فولکس واگن

اولین تیزر از نسل جدید فولکس‌واگن آماروک 2022

کراس اوور کوچک نیووس تنها محصولی نیست که تیزرش در کنفرانس سالانه این برند منتشر شده زیرا ژرمن‌ها اولین تیزر از نسل دوم آماروک پیکاپ را نیز منتشر کرده‌اند. زمانی که هربرت دایس گفت آماروک یکی از اولین میوه‌های همکاری بخش خودروهای تجاری فولکس‌واگن و فورد خواهد بود تصویر این خودرو در پس‌زمینه به نمایش درآمد.

اگر یادتان باشد هر دو شرکت برنامه‌های خود برای تشکیل اتحادی جهانی در ژانویه ۲۰۱۹ را به منظور کار روی ون‌های تجاری و پیکاپ ها اعلام کردند. به این ترتیب دومین نسل آماروک دارای بخش‌های مشترک زیادی با رنجر جدید خواهد بود. بر پایه اطلاعات منتشر شده در سال پیش، این دو پیکاپ جدید اوایل سال ۲۰۲۲ روانه بازار خواهند شد.

اسکچ طراحی منتشر شده از آماروک جدید ظاهری قدرتمند را نشان می‌دهد هرچند انتظار نداریم تمامی این عناصر طراحی در مدل تولیدی دیده شوند. خودروسازان در چنین اسکچ هایی از طراحی عضلانی و باشکوه استفاده می‌کنند و احساس می‌کنیم درباره آماروک هم چنین چیزی رخ داده است. در این تصویر می‌توانیم کاپوت پف کرده، رینگ‌های بزرگ و لاستیک‌های غول‌آسا و نبود دستگیره‌های درب را تشخیص دهیم. همه‌ی این موارد نشان دهنده‌ی تیزری جذاب و نه مدلی تولیدی هستند اما خب ایده‌ای بسیار خوب از نسل بعدی پیکاپ فولکس را خواهیم داشت.

اما بد نیست به نسل بعدی رنجر هم اشاره کنیم که تصاویر جاسوسی آن منتشر شده بودند. این خودرو دارای نمای جلوی برجسته با جلوپنجره‌ای هماهنگ با چراغ‌های جلو می‌باشد. رنجر جدید طراحی دو کابین داشته درحالی‌که به نظر می‌رسد پیکاپ نمایشی آماروک به‌صورت دو درب می‌باشد.

جدای از همکاری برای تولید آماروک و رنجر، این دو خودروساز در زمینه توسعه فورد ترانزیت کانکت جدید شکل گرفته بر پایه فولکس کدی ۲۰۲۰ هم همکاری خواهند کرد. در همکاری این دو شرکت آمده که ون شهری فورد توسط فولکس‌واگن توسعه خواهد یافت و فورد نیز ون‌های تجاری بزرگ‌تر را توسعه خواهد داد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. امیر

    ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (771 ديدگاه)

    اسکی زیبا از روی میتسوبیشی

    موافقم 0
    مخالفم 4
    1. meysam

      ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (3540 ديدگاه)

      اولیه آره ولی عکس دومی به رنجر شباهت داره

      موافقم 0
      مخالفم 4
  2. Dante

    ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (32 ديدگاه)

    کلیپاشو دیدم واقعا ماشین گردن کلفتیه

    موافقم 3
    مخالفم 0
  3. Mf1

    ۲۹ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (478 ديدگاه)

    بنز و فولکلس وانت درست نکن خیلی بهتره چون وانتهای ایت شرکت مثل پراید وانت میمونه فقط بدرد بار زدن دستمال کاغذی میخوره

    موافقم 0
    مخالفم 5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا