فولکس واگن

بانوان کلید موفقیت فولکس اطلس پیکاپ!

پیکاپ فولکس‌واگن تانواک به عنوان یک خودروی مفهومی باقی مانده اما بنا به گفته برخی تحلیل گران، اگر این برند آلمانی بتواند دل خریداران خانم پیکاپ ها را به دست آورد شاید این خودرو با موفقیت قابل‌توجهی روبرو شود.


بنا به گزارش اتونیوز، در سال ۲۰۱۷ حدود ۱۸ درصد تمامی خریداران پیکاپ های آمریکا از جمله پیکاپ های میان سایز خانم بوده‌اند. همچنین بانوان در تصمیم نهایی برای خرید چنین خودروهایی تأثیر بسیار زیادی داشته‌اند.


علیرغم این موضوع خودروسازان معدودی به بازار خاص بانوان توجه نشان داده‌اند. بنا به گفته یکی از تحلیل گران KBB، فولکس‌واگن باید به این نکته توجه داشته باشد.
او می‌گوید:

هم‌اکنون هیچ فردی کار صحیح را انجام نمی‌دهد؛ مثلاً شما به تبلیغات فورد در رابطه با معرفی اسکیپ برای بانوان نگاه کنید، قطعاً چنین کاری برای فولکس‌واگن نیز جواب می‌دهد.

بنا به گفته مدیر اجرایی فولکس در آمریکای شمالی، بررسی عمیق‌تر این موضوع می‌تواند ایده خوبی باشد.


فولکس‌واگن معتقد است پیکاپ اطلس تانواک می‌تواند بهترین گزینه این خودروساز برای حضور در کلاس شلوغ پیکاپ های آمریکا باشد.

این مدیر ارشد می‌گوید:

اگر به این کلاس بسیار بزرگ و رقابتی نگاه کنید، باید حضور بسیار قدرتمندانه‌ای داشته باشد. ما هرگز نخواهیم نتوانست در این تجارت اقتصادی حداقل با آن میزان تولیدی که در ذهن داریم موفق شویم.


همان‌گونه که از نام خودرو برمی‌آید، کانسپت تانواک دارای قطعات مشترک با شاسی‌بلند اطلس بوده که شاخص‌ترین آن‌ها پیشرانه ۸ سیلندر ۳.۶ لیتری و گیربکس ۸ سرعته می‌باشد. با ساختار بدنه یکپارچه (unibody) و سیستم تعلیق مبتنی بر شاسی‌بلند اطلس، پیکاپ تانواک می‌تواند سواری نرم‌تری نسبت به رقبا داشته باشد و در عین حال سیستم چهار چرخ محرک ۴Motion را نیز ارائه کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. F۲۲RAPTOR

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (2596 ديدگاه)

    اینم مثه آماروگ باید بدنه رو شاسی میشد
    ،همینطور که در متن ذکر شد ،بیشتربه درد خانوما میخوره تا آقایون

    موافقم 0
    مخالفم 1
  2. امیر.عارف

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (876 ديدگاه)

    بدنه یک پارچه برای ماشینهای کار خیلی مناسب نیست و عمر مفید ماشین و بشدت کاهش میده مگر اینکه برای کار استفاده نشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا