی جان تشکر
آقایی
Ilyar
۱۳ مهر ۱۳۹۳ولی حیف که پول خرید لاستیکشو هم نداریم
4MATIC
۱۳ مهر ۱۳۹۳سنتنیال اومده مثلا درحدبنزsباشه ولی100 سال دیگه هم مثل بنز نمی شه اوالون هم که عالیه جگوارهم که دیگه حرف نداره ابروی انگلیس هاست وتو جشن ملکه ها همیشه حضورداره ولی هرجورفکر می کنم کادنزاتواین لیست جایی نداره
مصطفی
۱۳ مهر ۱۳۹۳ببخشید ولی این فورد تاروس شو هم فول سایزه؟!
علی آهنگر
۱۳ مهر ۱۳۹۳پس سمند سورن کو ؟؟؟ :D
M Power///
۱۳ مهر ۱۳۹۳جم کنین این ماشین ها رو ارشمندترین ماشین این جهان و جهان ها دیگر. فقط و فقط سری 7 BMW است. صبر کنید مدل جدید یا جایگزینش بیاد بعد می بینید. ببینید بنده متعصب نیستم. و قبول دارم همه این ماشین ها الخصوص مرسدس و فورد ارزشمند هستن. ولی خودتون هم می دونید BMW واقعا کمپانی است که همیشه ماشین هاش خاص است.
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۱۳ مهر ۱۳۹۳با تشکر از مطلب زیبای احمد عزیز.
تو این جمع به نظرم فقط چارجر.
Ahmad..F12
۱۴ مهر ۱۳۹۳باربد جان لطف داری
آمریکایی پسندی دیگه… :)
hrf
۱۴ مهر ۱۳۹۳اخ گفتی باربد جان. هم سلیقه هستیم :D
REZA....JUSTFRANCE....JUSTRENAULT
۱۳ مهر ۱۳۹۳واقعا مرسدس یه چیز دیگس
وحید
۱۳ مهر ۱۳۹۳تنها چیزی که به لیست ارزش داده مرسدس بنزه و گرنه لیستش جای بسی بحث داره
زیگما
۱۳ مهر ۱۳۹۳جای ماکسیما خالی بود ;)
*MAK MISEL*
۱۳ مهر ۱۳۹۳ماکسیما دیگه فسیل شده رفته پی کارش.
من تعجب میکنم چرا بی ام دبلیو سری7 در این لیست حضور نداره!
یعنی از سنتینیال و ایمپالا ضعیف تره؟
راستی بازگشت زیگما رو به همه دوستان و اشنایان تبریک عرض مینماییم
میلاد کجایی؟ما منتظر بحث هستیم-هیچ جا نمیریم همینجا هستیم!
زیگما
۱۳ مهر ۱۳۹۳مک میسل جان ممنونم از اظهار لطفت
باهات در مورد ماکسیما موافق نیستم
ماکسیما های جدید ماشین های خیلی مردونه و باحالی هستند
Ahmad..F12
۱۴ مهر ۱۳۹۳کسرا جان منظور زیگما، اون ماکسیمایی که تو ایران هست نیست، ماکسیمای 2013 یا 2014 هستش
omid?
۱۳ مهر ۱۳۹۳من بد جوری کادنزا رو میپسندم،دیوونشم.البته در شرایط کشور ما.وگرنه از لحاظ کلاس و کیفیت که بنز حرف اولو میزنه
*MAK MISEL*
۱۳ مهر ۱۳۹۳سنتینیال و کادنزا خیلی پیشرفت کردن که دارن پا تو کفشه بنز میکنن!
میترسم بنز یهو با یه پای غولی بذاره رو اینا!
مثل همونکاری که در اروپا درسال2010با سری7کرد…
سام
۱۳ مهر ۱۳۹۳با عرض سلام و ادب به تمامی کارکنان و دوستداران سایت پدال
با سپاس از احمد عزیز. این مقاله این رو ثابت می کنه که با قیمت متوسط هم میشه بهترین ها رو سوار شد.(البته در آمریکا!)
Ahmad..F12
۱۴ مهر ۱۳۹۳سپاسگذارم سام عزیز
بله همینطوره، کاملاً موافقم
یه پسر
۱۳ مهر ۱۳۹۳اقا اون جگواره بی نظیره
مخصوصا عقبش
فرهاد
۱۴ مهر ۱۳۹۳فقط جگواره
باورتون میشه چند روز پیش یدونه زرشکیشو تو پاسداران دیدم
این قدر محوش شده بودم نزدیک بود از پشت بزنم بهش واقعاً عالی بود
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۳ مهر ۱۳۹۳درود .
فرید خودت بیا و جواب بده . :)
فرید
۱۳ مهر ۱۳۹۳آخه چیو جواب بدم میلاد جون…شما دلتون به این نظر سنجی های غیر معتبر باشه که معلوم نیستو چطوری این ماشین هارو انتخاب میکنن اونم از سوتیش که پاسات رو جزو فول سایز آورده…همین سوتی کافیه واسه معتبر بودنش :-D …تازشم اس کلاستونم باید با آوالون رقابت کنه به لکسس نمیخوره که :-D
Ahmad..F12
۱۴ مهر ۱۳۹۳فرید جان سلام
باز که با میلاد پریدید به سر و کلۀ هم :)
فرید این مطلب ترجمۀ سایت autobytel هست، نامعتبره!!!
فرید
۱۴ مهر ۱۳۹۳سلام :-D
کرم از اونه خوب تقصیر من نیست بخدا…از بس که رو داره :-D
ولی به اندازه جی دی پاور معتبر نیستش که…توی جی دی پاور که بری برای هر کلاسی طبقه بندی کرده ولی من رفتم توی سایتش دیدم طبقه بندی هاش محدوده بعدشم تیم تحقیقاتی جی دی پاور میرن کلی تحقیق میکنن و همینجوری نظر سنجی نمیزارن که.هر سایتی واسه خودش نظر سنجی داره و همه هم با هم متفاوتن…باید واسه نتیجه گیری بهتر به سایت های معتبر رجوع کرد.
سعید از بوشهر
۱۳ مهر ۱۳۹۳اورین به کره
یاکان
۱۴ مهر ۱۳۹۳خدایا این کره ای ها کجا دارن میرن؟ ما کجاییم؟ چرا ما مردم ایران به خودمون نمیاییم!
saied
۱۴ مهر ۱۳۹۳واقعا خیلی مزخرف بود این مقایسه .
کلی خندیدم
datsun
۱۴ مهر ۱۳۹۳انتخاب من آوالون و اس کلاسه
محمدحسین پورکیوان
۱۴ مهر ۱۳۹۳سلام
فقط دوج چارجر R/T 2014 البته ضمن احترام به همه….
tadano
۱۴ مهر ۱۳۹۳فقط خدا مردیم بس که فقط فقط شنیدیم.
DRAGONBORN
۱۴ مهر ۱۳۹۳ممنون از مطلبت احمد جان
Ahmad..F12
۱۴ مهر ۱۳۹۳ممنون دراگون جان
DRAGONBORN
۱۴ مهر ۱۳۹۳به نظر من مرسدس و جگوار و کیا بهترینهای این لیست هستن
e36
۱۴ مهر ۱۳۹۳سری 7