چشم اندازهفته نامه

اعلام نتایج دوئل‌های پدال، بهترین خودروهای هر سگمنت به انتخاب شما

در این مطلب برندگان دوئل‌های پدال که بهترین خودروهای سگمنت خود از دید شما مخاطبین عزیز محسوب می‌شوند را معرفی کرده‌ایم.

آنچه در این مطلب می‌خوانید:

حدود دو هفته پیش با برگزاری آخرین دوئل مرحلهٔ فینال، این دوره از سری رقابت‌های خودرویی پدال به پایان رسید و حالا در نخستین روز سال جدید نتایج این دوئل‌ها را اعلام می‌کنیم. این خودروها از دید شما و به انتخاب شما در کلاس خود بهترین هستند. این دوره از رقابت‌ها در ۲۴ گروه مختلف برگزار شد و بیشترین تعداد آراء را در دوئل کونیگزگ یسکو و بوگاتی شیرون سوپراسپرت در مرحلهٔ نیمه‌نهایی با ۳۳۱۵ رأی شاهد بودیم. با این توضیح سراغ معرفی برندگان این دوره از رقابت‌ها می‌رویم.

گروه اول، هاچ‌بک‌های داغ: مرسدس A کلاس AMG

در اولین گروه رقابت‌ها مرسدس A کلاس AMG به‌عنوان بهترین هاچ‌بک داغ انتخاب شده است. این خودرو برای رسیدن به این عنوان از سد رنو مگان RS، فولکس‌واگن گلف R و آئودی RS3 عبور کرده است. در آخرین دوئل این گروه مجموعاً ۱۸۸۷ رأی به ثبت رسیده که سهم مرسدس ۱۲۸۰ رأی بوده است.

گروه دوم، سدان‌های خانوادگی اسپرت: تویوتا کمری TRD

پیروز دومین گروه رقابت‌ها تویوتا کمری TRD است که هیوندای سوناتا N Line، کیا استینگر و فولکس‌واگن آرتئون را مغلوب کرد. این خودرو در فینال سدان ژرمن‌ها را با اختلافی جزئی شکست داد. از ۱۹۰۱ رأی این دوئل، سهم کمری ۹۷۷ و سهم آرتئون ۹۲۴ رأی بوده است.

گروه سوم، سدان‌های کامپکت پرفورمنس: مرسدس C کلاس AMG

در گروه سوم رقابت‌ها از دید شما مرسدس C کلاس AMG بهترین بوده است. این خودرو در طول مراحل مختلف موفق به شکست جگوار XE SV Project 8، ب‌ام‌و M3 و آئودی RS5 اسپرت‌بک شده است. در آخرین دوئل این گروه با مجموعاً ۱۶۲۰ رأی، آئودی با کسب ۷۷۷ رأی مغلوب شد.

گروه چهارم، سدان‌های میان سایز لوکس: ب‌ام‌و سری ۵

در گروه سدان‌های میان سایز لوکس ب‌ام‌و سری ۵ با غلبه بر لکسس ES، کادیلاک CT5 و مرسدس بنز E کلاس به پیروزی رسید. در دوئل آخر این گروه بین سدان‌های آلمانی، مجموعاً ۲۲۳۳ رأی به ثبت رسیده که سهم ب‌ام‌و از این میزان ۱۱۷۴ رأی بوده است.

گروه پنجم، سدان‌های میان سایز پرفورمنس: ب‌ام‌و M5

در گروه پنجم هم یکی از اعضای خانوادهٔ ب‌ام‌و سری ۵ پیروز شده تا این مدل در بین برنده‌ها دو نماینده داشته باشد. M5 در فینال به مصاف مرسدس AMG GT63 رفت و با کسب ۱۲۴۰ رأی در برابر ۱۲۲۱ رأی، با اختلافی بسیار جزئی پیروز شد. M5 در مراحل قبلی هم مازراتی گیبلی تروفئو، کادیلاک CT5-V بلک‌وینگ و مرسدس E63 را مغلوب کرد.

گروه ششم، سدان‌های فوق لوکس: بنتلی فلاینگ اسپور

گروه سدان‌های فوق لوکس یکی از گروه‌های کم‌جمعیت رقابت‌ها بود و فلاینگ اسپور صرفاً با پشت سر گذاشتن تویوتا سنچوری و مایباخ S کلاس به پیروزی رسید. در دوئل آخر این گروه مجموعاً ۲۸۲۳ رأی به ثبت رسید که سهم بنتلی ۱۶۲۶ رأی بوده است.

گروه هفتم، سدان‌های الکتریکی: مرسدس بنز EQS

در آخرین گروه سدان‌ها که به مدل‌های الکتریکی اختصاص داشت، مرسدس بنز EQS به پیروزی رسید. این سدان آلمانی در طول مراحل مختلف لوسید ایر و پورشه تایکان را مغلوب کرد و در فینال هم با کسب ۱۰۹۳ رأی از مجموع ۱۹۴۳ رأی، از سد تسلا مدل S عبور کرد.

گروه هشتم، کوپه‌های کامپکت: پورشه ۷۱۸

در گروه کوپه‌های کامپکت، پورشه ۷۱۸ (کیمن/باکستر) در مراحل مختلف ب‌ام‌و Z4، تویوتا سوپرا، آئودی TT و ب‌ام‌و سری ۲ کوپه را پشت سر گذاشت تا بهترین خودروی کلاس خود لقب گیرد. این ماشین در فینال با کسب ۱۱۳۴ رأی از مجموع ۱۶۲۳ رأی، با اختلاف زیادی کوپهٔ باواریایی را شکست داد.

گروه نهم، کوپه‌های اسپرت: فورد موستانگ

در این گروه دوج چلنجر و فورد موستانگ به فینال رسیدند و رقابتی پایاپای داشتند. در دوئل پایانی مجموعاً ۱۹۸۸ رأی به ثبت رسید که سهم موستانگ از این میزان ۱۰۰۸ رأی و سهم چلنجر ۹۸۰ رأی بود. ماسل کار فورد در مراحل قبلی هم موفق به شکست لکسس RC و نیسان GT-R شد.

گروه دهم، کوپه‌های میان سایز: پورشه ۹۱۱ توربو

در گروه کوپه‌های میان سایز پورشه ۹۱۱ توربو با پشت سر گذاشتن مرسدس AMG SL و ب‌ام‌و سری ۸ پیروز شد. جالب اینکه پورشه در فینال دوباره به مرسدس AMG SL خورد و با کسب ۱۱۰۹ رأی از مجموع ۱۸۲۲ رأی بازهم رودستر اشتوتگارتی‌ها را مغلوب کرد.

گروه یازدهم، کوپه‌های بزرگ: بنتلی کانتیننتال

این هم یکی از گروه‌های کم‌جمعیت رقابت‌ها بود و بنتلی کانتیننتال با مغلوب کردن آستون‌مارتین DB11 و فراری روما توانست برندهٔ گروه شود. در دوئل فینال با فراری روما مجموعاً ۱۷۷۵ رأی به ثبت رسید که از این میزان ۱۰۰۶ رأی به بنتلی داده شده است.

گروه دوازدهم، سوپراسپرت‌های رده پایین: شورلت کوروت

در گروه سوپراسپرت‌های رده پایین، شورلت کوروت پس از مغلوب کردن لوتوس اوورا GT، آئودی R8 و لامبورگینی اوراکان، در فینال به سد محکم پورشه ۹۱۱ کاررا/GT3 برخورد کرد و پس از رقابتی سخت با کسب ۸۱۸ رأی در مقابل ۷۹۱ رأی، با اختلافی جزئی برنده شد.

گروه سیزدهم، سوپراسپرت‌های رده بالا: فراری ۸۱۲

در مرحلهٔ فینال گروه سوپراسپرت‌های رده بالا هم مثل گروه قبلی شاهد رقابت نزدیکی بین لامبورگینی اونتادور و فراری ۸۱۲ بودیم ولی نهایتاً اسب سرکش مارانلو با کسب ۹۶۳ رأی، گاو خشمگین سنت آگاتا را با ۹۳۶ رأی مغلوب کرد. فراری در مراحل قبلی هم آستون‌مارتین DBS و مرسدس AMG GT بلک سریز را پشت سر گذاشت.

گروه چهاردهم، هایپراسپرت‌ها: بوگاتی شیرون سوپراسپرت

در این گروه، بوگاتی شیرون سوپراسپرت در مراحل مختلف هنسی ونوم F5 و کونیگزگ یسکو را پشت سر گذاشت و در فینال به مصاف فراری SF90 استراداله رفت. در این دوئل مجموعاً ۲۳۴۰ رأی به ثبت رسید که سهم بوگاتی از این میزان ۱۴۱۳ رأی بود.

گروه پانزدهم، شاسی‌بلندهای کامپکت پرفورمنس: مرسدس GLC63 AMG

گروه پانزدهم اولین گروه شاسی‌بلندها بود. در این گروه، مرسدس GLC63 AMG با شکست دادن پورشه ماکان GTS و جگوار F-Pace SVR به فینال رسید تا به مصاف ب‌ام‌و X3 M برود. از ۱۴۴۵ رأیی که در این دوئل ثبت شد سهم مرسدس ۸۱۶ رأی بوده است.

گروه شانزدهم، شاسی‌بلندهای میان سایز: جیپ گرند چروکی

در گروه شانزدهم، جیپ گرند چروکی که در مراحل قبلی تویوتا ونزا، شورلت بلیزر و فورد اج را مغلوب کرده بود، همراه با کیا سورنتو به فینال رسید. جیپ در این مرحله از مجموع ۱۷۴۸ رأی، ۱۴۰۲ رأی را تصاحب کرد و با اختلاف زیادی رقیب کره‌ای را شکست داد.

گروه هفدهم، کراس‌اوورهای فول سایز: تویوتا هایلندر

گروه هفدهم در فینال شاهد رقابت فورد اکسپلورر و تویوتا هایلندر بود که کراس‌اوور ژاپنی از مجموع ۱۳۱۶ رأی توانست ۷۸۶ رأی را به خود اختصاص داده و پیروز شود. جالب اینکه هایلندر در مرحلهٔ یک‌چهارم نهایی مغلوب جی‌ام‌سی آکادیا شد اما به‌عنوان خودرویی که با کمترین اختلاف شکست خودرو بود به مرحلهٔ بعد رسید و نهایتاً برندهٔ کل گروه شد.

گروه هجدهم، شاسی‌بلندهای میان سایز لوکس: ب‌ام‌و X5

این گروه با شانزده شرکت‌کننده در مرحلهٔ مقدماتی، شلوغ‌ترین گروه رقابت‌ها بود. در این گروه هم جیپ گرند چروکی (البته در نسخهٔ کشیدهٔ L) به فینال رسید اما این بار نتوانست حریف ب‌ام‌و X5 شود با کسب ۶۱۰ رأی در برابر ۸۱۵ رأی مغلوب شد تا شاسی‌بلند ژرمن‌ها پیروز این گروه لقب گیرد.

گروه نوزدهم، شاسی‌بلندهای میان سایز پرفورمنس: لامبورگینی اوروس

در این گروه شاهد رقابت قوی‌ترین شاسی‌بلندهای جهان بودیم و نهایتاً از بین آن‌ها لامبورگینی اوروس با مغلوب کردن پورشه کاین توربو S و ب‌ام‌و X6 M به فینال رسید تا به مصاف مرسدس GLE63 AMG برود. اوروس در این دوئل هم رقیب خود را با کسب ۱۱۱۱ رأی از ۱۸۰۸ رأی، شکست داد.

گروه بیستم، شاسی‌بلندهای فول سایز: تویوتا سکویا

در این گروه، تویوتا سکویا و جیپ واگنییر توانستند خود را به فینال برسانند. در دوئل آخر این گروه مجموعاً ۱۵۶۸ رأی به ثبت رسید که سهم سکویا از این میزان ۸۶۷ رأی و سهم واگنییر ۷۰۱ رأی بوده است. بدین ترتیب، شاسی‌بلند تویوتا که قبلاً هم فورد اکسپدیشن و دوج دورانگو را مغلوب کرده بود برندهٔ این گروه لقب گرفت.

گروه بیست‌ویکم، شاسی‌بلندهای فول سایز لوکس: کادیلاک اسکالید

کادیلاک اسکالید در گروه شاسی‌بلندهای فول سایز لوکس پس از عبور از مسیری سخت عنوان پیروزی را کسب کرد. این خودرو در ابتدا لکسس LX و مرسدس بنز GLS را پشت سر گذاشت و در فینال به رنجروور خورد که در این مرحله هم با کسب ۱۱۱۹ رأی از مجموع ۱۷۷۲ رأی، رقیب بریتانیایی را مغلوب کرد.

گروه بیست‌ودوم، شاسی‌بلندهای فوق لوکس: مایباخ GLS600

اختلاف تنها ۴ رأی برندهٔ این گروه را مشخص کرده است. در فینال گروه شاسی‌بلندهای فوق لوکس بنتلی بنتایگا و مایباخ GLS600 به مصاف هم رفتند که شاسی‌بلند بریتانیایی ۸۹۲ رأی و رقیب آلمانی ۸۹۶ رأی کسب کردند و بنابراین، مایباخ با اختلافی بسیار جزئی پیروز شد.

گروه بیست‌وسوم، شاسی‌بلندهای آفرودی: مرسدس بنز G کلاس

در این گروه لوکس‌ترین و گران‌ترین خودرو توسط شما به‌عنوان برنده انتخاب شده است. این ماشین مرسدس بنز G کلاس است که برای پیروزی از سد لندروور دیفندر، فورد برانکو و جیپ رانگلر عبور کرد. در دوئل پایانی این گروه مرسدس ۹۳۸ رأی و جیپ ۷۱۴ رأی کسب کردند.

گروه بیست‌وچهارم، شاسی‌بلندهای الکتریکی: فورد موستانگ Mach-E

و نهایتاً به آخرین دوئل این رقابت‌ها رسیدیم که به شاسی‌بلندهای الکتریکی اختصاص دارد. در این گروه، فورد موستانگ Mach-E پس از اینکه در مراحل قبلی اشکودا انیاک و شورلت بولت EUV را مغلوب کرد، در فینال هم با کسب ۶۶۷ رأی از مجموع ۱۰۲۴ رأی، توانست نیسان آریا را شکست دهد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۵۰ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۹۵ دیدگاه‌ها

  1. corvette

    ۱ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (302 ديدگاه)

    انتخاب ها به جز ۲ یا ۳ مورد . عادلانه بودن

    موافقم 83
    مخالفم 10
    1. علی

      ۱ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (836 ديدگاه)

      انتخابهای ایرانی ها حاوی چند نکته تلخه : ایران کشوری که آلمان فن هاش متعصب تر از خود آلمانی هاست !!! در بسیاری از موارد ماشین آلمانی پیروز شد در صورتیکه حق و انصاف حکم به برتری رقیبش میداد بعنوان مثال انتخاب مایباخ بجای بنتلی!!!!! بسیاری هموطنان ما فکر میکنند که از نژاد ژرمن هستن و این رویای مسخره ول نمیکنه اونها را !!! اشکالی هم نداره بذار دلخوش باشن به رویاهایشان ! بهرحال آنهایی که اهل فن هستند می‌توانند نظر نهایی را راجع به ماشین ها بدن و نه فن های متعصب!!!

      موافقم 60
      مخالفم 185
      1. ممد ژانگولر

        ۱ فروردین ۱۴۰۲
        سوابق: (3541 ديدگاه)

        داش علی این نشان دهنده خوش صلیغه بودن ایرانیهاست . ایرانیهای بسیار باهوش هستن و میدونن چه انتخابی از همه بهتره حالا شما یک نفر در مورد میلیون صلیغه هوادار خلاف جهت شنا میکنی مشکل خودته داداش . به هر حال قیصر بودن این مزایارا داره که دست میذارن رو بهترینها .نمیشه که تک و تنها توهین کنی به آماری که کاملا سالم و درسته و نظر خیلیهاست

        موافقم 122
        مخالفم 31
        1. بهنام بانی

          ۱ فروردین ۱۴۰۲
          سوابق: (2 ديدگاه)

          آقا صلیغه اشتباهه سلیقه بنویس خوشگل

          موافقم 50
          مخالفم 7
        2. MAHDI

          ۱ فروردین ۱۴۰۲
          سوابق: (1 ديدگاه)

          به قول صادق هدایت
          این مردم
          سالهاست که مرتب
          همان فریب ها را می خورند
          ولی مضحک اینجاست که
          خودشان را باهوش ترین مردم دنیا
          هم می دانند!

          موافقم 22
          مخالفم 26
      2. Clean energy

        ۱ فروردین ۱۴۰۲
        سوابق: (1333 ديدگاه)

        باشه
        همه ایرانیا آلمانی فن و متعصب
        فقط شما باهوش و زیرک و دانا

        موافقم 99
        مخالفم 22
      3. مهردادکمال

        ۱ فروردین ۱۴۰۲
        سوابق: (1825 ديدگاه)

        دموکراسی یعنی همین همه حق رای دارن و ارزش همه ارا برابر هست دیگه ناراحتی و گلایه نداره

        موافقم 65
        مخالفم 3
      4. سیاوش

        ۱ فروردین ۱۴۰۲
        سوابق: (2 ديدگاه)

        درود و احترام ما ایرانی‌ها به دلیل سابقه بسیار خوبی که از محصولات آلمانی داشتیم و به حق هم بوده طرفدار محصولات آلمانی هستیم اما گسترش علم و تکنولوژی باعث شده که نمونه های بسیار خوب در کشورهای دیگه زیاد باشه و باید تعصب را کنار گذاشت و با توجه به همه نکات انتخاب کرد .

        موافقم 22
        مخالفم 2
        1. رامین

          ۲ فروردین ۱۴۰۲
          سوابق: (257 ديدگاه)

          👏👏👏👏

          موافقم 2
          مخالفم 1
      5. ❤BMW❤

        ۱ فروردین ۱۴۰۲
        سوابق: (1246 ديدگاه)

        بهتره تعصب رو آلمان رو بگی تعصب روی بنز

        موافقم 6
        مخالفم 14
      6. ارین صاحب جمعی

        ۱ فروردین ۱۴۰۲
        سوابق: (1074 ديدگاه)

        ایران کشوری است که تو بیشترین فشارو در اون متحمل میشی علی آقا

        موافقم 7
        مخالفم 4
      7. TML BN

        ۲ فروردین ۱۴۰۲
        سوابق: (1058 ديدگاه)

        زمانی که به یک تویوتا فن یا آمریکن فن فشار وحشتناک میاد

        موافقم 12
        مخالفم 3
      8. مجتبی .

        ۳ فروردین ۱۴۰۲
        سوابق: (1159 ديدگاه)

        علی آقا درمتن تمام دوعلها میگه نظر شما چیه وخودرو پیروز الزاما بهتر نیست. شما خودتم قطعا همینطوری اگه دویا چند ماشین مشخصات نزدیک به هم داشته باشن اونیکه دوسش داری انتخاب میکنی ولو بهتر نباشه. ماسالهاست دستمون ازخودروهای ترازاول کوتاهه وخب خاطرات خوبی از بعضی برندها داریم. بنز وبی ام و درتمام دنیا محبوب هستن. قطعا بخاطر قیمتشون پرفروش نیستن ولی جزو ماشینهای مورد علاقه هستن وخب بنز باتوجه به گستردگی تولیداتش دراکثر کلاسهای خودرویی طبیعیه زیاد نماینده داشته باشه.

        موافقم 3
        مخالفم 1
    2. A.Az

      ۱ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (142 ديدگاه)

      به غیر از فلایینگ اسپار و سکویا و جی واگن اصلأ بقیه رو نگام نکردم

      موافقم 3
      مخالفم 38
    3. Reza Waffen SS

      ۲ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (5340 ديدگاه)

      به نظرم همشون عادلانه بودن 👍

      موافقم 5
      مخالفم 7
  2. R/T

    ۱ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (962 ديدگاه)

    انتخاب های درستی بود

    موافقم 49
    مخالفم 11
  3. OM.01

    ۱ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (404 ديدگاه)

    از این 24 تا گروه برنده فقط 10+1 تاش موافق هستم و با بقیه مخالفم.
    البته برخی خیلی کم مخالفم و برخی خیلی زیاد.

    موافقم 25
    مخالفم 9
  4. Amir

    ۱ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (61 ديدگاه)

    فراری ۸۱۲ اصلا زیبا نیست اونتادور خیلی زیبا تره باید اونتادور می‌بود و و تاپ اسپید ۸۱۲ ۳۲۰ تا هست ولی اونتادور ۳۶۰ تا هست

    موافقم 26
    مخالفم 81
    1. Amir

      ۱ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (61 ديدگاه)

      چرا دیس میدین اونتادور هم سرعتش بیشتره هم قشنگ تره
      به نظر من زیبا ترین فراری لافراری و 599 gto هستن ولی این نظر شخصیمه شاید بعضی ها gto 599 رو دوست نداشته باشن ولی من رنگ سفیدش رو دوس دارم لافراری هم نقره‌ای عشقه

      موافقم 16
      مخالفم 47
  5. Ehsan

    ۱ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (534 ديدگاه)

    پدال سال میلادی و خورشیدی و قمری و همه چی تمام شد باز هم مثل چند سال گذشته آمار فروش گروه های خودروسازی رو نزاشتین! لینکش رو هم به اقای اشتری داده بودم

    موافقم 30
    مخالفم 4
    1. محمدرضا

      ۱ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (1068 ديدگاه)

      نمیدونم چرا این کار رو نمیکنن با این که لینک خبر رو بهشون میدین ولی حتما دلیل خواصی .چون کار بسیار ساده ای هست.ولی یه هدفی پشتش هست

      موافقم 2
      مخالفم 10
  6. AMD

    ۱ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (6 ديدگاه)

    دقیقا از ۱ فروردین سال ۱۴۰۰ شروع شد و ۱ فروردین ۱۴۰۲ به پایان رسید.

    موافقم 30
    مخالفم 4
  7. Hamid3x

    ۱ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (397 ديدگاه)

    آنچا خوبان همه دارند تو یکجا داری

    جانم آلمان چه کرده😍

    موافقم 52
    مخالفم 17
  8. Hamilton1970

    ۱ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (529 ديدگاه)

    امیدوارم در سال جدید همه در پدال کامنت ها و رای های عادلانه ای ثبت کنند تا شاهد دوئل های عادلانه تری باشیم
    و البته اینکه در سال جدید تک تک این ماشین‌ها زیر پای جوانان عزیز کشورم باشه…

    موافقم 25
    مخالفم 2
  9. طراح خودنرو

    ۱ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (70 ديدگاه)

    خوب بچه ها از این بیست و چهار مورد ، کدومو بخرم ، پیشنهاد خود را به صورت عدد از ۱ تا ۲۴ زیر این پست بنویسید ، و اگه نظرتون اینه که هیچ کدومو نخرم و بشینم خونه ، تا بعد پنجم فروردین با شروع به کار خطیا از تاکسی استفاده کنم ، اونوقتم عدد ۲۵ را ارسال نمایبد .

    موافقم 9
    مخالفم 8
    1. آقای همساده

      ۱ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (100 ديدگاه)

      26

      موافقم 2
      مخالفم 3
  10. M

    ۱ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (160 ديدگاه)

    همه انتخاب ها عالی ، … فقط انتخاب eqs به نظرم حق لوسید یا تسلا بود

    موافقم 23
    مخالفم 27
  11. ARMAN سابق

    ۱ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (453 ديدگاه)

    خیلیم عالی
    فقط من یادم نمیره که تو اولین دوئل‌ M5 که با چارجر بود M5 باخت ولی پدال اونو برگردوند و الان قهرمان شد.
    M5 واقعا معرکس منم هیچ مشکلی باهاش ندارم و اتفاقا خیلیم ازش خوشم میاد ولی اینجا نامردی شد.

    موافقم 4
    مخالفم 27
    1. GMA

      ۱ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (743 ديدگاه)

      اون زمان که این اتفاق افتاد هنوز دوئل ها شروع نشده بود و اشتباه از مسئولان پدال بود که اونو دوئل در نظر گرفتند
      هر چند دیگه از اینا حرف ها گذشته

      موافقم 9
      مخالفم 1
  12. Mf1

    ۱ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (243 ديدگاه)

    از لحاظ طراحی ظاهری بنزEQS هیچ حرفی نداره مقابل پورشه تایکان نمیدونم چطور شکستش داد تایکان!!

    موافقم 11
    مخالفم 21
  13. GMA

    ۱ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (743 ديدگاه)

    والکری و رنجروور بهترین بودند در گروه خودشون اما گویا محبوب نبودن…

    موافقم 15
    مخالفم 12
  14. پارسا

    ۱ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (64 ديدگاه)

    Eqs اصلا منطقی نیست که انتخاب شده
    شک ندارم همین کسایی که بهش رای دادن اگر در دنیای واقعی میخواستن ماشین بخرن هیچوقت تایکان و لوسید و حتی پلید رو ول نمیکردن برای این

    موافقم 22
    مخالفم 15
  15. Trump

    ۱ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (191 ديدگاه)

    دوئل های مسخره ای که بزرگانی مثل رولزرویس و مکلارن توش حذف شدن و جوجه ها بالا اومدن

    موافقم 21
    مخالفم 16
  16. sina

    ۱ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (2644 ديدگاه)

    تقریبا عادلانه‌ بودن و این نشونه خوبیه واقعا برای این سایت.
    فقط هاچ بک داغش سیویک باس میشد 🥲

    موافقم 16
    مخالفم 8
  17. R

    ۱ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (1025 ديدگاه)

    نظر اکثریت مهم نیست مهم نظر خود شخصه
    اکثریت اشتباه میکنن من نباید اشتباهشونو بکنم

    موافقم 6
    مخالفم 17
  18. Mf1

    ۱ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (243 ديدگاه)

    از انتخاب کردن بنز eqs معلومه چقدر با سلیقه هستیم😂🤣😂🤣

    موافقم 8
    مخالفم 21
  19. Arian

    ۱ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (290 ديدگاه)

    به جز دو مورد همه به درستی انتخاب شدن

    موافقم 0
    مخالفم 12
  20. پوریا چالش

    ۱ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (254 ديدگاه)

    واقعا 812حرف نداره ولی موندم ک چجوری Svjروپشت سر گذاشت

    موافقم 10
    مخالفم 3
    1. مهدی

      ۱ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (1594 ديدگاه)

      چون از هر نظر بهتره

      موافقم 4
      مخالفم 7
  21. SinaSVJ

    ۱ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (238 ديدگاه)

    اونتادور svj باید به جای 812 انتخاب میشد

    موافقم 10
    مخالفم 11
    1. GMA

      ۱ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (743 ديدگاه)

      چرا؟!

      موافقم 6
      مخالفم 1
  22. MehdiTurbo

    ۱ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    جدای اینکه چی برنده شد چی نشد حق بود و نبود و …
    مرسی از پدال برای برگزاری این دوئل ها یکی از تفریحات ما ایرانی های خارج دسترس همین دویل هاست
    ممنون از اونایی که زحمتش کشیدند 🙏

    موافقم 14
    مخالفم 1
  23. مهزیار

    ۱ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    رقابتهای خوبی بود
    ممنون از پدال

    موافقم 4
    مخالفم 0
  24. Roham

    ۱ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (731 ديدگاه)

    ما تو ایران بر دو اساس رای میدیم:
    1 تعصب کورکورانه: من خودم شخصا طرفدار بنزم، اما واقعا ملاحظه کنید خیلی از گروه ها بی هیچ منطقی به بنز رای دادن چون فقط اسم بنز رو از قول راننده های پایه یک قدیم شنیدیم و حتی نمی دونیم اونا واسه چی بنز رو تایید می کردن!! دیگه اینکه اکثر ما هیچ وقت از نزدیک یه پورشه یا مک لارن یا حتی یه فیات 500 و… رو از نزدیک ندیدیم پس هیچ ذهنیتی از خوب و بدش نمی تونیم داشته باشیم پس نمی تونیم عادلانه رای بدیم نمونش هم انتخاب بنز می باخ به جای بنتلی هست که هر جای دنیا این موضوع رو بیان کنید فقط و فقط بهتون می خندن!!
    2 توجیه اقتصادی در ایران: خیلی از ما به خاطر گرم کن صندلی بیشتر و پنج دلار قیمت پایین تر مسیر انتخابمون عوض میشه حتی اگر انتخاب بین مثلا آئودی و سایپا باشه!

    موافقم 18
    مخالفم 6
    1. MehdiTurbo

      ۱ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (1962 ديدگاه)

      توجیه اقتصادیه در مورد امکانات بیشتر درمورد خودروهای کره ای درست که اتفاقا اگه اینجور بود باید حداقل یه کره ای میبود تو این لیست اتفاقا برعکس همه خودرو های گران و لوکس بیشتر انتخاب شدند مثل المانی ها که توجیه اقتصادی نداره
      جدای از نبودن این مورد انتخاب ها براساس همه چیه ظاهر قیمت اپشن قدرت بعضی وقتا ممکنه که انتخاب کننده براساس همه چی میسنجه بعضی وقتا یه خودرو شاید واقعا دو سه برابر قیمت و زیبایی و امکاناتش توجیهی نداشته باشه تازه که اینم نمیشه چون دسته بندی شده خودروی اقتصادی با لوکس جداند

      موافقم 4
      مخالفم 1
    2. رامین

      ۲ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (257 ديدگاه)

      👏👏👏👏دقیقا گل گفتی چندین ماهه که بنده هم همینو دارم میگم به امید اینکه مردم فکر کنن و مقایسه کنن نه اینکه یه حرفی رو مثلا از پدر یا پدر بزرگ شنیدن مبنا قرار بدن متاسفانه اگه اینجوری نبودیم کی این حال بد داشتیم که به کل آینده مون هم رسوخ کنه خرافات

      موافقم 1
      مخالفم 0
  25. امید

    ۱ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (5 ديدگاه)

    سلام من خودم یه خودرو بنز از مدل eاتاق ۲۱۱ مدل ۲۰۰۷بنظرم هیچ ماشینی نمیتونه جایگزینش باشه با این حال که برای چندسال پیش ولی از نظر راحتی صندلی با هیچ ماشینی قابل مقایسه نیست از نظر کیفیت حرف نداره ولی از نظر استحلاک و هزینه ها خیلی گرون و اونم بخاطر اینکه داخل ایران نمایندگی و قطعات درست و حسابی نیست مجبور میشی از دبی بیارن ولی در کل بنظرم هیچ ماشینی نمیتونه جایگزین بنز بشه شناخته شده هست

    موافقم 7
    مخالفم 2
  26. GERMANY king

    ۱ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (4 ديدگاه)

    فقط بنز EQS به نظرم عادلانه نبود چون بی اموو سری هفت که یکی از رقبای اصلیش هست توی دوئل نبود

    موافقم 5
    مخالفم 5
    1. ❤BMW❤

      ۱ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (1246 ديدگاه)

      موافقم

      موافقم 1
      مخالفم 3
  27. ❤BMW❤

    ۱ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (1246 ديدگاه)

    یه چند تایی به نظر نا عادلانه بودن
    مثل سدان کامپکت پرفورمنس و شاسی بلند میان ساز پرفورمنس و فوق لوکس ها(هم شاسی بلند و هم سدان)

    موافقم 1
    مخالفم 6
  28. حسین

    ۱ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (785 ديدگاه)

    همه ی اینا به کنار
    وجود شیرون آرامشیست بر قلب
    بی کران قدرت طلب من 😁
    ای شاه می پرستان جان پدر برقصا
    همه ی ماشینا برا شما
    این بنده خدا برا من
    پول خورد و خوراکشم میدم اشکال نداره
    به فرمانروایی بر جاده ها میارزه

    موافقم 8
    مخالفم 2
    1. آقای همساده

      ۱ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (100 ديدگاه)

      جای لکسوس هم خالیه
      نمیگم گزینه بهتری بوده از اینا
      به طور کلی خیلی دوسش دارم

      موافقم 3
      مخالفم 1
  29. آقای همساده

    ۱ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (100 ديدگاه)

    منم نظر خودمو بگم
    همشون مورد پسند ولی خدایی AMG gt63 معرکه بود
    حیف که نیومد

    موافقم 3
    مخالفم 1
  30. حسین

    ۲ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (785 ديدگاه)

    جدیدا کامنت میدم
    بارگذاری میشه ولی کامنت ثبت نمیشه بعد
    بارگذاری مجدد

    ؟؟؟
    چرا

    اضافه کنم قبلا هم این باگ بودش

    موافقم 2
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا