فولکس واگن

فولکس‌واگن تیگوان 2020، ایمن‌تر و گران‌تر!

درحالی‌که خریداران منتظر معرفی مدل جدید تیگوان R هستند اما این نسخه‌ی عادی کراس اوور فولکس‌واگن است که به‌روزرسانی مدل سال ۲۰۲۰ را تجربه نموده است. نگاهی به برگه مشخصات این خودرو نشان می‌دهد که لیست تجهیزات استاندارد تیگوان ۲۰۲۰ پر و پیمان تر شده و البته قیمت آن نیز ۶۷۵ دلار افزایش یافته است.


نسخه‌ی پایه‌ی تیگوان S هم‌اکنون قیمت ۲۵۹۶۵ دلاری دارد که افزایش ۶۷۵ دلاری را نشان می‌دهد. تصمیم فولکس برای افزایش قیمت این خودرو با اضافه کردن تجهیزات بیشتر توجیه شده است. در این خودرو می‌توانید پایش نقاط کور، ترمز اضطراری خودکار و هشدار ترافیک عقب را به‌صورت استاندارد ببینید. این سیستم‌ها تا پیش از این به‌صورت پکیج دستیار راننده‌ی ۴۵۰ دلاری در دسترس بودند بنابراین هم‌اکنون شما تنها ۲۲۵ دلار بیشتر برای تیگوان S پرداخت می‌کنید.


یک پله بالاتر تریم SE قرار دارد که ۴۲۵ دلار گران‌تر شده و مدل SEL هم افزایش قیمت ۴۷۵ دلاری را تجربه کرده است. مورد جالب اینکه مدل پرچم‌دار SEL پریمیوم R-Line هم‌اکنون ۷۵ دلار ارزان‌تر است.


یکی از تغییرات مهم این خودرو کاهش گارانتی ۶۰ ساله/۱۱۵ هزار کیلومتری به ۴ سال/۸۰ هزار کیلومتر می‌باشد؛ اما خب در طرف مقابل تیگوان ۲۰۲۰ دارای دو سال هزینه‌های نگهداری رایگان است که تا پیش از این وجود نداشت.


البته مدل‌های سال پیش تیگوان با تخفیف ۱۵۰۰ دلاری عرضه می‌شوند. تغییرات بزرگ در سال آینده و زمانی رخ خواهند داد که تیگوان فیس لیفت شده و مدل پرفورمنس R هم روانه‌ی میدان خواهد شد.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۶ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. هادی نجفی

    ۲۵ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (168 ديدگاه)

    اگر گرون میده، امکاناتی اضافه کرده اونم چه امکانات خوب و مهم کاردبردی
    دقیقا برعکس اینجا
    یاد جمله اسد آبادی افتادم که گفتم رفتم خارج مسلمان دیدم اسلام ندیدم
    اومدم ایران اسلام دیدم مسلمان ندیدم،تازه اونم دوران اسد آبادی!
    فرهنگ غلط یا ذات خراب یا …

    موافقم 4
    مخالفم 0
  2. Ehsan

    ۳۰ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (5 ديدگاه)

    سلام. خودروسازی آلمان کلا خودروهای فوق العاده ای تولید میکنند. خیلی ها عاشق خودروهای ژاپنی، آمریکایی و یا سوپر اسپورت های ایتالیایی هستند.

    ولی واقعا باید قبول کنیم که آلمان و بریتانیا حرقه ای ترین وبهترین خودروسازهای جهان هستند که محصولاتشون کیفیت، امنیت، آرامش و امکانات رو به به شکلی اعلاء ارائه میدن

    محصولاتی مثل: مرسدس بنز، آئودی، رولزرویس و بنتلی

    موافقم 8
    مخالفم 1
    1. بهترینه

      ۱۳ دی ۱۳۹۹
      سوابق: (1 ديدگاه)

      بی ام و BMW?? رو فراموش کردی

      موافقم 4
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا