فولکس واگن

پشت پای فولکس‌واگن به نمایشگاه پاریس 2018؟!

احتمالاً یک نام دیگر به لیست خودروسازانی که در نمایشگاه معتبر پاریس ۲۰۱۸ حضور نمی‌یابند اضافه می‌شود. به نظر می‌رسد برند فولکس‌واگن تصمیم گرفته تا در این رویداد خودرویی حضور نیابد. این خبر را یکی از منابع معتبر فرانسوی منتشر کرده و گفته که بخش فرانسه فولکس‌واگن چنین بیانیه‌ای صادر کرده است:

برند فولکس‌واگن بی‌وقفه مشغول بررسی نمایشگاه‌های خودرویی سراسر جهان است.


این شرکت همچنین گفته اگرچه در پاریس حضور نخواهد داشت اما شاید برخی کارها همچون تست درایو را در زمان برگزاری نمایشگاه انجام دهد. فولکس‌واگن همچنین در حال سبک سنگین کردن ایده برگزاری رویدادهای خاص خود می‌باشد. برخی خودروسازان همچون ولوو چندین سال است که در زمان عرضه محصولات جدید خود چنین رویدادهایی را برگزار می‌کنند.


اگرچه که برند فولکس‌واگن در پاریس حضور نخواهد داشت اما اشکودا، سئات، آئودی و پورشه در آنجا حاضر خواهند بود. البته هنوز جزئیات مربوط به حضور بنتلی و بوگاتی در پاریس منتشر نشده است. برند لوکس بریتانیایی در حال توسعه برخی محصولات جدید همچون کانتیننتال GTC و فلایینگ اسپور بوده بنابراین شاید بخواهد در پاریس اقدام به رونمایی این محصولات بکند.

2015 VW Golf GTE Concept
برند فولکس‌واگن در واقع نهمین برندی است که در نمایشگاه پاریس ۲۰۱۸ غایب خواهد بود. فورد، اینفینیتی، مزدا، میتسوبیشی، نیسان، اوپل، سوبارو و ولوو نیز غایبان بزرگ این رویداد مهم هستند. فیات-کرایسلر هنوز نظر خود درباره حضور یا عدم حضور را اعلام نکرده اما برندهای سیتروئن، هیوندای، جگوار، کیا، لندروور، لکسس، مرسدس بنز، پژو، اسمارت، سوزوکی و تویوتا به‌طور رسمی تأیید کرده‌اند که در پاریس ۲۰۱۸ حضور خواهند داشت.


بیانیه فولکس‌واگن تنها چند روز پس از اعلام عدم حضور آئودی در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۹ منتشر شده است. ما همچنین مرسدس بنز و BMW را نیز در این رویداد نخواهیم دید.


نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۸ از دوم اکتبر آغاز بکار خواهد کرد و در چهاردهم همین ماه به کار خود پایان خواهد داد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. ژان وال ژان

    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (166 ديدگاه)

    این ایده ی نمایشگاه مخصوص به خود در مورد فولکس خیلی جواب میده

    چون اینقدر برند های جذاب و دوست داشتنی رو زیر چتر خودش جمع کرده که نیازی به کنار بقیه قرار گرفتن نداره

    با همون لامبورگینی و پورشه و اودی و … یه نمایشگاه حتی در ولفسبورگ راه بندازه اصلا نیازی به شرکت در پاریس و دیترویت و … نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ایمان

    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (3894 ديدگاه)

    فقط بزرگ ترین و با شکوه ترین نمایشگاه دنیا ، ژنو
    دوره قبلی کولاک کرد با معرفی مدل های استثنایی و کم نظیر

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا