فولکس واگن

فولکس واگن کدی مکسی 2013

Maxi Camper نام نسخه جدیدی از فولکس واگن Caddy است که به تازگی راهی بازار بریتانیا شده است؛ قیمت پایه ای این خودرو ۲۳,۳۹۷ پوند یا معادل تقریبی ۳۵,۶۰۰ دلار اعلام شده . . .

2013 Volkswagen Caddy Maxi Camper
۲۰۱۳ Volkswagen Caddy Maxi Camper

فولکس واگن برای این ون کوچک که ۴.۸ متر طول و ۱.۸ متر ارتفاع دارد، از دو تخت تاشو با یک چادر مسافرتی با ابعاد ۲.۳×۲.۰ متر که به درب عقب متصل می شود و همچنین دو صندلی به همراه یک میز قابل حمل استفاده کرده تا لذت کمپینگ های ۵ نفره را برای مشتریانش به حداکثر برساند.

2013 Volkswagen Caddy Maxi Camper
۲۰۱۳ Volkswagen Caddy Maxi Camper

درون کابین می توان با خواباندن صندلی های عقب و جابجایی صندلی های ریلی جلو، براحتی تخت های تاشو را درآن جا داد که مجموعا فضایی معادل ۱.۱×۲.۰ متر حاصل می شود؛ وجود پرده قرار گرفته در طرفین کابین که دارای محفظه هایی برای نگهداری اشیا مختلف بوده نیز فضای استراحتتان را خصوصی تر می کند!

2013 Volkswagen Caddy Maxi Camper
۲۰۱۳ Volkswagen Caddy Maxi Camper

محفظه عقب درحالت عادی فضایی معادل ۱۶۰۰ لیتر دارد؛ با خواباندن صندلی های عقب حجم این فضا تا ۳۲۰۰ لیتر افزایش یافته که برای قرارگیری اشیایی با طول ۱.۸ متر کاملا مناسب است. امکاناتی نظیر آینه های تاشوی با سیستم گرمایشی، شیشه های برقی جلو، روکش تاکاتو (Takato) برای صندلی ها، روکش چرمی فرمان، تنظیم ارتفاع صندلی راننده، مه شکن های جلو، کروز کنترل و کامپیوتر سفر از جمله مشخصات استاندارد مکسی کمبر خواهند بود.

برای پیشرانه مکسی کمبر، دو موتور توربو دیزلی قابل انتخاب است؛ ۱.۶ لیتری با قدرت ۱۰۲ اسب بخار و مصرف ۵.۲ لیتر یا ۲.۰ لیتری با قدرت ۱۴۰ اسب بخار و مصرف ۵.۷ لیتر. گیربکس دوکلاچه نیز به عنوان سفارشی در دسترس مشتریان خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. داریوش

    ۱۰ فروردین ۱۳۹۲
    سوابق: (93 ديدگاه)

    پدال عزیز.این کمپانی وولکس واگن هستش.مخفف اش هم وی دبلیو هست که آرمش هم همینه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهرزاد

      ۲۵ فروردین ۱۳۹۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      اسمش فولکس واگن هستش!
      v به آلمانی میشه fa و w می شه ve که می شه فا-وه !!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. مرتضی

      ۲ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (849 ديدگاه)

      دیگه هر شوتی میدونه این فولکسه نه وولکس!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. امیر

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (14 ديدگاه)

    حرف ندار جونمیده مسافرت .

    موافقم 0
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا