فولکس واگن

درهای بیشتر برای فولکس آپ!

اولین بار فولکس آپ UP در نمایشگاه فرانکفورت با سه در معرفی شد تا یک خودروی بسیار فشرده و جمع و جور شهری را به انتظار بنشینیم. سپس نمونه های مشابه از کارخانجات اقماری فولکس یعنی سئات اسپانیا و اشکودای چک هم متولد شدند. حالا فولکس با اضافه کردن دو در دیگر، سوار و پیاده شدن را برای خانواده های پر جمعیت تر یا جوانان رفیق باز آسانتر کرده است.

Volkswagen Up! 5 door
Volkswagen Up!

ابعاد و ظرفیت کلی ماشین دست نخورده باقی مانده و موتور نیز مشابه همان مدلها خواهد بود. یعنی موتور یک لیتری سه سیلندر ۶۰ اسب بخاری یا نمونه اسپرت تر با قدرت ۷۵ اسب بخار. مصرف سوخت نیز در همان حد ۴.۲ لیتر تا ۴.۳ لیتر اعلام شده است.
سیستم ترمز اتوماتیک برای جلوگیری از برخورد در سرعتهای زیر ۳۰ کیلومتر و سیستم نقشه و ناوبری با صفحه لمسی و دستگاه سرگرمی قابل جداسازی از جمله تجهیزات این خودرو می باشند.

VW Up!
VW Up!

از ششم مارس تحویل این خودرو در آلمان و در تابستان در اروپا آغاز خواهد شد و قیمت نیز با افزایش ۴۷۵ یورو نسبت به مدلهای سه درب به ۱۰,۳۲۵ یورو خواهد رسید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا