فولکس واگن

معرفی فولکس‌واگن توارگ جدید در بهار آینده

فولکس‌واگن تأیید کرد نسل جدید توارگ بهار سال آینده معرفی خواهد شد.


این کمپانی آلمانی به جزئیات زیادی درباره توارگ اشاره نکرده اما گفته که این شاسی‌بلند بازطراحی عمیقی را تجربه خواهد نمود.


توارگ ۲۰۱۹ که به فرم کانسپت T-Prime GTE به نمایش درآمده بود دارای نمای جلوی کاملاً جدید با جلوپنجره غالبی خواهد بود که ما را به یاد آرتئون می‌اندازد. این خودرو همچنین دارای خطوط شخصیتی برجسته، چراغ‌های عقب متفاوت و درب پشتی دارای اسپویلر عقب خواهد بود.


هنوز طیف پیشرانه‌های توارگ جدید تأیید نشده اما اخبار پیشین می‌گویند این خودرو با قوای محرکه متفاوتی از جمله ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو، ۶ سیلندر ۳ لیتری سوپرشارژردار و ۶ سیلندر ۳ لیتری دیزلی در دسترس خواهد بود. همچنین نسخه پلاگین هیبریدی نیز ارائه خواهد شد و البته نباید پیشرانه ۸ سیلندر TDI را از یاد برد. شایعاتی هم منتشر شده مبنی بر اینکه توارگ R می‌تواند با پیشرانه VR6 توربو عرضه شود. انتظار می‌رود این پیشرانه در آرتئون R نیز انجام‌وظیفه نماید.

نسل جدید فولکس‌واگن توارگ از پلتفرم MLV Evo استفاده می‌کند که در خودروهای دیگری چون آئودی Q7، بنتلی بنتایگا، پورشه کاین و لامبورگینی اوروس بکار رفته است. این تغییر باعث شده توارگ سبک‌تر و کم‌مصرف‌تر از نسل قبلی خود باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا