فولکس واگن

فولکس واگن ترانسپورتر ادیشن 2013

بعد از پکیج BlueMotion که اواخر سال گذشته میلادی با قیمت تقریبی ۲۹,۰۰۰ دلار معرفی شد، فولکس واگن حالا برای مدل های ترانسپورتر خود نسخه های جدید Edition را برای عرضه به بازارهای اروپایی آماده کرده است . . .

Volkswagen Transporter edition
Volkswagen Transporter edition

تفاوت نسخه های ادیشن بامدل های استاندارد تراسپورتر را باید در رنگ مشکی مات بکار رفته در آن دانست که علاوه بر رینگ های ۱۷ ایچی (با امکان سفارش ۱۸ اینچ)، در جلوپنجره و روی سقف نیز استفاده شده؛ همچنین در انتهای درب عقب لوگوی سفید “edition” با پس زمینه مشکی مشخص است. ترانسپورتر ادیشن بصورت استاندارد امکاناتی مانند صندلی قابل تنظیم (برقی) راننده، سیستم گرمایشی برای آینه های جانبی، سپرهای همرنگ، روکش چرمی برای فرمان و ترمزدستی و اهرم دنده و روکش پارچه ای تاسامو برای صندلی هاست؛ همچنین لامپ های بای زنون با LEDهای مخصوص روز نیز بصورت سفارشی خواهند بود. برای این ون آلمانی چهار رنگ سفید، قرمز، خاکستری و نقره ای درنظر گرفته شده است.

Volkswagen Transporter edition
Volkswagen Transporter edition

برای پیشرانه، فولکس واگن شش موتور (سه موتور بنزینی و مابقی دیزلی) را برای ترانسپورتر ادیشن درنظر گرفته که حجم همه آنها ۲.۰ لیتری بوده اما قدرتشان از ۱۰۲ اسب بخار در مدل های توربو دیزلی یا TDI شروع (باقیمت ۲۸,۱۲۶ یورو یاحدود ۳۷,۶۰۰ دلار) و تا ۲۰۴ اسب بخار در مدل های توربو بنزینی یا TSI (باقیمت ۲۶,۸۴۶ یورو یاحدود ۳۵,۹۰۰ دلار) افزایش می یابد. ترانسپورتر ادیشن فقط در مدل SWB  و باسقف Low Roof عرضه می شود.

Volkswagen Transporter edition
Volkswagen Transporter edition

گفتنی است فاصله محوری مدل های SWB یا Short-Wheelbase حدود ۳,۰۰۰ میلیمتر بوده که ۴۰۰ میلیمتر از مدل های LWB یا Long-Wheelbase کمتر است؛ همچنین ارتفاع خودرو در مدل های Low Roof حدود ۱,۹۴۰ میلیمتر بوده که بازهم از مدل های High Roof حدود ۵۳۶ میلیمتر کوچکتر هستند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. رهام

    ۲ اسفند ۱۳۹۱
    سوابق: (186 ديدگاه)

    یکی از بهترین ونهای دنیا

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سعید

      ۶ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (1484 ديدگاه)

      عکس دیگه ای نداشت؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. hesan

    ۳ اسفند ۱۳۹۱
    سوابق: (484 ديدگاه)

    اینکه نسل قبلیش خوشگل تر بود,این چه کاریه اخه؟!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. محمد

    ۶ اسفند ۱۳۹۱
    سوابق: (61 ديدگاه)

    وافعا یکی از بهترین ونهاست تو دنیا
    تا سوار نشین متوجه نمیشید
    ولی طراحی سری قبلش بهتر بود این سری زیاد چنگی به دل نمیزه متاسفانه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. شهرام

    ۹ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به نظرم از هرلحاظ عالیه و یه چرخش به ونهای ایران و چینم میارزه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. مسعود مستقیم

    ۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (3 ديدگاه)

    این اتومبیل یکی از راحت ترین استیشن واگن (ون) والبته به صرفه ترین هاست،
    بنده حدود 40،000هزار کیلومتر با نسل قبلی این خودرو خارج از ایران رانندگی کردم بدون کوچکترین اشکال( حتی پنچری)
    به نظربنده طراحی جدید بسیار زیبا و دقیق انجام شده، اگر درخیابانهای تهران با یکی از آنها روبرو شدید (سفارتی) دقت کنید و از زیبای، آن لذت ببرید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. حسین

    ۲ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من خودم تو ارومیه ماشین های ون که از ترکیه میان زیاد دیدم به نظر من که این عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا