فولکس واگن

تولید فولکس‌واگن ID.3 علیرغم “مشکلات نرم‌افزاری بزرگ”

برخی رسانه‌ها ادعا کرده‌اند فولکس‌واگن علیرغم وجود مشکلات نرم‌افزاری بزرگ و جدی اقدام به تولید هاچبک الکتریکی ID.3 خواهد کرد.


مجله Manager هیچ اشاره‌ای به مشکلات نرم‌افزاری بزرگ این خودرو نکرده اما گفته که فولکس‌واگن با علم کامل به این مشکلات حدود ۱۰ هزار دستگاه از خودروی موردبحث را تولید خواهد کرد. فولکس پس از تولید ID.3 آن‌ها را تا بهار سال ۲۰۲۰ در تأسیساتی بزرگ پارک خواهد کرد و سپس تیم‌هایی با دستگاه‌های مخصوص شروع به تعمیر دستی هر خودرو خواهند کرد.


هم‌زمان با تعمیر این خودرو، تولید ID.3 ادامه خواهد یافت. زمانی که تولید ۱۰ هزار دستگاه بعدی کامل شد، همان تغییرات نرم‌افزاری را دریافت خواهند کرد که البته این کار با روش ساده‌تر به‌روزرسانی از راه دور صورت خواهد گرفت.


فولکس‌واگن در نمایشگاه سپتامبر امسال بود که ID.3 را رونمایی کرد و حدود ۳۵ هزار مشتری بالقوه از سراسر دنیا نیز سپرده‌ی قابل بازگشت را برای رزرو خرید این خودرو پرداخت کرده‌اند.

فولکس‌واگن در ابتدا تعداد ۳۰ هزار دستگاه از مدل سفارشی ID.3 فرست ادیشن تولید خواهد کرد. این خودروی الکتریکی با سه مجموعه باتری در دسترس است که اولی از نوع ۴۵ کیلووات ساعتی با برد ۳۳۰ کیلومتری، مدل رده میانی مجهز به باتری ۵۸ کیلووات ساعتی و برد بیش از ۴۲۰ کیلومتری و نسخه سوم با باتری ۷۷ کیلووات ساعتی و محدوده حرکتی ۵۵۰ کیلومتری می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. بی نام

    ۳ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    ادم لذت میبره این خط تولید رو نگاه میکنه. چقدر همه چیز تمیز و مرتب و براقه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا