فولکس واگن

ده نکته درباره فولکس‌واگن پاسات 2015

فولکس واگن پاسات ۲۰۱۵ چه شکلی خواهد بود؟ تاکنون فولکس‌واگن تنها چند اسکچ و اطلاعات فنی متفاوتی از پاسات ۲۰۱۵ که قرار است سال آینده به بازار بیاید را منتشر کرده است.

2015 Volkswagen Passat Rendered
۲۰۱۵ Volkswagen Passat Rendered
تقاضا برای ماشین های خانوادگی به شدت در سال های اخیر افت کرده است اما فولکس‌واگن با پاسات جدید خود، مانند بی‌ام‌دبلیو سری ۳ و مرسدس بنز کلاس سی، این بخش از بازار را مورد توجه قرار داده است.

همه می دانند که وزن خودرو برای اتومبیل های کم مصرف یک پارامتر حیاتی است. هرچه اتومبیل سنگین تر باشد، موتور مجبور به زور زدن بیشتر می شود و منجر به تولید آلودگی و مصرف بیشتر می شود. به همین دلیل پاسات ۲۰۱۵، ۸۵ کیلوگرم از سلف خود سبک‌تر و ۲۰ درصد کارآتر است و این به دلیل استفاده از آلومینیم است.

2015-VW-Passat-Body-Structure-Rear
اما موتور مدل توربودیزل با عملکرد بالا، که فولکس واگن برای پاسات ۲۰۱۵ طراحی کرده، شباهتی به موتورهای کم مصرف ندارد. با ۲ لیتر ظرفیت و توربوی دوقلو ، ۲۴۰ اسب بخار قدرت ایجاد می کند و در دور موتور ۱۷۵۰ دور در دقیقه، ۵۰۰ نیوتن متر، گشتاور ایجاد می کند و یک سیستم انتقال قدرت ۷ سرعته با کلاچ دوگانه (DSG) و چهار چرخ محرک، توانایی تحمل گشتاور آن را بیشتر می کند.

all-new-2015-volkswagen-passat-structure3
هم چنین فولکس واگن برای اولین بار این مدل را با یک سیستم هیبریدی مجهز کرده است. اگرچه هنوز نشانه‌ای از چگونگی عملکرد این اتومبیل وجود ندارد، اما می دانیم که تنها با باتری می تواند ۵۰ کیلومتر و حداکثر با یک باک پر، ۹۶۵ کیلومتر طی مسافت  کند.

نمایشگر ۱۲.۳ اینچی قابل تنظیم، جایگزین گیج های عقربه‌ای معمول شده است. یک نمایشگر سقفی و اپلیکیشن شبکه اتومبیل فولکس واگن (VW’s Car Net) وجود دارد که کنترل از راه دور عملکردهای اصلی پاسات را ممکن می سازد، علاوه بر ویژگی های ارتباطی دیگر که بدون شک در دسترس خواهد بود.

2015-Volkswagen-Passat-sketch-front
دیگر ویژگی های ایمنی مرتبط به نمایشگر، شامل آخرین نسل از “پارک یار” است. این سیستم پیشرفته جدید بدین معنی است که خودرو خودش می تواند پارک کند.

با آپشن همیار یدک کش، راننده از این سیستم الکترونیکی برای پارک معکوس هنگام بکسل کردن، کمک می گیرد. بر اساس اطلاعات فولکس واگن، هیچ اصلاح یا تنظیمی برای یدک کش لازم نیست.

یک ردیف از کیت های ایمنی درون پاسات ۲۰۱۵ وجود دارد که هیچ کدام تحولی خاص در استاندارهای مدرن نیست، با این وجود خطر تصادف را کاهش می دهد.

2015-Volkswagen-Passat-sketch-rear-quarter
با سیستم های هشدار ترافیک عقب و کنار، راننده را از ترافیک در نقاط کور آگاه می سازد و این بدین معنی است که پاسات در مقابل رهبران این بخش از بازار یعنی بی‌ام‌دبلیو ۳ و مرسدس کلاس سی، رقابتی‌تر می شود.

همچنین سیستم همیار جلو فولکس واگن با ترمز اضطراری شهری ( یک قطعه هوشمند در ترکیب با رادار و حسگر دوربین برای یافتن عابر پیاده و ماشین های پارک شده)، در سرعت های پایین اتومبیل را از برخورد، باز می‌دارد.

2015-Volkswagen-Passat-sketch-front-quarter
سیستم کمک راه بندان ترافیکی، اتومبیل را به طرز معجزه آسایی از صف خارج نمی کند اما روند حرکت و توقف را در ترافیک راحت تر می کند. سیستم می تواند در پشت سر ترافیک روبرو، شتاب گیری و ترمز کند و اتومبیل را دقیقا در خط خودش ( با استفاده از سیستم خط یار) تا سرعت ۶۰ کیلومتر بر ساعت نگه دارد.

خریداران می توانند بین چراغ های جلو LED و هالوژن در پاسات جدید انتخاب کنند. اگرچه خیلی عالی نیست اما با سیستم کمک روشنایی دینامیک، اتومبیل جهت روشنایی را جوری تنظیم می کند که تا حد امکان جاده را روشن کند و ایمنی را بهبود بخشد و چشم رانندگان روبرو را اذیت نکند.

volkswagen-passat-8-gen-2015-eypy-12
با وجود سیستم پارک یار، به نظر می رسد که مانور با پاسات ۲۰۱۵ خیلی سخت نباشد زیرا کوچکتر از مدل قبلی است. هم چنین درون اتومبیل بزرگتر، جای پای بیشتر و فضای صندوق بیشتری دارد.

2015-Volkswagen-Passat-Spy-Photo
در جولای، فولکس واگن اطلاعات بیشتری در مورد این مدل منتشر خواهد کرد. این اتومبیل در نمایشگاه اتومبیل ۲۰۱۵ پاریس در اکتبر، قبل از ارائه برای فروش در پایان سال، نمایش داده خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

حمید مرادی

حمید مرادی، کارشناسی ارشد راه و ترابری، نویسنده و مترجم مجله پدال

مطالب مشابه

‫۳۹ دیدگاه‌ها

  1. مهدی ف

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (173 ديدگاه)

    عجب تیپی داره جون میده واسه مسافرت

    1. Kurosh

      ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (310 ديدگاه)

      لذت بردم…
      …Respact

    2. خاوری مزراتی

      ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1102 ديدگاه)

      حیف نیست بجای صحبت درباره خطوط مستحکم و اصیل پاسات جدید درباره قهروآشتی دوتا دوست حرف بزنیم…

      1. mahdi

        ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (623 ديدگاه)

        دورود
        جناب خاوری موافقم
        این دوتا دوست باید بازهم مثل سابق بشند
        یه کدورت بی مورد
        سپاسگذارم
        مهدی (فرزند کوروش)
        22:05 شب

  2. کافر مقدس

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1632 ديدگاه)

    استیل ــــــه نمونه ی آخری شبیه هیچ کدوم از رندرها نیست :D

    اووو2015! تا اون موقع Chevrolet Miray اومده!

    جالبه که نسخه دوم Concept ـه شوی تو همه ی سایت های خارجی 1ماه ـه غوغا کرده علا اینجا :D

  3. volkswagen

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (290 ديدگاه)

    ببین چیکارش کردند . تکنولوزیش از همه ی رقیباش بالاتره .

    با این قدرت موتوری و گشتاور فوق العاده ای که داره همه ی رقیبا رو جا می زاره

    فقط باید قیمتش رو دید . اگه قیمتش مناسب باشه بازار رو قبضه خواهد کرد

    (پرچم بالاست)

  4. sadegh

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2121 ديدگاه)

    چقد طراحیه این ماشین قشنگه لامصب، نگا کنید، بینید که دو خط از روی کاپوت اومدن و به خطوط شکسته توی چراغ متصل شدن، یا از زیر پرژکتورهای چراغ 2 خط به هواکش(جلوپنجره) وصل شده، یا مثلا زیر هر چراغ دوتا شکستگی روی سپر داره، اینا هشمون توی زیبایی ماشین تاثیر داره، همشون حساب شده و با طرح ریزی دقیق کشیده شده، اونوقت ما هم اومدیم روی بدنه تیبا خط منحنی روی گلگیر انداختیم که نه تنها ماشینا زیبا نکرده، بلکه به تمامیِ تمام ماشین رو از ریخت انداخته(البته تیبا مشکلش فقط خط روی گلگیر نیست، بیش از اینا مشکل داره!!)

  5. کافر مقدس

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1632 ديدگاه)

    پدال جان بی زحمت خبرـه Miray روهم بزن دیگه! 20روزی هست که اومده ها! ! !

    برای Gt6 هم تایید شده . . .

    http://overpic.net/viewer.php?file=xmriktuh83iv0u2on3u2v.jpg

  6. amir-bmw

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (46 ديدگاه)

    سلام دوستان
    ممنون میشم چن تا سایت خوب برای افزایش اطلاعات اقتصادی (ترجیحن فارسی) بم معرفی کنید
    ممنون

  7. یه پسل باهوش

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1126 ديدگاه)

    این حرکتی که رو چراغهای جلو انجام دادن که با جلو پنجره مچ شده خیلی کار باحالیه

    یه حسی تو مایه های کامارو بهم می ده

    شما رو نمی دونم

    1. سجاد

      ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (199 ديدگاه)

      آره دقیقا همون حس و حال کامارو رو داره

  8. کاظم

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (33 ديدگاه)

    واقعا طراحى زیبایى داره! کلا المانها طرحهاى دلنشینتر وخوبى عرضه میکنن! خوش بحال خریدارانش!!!

  9. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (6522 ديدگاه)

    درود .

    پدال جان یکی از دوستان ما به نام زیگما ، مدعی هستند که من جو پدال رو

    متشنج ، عصبی ، …. کرده و باعث ترک یکسری کاربران سایت شده ام .

    فقط از شما میخواهم که نظر خودتون رو نسبت به این گفته عرض نموده و به

    تمام این حرف و حدیث ها پایان بدهید . چون ایشون در 4 الی 5 پست جدید

    گفته شان را تکرار کردند .

    پدال جان اگر ایشون در 4 الی 5 پست جدید این حرف رو تکرار کردند و در

    جمع این موضوع را مطرح کردند ، من در پشت پرده حدود 1 ماه و نیم پیش

    در جیمیل این پیغام را برای شما فرستادم :

    ((( من دوست ندارم افراد قدیمی از پدال برن . یا به نوعی دوست دارم

    جلوی ریزش پدال و بگیرم .

    میدونمم که موردهای اخلاقی زیاد دارم . اما دوست دارم اگر اشکالی از من

    میبینی به من بگی تا درستش کنم . بدون تارف .

    دوست ندارم باعث رنجوندن کسی بشم . اگر موردی دیدی که باعث دفع کاربران

    بود حتما بهم بگو . ممنونتم . )))

    این دقیقا همان جمله ایی است که من برای شما فرستادم ، از شما خواهش

    دارم که صحت این موضوع را اعلام نمایید و همان جوابی را که برای من

    فرستادید را بگویید .

    ایشون که نگران جو پدال ترک مخاطبان هستند ، وقتی به ایشان میگویی که

    کاربران قدیمی و خوب اعم از :

    محسن د . SLR722 . لامبو . KM . امین عشق ب ام و . حمید . و …

    به خاطر تو و بحث های بیهوده ی تو این سایت را ترک کردند ، با این جواب

    روبه رو میشوی :

    ( بله هر کس نمیتونه منو تحمل کنه، میتونه بره!

    مرد معرکه نیستند به من ارتباطی نداره! روحیه ضعیف اون بندگان خدا به

    من ارتباطی نداره.

    من در چهار چوب ادب و احترام و قوانین سایت با هر کس که دلم خواست بحث

    میکنم، اگر کسی نمیتونه بحث های منو تحمل کنه، راه براش بازه . )

    اما انها به خاطر بی احترامی و بحث های بیهوده و … ایشان اینجارا ترک

    کردند . اقایی که دلسوز پدال و کاربرانش است .

    من با هرکسی بحث کردم حتی در بدترین شرایط ، حاضر نشدم با خودخواهی

    پدال و ترک کنه . همیشه احترامشون رو نگه داشتم در حالیکه به نتیجه

    نرسیدیم . نمونه ی بارزش امین . محمد . فرید . و …

    هرجا هم که اشتباهی کردم ، جانانه پذیرفتم .

    همه چیز رو میتوانم تحمل کنم ، الا دروغ و تحمیل صفت های بد و بی انصافی .

    اما یکسری فراموش میکنند که بعضی از بحث های به وجود امده ، به خاطر

    حرف ها و حرکت های خودشون بوده .

    مثل اینکه لینک های بوگاتی خیلی درداورد بوده ،

    حرف آخر :

    فقط از شما خواهش دارم که حقیقت را گفته و به همه ادعا ها و گفته ها و

    کسانیکه حرف ایشون رو تأیید کردند پایان بدهید . چون 4 الی 5 بار این

    حرف رو تحمل کردم .

    اگر هم واقعا از نظر شما و بقیه باعث دفع کاربران شدم ، بگویید ،

    جانانه میپذریم و از همین امروز پدال رو ترک میکنم .

    این بحث بچه گانه است . اما من هم بیشتر از این نمیتوانم صفت های دروغ

    گو . ریا کار . دورویی و .. برای خود برگزینم و ساکت بشینم .

    بار اول و دوم نیست .

    ممنون از مدیریت شما . منتظر جوابتان هستم .

    1. سردبیر

      ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (757 ديدگاه)

      سلام.
      میلاد عزیز و سایر دوستان، حضور همه شما کاربران که سرمایه های اصلی سایت پدال هستید، برای ما باعث افتخار هست و به هیچ عنوان دوست نداریم در فضایی بدور از دوستی، متانت، ادب و احترام، دیدگاههای شما را ببینیم. متاسفانه این موضوع از سوی تعدادی از کاربران با سابقه هم مشاهده شده و پیغامهایی نیز مبنی بر ترک سایت در صورت حضور فلان کاربر یا ادامه این مباحث دریافت کرده ایم.
      دیدگاه شخصی بنده این هست که به جای کل کل های احساسی، می توانیم به سمت تبادل صحیح اطلاعات و دانسته ها پیش برویم. بدور از تعصب، تحریک، آزار، توهین، خشم و نامهربانی.
      با اینکه پدال، سعی دارد یک سایت تخصصی با موضوعات فنی و مباحثات مفید باشد، همیشه فضای دوستی و احترام در آن از اولویت بالاتری برخوردار بوده است. بنابراین صلاح نمی دانیم که بیش از این، تنشهای شخصی به سمت بی اخلاقی در یک محیط عمومی پیش برود.
      بنابراین از همه سروران انتظار داریم به جای افتادن در دام گفتگوهای بی ثمر و سطح پایین، صرفا سوال، نظر، دانش و اطلاعات خود را با سایر مخاطبان در میان بگذارند.
      ارادتمند همه شما

      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (6522 ديدگاه)

        درود .

        ممنون .

        خیلی خوب جوابم رو گرفتم !!!!!!!!!

        بدرود .

        1. sadegh

          ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (2121 ديدگاه)

          میلاد و زیگما، داداشای گلم، خداییش پدال به هردوتون نیاز داره، برای این قضیه یا هر دوطرف، یا یه طرف باید کوتاه بیاد،

          یکیتون توی معذرت خواهی بیفته جلو، به خدا اتفاق بدی نمیفته، شما همدیگه رو ببخشید، اگه چیزی کم شد، من جبرانش میکنم.

        2. Sadjad97

          ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (255 ديدگاه)

          نمیشه که همه نظرات رو پسندید. این تعارض هاست که موضوعات مورد بحث رو جذاب می کنه.
          اگه زیگما جان نباشه پس پیام کیو آنلایک کنم!

        3. volkswagen

          ۱۴ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (290 ديدگاه)

          من قبلا هم گفتم زیگما توی داشتن اطلاعات توی پنج نفر اول پداله . و ما به اون نیاز داریم نه اون به ما .

          اون اطلاعات درستی داره و حرف حسابی میزنه . و هر کس هم که با حرف حساب مشکل داره و دوست داره با تعصب در پدال حاکم باشه می تونه بره .

          میلاد جان اگه مشکل یا خسومت شخصی با هر کس داری خودت بشین حلش کن و پای پدال رو وست نکش

          پدال بخاطر در گیری های المانی هاااا و زاپنی متشنج شده . نه زیگما

          زیگما اطلاعات خوبی داره ولی خب یکم در بیانشون مشکل داره . ولی بچه با مرام و خوبیه .

          بار ها شده من ازش سوال کردم و درست و شمرده جواب من رو داده و چندین سطر تایپ کرده . چون بعضی وقتا رو مخه
          دور از مردونگی و انصافه که از پدال بخواییم اونو بیرون بندازه

          (پرچم بالاست)

      2. Aidin

        ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (80 ديدگاه)

        خداییش گل گفتی پدال.
        ما نیومدیم اینجا دعوا کنیم.ما اومدیم نظرهای خودمونو بدیم.از کامنتهایی که میذاریم استفتده کنیم.نه اینکه بیاییم به هم توهین کنیم.
        بالاخره همه به برند مورد علاقش یک تعصبی داره.اما نباید با اون تعصب به هم دیگه توهین کنیم.
        در ضمن میلاد جان شما هم ناراحت نشو.بالاخره هر چی هم که بین عقایدمون تفاوت باشه من به شخصه از اطلاعاتت استفاده میکنم همیشه.

    2. سجاد

      ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (199 ديدگاه)

      میلاد جان دیگه ناراحتمون نکن داداش.
      من به شخصه ادب شما رو تایید میکنم مطمئن باش همه ی بچه ها تایید میکنن.
      همیشه از حرفات استفاده میکنیم و لذت میبریم و به همون اندازه که مطلب اصلی واسمون جذابه صحبت های شما هم هست.
      زیگما هم یکی از بچه های خوب اینجاست و اطلاعاتش واقعا حرف نداره مطمئن باش اگه زیگما نباشه اولین کسی که دلش واسش تنگ میشه خودتی.
      بچه ها تا حالا کلی در این مورد حرف زدیم ولی خدایی بیاید از همین لحظه عمل کنیم از همین الان مواظب حرف زدنمون قضاوت کردنمون و ادبمون باشیم؛ هرکسی هم این شرایط رو رعایت نکرد هممون همونجا بهش تذکر میدیم تا بدونه اشتباه کرده و دیگه تکرار نکنه حتی اگه علایقمون باهاش یکی بود و ار برندی دفاع میکرد که ما هم دوسش داریم.

    3. Ehsan

      ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1247 ديدگاه)

      سلام میلاد جان ، اقا ما که در اخلاق شما شک نداریم

      اما یک حرفی کلی با همه دوستان دارم
      البته بحث و بیان دیدگاه در مورد یک موضوع خیلی هم خوبه و باعث بالا رفتن معلومات میشه ، ولی همانطور که جناب سردبیر عزیز گفتند ، اخلاق و احترام مهمترین نکته این بحث هاست ، ببینید دوستان ، ادم دارای یک سری ارزش ها برای خودش است و شاید دوست داشتن یک چیزی براش یک ارزش هم باشه ، پس بهتره وقتی با دیگران بحث میکنیم به این نکته توجه کنیم که مثلا برند مورد علاقه دیگری رو تحقیر نکنیم یا توهین نکنیم ف چون با این کار به نوعی داریم شعور طرف مقابل رو تحقیر میکنیم یا بهش توهیم میکنیم ، اگر طرف مقابلمون دارای برداشت اشتباهی است و اشتباه میگه با استدلال و منطق میتونیم بهش تو ضیح بدیم که واقعیت چیست ولی با توهین و تحقیر جهت عکس رو میریم
      و همیشه این نکته رو باید بدونیم که ما هیچ کدوم دانای کل نیستیم و بالاخره در موردی ممکن اطلاعات یا نداشته باشیم یا دانسته هامون کم باشه

      در آخر از میلاد عزیز و زیگمای عزیز میخوام که روی همو ببوسن :-D و این کدورت ها رو کنار بگذارند

      بیا تا قدر هم دیگر بدانیم, که تا ناگه ز یک دیگر نمانیم

    4. Metalhead

      ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1677 ديدگاه)

      ای بابا تو و زیگما که باهم دوست بودین :|

    5. خاوری مزراتی

      ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1102 ديدگاه)

      وجود تضارب آرا در یه جامعه کاملا عادیه..دوستان یه کم تحملشون رو ببرن و بالا..همچنین شرکتها ارث پدر کسی نیستن که اینهمه روشون پافشاری میکنید… چه ژاپن چه آلمان چه امریکا چه کره الان بهترینای دنیا هستن.. بنظرم صحبت سردبیر پدال حکیمانه س..نه آقا میلاد قهر کنن که خدای نکرده دل مارو بشکنن نه جناب زیگمای عزیز که بنده به سلامت نفس ایشون گواهی میدم…
      یه کم تحمل کنین همو ..ناسلامتی ما دم از تغییروتحول و توسعه میزنیم… دموکراسی پاسداشت حقوق اقلیت ها و تحمل عقاید مخالفان است

      پس برگردید و این امور کوچک رو به اهلش واگذار کنید که شما دوتا بزرگید
      ممنونم

    6. mahdi

      ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (623 ديدگاه)

      دورود به همه دوستان
      بنده با تمام باورم گواهی میدم که میلاد جان هم رعایت ادب و هم اخلاق رو میکنه
      وجود ایشان و جناب زیگما برای سایت پربار پدال واقعا گرانبهاست
      جناب زیگما هم به شخصه اعتقاد دارم فی نفسه در این مدت و در این آوردگاه خوش خلق و بار اطلاعاتی خوبی دارند و جانب انصاف رو رعایت میکنن و اطلاعات خوبی رو به دوستان و سایت ارائه میکنه

      میلاد جان حرف رفتن رو نزن که همه دوستان ازت ناراحت میشن
      وجودت طلاست
      یه دونه ای واسه نمونه ای

      سپاسگذارم
      مهدی (فرزند کوروش)

    7. mahdi

      ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (623 ديدگاه)

      1393/03/15
      دورود میلاد جان
      هنوز حضور شما دوست عزیز رو در پدال ندیدم از اون موقعی که پیام فوق رو درج کردی
      یه ایمیل بهت زدم و شرایط و مبنای حضورم رو توی سایت پدال گفتم
      نمیدونم که ایمیلم رو خوندی یا نه دوباره میفرستم
      منتظر حضورت هستم در غیر اینصورت …………………………
      سپاسگذارم
      مهدی (فرزند کوروش)
      ساعت 14:47

  10. Ehsan

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1247 ديدگاه)

    فکر نکنم دقیقا شبیه رندر ها شده باشه
    ولی عجب امکاناتی براش قرار دادن و مطمئنا رقیب سرسختی برای ام 3 و کلاس سی خواهد بود

  11. mory

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (417 ديدگاه)

    واقعا ماشین با پرستیجیه
    طراحی جلوش عالیه مخصوصا چراغاش

  12. Metalhead

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1677 ديدگاه)

    فولوکس پاسات بی نقصه تو ایران 198 میلیونه ولی نمیدنم چزا تو این کلاس آکورد رو دستش نیومده

    آقا امروز با پسرخالم رفتم بیرون ، یه Z4 اورده بود ، آقا من معنی ماشین آلمانی رو امروز فهمیدم ، البته قبلش GLK و E سوار شده بودم ولی Z4 خدای ماشینه ناموسن

    از امروز ببعد من رسما مدافع ژاپن و آلمانم و همون قدر که ژاپن رو دوست دارم آلمانم دوست دارم

    لامصب Z4 عجب صدای اگزوزی داره

    Japan & Germany ♥

    1. احمدرضا بی ام و

      ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (57 ديدگاه)

      آقا محمد منم دقیقا نظر شمارو دارم یعنی GERMANY JAPAN

    2. volkswagen

      ۱۴ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (290 ديدگاه)

      محمد اگه می خوایی بفهمی که المان ها از ده ها سال قبل خودرو ساز بودن و خودرو سازی تو خونشونه بهت پیش نهاد می کنم BMW2002 سوار شی .

      من یه 2002 تقویت شده ی تر تمیز رو به جنسیس نمیدم خیلی توپه لامصب

      (پرچم بالاست)

  13. mahan

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (22 ديدگاه)

    من 2 ساله این سایتو پیگیری می کنم کلا 20 بارم پیام نذاشتم ولی الان از همه خواهش میکنم بر گردن همه دور هم باشیم اگه کسی ناراحت شده من ازش عذر می خوام.
    بیایم از اول شروع کنیم در کمال احترام نظراتمونو بگیم همه استفاده کنن.

  14. ROLLS R R ROYCE

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (189 ديدگاه)

    تو کشور های خارجی برای فیات و فلوکس واگن یک پیش وند امپراطوری هم گذاشتن!!!!!

    انگلستان ماشین های گشت نامحسوس شون فیات هستش!!!!!

    فلوکس واگن تو ایران خیلی خیلی کمه!!!!!(فقط مدل بیتل وارد میشه)

    اما تو کشورای خارجی مثل پژو 405تو ایران میمونه!!!!

  15. نیما ناصری

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام بر تمام دوستان
    پاسات و cc از یکی از بهترین هایی است که مورد علاقه من می باشد

  16. احمدرضا بی ام و

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (57 ديدگاه)

    GERMANY & JAPAN

  17. امید

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1322 ديدگاه)

    واقعا عالیه

  18. رضا

    ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    اگه طراحیش مثل رندرش باشه که فوق العادست
    شخصیت ازش میباره

  19. احمدرضا بی ام و

    ۱۴ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (57 ديدگاه)

    دوستان میگم سری 3 هم امسال به روز رسانی میشه

  20. محمدجواد

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (45 ديدگاه)

    فولگس واگن یه خودروسازی درجه 3 است
    به نظرمن
    به نظرشما چی؟

  21. احمدرضا

    ۶ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (394 ديدگاه)

    فقط فولکس بهترینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا