ولوو

بررسی ولوو XC60 T6

وقتی به گذشته خانواده ولوو فکر می‌کنیم، چیزهایی که بیشتر به ذهن می‌آیند، نمای چراغ‌های جلوی بزرگ، طراحی جعبه‌ای و دینامیک رانندگی ناامیدکننده هستند. امّا ولوو XC60 شاسی‌بلند متوسط مدل ۲۰۱۵.۵ با یک طراحی جدید در چراغ‌های جلو، طراحی بدنه جمع‌وجور و یک دینامیک رانندگی درگیر کننده همراه شده است. چیزی که در این میان کنار نرفته، ویژگی‌های خاص ولوو مانند یک کابین صمیمی، قابلیت‌های مناسب و سطح بالای ایمنی در این خودرو است. ولوو XC60 T6 AWD، خودرویی است که سطح عملکرد آن اندکی بیش از یک کراس‌اور خانوادگی معمولی است.

2015 Volvo XC60 T6
۲۰۱۵ Volvo XC60 T6
تازه‌های مدل ۲۰۱۵

XC60 های مدل ۲۰۱۵.۵ (مدل‌هایی که پس از ژوئن ۲۰۱۴ ساخته شده‌اند) صاحب سیستم‌های تلماتیک ارتقا یافته ولوو، یعنی On Call و Sensus Connect شده‌اند و در همین حال، برخی تغییرات در تجهیزات استاندارد و آپشن‌های آنها صورت گرفته است. در واقع، XC60 برای این مدل، یک بازنگری متعادل پیدا کرده که شامل ارتقای طراحی ظاهری آن نیز می‌شود.

Volvo XC60 2015.5 T6
Volvo XC60 2015.5 T6
آپشن‌های ولوو XC60 T6 AWD مدل ۲۰۱۵

ولوو XC60 T6 تست‌شده با قیمت اولیه ۴۲ هزار و ۴۰۰ دلار، دارای سیستم دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک بوده و با مجموعه‌ای از پکیج‌های آپشن همراه بوده است. از جمله این آپشن‌ها، پکیج پلاتینیوم به ارزش ۴۴۰۰ دلار است که در آن مواردی مانند درب عقب اتوماتیک، چراغ‌های جلوی زنون با تمیزکننده، استارت بدون کلید، دوربین نمای عقب، آینه‌های جمع‌شونده خودکار، کنترل الکترونیکی جمع‌شدن تکیه‌گاه‌های سر در عقب، سیستم صوتی پرمیوم هارمون کاردون و طراحی ویژه روشنایی در داخل کابین به خودرو اضافه می‌شوند.

2015 Volvo XC60 T6 interior
۲۰۱۵ Volvo XC60 T6 interior
پکیج «تکنولوژی» نیز در خودروی تست مورد استفاده قرار گرفته و تجهیزاتی را مانند کروز کنترل انطباقی، سیستم هشدار برخورد از جلو همراه با حالت ترمز تمام‌اتوماتیک، سیستم تشخیص دوچرخه‌سوار و عابر پیاده با ترمز تمام‌اتوماتیک، نوربالای اتوماتیک، سیستم هشدار عدم‌توجه راننده و همین‌طور، سیستم هشدار عبور از بین خطوط جاده اضافه کرده است.

2015 Volvo XC60 T6 interior
۲۰۱۵ Volvo XC60 T6 interior
همچنین XC60 تست‌شده به همراه پکیج «کلایمت» و صندلی‌های «چایلد بوستر» به ارزش ۱۵۵۰ دلار بوده که در آن تجهیزاتی ماند گرم‌کن صندلی‌های جلو، گرم‌کن شیشه پنجره جلو، شستشو دهنده‌ها و غربیلک فرمان به چشم می‌خورند. صندلی‌های اسپرت (۵۰۰ دلار)، سیستم مونیتورینگ نقطه کور (۹۰۰ دلار)، رنگ‌آمیزی متالیک (۵۵۰ دلار) و چرخ‌های ۲۰ اینچی آلیاژی تیتانیا (۱۰۰۰ دلار) از دیگر تجهیزات مورد استفاده در خودروی تست می‌باشند. مجموع هزینه تمام‌شده خودروی تست‌شده همراه با هزینه تحویل، به ۵۲۲۲۵ دلار رسیده است.

2015 Volvo XC60 T6
۲۰۱۵ Volvo XC60 T6
مشخصات کابین

وقتی از بیرون به این مدل T6 AWD نگاه می‌کنیم، همراه با چرخ‌های ویژه ۲۰ اینچی‌اش، ظاهر اسپرت ویژه‌ای پیدا کرده است؛ چیزی که می‌توان در مورد طراحی جمع و جور و ظریف به‌کار رفته در داخل کابین نیز گفت. مواد و کیفیت ساخت به کار رفته در داخل کابین، حالت امروزی‌تری به آن داده و طرح‌های آلومینیومی باعث افزوده شدن جلوه‌ای خاص و هوشمندانه به داخل ولوو XC60 شده است. در همین حال، صندلی‌های آپشن اسپرت، سطح تکیه‌گاه مناسبی را در اختیار قرار می‌دهند و در مسافت‌های طولانی رانندگی، راحتی بسیار خوبی ایجاد می‌کنند.

2015 Volvo XC60 T6
۲۰۱۵ Volvo XC60 T6
حالت طراحی خانوادگی، موضوعی است که بیشتر از همه در XC60 دیده می‌شود. XC60 خودرویی فوق‌العاده برای خانواده‌هایی که است فرزند کم‌سن‌وسال دارند. در همین حال، صندلی‌های عقب می‌توانند سه بزرگسال را در خود جای دهند. البته آپشن صندلی ایمنی بچه در این خودرو دارای کمربندهای بهینه و اختصاصی است و برای خانواده‌هایی که بچه کوچک دارند، به‌نظر ضروری می‌رسد. XC60 قابلیت‌های زیادی برای حمل وسایل خانواده‌ها دارد و هنگامی‌که ردیف صندلی‌های عقب در جای خود قرار داشته باشند، فضای حمل وسایلی برابر ۸۷۸ لیتر دارد. همچنین وقتی صندلی‌های عقب جمع شوند، این فضا به ۱۹۰۹ لیتر افزایش خواهد یافت.

جمع‌شدن پشتی و تکیه‌گاه سر صندلی‌های عقب، بسیار راحت است و سطح کاملاً صافی را ایجاد می‌کند. این صندلی‌های همچنین می‌توانند به صورت ۴۰/۲۰/۴۰ جمع شده و امکان حمل وسایل با طول بیشتر را فراهم کنند. همچنین صندلی مسافر جلو نیز می‌تواند به طرف جلو جمع شده و فضای بیشتری را برای حمل ابزارهای بلندتر و عریض‌تر ایجاد کند.

2015 Volvo XC60 T6
۲۰۱۵ Volvo XC60 T6
مشخصات پیشرانه و مصرف سوخت

در زیر کاپوت T6 AWD یک موتور توربوی ۳ لیتری قرار دارد که قدرتی معادل ۳۰۰ اسب‌بخار و گشتاوری برابر ۴۴۰/۶ نیوتن‌متر تولید می‌کند. این موتور با یک سیستم گیربکس گیرترونیک اتوماتیک ۶ سرعته و پدل‌شیفترهای روی فرمان همراه است. برای مصرف سوخت T6 با سیستم دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک، سازمان حفاظت محیط زیست امریکا برآوردی برابر ۱۳/۸ لیتر در شهر و ۹/۸ لیتر در جاده در هر ۱۰۰ کیلومتر در شهر داشته است.

Volvo XC60 2015.5 T6
Volvo XC60 2015.5 T6
دینامیک رانندگی

دینامیک رانندگی در XC60 T6 حالتی اسپرتی دارد و هندلینگ فوق‌العاده در خیابان‌های شهر و جاده‌ها نشان می‌دهد. در هنگام تست، این خودرو به جاده‌های کوهستانی برده شده و فشار زیادی در پیچ‌وخم‌های سخت این جاده‌ها به آن آمده است. با این حال، این شاسی‌بلند متوسط در تمام اوقات واکنش خوبی از خود نشان داده و موتور ۳۰۰ اسب‌بخار و ۳ لیتری توربو، همیشه برای حرکت با اعتماد به نفس و قدرت بیشتر آماده است. سواری XC60 در بزرگراه راحت است و عملکرد سیستم ترمز نیز در هنگام انجام ترمزهای ناگهانی بسیار مناسب است. گیربکس گیرترونیک با آرامش خاصی قدرت را انتقال می‌دهد. در همین حال، پدل‌شیفترها همیشه برای مانورهای رانندگی در دسترس قرار خواهند داشت.

2015 Volvo XC60 T6
۲۰۱۵ Volvo XC60 T6
عملکرد دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک و تماماً فعال، به خصوص بر روی برف‌ها، مطابق همان چیزی است که انتظار می‌رود و سطح اطمینان خاصی در رانندگی با آن بر روی برف و یخ وجود دارد. برای خانواده‌هایی که از آخر هفته و روزهای تعطیل برای مسافرت‌های تفریحی کوتاه استفاده می‌کنند، XC60 با دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک دارای یک ارتفاع ۲۳ سانتی‌متری از زمین است که شاید از میزان موردنیاز خریداران خودروهای کراس‌اور بیشتر باشد. این مدل، همچنین دارای یک سیستم کنترل حرکت در سرازیری (Hill Descent) است که برای حرکت امن در شیب‌های تُند راه‌های روستایی، بسیار مفید است.

Volvo XC60 2015.5 T6
Volvo XC60 2015.5 T6
جمع‌بندی

ولوو XC60 T6 AWD مدل ۲۰۱۵.۵ می‌تواند در لیست گزینه‌های خانواده‌های در حال رشدی باشد که به دنبال یک وسیله نقلیه با قابلیت‌های زیاد و مناسب برای تمامی شرایط آب‌وهوایی هستند. XC60 T6 در کنار فضای مناسبی که برای حمل وسایل دارد، از سواری بسیار خوبی در شهر و بزرگراه نیز برخوردار است. در هنگام تردد در شهر، XC60 ابعاد کامپکت مناسبی دارد و می‌تواند به‌راحتی جای پارک خود را پیدا کند؛ ولی در همین حال، آن‌قدر بزرگ است که بتواند نیازهای خانواده‌ها را در طول هفته و پایان هفته برطرف کند. در این میان، موتور ۳۰۰ اسب‌بخاری نیز یک عنصر تکمیل‌کننده در حالت اسپرتی این خودرو محسوب می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۳۲ دیدگاه‌ها

  1. حسین

    ۴ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1364 ديدگاه)

    درود. ببخشید اینجا کامنت میذارم. جناب سردبیر تغییراتی که قرار بود اعمال بشه کی انجام میشه؟ بابا سایت سرد شده!!!!! کی مطالب صفحه بندی میشن؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رات لیج

      ۴ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      هیچ احساسی به ولوو ندارم.خوشم نمیاد از ولوو.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مجتبی(ساروی)

        ۴ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (551 ديدگاه)

        چون تو گشور ما تقریبا نیست تو تهران شاید و لی شهرستانا هیچی .شما به من بگو در مورد فورد موستانگ شورلت کامارو کادیلاک و…….کلی ماشین لوکس زیبا قابل اطمینان و جذاب چه حسی داری؟مطمنا هیچی .ولوو یه کمپانی سابقه دار تو اروپاست که بیشتر به امنیت ماشیناش معروفه و جدیدا ماشینای بسیار شیکی میده بیرون .ایشالا تو ایران بیاد حس پیدا میکنی .

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. مجتبی

    ۴ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (56 ديدگاه)

    متشکر از مسعود عزیز
    ظاهر: این ولوو دارای نمای ظاهری متوسطی است که میتوان گفت در مقابل رقبایش مخصوصا آسیایی ها نسبتا ضعیف به نظر می رسد.
    مشخصات فنی: مشخصات فنی این خودرو همانند بسیاری از خودروهای درهمین سبک است ودر این مورد نیز نمیتوان بین آن و رقباش اختلاف زیادی قائل شد و صد البته که ترمز تمام اتوماتیک،دیفرانسیل تمام چرخ و 300 اسب بخارجزو مزایای این اتومبیل است ولی رقیبان نیز در همین سطح در حال کارکردن هستند.
    قیمت :تنها مسئله بسیار قابل توجه قیمت این اتومبیل است که قیمت پایه آن به پول ایران 127 میلیون و 200 هزار است و با تمام آپشن های نوشته شده به 170 میلیون نمی رسد و این وجه تمایز آن با برخی از رقبایش است و میتوان گفت گزینه خوب و مطمئن تری برای خرید است.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. s.M.s

      ۴ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (26 ديدگاه)

      شما مطمئنی یا این قیمت تمام میشه ؟!!!
      من فکر میکنم بالای 200 – 250 باشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. حسین

      ۴ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (1364 ديدگاه)

      درود. مجتبی جان شما هزینه گمرک رو حساب نکردی و یک نکته ای هم که چند بار تا حالا از قول کارشناسان صنعت خودرو گفتم اینه که هیچ وقت، هیچ وقت، هیچ وقت ظاهر یک ماشین رو از روی عکسش قضاوت نکنید. نسل قبلش رو توی خیابون دیدم، به اندازه ای زیبا و خوش فرم و متناسب بود که نمیتونستم چسم ازش بردارم

      یک نکته جالب هم بگم: ولوو قول داده در اتومبیلهای جدیدش هیچ کس در اثر تصادف، آسیب شدید نبینه و فوت نکنه!!! باید دید تا چه حد سر قولش میمونه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. TerraByte

        ۴ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (116 ديدگاه)

        حسین آقا! شما حرفشونو جدی نگیر

        اونها از تواناییهای ما ایرانیها خبر نداشتن که این حرفو گفتن و قول دادن

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. مجتبی

        ۴ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (56 ديدگاه)

        متشکرم حسین جان
        اما داداش هدف من فقط برآورد قیمت به تومان بود حالا در مجموع اگه قرار باشه واسه این اتومبیل حدود 50 میلیون هم گمرکی بگیرن که مطمئناَ کمتر از ایناست با تمام آپشناش میشه 220 میلیون تومن که بازم قیمت مناسبیه واسه برند ولوو.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. TerraByte

          ۴ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (116 ديدگاه)

          ولی بالای 300 میلیون قیمتشه تو ایران (قیمت ماشین+هزینه گمرک +سهم واسطه و دلال ها )

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. (((RETOLEX(((REZA

      ۴ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (1409 ديدگاه)

      نمای جلو ماشین خیلی جدید و مدرن نیست . این سبک طرای مال سال های 2005 تا 2010 هست دقیقا برعکس نمای عقب ماشین که کاملا مدرن هست
      و از نظر من طراحی جلو و عقب ماشین با هم هماهنگی ندارن
      در مورد قیمت هم باید بگم قیمت این بالای 300 میلیون هست . خودرو های دیگر ولوو که در سطح پایین تری نسبت به این قرار دارن قیمتی نزدیک به 250 تا 300 میلیون دارن
      نمی دونم چرا ولی قیمت خودروهای ولوو در ایران بسیار زیاد هست
      و در مورد ایمنی . سوئدی ها ایمن ترین های دنیا رو میسازن حدود بیست سال پیش هیچ کمپانی نتوانست از نظر ایمنی از ساب بهتر باشد حتی بزرگان المانی

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. علی

        ۲۹ شهریور ۱۳۹۴
        سوابق: (20 ديدگاه)

        ماشین های سال 2015 هم زیاد جالب نیسن
        مثلا اسپورتیج یا سراتو

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. peyman

    ۴ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (33 ديدگاه)

    متاسفانه تو کشوره خودمون ایرانه عزیزمون به هر هدفی به جز رفتن از نقطهA به نقطه Bفکر کنی افسرده میشی به لطفه وجود مونتاژ کارای کار نابلدمون
    به سطح کارامدیه این اتومبیل دقت کنین تا بفهمید که شرکته سازنده چقدر به نیازهای کسی که به اتومبیل نیاز داره ارزش مند طراحی کرده
    کاش ای کاش…..
    متاسفم برا خودمون
    کجا بودیم به کجا رسیدیم
    تو زمان متوقف شدیم
    از ماست که بر ماست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. SAEED

    ۴ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (481 ديدگاه)

    میشه گفت رقیب های برتری هم می توانند در این کلاس در برابر ولوو ظاهر شوند مثلا :
    پورشه ماکان : (که) هم لوکسه و نسبتا همه ی کارایی های ولوو رو داره البته با قیمت مناسب
    یا بی ام و X3 : گزینه ی مناسب تری هست و قیمت بهتری هم نسبت به ولوو ارائه داده

    ولی (از نظر خودم) بهترین ویژگی هایی که ولوو رو از بقیه رقباش متمایز می کنه ایمنی بالای ماشینه که حتی یک ایربگ ویژه هم (علاوه بر ایربگ های داخلی) در خارج از ماشین جاسازی شده که مخصوص عابر پیاده هست .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (((RETOLEX(((REZA

      ۴ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (1409 ديدگاه)

      شاید x3 رو بشه با این مقایسه کرد ولی چطور این رو با ماکان مقایسه کردی!!!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. SAEED

        ۴ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (481 ديدگاه)

        ماکان و ولوو XC60
        اولا / در یک کلاس هستند
        دوما / تقریبا هم قیمت اند (ماکان 50000 و ولوو 52000) البته به شرط فول بودن
        درسته ولوو امتیاز کمتری نسبت به ماکان میگیره ولی از هر نظر در یک کلاس اند
        .
        داش رضا حتما یه سری به موتور ترند و کار باز(carbuzz.com) بزن

        موافقم 0
        مخالفم 0
  5. محسن

    ۴ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (14 ديدگاه)

    آدم وقتی به صنعت خودروسازی ایران و مشتری مداری اینها فکر میکنه از زندگی نا امید میشه…
    دقیقا مثله زالو میمونن که دارن خون مردمو میمکن
    هزینه زیاد
    امکانات کم
    کیفیت پایین
    و و و …
    من کشورمو دوست دارم و از پیشرفت کردنش خوشحال میشم ولی این ره که میرویم به ترکستان است..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. دکتر داریوش

    ۴ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (86 ديدگاه)

    خرید از این برند هم تو ایران هم جاهای دیگه واقعا” یه انتخاب شایسته هست
    نمیشه گفت تو کلاس خودش بهترینه،ولی تولیدات جدید ولوو با اون ایمنی کم نظیر،سیستمهای به روز رفاهی و تکنولوژیکی ، و یه پکیج ایده ال از طراحی دوست داشتنی و کیفیت متریال و مونتاژ عالی و موتورهای جدید با بازدهی عالی و استهلاک پایین
    و هندلینگ و لذت رانندگی بالا،در اخر یه قیمت بسیار مناسب ، فکر نمیکنم هیچ خریداری رو پشیمون کنه!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. peyman

    ۴ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (33 ديدگاه)

    اتومبیل از لحاظ ظاهری بسیار جذاب است با جزییات طراحیه فراوان بر خلاف اتومبیل های کره ای که فریبندن
    در جواب دوستمون که ظاهرش رو نپسندیدن!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (((RETOLEX(((REZA

      ۴ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (1409 ديدگاه)

      جزییات طراحی فقط ماشین های انگلیسی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. محمدرضا ♥BMW♥

    ۴ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (290 ديدگاه)

    ماشین خوب و قشنگیه اما من تا وقتی x3 هس سراغش نمیرم…البته هم تا وقتی که x3 هست هم پولش…حالا اگه پولش باشه x3 نباشه لکسوس nx که واقعا آدمو روانی میکنه هست…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. احسان(احسان سابق)

    ۴ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    از 2 کیلومتری معلومه ماشین خانوادس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. احمد

    ۴ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (14 ديدگاه)

    سلام بچه ها به نظرتون با180تا200تومان چه ماشینی بخرم نظرمن کمری هیبرید هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمدرضا ♥BMW♥

      ۵ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (290 ديدگاه)

      بله منم میخواستم بگم کمری هیبرید…واقعا ماشین فوق العاده ایه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. sadegh

      ۵ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (20 ديدگاه)

      به نظر من پاسات بخر یا اگه از نظر جا مشکل نداری آلفا جولیتا !!! کمری خیلی زشته ..

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. سعید

    ۵ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1484 ديدگاه)

    مدل XC90 خیلی خیلی قشنگه و از زیباترین شاسی بلندهای جهانه ولی این به قشنگی اون نیست و ظاهرش یکم قدیمی به نظر میاد ولی بازم قشنگه،طراحی داخلیش هم خیلی خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. Danial

    ۵ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (466 ديدگاه)

    عاغا چراغ عقباش خیلی خوبه عالیه عالیه من که دوسش دارم…
    اسمش هم با کلاسه به هر کی بگی شناسه واسش…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. شاسی

    ۵ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (104 ديدگاه)

    ولوو ماشین با کیفیتیه، ظاهر خوب و همه پسندی رو هم داره، از نظر امکانات هم که یه سری آپشن انحصاری داره که از بقیه جلو تره، قیمت خیلی زیادی هم نداره که از این نظر رد بشه… دنیا دنیای رقابته و بجز ایران همه جا دارن به کیفیت و ایمنی و نیاز مصرف کننده فکر میکنن، اونوقت تو ایران هنوز جلوی پلیس راه ها ماشینای تصادفی که هیچی ازشون باقی نمونده رو به نمایش میگذارن و هیچ کس کاری نمی کنه جز نگاه کردن به بدبختی هامون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. ahmad

    ۷ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    اگه ایمنی واسه شخص مهم باشه هیچ خودرویی نمیتونه عملکرد ولوو را داشته باشه کیفیت اونم که چیزی از بنز و بی او دبلیو کم نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. مهدی

    ۱۹ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (9 ديدگاه)

    هیچی مثل ولوو نمیشه چون که توربو داره کم مصرف از کیفیت بالایی ساخته شده وقشنگ هست و بدل میشینه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. ARASH

    ۴ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (21 ديدگاه)

    عزیزان قیمت ای ماشین مدل 2014 در نمایندگی ولوو (افرا موتور) از 270 میلیون تومان شروع میشه که حالت پایه و بیسیک ماشین تا 320 میلیون تومان که مدل R-Design و فول این ماشین و باید بگم طبق این چیزایی که من از این ماشین دیدم حتی از لکسس RX 350 هم بهتره و ایمنی و امکانات بیشتری داره و ارزش این مبلغ رو داره .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. ARASH

    ۴ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (21 ديدگاه)

    عزیزان قیمت ای ماشین مدل 2014 در نمایندگی ولوو (افرا موتور) از 270 میلیون تومان شروع میشه که حالت پایه و بیسیک ماشین تا 320 میلیون تومان که مدل R-Design و فول این ماشین و باید بگم طبق این چیزایی که من از این ماشین دیدم حتی از لکسس RX 350 هم بهتره و ایمنی و امکانات بیشتری داره و ارزش این مبلغ رو داره .
    البته دوستان مدل 2015 این ماشین با 5 موتور مختلف با قیمت های مختلف ارایه میشه که قیمت ها و امکانات اون رو می تونید تو لینک زیر ببینید:
    http://www.volvocars.com/us/cars/new-models/xc60/specifications

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. افرا موتور

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام. می خواستم بگم ولوو از اینی که تو عکسه بسیار جذاب تره و هم می توان گفت RAV4 و SANTA FE که رقیب ولوو هستند در برابر ولوو هیچ هستند. اسب بخار کم دارند. امکانات کم تری نسبت به ولوو دارند

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا