فولکس واگن

جدیدترین اطلاعات از هشتمین نسل فولکس‌واگن گلف 2019

حالا که فورد نسل جدید فوکوس و تویوتا هم آخرین نسخه از آئوریس هاچبک را عرضه کرده شاید برخی افراد معتقد باشند کلاس C غیر لوکس‌ها داغ‌تر از همیشه شده است.


البته این کلاس تا زمانی که نسل جدید فولکس‌واگن گلف، نمادین‌ترین خودروی این بخش معرفی نشود هیجان واقعی را تجربه نخواهد کرد. گلف سنگ محک کل خودروهای این کلاس بوده و بسیاری از افراد این بخش را با نام کلاس گلف می‌شناسند.

خب به تازگی تصاویر جاسوسی از گلف جدید منتشر شده است. جدای از جزئیاتی که درباره طراحی ظاهری این خودرو منتشر شده، می‌توانیم نگاهی هم به کابین هشتمین نسل از این خودروی محبوب آلمانی بیندازیم.

واضح است که نسل جدید این خودرو بخش عقب طویل‌تری داشته و البته با نگاهی عمیق‌تر می‌توان فاصله بیشتر بین محورها را نیز تشخیص داد. ما در زمانه‌ای هستیم که هر خودروسازی در حال ساخت هاچبک های ۵ درب مدرن با ایمنی، راحتی و ارتباطات بهبود یافته تر بوده و نیازی به گفتن نیست که فضای بخش عقب کابین نیز در اکثر خودروها بیشتر شده است.

با در نظر گرفتن شرایط نسخه تولیدی نهایی، ممکن است برخی ویژگی‌ها از آرتئون و توارگ جدید قرض گرفته شوند زیرا این دو خودرو از زبان طراحی جدید فولکس‌واگن سود می‌برند. همچنین احتمال استفاده از برخی شاخصه‌های کانسپت گلف GTE اسپورت ۲۰۱۵ در کابین این محصول محبوب وجود دارد.


کابین نسل جدید توارگ دارای برخی ویژگی‌های بسیار جذاب بوده و اگر گلف نسل هشتم نیز با استفاده از این ویژگی‌ها رقبای اصلی خود را شرمنده کند اصلاً سورپرایز نخواهیم شد. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به صفحات نمایش بزرگ و معماری آینده‌نگرانه اشاره کرد.


در نهایت می‌توانیم به صفحه‌نمایش بسیار بزرگی اشاره کنیم که شاید با یک صفحه‌نمایش کوچک‌تر برای کنترل سیستم تهویه مطبوع همراه شود. برای فهم بهتر این طراحی باید نگاهی به کابین کانسپت گلف R تاچ ۲۰۱۵ بیندازیم. این خودرو دارای کنترل حرکتی، بازخورد حسگری و… می‌باشد.

انتظار می‌رود جدیدترین نسل گلف از پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی توربو و همچنین قوای محرکه پلاگین هیبریدی سود ببرد. این خودرو بر روی پلتفرم مدولار MQB ساخته خواهد شد.


نسل جدید فولکس‌واگن گلف احتمالاً سال آینده وارد خط تولید خواهد شد و باید به مصاف رقبای صاحب نامی همچون فوکوس، آوریس، سید، آسترا، مگان، ۳۰۸، لئون، i30، مزدا ۳، سیویک و… برود.


در پایان شما را به تماشای تعداد دیگری از رندرهای غیر رسمی گلف نسل ۸ دعوت می‌نماییم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. نیما

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (336 ديدگاه)

    این مدل طراحی های جدید به نظرم دارن چشم ها رو برای طراحی ماشین های برقی آینده عادت میدن. مثل طراحی بنز اخیر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. محمد

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (1433 ديدگاه)

    خیلی هم عالی
    پس واسه اینه که گفتن میخوان گلف رو وارد کنن
    اصلا عزیزان منتظر بودن که این رو رونمایی کنن تا نسل قبلشو اینجا با سود بیشتر وارد‌کنن
    چقدر واردکنندگان به‌فکر ما هستن
    شخصا تشکر میکنم از دوستان واردکننده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. میثم

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    سه تا طراحی آخر خدا کنه که هیچ وقت واقعی نشن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. رامتین

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (3050 ديدگاه)

    متاسفانه گلف gti در نسل هفتم قراره وارد کشور بشه! بنظر بهتر بود صبر کنند و نسل هشتم را ارائه می کردند. همونطور که پاسات فعلی، از تکنولوژی روز فولکس، عقبتره.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا