فولکس واگن

پاداش فولکس به کارکنان به خاطر عملکرد سال 2019

با اینکه وضعیت فروش خودرو در شرایط فعلی چندان مساعد نیست اما هنوز هم فولکس‌واگن توانسته سال نسبتاً خوبی را پشت سر بگذارد. فروش این خودروساز در سال ۲۰۱۹ رشد ۲.۶ درصدی را ثبت کرد. اگرچه سال پیش برای فولکس سال استثنایی‌ای نبوده اما فروش آن در آمریکا ۳۶۳۳۲۲ دستگاه بوده است. هم‌اکنون فولکس‌واگن اعلام کرده پاداشی را برای کارکنان خود در نظر گرفته است.

کارکنان فولکس‌واگن حداکثر پاداش ۵۶۰۰ دلاری را دریافت خواهند کرد. هربرت دایس مدیرعامل این شرکت نیز از کارکنان شرکت برای عملکرد خوبشان تقدیر کرده است. او گفته است:

کارکنان فولکس‌واگن یک‌بار دیگر عملکرد تیمی قوی در سال ۲۰۱۹ را نشان دادند. آن‌ها دلیل اصلی موفقیت تجاری فولکس‌واگن هستند.

رئیس شورای کار عمومی نیز گفته که سال ۲۰۱۹ سال سختی برای کمپانی بوده اما کارکنان فولکس یک‌بار دیگر این شرکت را به موفقیت رساندند. این پاداش بر پایه همان توافقاتی است که قبلاً نیز عملیاتی شده به گونه‌ای که کارکنان فولکس ماه نوامبر نیز پاداش‌هایی دریافت کرده‌اند.

البته به نظر می‌رسد امسال وضعیت متفاوتی حکم‌فرما خواهید بود زیرا بسیاری از خودروسازان آماده‌ی کاهش فروش در سال جاری میلادی می‌شوند و حتی ویروس کرونا نیز مزید بر علت شده و با گسترش خود باعث کاهش اقتصادی در سراسر جهان شده است.

یکی از اعضای هیئت‌مدیره فولکس‌واگن نیز هشدار داده است:

واضح است که انتظارات ما در سال ۲۰۲۰ باید محدود باشند. این دگرگونی نیازمند انعطاف و راندمان بالاست. فولکس‌واگن جدای از مشکلات مربوط به شیوع ویروس کرونا باید خود را آماده سالی بسیار چالش‌برانگیز بکند.

هم‌اکنون زمان تحقق برنامه‌های الکتریکی سازی فولکس‌واگن فرا رسیده است. همین هفته پیش بود که این خودروساز آلمانی معرفی کراس اوور الکتریکی ID.4 را تائید کرد. چند ماه آینده برای فولکس حیاتی خواهد بود زیرا باید خود را آماده رویارویی با اقتصادی چالش‌برانگیز بکنند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Milad AMG

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (186 ديدگاه)

    یه مهندسی و برنامه ریزی دقیق و حساب شده ??

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. GERMANY

      ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (946 ديدگاه)

      ماشین میخای ماشین آلمانی?

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Hadi

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    فولکس واگن کارش بیسته ?….

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا