فولکس واگن

معرفی نسخه‌های دو ردیفه فولکس‌واگن تیگوان و اطلس

یک شاسی‌بلند بزرگ می‌خواهید اما نیازی به ردیف سوم صندلی‌ها ندارید؟ مشکلی نیست! خودروسازان هم‌اکنون کراس اوورهای جادار خود را تنها با دو ردیف صندلی نیز عرضه می‌کنند.


علاوه بر مدل سه ردیفه لکسس RX L، این خودروساز از نسخه دو ردیفه LX بزرگ نیز در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس ماه پیش رونمایی کرد. ولوو نیز نسخه چهار نفره XC90 را در تیپ اکسلنس ارائه کرده و بنا به جدیدترین خبر منتشر شده برند فولکس‌واگن جدیدترین خودروسازی خواهد بود که از این رویه پیروی کند.


نسل جدید تیگوان به قدری بزرگ است که می‌تواند یک ردیف صندلی دیگر را نیز در خود جای دهد. فولکس‌واگن اطلس نیز محصولی ۷ نفره بوده و این کمپانی در حال برنامه‌ریزی برای ارائه نسخه ۵ نفره هر دو محصول جدید خود است.


مدیرعامل فولکس آمریکای شمالی می‌گوید:

ما تصمیم گرفتیم نسخه ۵ نفره اطلس را با همان استایل شیک کوپه مانند و البته همان ابعاد قبلی بسازیم.

البته تیگوان کمی کوچک‌تر خواهد بود و فاصله بین نسل قبلی و فعلی را پر خواهد کرد.


این مدل‌های جدید به گسترش سبد محصولات کراس اوور فولکس‌واگن بدون توسعه خودروهای کاملاً جدید کمک خواهند کرد و در عین حال انتخاب‌های زیادی را پیش روی خریداران قرار خواهند داد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. ایرانی

    ۶ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (95 ديدگاه)

    ( ولوو نسخه چهار نفره XC90 را در تیپ اکسلنس ارائه کرده…)

    اما هدف از اینکار برای xc90 …. ایجاد محیط بسیار لوکس و راحت بوده.. اونم برای سرنشینان .. نه چندان برای جای بار…

    http://www.businessinsider.com/most-expensive-volvo-2016-3/#the-volvo-xc90-t8-excellence-is-a-four-seat-ultraluxury-version-of-the-companys-award-winning-xc90-suv-1

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا