فولکس واگن

رونمایی از کانسپت جدید فولکس ID در آینده نزدیک

فولکس‌واگن برنامه‌های خود برای رونمایی از یک کانسپت جدید ID در نوزدهم نوامبر را اعلام کرد.


این خودروساز آلمانی به جزئیات برنامه‌های خود اشاره‌ای نداشته و تنها یک تصویر ساده از کانسپت ID Vizzion که سال پیش معرفی شده بود منتشر کرده است.


اگرچه چیز زیادی درباره این خودرو نمی‌دانیم اما فولکس با معرفی آن آینده‌ای الکتریکی را خواهد ساخت. فولکس در موزه خودرویی پترسن حضور خواهد یافت و با استفاده از این رویداد روی برنامه‌های خود برای تولید کننده برتر خودروهای الکتریکی تأکید خواهد کرد.


این نمایشگاه ۵ بخش خواهد داشت و پلتفرم MEB فولکس‌واگن و چگونگی طراحی آن را نشان خواهد داد. در این رویداد همچنین ماهیت منعطف پلتفرم یاد شده و تعداد خودروهای متفاوتی را که می‌توان بر اساس آن ساخت برجسته خواهد شد.


فولکس‌واگن می‌گوید این بخش‌ها ویژگی‌های برهم‌کنشی خواهند داشت و بنابراین بازدیدکنندگان خواهند توانست با چالش‌هایی که خودروسازان در طراحی محصولات خود روبرو هستند آشنا شوند.


واضح است که کانسپت های ID فولکس‌واگن نقش اصلی را در این موزه خواهند داشت و تجربه‌های فیزیکی و مجازی را در اختیار بازدیدکنندگان خواهند گذاشت. این خودروساز همچنین بخشی ویژه تدارک دیده که به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد تا نگاهی به داخل کانسپت ID انداخته و چیزهای بیشتری درباره کابین و تکنولوژی آن بدانند.


مدیر طراحی فولکس‌واگن می‌گوید:

ساخت آینده‌ای الکتریکی پشت‌صحنه‌ای جذاب از عصر جدید حمل‌ونقل الکتریکی و خودران را نوید می‌دهد. این امر نشان‌دهنده‌ی جنبه‌های متنوع از دید یک طراح، سازنده و مصرف‌کننده است. هیچ راهی بهتری برای آغاز این نمایشگاه با استفاده از معرفی جدیدترین عضو خانواده ID وجود ندارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. مسعود

    ۹ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (222 ديدگاه)

    دقت کردین تا حالا هر چقدر خودرو ها یا دستگاه ها یا پیشرفته تر میشن ظاهر مینیمالیستی و ساده تر پیدا میکنن و از اون فرمها و زوایای پیچیده قبلی کمتر توشون دیده میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رضا

      ۹ آبان ۱۳۹۸
      سوابق: (29 ديدگاه)

      این قضیه راجع به طراحی خودرو فکر نمیکنم درست باشه
      کافیه به طراحی های 20سال به قبل و اونورتر هر خودروساز نگاه کنی

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا