فولکس واگن

لو رفتن تصویر فولکس‌واگن تیگوان فیس‌لیفت 2021

دومین نسل فولکس‌واگن تیگوان بیش از ۳ سال است که در بازار حضور دارد و بنابراین زمان حضور آن در اتاق عمل فرا رسیده است. احتمالاً رونمایی رسمی تیگوان فیس لیفت در ماه‌های آینده صورت خواهد گرفت اما این خودروساز آلمانی در زمان تصویربرداری تجاری این کراس اوور شکار عکاسان شده است.

تیگوان ۲۰۲۱ که شکار عکاسان شده از نوع ۵ نفره بوده و اگرچه تصویر موردبحث کیفیت بسیار خوبی ندارد اما به راحتی می‌توان چراغ‌های جلوی جدید را مشاهده کرد. سپر جلو نیز فرق کرده و ورودی‌های هوای بزرگ‌تری دارد. مه شکن‌ها نیز شکل متفاوتی داشته و در کل ظاهر مدرن‌تری را به ارمغان آورده‌اند.

از آنجایی که در تصاویر تجاری معمولاً نسخه‌های فول یک خودرو حضور پیدا می‌کنند بنابراین تیگوان هم از این قضیه مستثنا نبوده است. باور بر این است خودروی حاضر در تصویر از نوع R-Line می‌باشد زیرا نشان این تریم روی سپر جلو دیده می‌شود. رینگ‌های مشکی و ورودی‌های هوای بزرگ نیز حاکی از طرف بودن با یک کراس اوور سطح بالا هستند.

اگرچه در این تصویر چراغ‌های عقب را مشاهده نمی‌کنیم اما احتمالاً این بخش نیز تغییر کرده و از نوع LED خواهند بود. همچنین نوشته‌ی تیگوان نیز زیر نشان فولکس‌واگن در درب پشتی خواهد رفت تا هماهنگ با دیگر محصولات این برند همچون آرتئون، گلف جدید و توارگ باشد.

قبلاً خبر آمده بود تیگوان فیس لیفت در سال جاری و همراه با کانسپت نزدیک به تولید تیگوان R معرفی خواهد شد. نسخه تولیدی این مدل پرفورمنس قرار است در سال ۲۰۲۱ و با قدرت فراتر از ۳۰۰ اسب بخاری تولید شود.

همچنین احتمال رونمایی از تیگوان به‌روز شده در نمایشگاه ژنو وجود دارد. مدل هفت‌نفره آل اسپیس هم اندکی بعدتر و با همین به‌روزرسانی‌ها پدیدار خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. NAVID۰۰۹۸

    ۲۷ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (10057 ديدگاه)

    نمای داخلیش عجب متریالی داره که از تو عکس بیکیفیت هم قابل تشخیصِ .

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. رامتین

    ۲۷ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (3020 ديدگاه)

    همانطور که گفتم واقعا سه محصول گلف، تیگوان و آرتئون بهترین محصولات فولکسند. البته آرتئون را میشه مدل اسپرت شده پاسات دونست. با این حال کراس اور تیگوان واقعا از همه نظر، ابعاد و فنی عالیه. اگر موتور 2لیتری 180 اسبی که در ایران هست (البته در بازهارهای دیگه220 اسب داره) ارتقا پیدا کنه و بتونه وارد کشور بشه (که اگر تحریمها نبود براحتی وارد میشد) بهترین کراس اور خوش قیمت بازار میشد بهش گفت که زیر 1 میلیارد قیمت داره. به شخصه بهتر از لکسوس nx میپسندمش. البته این بحث سلیقه ایه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. پویا

    ۲۷ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (44 ديدگاه)

    یعنی انقدر بدم میاد این سیستم تهویه و سرمایش گرمایشو میارن تو مانیتور و دکمه هاشو حذف میکنن!! خدا لعنت کنه تسلا رو!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۲۷ دی ۱۳۹۸
      سوابق: (10057 ديدگاه)

      قبول دارم
      واقعاً رو مخه ، و هنگام رانندگی هواس راننده رو پرت میکنه

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا