فولکس واگن

معرفی نسخهٔ ویژهٔ یونایتد برای فولکس‌واگن پولو، تی‌راک و تی‌کراس

فولکس‌واگن نسخهٔ ویژه‌ای بنام یونایتد را برای سه محصول ساب‌کامپکت خود یعنی پولو، تی‌راک و تی‌کراس ارائه کرده است. این نسخه از تجهیزات بیشتری نسبت به مدل‌های معمولی برخوردار است درعین‌حالی که قیمت آن پایین‌تر از تیپی است که بر اساس آن شکل گرفته است. پولو یونایتد بر اساس تیپ Match شکل گرفته و قیمت پایهٔ آن از ۱۷,۳۵۰ پوند آغاز می‌شود. این نسخهٔ ویژه غیر از برخورداری از نشان منحصربه‌فرد UNITED، از محافظ پارکابی‌ها، رینگ‌های آلیاژی دوبلین، پکیج زمستان، پکیج چراغ و دید، نمایشگر هشت اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی، تودوزی پارچه‌ای آبی و خاکستری، پدال‌های فولاد ضدزنگ، تریم تزئینی و کف‌پوش‌های جلو و عقب هم سود می‌برد.

تی‌کراس یونایتد و تی‌راک یونایتد بر اساس تیپ SE شکل گرفته و به ترتیب با قیمت پایهٔ ۲۰,۴۱۰ پوند و ۲۳,۵۵۰ پوند ارائه می‌شوند. این دو کراس‌اوور علاوه بر برخورداری از نشان‌های منحصربه‌فرد UNITED، محافظ پارکابی‌ها، رینگ‌های آلیاژی ویژه، تودوزی سفارشی، تریم تزئینی و پدال‌های فولاد ضدزنگ، به گرم‌کن آب‌پاش‌های شیشهٔ جلو و شیشه‌های عقب دودی هم مجهز شده‌اند. علاوه بر این، تی‌کراس به سنسورهای پارک جلو و عقب و تی‌راک به چراغ‌های زیر دری موسوم به ولکام مجهز شده که هنگام باز کردن درها نشان UNITED را با نور روی زمین می‌اندازد.

پولو یوناید به‌صورت استاندارد با یک پیشرانهٔ ۱ لیتری سه سیلندر ۸۰ اسب بخاری به همراه گیربکس پنج سرعتهٔ دستی ارائه می‌شود اما نسخهٔ توربوشارژ همین موتور با ۹۵ اسب بخار قدرت هم برای آن قابل سفارش است. انتقال نیروی این موتور هم توسط گیربکس پنج سرعتهٔ دستی صورت می‌گیرد اما یک گیربکس هفت سرعتهٔ اتوماتیک دوکلاچه هم به‌عنوان یک آپشن برای آن ارائه می‌شود. تی‌کراس یونایتد هم با نسخهٔ ۹۵ اسب بخاری همین موتور به همراه نسخهٔ قوی‌تر ۱۱۵ اسب بخاری آن ارائه می‌شود که انتقال قدرت نسخهٔ اول توسط گیربکس پنج سرعتهٔ دستی و نسخهٔ قوی‌تر توسط گیربکس‌های شش سرعتهٔ دستی یا هفت سرعتهٔ دوکلاچه صورت می‌گیرد. تی‌کراس یوناید نیز با نسخهٔ ۱۱۵ اسب بخاری همان موتور سه سیلندر با گیربکس شش سرعتهٔ دستی یا موتور ۱.۵ چهار سیلندر ۱۵۰ اسب بخاری با گیربکس شش سرعتهٔ دستی یا هفت سرعتهٔ دوکلاچه قابل خریداری خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. meysam

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (3540 ديدگاه)

    ماشینای فولکس طراحی های خوبی دارن

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. Mahdi

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (99 ديدگاه)

    یکی از ماشین های خوب حال حاضر فلوکس تی کراس هستش من پسر عمعه ام تو المان یدونه خردیده فیلمه شتابش رو برام فرستادش خیلی خوبه چه صدای داره هم قیمت خوب هم هندلینگ خوب……… راستی از دم قست خریده ماهی ۵۰۰ یورد???

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. آریا ماشین

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (661 ديدگاه)

    موتور افتخار آفرین ملی ef7 با ۱۵۰ اسب بخار حریفان را به زانو در خواهد آورد???

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رحیم

      ۳۱ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (1 ديدگاه)

      منظورت موتور آلمانی ای اف سونه دیگه

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا