فولکس واگن

قیمت و مشخصات فولکس‌واگن اطلس 2021

فولکس‌واگن جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری کراس اوور بازنگری شده اطلس ۲۰۲۱ را اعلام کرد.

این خودرو در ظاهر و کابین خود تغییراتی داشته است. اولین نمونه‌های این شاسی‌بلند هفت‌نفره از سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی وارد بازار آمریکا خواهند شد.

اما بازطراحی این خودرو شامل سپرهای جدیدی است که چند میلی‌متری به طول کلی خودرو افزوده‌اند. همچنین چراغ‌های جلو و عقب نیز از تکنولوژی LED سود می‌برند. تغییرات ظاهری اطلس فیس لیفت با جلوپنجره جدید و همچنین رینگ‌های متمایز تکمیل می‌شود.

قیمت این خودرو برای تریم پایه S از ۳۲۵۶۵ دلار شروع می‌شود. این مدل دارای رینگ‌های ۱۸ اینچی، برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران، صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی و چراغ‌های عقب LED است.

فولکس‌واگن اطلس در تریم های دیگر SE، SE با تکنولوژی، SE با تکنولوژی R-Line، SEL R-Line، SEL پریمیوم و SEL پریمیوم R-Line عرضه می‌شود. قیمت مدل آخری از ۴۸۲۱۵ دلار شروع شده و در واقع فول ترین مدل اطلس ۲۰۲۱ است. در این خودرو تجهیزاتی همچون رینگ‌های ۲۰ اینچی، صندلی‌های گرم و سرد شونده، نورپردازی کابین و سیستم صوتی پریمیوم دیده می‌شوند.

فولکس‌واگن اطلس فیس لیفت با دو پیشرانه در دسترس خواهد بود که یکی از نوع ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۳۵ اسب بخار و دیگری از نوع ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری ۲۷۶ اسبی می‌باشد. هر دو پیشرانه با یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک همکاری کرده و البته برای اولین بار پیشرانه کم‌حجم‌تر با سیستم چهار چرخ محرک سفارشی نیز همراه می‌شود.

اما کابین نیز با فرمان جدید، گزینه‌های دوخت متمایز و صفحه‌نمایش ۸ اینچی در تمامی مدل‌ها به‌جز تریم پایه به‌روز شده است. تمامی مدل‌های این خودرو به نسل بعدی سیستم تلماتیک کار نت مجهز خواهند بود. همچنین هشدار برخورد از جلو و ترمز اضطراری خودکار با پایش عابران پیاده، پایش نقاط کور و هشدار ترافیک عقب نیز در دسترس هستند.

اما اطلس با آپشن های گوناگونی قابل شخصی‌سازی است که از جمله این آپشن ها می‌توان صندلی‌های کاپیتانی ردیف دوم در تریم SE با تکنولوژی و بالاتر را نام برد که قیمت ۶۹۵ دلاری دارد. سانروف پانورامیک نیز با بهای ۱۲۰۰ دلار در دسترس بوده و پکیج یدک کشی نیز قابل انتخاب است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. احسان

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (252 ديدگاه)

    فولکس واگن اطلس لایک
    جنسیسgv80 دیسلایک

    موافقم 10
    مخالفم 4
    1. بی طرف

      ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (100 ديدگاه)

      جنسیس مثلا لوکسه فولکس واسه مردم عادیه،مقایسه شون یه جوریه؛

      موافقم 2
      مخالفم 1
  2. احسان

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (252 ديدگاه)

    سردبیر محترم
    مسئول محترم سایت
    این سایت بعد از تغییرات بی نهایت دیوانه کننده و مشکل دار شده
    باز کردن عکس یه کار تقریبا شانسی شده
    ورق زدن عکس ها تقریبا غیر ممکن شده
    با کوچکترین تاچ صفحه بالا یا پایین میپره
    دقیقا دلیل و دستاورد شما از این تغییرات چی بوده ؟
    شکل و گرافیک و حالت قبلی سایت چه مشکلی داشت و کدوم یک از مطالب شما را در طی چند سال عمر این سایت ناقص و مشکل دار ارائه میکرد؟
    دقیقا اصرار و لجاجت شما مبنی بر عدم بازگرداندن سایت به شکل قبل چیه؟
    چرا از بازدید کنندگان این سایت یه نظر سنجی و افکار سنجی نمی کنید
    امیدوارم راه حل این نباشه که ” خب میتونید بازدید نکنید”…!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. احسان

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (252 ديدگاه)

    سر دبیر محترم چرا زدی تو کار سانسور و نظرات من را سانسور و حذف میکنی….؟!

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. s.h

      ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (712 ديدگاه)

      اکثرا نظرای منم منتشر نمیشند یا وقتی خبر دو صفه میره جلو تر تازه منتظر میشوند نمیدونم چرا ؟؟؟؟ اما یه سری کار بر که توهین به بقیه میکنند یا تند جواب همو میدند یا به یه قشر خاصی توهین میکنند مثلا فلان ماشین سوار و فلان شغل و فلان قوم از مزدم به راحتی نظرشون رو منتشر میکنه !!! انگار فقط اگر فحاشی و دشنام به شکل محرز تو نظر باشه فقط اون عیبه

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا