فولکس واگن

مشاهده فولکس‌واگن پاسات فیس‌لیفت در خیابان

با اینکه فولکس‌واگن پاسات اروپا برای مدل سال ۲۰۱۸ به‌روز شده اما می‌توان نسخه بازطراحی شده این خودرو را در خلال تست‌های خیابانی مشاهده کرد. این خودرو تلاش دارد تغییرات طراحی خود را از نظرها پنهان کند.


این اولین باری است که پروتوتایپ پاسات را می‌بینیم و با در نظر گرفتن پوشش‌های استتاری آن می‌توان گفت تغییرات مشهودی مخصوصاً در نمای بیرونی این خودرو رخ خواهد داد.


می‌دانیم به چه چیزی فکر می‌کنید. چه می‌شود اگر پاسات فیس لیفت شده کمی شبیه آرتئون شود؟ ظاهراً این موضوع رخ نمی‌دهد. علیرغم پوشش‌های استتاری نصب شده می‌توان گفت فرم جلوپنجره و چراغ‌های جلویی کم و بیش همانند مدل فعلی خواهند بود.


تنها قطعه تغییر یافته در بخش جلو سپر است که اسپورت تر از نسخه فعلی می‌باشد؛ اما می‌توان گفت در بخش عقب نیز گرافیک چراغ‌ها به‌روز خواهد شد ولی فرم کلی چراغ‌ها بدون تغییر باقی خواهد ماند.


انتظار نداریم که کابین پاسات فیس لیفت نیز تغییرات چشمگیری داشته باشد. احتمالاً تکنولوژی‌های بکار رفته در نسل جدید توارگ مختص همین شاسی‌بلند باقی خواهند ماند و تا زمان معرفی نسل جدید پاسات خبری از به‌کارگیری آن‌ها در این خودرو نخواهد بود.


با این وجود پاسات فیس لیفت هم به‌روزرسانی‌هایی مخصوصاً از نظر ارتباطات، متریال جدید و شاید سیستم اطلاعات سرگرمی خواهد داشت. فولکس‌واگن همچنین پاسات را به خودی ایمن‌تری تبدیل خواهد کرد.


در این لحظه چیز زیادی درباره قوای محرکه این خودرو نمی‌توان گفت. هرچند گفته شده نسخه پلاگین هیبریدی GTE می‌تواند ارتقا یابد بنابراین انتظار افزایش محدوده حرکتی آن وجود دارد.


فولکس‌واگن پاسات فیس لیفت ۲۰۱۹ در ماه‌های آینده معرفی خواهد شد و به جنگ خودروهایی همچون اوپل اینسیگنیا، فورد موندئو، رنو تالیسمان، تویوتا آونسیس، مزدا ۶ و پژو ۵۰۸ خواهد رفت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. فرامرز

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1595 ديدگاه)

    قشنگ معلومه دارن تست سنگینی ازش میگیرن چون واسه اتصال تریلر لازم نیست ارتفاع خودرو رو کم کرد!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. مهدی

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    پاسات خیلی خیلی دوسش دارم.واگه درایران پولش روداشته باشم حتی یک ثانیه به تالیسمان.سوناتا.اوپتیما.یاحتی کمری فکر نخواهم کرد.یه ژن خاص آلمانی تووجودشه که مثل جواهرمیدرخشه.سادگی همراه با اوج هنروزیبایی

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا