چشم انداز

بهترین خودروهای سال 2022 به انتخاب کارباز

وب‌سایت کارباز (CarBuzz) با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۲۲، بهترین خودروهایی که طی این سال پشت فرمان آن‌ها نشسته را اعلام کرده است. این وب‌سایت در ۱۰ بخش مختلف اقدام به انتخاب بهترین خودروها کرده که البته این کار با وجود عرضهٔ مدل‌های جدید متعدد و انتخاب‌هایی بیشتر از همیشه، هرگز آسان نبوده است. بااین‌حال، در هر بخش سه فینالیست انتخاب و از بین آن‌ها برنده مشخص شده است.

خودروی مردمی: هیوندای آیونیک ۵

هیوندای آیونیک ۵ اثبات می‌کند که یک مدل الکتریکی هم می‌تواند کاملاً خودرویی مردمی باشد. این کراس‌اوور کره‌ای با قیمت پایهٔ ۴۱ هزار دلار، بیش از ۴۸۰ کیلومتر برد و سریع‌ترین شارژ نسبت به همهٔ خودروهای الکتریکی بازار، خودرویی است که خریداران را متقاعد می‌کند به سمت انتخاب‌های الکتریکی حرکت کنند. هیوندای اولین شرکتی است که با یک مدل الکتریکی جایزهٔ خودروی مردمی کارباز را از آن خود کرده و ثابت می‌کند آیندهٔ برقی کره‌ای‌ها بسیار روشن خواهد بود.

خودرویی برای نجات زمین: فورد F150 لایتنینگ

شاید نجات کرهٔ زمین با یک پیکاپ تصور دور از ذهنی باشد اما جایگزین کردن کثیف‌ترین وسایل نقلیهٔ روی جاده‌ها با خودرویی بدون آلایندگی، قطعاً شایستگی این عنوان را به F150 لایتنینگ می‌دهد. در این پیکاپ هنگام فشردن پدال گاز، فقدان پیشرانهٔ بنزینی را حس نخواهید کرد و با حداکثر ۵۸۰ اسب بخار قدرت، از شتاب لایتنینگ که در حد خودروهای اسپرت است شگفت‌زده خواهید شد. این F150 نه‌تنهای خودرویی پاک است بلکه همچنان مثل یک پیکاپ واقعی عمل می‌کند.

خودروی جذاب خانوادگی: هیوندای پالیسید

پالیسید با قیمتی زیر ۵۰ هزار دلار حتی در بالاترین تیپ‌ها، ویژگی‌هایی را ارائه می‌کند که در خودروهایی با دو برابر این قیمت هم پیدا نخواهید کرد. این ماشین حتی از تهویهٔ صندلی‌های ردیف دوم و گرم‌کن صندلی‌های ردیف سوم هم برخوردار است یعنی امکاناتی که فقط در شاسی‌بلندهای لوکس شش‌رقمی آلمانی دیده می‌شوند. پالیسید چند سال پیش هم این جایزهٔ را از آن خود کرد و می‌توانست هرسال این عنوان را کسب کند اما فقط خودروهایی می‌توانند در رقابت کارباز شرکت کنند که کاملاً جدید باشند یا به‌روزرسانی شده باشند. به همین دلیل، برای انتخاب دوبارهٔ پالیسید تا زمان معرفی نسخهٔ فیس‌لیفت آن صبر کردیم.

بهترین کابین: رنجروور

در طراحی کابین رنجروور همه‌چیز با وسواس انجام شده و این طراحی و کیفیت ساخت نشان می‌دهد که برای لوکس و گران جلوه دادن کابین یک خودرو نیازی به نمایشگرهای بزرگ یا نورپردازی‌های چندرنگ نیست. تا پیش‌ازاین، معتقد بودیم که سطح بالایی از تجمل را فقط می‌توان در خودروهای فوق لوکس تجربه کرد اما رنجروور جدید خلاف این را ثابت می‌کند. لندروور در این ماشین پکیج کاملی که شامل تکنولوژی، کارایی و راحتی می‌شود را با قیمتی بسیار کمتر از رقبای فوق لوکس ارائه کرده است.

خودروی لوکس الکتریکی: ب‌ام‌و i7

ب‌ام‌و می‌داند که تکنولوژی و تجمل مترادف هم نیستند. تکنولوژی فقط یک قطعهٔ کوچک از پازل تجمل است. به همین دلیل، هرچند i7 از جدیدترین تکنولوژی‌ها بهره می‌برد اما جوهرهٔ اصلی تجمل که راحتی و جاداری است همچنان در مرکز توجه آن قرار دارد. ب‌ام‌و با این ماشین به‌راحتی جایگاه رقبایی که قبلاً تعیین‌کننده معیار این سگمنت بودند را غصب کرده است. برقراری تعادل بین ویژگی‌های دیجیتالی و آنالوگ کار بسیار پیچیده‌ای است که بسیاری از خودروسازان در آن با مشکل مواجه شده‌اند اما ب‌ام‌و به‌خوبی این کار را انجام داده است.

رؤیای عاشقان تکنولوژی: ب‌ام‌و سری ۷

بسیار از ویژگی‌هایی که به پیروزی i7 در بخش خودروی لوکس الکتریکی کمک کردند باعث پیروزی برادر درون‌سوز آن در بخش رؤیای عاشقان تکنولوژی شدند. سری ۷ جدید از هر خودرویی که امسال با آن رانندگی کرده‌ایم تکنولوژی‌های شگفت‌انگیزتری دارد. ویژگی‌های برجسته مثل نورپردازی داخلی تعاملی، ناوبری واقعیت افزوده و سیستم صوتی B&W با ۳۶ بلندگو ممکن است شما را تحت تأثیر قرار دهند اما ب‌ام‌و با سقف پانورامای LED و نمایشگر عظیم ۳۱ اینچی ۸K در عقب، در تکنولوژی‌های سری ۷ جدید از این هم فراتر عمل کرده است.

خودروی جذاب مقرون‌به‌صرفه: تویوتا GR کرولا

تویوتا با GR کرولا این تصور که نمی‌تواند خودروهای هیجان‌انگیزی برای عموم مردم بسازد را کاملاً پاک کرده است. این ماشین به لطف پیشرانهٔ سه سیلندر ۳۰۰ اسب بخاری و سامانهٔ چهارچرخ محرک پیشرفتهٔ GR-Four، توانایی‌های بسیار منحصربه‌فردی دارد. ارسال تا ۷۰ درصد از نیرو به چرخ‌های عقب، GR کرولا را به خودرویی عالی برای دریفت تبدیل کرده و موضوع مهم‌تر اینکه فقط با گیربکس دستی عرضه می‌شود. GR کرولا با قیمتی زیر ۳۶ هزار دلار، خودرویی است که می‌توان به‌صورت روزمره از آن استفاده کرد و آخر هفته‌ها با آن راهی پیست شد و لذت برد.

سلاح پیست: آئودی R8 GT

در سال ۲۰۲۲ شاهد عرضهٔ خودروهای مخصوص پیست زیادی بودیم اما آئودی R8 GT در چندین بخش یک سر و گردن بالاتر از سایر خودروها بود. انتقال قدرت محرک عقب، پیشرانهٔ تنفس طبیعی و غرش مست‌کننده، R8 GT را به خودرویی تبدیل کرده که احساس را بر اعداد و ارقام ترجیح می‌دهد. موضوع تلخ اما اینکه نسخهٔ پایانی R8 چیزی است که باعث می‌شود بیش از هر زمان دیگری آرزوی ادامهٔ حیات سوپرکار آئودی را داشته باشیم. R8 GT نقطهٔ اوجی در تاریخ سوپراسپرت‌ها است که هرگز تکرار نخواهد شد.

جنگجوی آفرود: فورد برانکو رپتور

کارهای آفرودی که برانکو رپتور می‌تواند انجام دهد را معمولاً در خودروهای استاندارد کارخانه‌ای نمی‌توان پیدا کرد. داشتن چنین خودرویی نیاز به صرف هزینهٔ زیاد برای خرید قطعات افترمارکتی، تقویت پیشرانه و تیونینگ دارد اما برانکو رپتور همهٔ این‌ها را به‌صورت استاندارد ارائه می‌کند. البته برانکوی معمولی هم سال گذشته همین جایزه را برنده شد اما نسخهٔ رپتور آن ثابت می‌کند که فورد استاد واقعی آفرود است بدون آنکه قابلیت استفادهٔ روزمره را قربانی کند. برانکو رپتور یک پکیج کامل است.

خودروی لوکس خانوادگی: پورشه کاین توربو GT

کاین توربو GT مصداق بارز ما می‌توانیم است زیرا پورشه توانسته سوپرکاری را ارائه کند که شاسی‌بلند است! خیلی‌ها تشکیل خانواده را پایانی بر تجربهٔ لذت رانندگی می‌دانند اما توربو GT این ادعا را نقض می‌کند. برای کسانی که مجبور هستند به خاطر همسر و فرزندان خود قید ۹۱۱ یا ۷۱۸ را بزنند، کاین توربو GT راهی عالی برای داشتن یک خودروی خانوادگی کاربردی بدون قربانی کردن هیجان رانندگی خودروهای اسپرت است. این موضوع کراس‌اوور پورشه را به برندهٔ شایسته‌ای در بخش خودروی خانوادگی لوکس تبدیل می‌کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۰ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۷ دیدگاه‌ها

  1. TESLA

    ۲۱ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (1248 ديدگاه)

    برنده خودرو لوکس خانوادگی باید : تسلا مدل x پلد میشد چون هم تکنولوژی و آپشن های خیلی زیادی داره و هم فضای کافی برای حمل ۶ سرنشین در راحتی کامل رو داره و از همه باحال تر ۱۰۲۰ اسب بخار وحشی داره که باعث میشه تو درگ از بوگاتی ویرون هم سریع تر باشه ، منظورم این نیست که توربو gt بد هست ولی اصلا به درد خانواده نمیخوره و از اونجایی که suv مخصوص پیست هست سیستم تعلیق اسپرت و سواری خشکی داره و در نتیجه به درد مسافرت های خانوادگی هم نمیخوره و ۶۴۰ اسب قدرت بیش تر هم نداره

    موافقم 24
    مخالفم 175
    1. مهران

      ۲۱ آذر ۱۴۰۱
      سوابق: (605 ديدگاه)

      شما قطعا وحتما نمیدونی خودرو لوکس خانوادگی چی هست که تسلا رو پیشنهاد میده…
      نظر من اینه هیییییچ ایمنی برای خانواده نداره تسلا.حداقل الان.

      موافقم 74
      مخالفم 20
      1. TESLA

        ۲۱ آذر ۱۴۰۱
        سوابق: (1248 ديدگاه)

        تسلا هیچ ایمنی نداره !!!!!!! داش خداییش جنست و عوض کن ، این پورشه تو امکانات راداری و پیشگیری از تصادف به گرد پای تسلا نمیرسه ، تو سال ۲۰۲۲ تنها خودرو هایی که موفق شدن بالاترین عنوان ایمنی از llhs رو بگیرن یعنی top safety pick + فقط : تسلا مدل s و x و هیوندا آیونیک ۶ بودن ، خواهشا دیگه ار موتوری چیزی نگیر 🤣🤣🤣🤣

        موافقم 31
        مخالفم 70
        1. GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی

          ۲۱ آذر ۱۴۰۱
          سوابق: (526 ديدگاه)

          باهات موافقم

          موافقم 6
          مخالفم 6
    2. Radmehr

      ۲۱ آذر ۱۴۰۱
      سوابق: (541 ديدگاه)

      تسلا مدل X ؟
      عاخه تو از طراحیش خوشت میاد؟
      از فرمون یوغ خیلی خوش دستش خوشت میاد؟
      از در های پشت مثلا خاصش خوشت میاد؟
      بعدم بمن بگو براچی وسط شهر باید از بوگاتی ویرون سریعترو قویتر باشه یه ماشین خانوادگی؟

      موافقم 43
      مخالفم 14
      1. وی

        ۲۱ آذر ۱۴۰۱
        سوابق: (343 ديدگاه)

        برا گول زدن نوب ها

        موافقم 5
        مخالفم 11
        1. Radmehr

          ۲۲ آذر ۱۴۰۱
          سوابق: (541 ديدگاه)

          اها از تعداد کامنتات معلومه خیلی پُُُِِرُُُِِِوُُُِِِفُُُِِِشُُُِِِنُُُِِِاُُُِِِلُُُ هستی🗿

          موافقم 4
          مخالفم 4
    3. امیررضا

      ۲۱ آذر ۱۴۰۱
      سوابق: (267 ديدگاه)

      اسمتون که نشون داد چه طرز فکری دارید و قراره چه کامنتی بنویسید، اولا که هیچوقت واژه‌ی لوکس با تسلا از همون اول نیومده!! ثانیاً مگه “۱۰۲۰ اسب بخار که تو درگ بوگاتی رو میزنه” معیار لوکس بودنه؟ اصلا با هیچی کاری ندارم اون لوکس که میگی باید کیفیت ساخت داشته باشه، کیفیت ساخت پورشه رو مگه تسلا داره؟؟؟؟

      موافقم 28
      مخالفم 8
    4. shayan1renault

      ۲۲ آذر ۱۴۰۱
      سوابق: (1113 ديدگاه)

      چینی نیست توشون چرا؟
      چینیا کجایین؟؟, چینیا:ما تو لیست بدترین‌ هاییم

      موافقم 8
      مخالفم 3
    5. همایون

      ۲۲ آذر ۱۴۰۱
      سوابق: (579 ديدگاه)

      وجوانن تسلا تا زمانی که سعی نکنه یه تغییر نسل اساسی واسه خودروهاش ارایه بده جای دفاع نداره ابلان ماسک انقدر سرش شلوغ شده که هروقت میاد تسلا میگه فعلا یه موتور و باطری و نمایشگر جدید واسه مدلهای در حال تولیدمون مخصوصا اس و اکس بزارید تا بفروشن تا من کارای بقیه کمپانیهامو ردیف کنم بعد بیام سایبرترک و سمی و رودستر رو لانچ گنیم با پول فروش اونا یه فکری به حال نسل جدید اس و ایکس کنیم و بعدشم ۳ و y رو تغییر نسل بدیم.در مورد نطر شخصیم نیسان آریا لیاقات داشت جای هیوندای رو بگیره و نسل جدید یا نس جدیو جی نود جتسیس یا حتی لوسید یا AMG GT63 Eperformanceمیتونستن تو عاشقان تکنولوژی جا بگیرن البته اگه s63e که تازه مهرفی شد تو رده بندی بود حتما جایگاه سری هفت رو میگرفت.بقیه انتخاب هم به جا بودن

      موافقم 5
      مخالفم 2
  2. AMIRHOSSE IN GERMANY

    ۲۱ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (52 ديدگاه)

    این قابل احترام ترین لیستی بود که امسال منتشر شد بقیش چرت محض بود.البته جای نیسان اریا به جا هیوندای خالیه!

    موافقم 50
    مخالفم 26
    1. 4wheeled

      ۲۱ آذر ۱۴۰۱
      سوابق: (2 ديدگاه)

      بعد از این کامنتت باتوجه به اینکه تجربه رانندگی و تست خیلی بیشتری نسبت به مالکان ایونیک و آریا و کارکنان کارباز داری قطعا آریا رو انتخاب میکنن
      چند بار ریفرش کن صفحه رو

      موافقم 10
      مخالفم 27
    2. علی

      ۲۱ آذر ۱۴۰۱
      سوابق: (836 ديدگاه)

      نیسان آریا انتخاب نشد چون شرکتهای ژاپنی علاقه ای به هدیه دادن ندارن !!! لیستی که توش لکسوس و تویوتا و هوندا نباشن به لعنت خدا نمی ارزه!!

      موافقم 43
      مخالفم 45
      1. Free

        ۲۱ آذر ۱۴۰۱
        سوابق: (13 ديدگاه)

        این خیلی زشته که امثال تو وقتی ماشین مورد علاقشون توی یک مقایسه یا مقاله شکست میخورن از رقیب سریع میاین میگین پول دادن و شیرینی دادن و فلان! مگه مسخره بازیه اخه! اگر مدرکی داری دال بر این موضوع خب رو کن هم انتقام ماشین مورد علاقتو بگیر از این مجله هم بقیه مردم دنیا رو از جهل در بیار اگر نداری خب چرا رو هوا از روی ناراحتی چیزی رو بیان میکنی که نمیتونی دفاع کنی ازش؟
        اونم راجع به ماشینایی که حتی پلاک گذر موقتشون هم ندیدی چه برسه به اینکه مثل اونا چند مدت تست کنی! موتور ترند و اتوگاید و سایر مختصص های این حوزه هم همین نظرو دارن اما همه اشتباه میکنن شما درست میگی،خب آیونیک و پالاسید رو تحریم کن

        موافقم 31
        مخالفم 14
        1. matin

          ۲۱ آذر ۱۴۰۱
          سوابق: (358 ديدگاه)

          همه این دعوا ها برای اینه که توی این کشئر یه دونه از این ماشینا قرار نیست باشه که ادم خودش سوار شه قضاوت کنه
          شنیدن کی بود مانند دیدن

          موافقم 8
          مخالفم 1
        2. Mehdi

          ۲۲ آذر ۱۴۰۱
          سوابق: (1961 ديدگاه)

          دمت گرم چقدر خوب جوابش دادی
          ادم وقتی میبینه یکی نااگاهه و متوجه نیس و از روی ندانستن صحبت میکنه خیلی سعی کردم محترمانه ترین واژه ها را انتخاب کنم
          خیلی سخته جوابش دادن ادم خشم میاد سراغش تازه باید جواب قشنگم بدی اگه نه نتیجه ای نداره
          مثل ادمیه که چون پول نداره میاد میگه که پول چرک کف دست پول خوشبختی نمیاره پول دارا خودشون داغون و بدبختند
          یا میره زیر پست اینجور افراد فوش مینویسه
          بعد تو میفهمی این نیس از ندانستن اون فرد خشمگین میشی
          نمیدونم چه مثالی بزنم که اصل مطلب برسون
          کلا وقتی یه صحبتی میشه کسی که متوجه نمیشه و اصرار داره بهش جواب خوب دادن کار راحتی نیس که هم خشمت کنترل کنی هم جوابی بدی اثر گذار باشه
          ولی خیلی خوب جواب دادی
          اکثرمان یا مسخره میکنیم یا توهین میکنیم من که خودم همیشه سکوت میکردم و هیچی نمیگفتم ولی الان فکر میکنم باید پاسخ داد چون سکوت کردن باعث میشه اون افراد همیشه در راس باشند و سکوت همونقدر به اندازه همان حرف اون فرد غلط هر چند راحت تره و پاسخ دادن سختی داره باید با افراد سر و کله بزنی و توهین میشه بت ولی اگه هر کسی سکوت کنه هیچ وقت کسی متوجه نمیشه و همان افراد میاند در راس.

          موافقم 3
          مخالفم 2
      2. Free

        ۲۱ آذر ۱۴۰۱
        سوابق: (13 ديدگاه)

        باور کن نظر تو هم برای مالکان ها و یا کسایی که قصد خرید دارن هم اهمیتی نداره،یعنی از لعنت خدا هم اونور تره

        موافقم 18
        مخالفم 13
      3. GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی

        ۲۱ آذر ۱۴۰۱
        سوابق: (526 ديدگاه)

        لیستی که توش مرسدس نباشه

        موافقم 12
        مخالفم 11
    3. محمدرضا

      ۲۱ آذر ۱۴۰۱
      سوابق: (1068 ديدگاه)

      کدوم هیوندای؟
      هیوندای ۲ تا نماینده داره.

      موافقم 12
      مخالفم 16
    4. phonix

      ۲۱ آذر ۱۴۰۱
      سوابق: (1798 ديدگاه)

      این انتخاب با توجه به انتخاب مصرف کننده بوده ارایا هنوز تحویل داده نشده این برای ایونیک
      ضمن اینکه اریا پنج نفرس نه یه ماشین خانوادگی هفت نفره

      موافقم 5
      مخالفم 2
  3. بی خیال اسم

    ۲۱ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (790 ديدگاه)

    به نظرم لیست عالی بود

    همه چیش به حق

    بقیه انتخاب ها زیاد جالب نبودن

    موافقم 19
    مخالفم 9
  4. ارش

    ۲۱ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (41 ديدگاه)

    کسایی که آئودی r8 رو از نزدیک دیده باشن میدانن این ماشین بی نهایت زیباست .

    موافقم 26
    مخالفم 6
  5. ali(chevynova)

    ۲۱ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (6811 ديدگاه)

    فورد پرچم رو بالا نگه داشته مثل همیشه
    دمت گرم امریکن با اصالت با ۱۱۹ سال سابقه

    موافقم 16
    مخالفم 34
    1. ali(chevynova)

      ۲۱ آذر ۱۴۰۱
      سوابق: (6811 ديدگاه)

      این صحبت رو سالهاست من مینکم در پدال

      ((کارهای آفرودی که برانکو رپتور می‌تواند انجام دهد را معمولاً در خودروهای استاندارد کارخانه‌ای نمی‌توان پیدا کرد. داشتن چنین خودرویی نیاز به صرف هزینهٔ زیاد برای خرید قطعات افترمارکتی، تقویت پیشرانه و تیونینگ دارد اما برانکو رپتور همهٔ این‌ها را به‌صورت استاندارد ارائه می‌کند))
      فورد رسما شد قطب دوم افرودرهای جهان در کنار قطب اول یعنی خدایگان جیپ

      موافقم 18
      مخالفم 33
  6. ممد ژانگولر

    ۲۱ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (3537 ديدگاه)

    در کل انتخابشون بدک نبود میتونست بهتر باشه

    اونجا که نوشته در مورد برند تویوتا اکونومی کرولا (جذاب مقرون به صرفه ) ناخداگاه یاد کشور دوست و برادر و همسایه پاکستان افتادم

    موافقم 11
    مخالفم 8
  7. 4wheeled

    ۲۱ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    مرسی کارباز عالی کار کرد،همون اول حجتو تموم کرد 🔥
    آیونیک واس بار چندم ثابت کرد عالی و بی نقصه،فروش عالی همراه با جوایز مختلف حالا هم که جایزه مردمی رو کسب کرد
    سری ٧ این مدلش واقعا با تکنولوژی های قوی اومده گرچه بازم نظرم سلطان اس کلاس هست
    پالاسید هم که همون جمله که گفت هر سال میتونه این عنوان رو کسب کنه کارو تمام 🔥
    کاین توربو و برانکو هم که حقشون بود واقعا

    موافقم 22
    مخالفم 16
  8. Chromstone3

    ۲۱ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (38 ديدگاه)

    واقعا هم بهترین ها رو انتخاب کردن . 🙂👏🏻👏🏻
    انتخاب ها خیلی عالی و عاقلانه و منصفانه بودن . 🙌🏻👏🏻

    موافقم 21
    مخالفم 1
  9. Amin.aj

    ۲۱ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (96 ديدگاه)

    چینی فنا جوابگو باشید بازم!!!!

    موافقم 18
    مخالفم 3
    1. TESLA

      ۲۱ آذر ۱۴۰۱
      سوابق: (1248 ديدگاه)

      چینی آشغال به خاطر کیفیت ساخت و ایمنی پایین و ناتوانی در پاس کردن استاندارد های آمریکا شمالی اصلا تو بازار آمریکا و کانادا حضور نداره تو اروپا هم فقط یه مدل های خیلی محدودی از nio و BYD اجازه فروش دارن ، جوجه کمونیست ها در مقابل تکنولوژی و پیشرفت های غرب ، عقب مانده ای بیش نیستن 🤣🤣🤣🤣

      موافقم 25
      مخالفم 17
      1. Mohsen

        ۲۱ آذر ۱۴۰۱
        سوابق: (20 ديدگاه)

        من فن خودروسازی چین نیستم ولی تو هم خیلی ضایع پاچه خواری آمریکا و غرب رو کردی

        موافقم 21
        مخالفم 10
      2. Amin.aj

        ۲۱ آذر ۱۴۰۱
        سوابق: (96 ديدگاه)

        والا یه حرفایی ازشون درمیاد رو دستشون ندیدم بعد تو کوچکترین لیست معتبری نیستن حتی یه مدل !

        موافقم 8
        مخالفم 1
  10. سوشیانت

    ۲۱ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (1920 ديدگاه)

    تو بحث تکنولوژی و آپشن شاسی بلند ها کادیلاک اسکالید میتونست باشه در ضمن بنظرم اون نمایشگر ردیف دوم بی ام و خیلی جالب نیست اگه دو نمایشگر اضافه می کرد که دو نفر جدا از هم بتونن فیلم ببینم خیلی جالب تر میشد

    موافقم 10
    مخالفم 10
  11. Hamid3x

    ۲۱ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (397 ديدگاه)

    تویوتا کرولا و هیوندایی آیونیک
    مقرون به صرفه و الکتریکی به روز

    مهندسان مگا موتور هم موتور 8 سوپاپ جدید برای خودروی پیشرفته اطلس طراحی کردند.

    مگا، اطلس ادم فکر میکنه شرکت ساخت سفینه هستند واقعا حیف این اسامی بزرگ افتاده دست سایپا

    موافقم 15
    مخالفم 1
  12. Alan.r

    ۲۱ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (1090 ديدگاه)

    خودروی لوکس و رویای عاشقان تکنولوژی شده سری هفت!!!!!
    لابد EQS با اون همه تکنولوژی کشکه دیگه
    کاش یه نگاهی هم به هایپر اسکرین سیستم MBUX و درایو پایلوت و طراحی و ….. مرسدس هم مینداختن

    موافقم 15
    مخالفم 6
    1. امیررضا

      ۲۱ آذر ۱۴۰۱
      سوابق: (267 ديدگاه)

      داداش در این که EQS محشره شکی نیست.بالاخره بنزه هرچی نشان ستاره‌ی بنز روش باشه سه هیچ از مابقی جلوعه، ولی خداوکیلی طراحی تخم‌مرغی EQS از اصلی‌ترین نقاط ضعفشه. ثانیاً بعنوان یه خودروی لوکس باید جادار باشه مثل اس‌کلاس!! اصلا در حد و اندازه‌ی ماشینی مثل اس‌کلاس نیست که بنز بهش میگه اس‌کلاس برقی! فضای سر سرنشینای عقب خیلی کمه، اینو اکثر اونایی که ماشین رو نقد و بررسی کردن گفتن! اما هایپراسکرین غوغاست اونو موافقم.

      موافقم 2
      مخالفم 6
      1. ❤BMW❤

        ۲۴ آذر ۱۴۰۱
        سوابق: (1246 ديدگاه)

        ببین ، دیگه دوران بنز تموم شده ،
        نکنه اون طراحی زشت و خراب eqs رو دوس داری با اون تکنولوژی داغونش؟
        اگر هم نگاه می‌انداختن ، بهش اهمیت نمی‌دادن

        موافقم 1
        مخالفم 2
    2. بی خیال اسم

      ۲۱ آذر ۱۴۰۱
      سوابق: (790 ديدگاه)

      حتما انداختن که می گن

      موافقم 7
      مخالفم 7
      1. سوشیانت

        ۲۲ آذر ۱۴۰۱
        سوابق: (1920 ديدگاه)

        به قول خودت شما اونجا بودی و دیدی که نگاه انداختن🙂

        موافقم 1
        مخالفم 4
        1. بی خیال اسم

          ۲۲ آذر ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          خب منظورت چیه؟

          موافقم 3
          مخالفم 2
  13. محمدرضا

    ۲۱ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (1068 ديدگاه)

    پالیسید چند سال پیش هم این جایزهٔ را از آن خود کرد و می‌توانست هرسال این عنوان را کسب کند اما فقط خودروهایی می‌توانند در رقابت کارباز شرکت کنند که کاملاً جدید باشند یا به‌روزرسانی شده باشند. به همین دلیل، برای انتخاب دوبارهٔ پالیسید تا زمان معرفی نسخهٔ فیس‌لیفت آن صبر کردیم.

    دوست داشته هر سال به عنوان بهترین خودرو معرفی کنه😅🤣😂

    موافقم 7
    مخالفم 8
  14. احسان

    ۲۱ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (51 ديدگاه)

    کرولا رو خیلی دوست دارم به نظرم ماشین جالبیه

    موافقم 2
    مخالفم 3
  15. GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی

    ۲۱ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (526 ديدگاه)

    لیست خوبی بود ولی از نظر خودم تو خودرو لوکس خانوادگی مرسدس E کلاس میبایست میبود

    موافقم 4
    مخالفم 6
    1. سینا

      ۲۲ آذر ۱۴۰۱
      سوابق: (1 ديدگاه)

      داداش داری میگی کلاس E جزو دسته های مقرون به صرفه های رو به بالا هست
      ولی از نظر لوکس بودن میش به S کلاس یا EQS اشاره کرد
      (نظر شما برای من محترمه )

      موافقم 1
      مخالفم 2
  16. Amir

    ۲۱ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (272 ديدگاه)

    “این F150 نه‌تنهای خودرویی پاک است بلکه همچنان مثل یک پیکاپ واقعی عمل می‌کند”
    ما که چیز دیگه ای دیدیم با بار زدن بردش اندازه ۳۰ لیتر بنزین میشه.

    موافقم 5
    مخالفم 1
  17. نویدی

    ۲۱ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (299 ديدگاه)

    سری هفت خیلی خاصه…

    موافقم 6
    مخالفم 3
  18. بهرام

    ۲۲ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    این همه تسلا سوار داشتیم و ما بی خبر بودیم از نوع خودش جالبه ..جالبتر اینه فورد هم سوار شدن🤣🤣 ……

    موافقم 2
    مخالفم 2
  19. احمد

    ۲۸ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (91 ديدگاه)

    جای حضرت اتاق ۳۰۰ و برادر لوکسش خالی بود

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا