فولکس واگن

فولکس به دنبال عرضه محصولات پرفورمنس در آمریکا

به نظر می‌رسد فولکس‌واگن آمریکای شمالی به شدت به عرضه محصولات پرفورمنس در این بازار فکر می‌کند. یکی از مدیران ارشد این شرکت در آمریکا اظهار داشته ژرمن‌ها آماده‌ی گسترش محصولات پرفورمنس خود در آمریکا بوده و تنها به گلف R و GTI اکتفا نمی‌کنند. او گفته است:

به دست آوردن قلب و ذهن طرفداران بسیار خوب است و مردمی که به خودروها علاقه زیادی دارند از این تصمیم استقبال خواهند کرد. اگر شما چنین محصولاتی را عرضه کنید نهایتاً جذابیت برند خود را بهبود خواهید بخشید.

البته تحقق این هدف به‌سادگی انتخاب چند ویژگی و تجهیزات ساده نخواهد بود. مدیر فولکس ادامه داده هزینه‌ها می‌توانند زیاد باشند و نصب قوای محرکه‌ی جدید روی یک خودرو حداقل ۲۰ میلیون دلار خرج در پی خواهد داشت. او همچنین خاطرنشان ساخته اگرچه فولکس نسخه‌های پرفورمنس تمامی خودروهای خود را عرضه نخواهد کرد اما قطعاً نسخه‌های جدید از خودروهای کلیدی تولید خواهند شد.

البته مدیر فولکس گفته با استفاده از پلتفرم‌های مشترک همچون پلتفرم MEB الکتریکی می‌توان هزینه‌ها را کاهش داد و حتی تولید خودرو در آمریکا به کاهش هزینه‌ها کمک خواهد کرد. او گفته است:

ما باید درباره آنچه که به بازار عرضه می‌کنیم هوشیار باشیم و ببینیم کجا می‌توانیم مردم را جذب کنیم. گلف R فروش خوبی داشته و فکر می‌کنم این خودرو پتانسیل خوبی برای فولکس دارد، اما باید طرفداران را هرچه بیشتر به سمت خود جذب کنیم.

De Nysschen کسی است که سال پیش و پس از حضور در شرکت‌هایی همچون کادیلاک و اینفینیتی و تولید محصولات پرفورمنس آن‌ها به فولکس پیوسته است. او با چالش‌های زیادی در گسترش شاسی بلندهای فولکس و بازگرداندن اعتماد عمومی پس از دیزل گیت روبرو بوده است. او گفته است:

ما باید اطمینان و وفاداری را به فولکس بازگردانیم. ما تلاش بسیار زیادی برای این کار انجام می‌دهیم و پیشرفت خوبی داشته‌ایم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا