فراری

فراری برلینتا بدون سقف

اگر شما از علاقه‌مندان به خودروی F12 برلینتا باشید، احتمالاً از دیدن نمونه بدون سقف آن در نسخه TRS نیز خشنود خواهید شد. شاید این خودرو تنها یک تمرین طراحی برای فراری باشد.

Ferrari F12 TRS
Ferrari F12 TRS

سقف این فراری کاملاً برداشته شده است. بدین معنی که با یک سقف باز و بسته شونده مواجه نخواهید شد و شیشه‌های بدون فریم پهلوها به خوبی این نکته را نشان می‌دهند.

Ferrari F12 TRS
Ferrari F12 TRS

فراری F12 TRS از مدل ۱۹۵۷ تستا روزا الهام گرفته شده است. قسمت جلو و عقب خودرو کاملاً منحصربه‌فرد می‌باشند. فرم چراغ‌ها، هواکش بزرگ سپر، هواکش‌های جانبی، شکاف روی کاپوت، قسمت شفاف درب موتور و قطعات فیبر کربنی پایین بدنه از تفاوت‌های این خودرو با مدل‌های استاندارد F12 می‌باشند.

Ferrari F12 TRS
Ferrari F12 TRS

در داخل کابین F12 TRS نیز با جای خالی سیستم صوتی، هواکش‌های مرکزی تهویه، تشک زیر پایی و کنترل‌های پنجره‌ها مواجه می‌شوید. بنابراین این خودرو تنها روی رانندگی تمرکز کرده است. تنها چیزهای کمی که باقی مانده، روکش جیر و چرم و تزئینات فیبر کربنی است.

Ferrari F12 TRS
Ferrari F12 TRS

در قلب این خودرو همان پیشرانه برلینتا می‌تپد. شایعاتی مبنی بر استفاده از سیستم KERS لافراری هم شنیده می‌شد. اما در حال حاضر تنها موتور V12 برلینتا با حجم ۶.۳ لیتر و توان ۷۳۰ اسب بخار و گشتاور ۶۹۰ نیوتن متر را در اختیار داریم. فراری ادعایی در مورد عملکرد این ماشین نداشته اما از لحاظ نظری می‌توان شتابی بهتر از ۳.۱ ثانیه برای رسیدن به سرعت ۹۶ کیلومتر و ۷.۱ ثانیه برای رسیدن به سرعت ۱۶۱ کیلومتر بر ساعت را انتظار داشت.

Ferrari F12 TRS
Ferrari F12 TRS

قیمت فراری F12 TRS حدود ۴.۲ میلیون دلار برآورد شده است.

Ferrari F12 TRS
Ferrari F12 TRS

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۸۶ دیدگاه‌ها

  1. Saeed

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (477 ديدگاه)

    شاهکاری بیش نیس……..

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. عرفان

      ۹ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (17 ديدگاه)

      از شاهکار هم بیش است

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. شاهین

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (4526 ديدگاه)

    4.2 میلیون دلار؟! WooooooW!
    من برم یه وننو بخرم،میام خدمتتون! :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مک میسل

      ۹ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (2707 ديدگاه)

      قیمت مهم نیست.ماشین مهمه……..مثل 405 که الان اتیش میگیره……

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. مک میسل

      ۹ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (2707 ديدگاه)

      از شاهین بابا خواهش میکنم افتخار بدن جیمیلشونو چک کنن…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. carbonado aventador

        ۹ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (4471 ديدگاه)

        وننو=750bhp و 0-100=2.6 و مصرف 22.5li و وزن 1500
        برلینتا=730bhp و 0-100=3.0 و مصرف 26.1li و وزن1525
        در ضمن چقدر شبیه f12 منصوری شده!!!!!
        http://www.pedal.ir/%d9%81%d8%b1%d8%a7%d8%b1%db%8c/mansory-f12-la-revoluzione/

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. mehdy

          ۱۱ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (38 ديدگاه)

          لامبورگینی وننو روبا کمک ائودی ساخته و شما نباید وننو رو با f12مقایسه کنید اگه اینجوریه منم میگم 599xxباگایاردو

          موافقم 0
          مخالفم 0
  3. محمد

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (735 ديدگاه)

    خیلی گرونه… یه کم تخفیف بدید تا مشتری شیم…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مک میسل

      ۹ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (2707 ديدگاه)

      گل گفتی محمد جان…………..تخفیف بده مشتری شیم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. PEUGEOT

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (999 ديدگاه)

    خیلی خیلی خیلی خوشگله
    واقعا ابهتو میشه در این دید
    مخصوصا وقتی سقفشو برداشتن یه تنوعی در مدل های فراری دادن
    ولی قیمتش نسبت به رقبا بالاتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. carbonado aventador

      ۹ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (4471 ديدگاه)

      این دو عکسو مقایسه کنید!!!!!
      http://www.autotribute.com/wp-content/uploads/2012/03/Ferrari-F12-Berlinetta-vs.-Lamborghini-Aventador-LP700-4.jpg
      انصافا فراری هرچی باشه مونده تا طراحی اش به ما برسه!!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. صادق

        ۹ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (2124 ديدگاه)

        داداش، دیگه داری احساسی برخورد میکنی!

        شما طرفدار لامبو هستی، اون رو زیبا تر میبینی
        من طرفدار فراری هستم اون رو زیبا تر میبینم

        بعدشم هدفای طراحی 2 شرکت کاملا با هم متفاوته

        لامبو یه طراحیِ تقریبا رادیکالی داره
        فراری طراحیش نرم و با هماهنگی خطوط منحنی طراحی میشه

        به نظرم هر کدوم توی کلاس خودش زیبا طراحی شده

        زنده باد متحدین ایتالیا

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. carbonado aventador

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (4471 ديدگاه)

          داداش احساسی چیه؟؟؟؟؟نظر سنجی می کنیم!!!!
          LP720-4 aventador +
          F12 berlineta –

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود . ترجیح میدم کامنت نذارم . چون واقعا عاشق جفتشون هستم .

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری

        ۱۰ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (615 ديدگاه)

        بسمه تعالی

        توروخدا کدوم ماهرانه طراحی شده؟؟؟

        محمد حسین اینکه پرسیدن نداره!معلومه f12آخر مهارته.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. mehdy

        ۱۱ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (38 ديدگاه)

        نه بابا یعنی فراری از نظر طراحی عقب تره پس نمیدونم خیلی برام عجیبه که چرا فراری دوسال پشت سر هم برنده بهترین طراحی شد در مورد این که شما گفتین فراریبه موتورماشیناش فشار میاره باید بگم که برنده بهترین موتور با عملکرد بالا و موتور دوم سال موتور458بود

        موافقم 0
        مخالفم 0
      4. mehdy

        ۱۱ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (38 ديدگاه)

        یعنی فراری توطراحی نمیتونه به لامبو برسه عجیبه اخه فراری دوسال پشت سر هم برنده طراحی شد به خاطر458

        موافقم 0
        مخالفم 0
  5. عرفان

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (17 ديدگاه)

    گرونه باو.خو میری یه بوگاتی میخری دیگه. خخخخخخخ

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. carbonado aventador

      ۹ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (4471 ديدگاه)

      یه بوگاتی؟؟؟؟
      4 عدد بوگاتی یا 3 عدد لافراری یا 2 عدد کونیگزگ یا 10 عدد f12 یا 7 عدد آونتادور!!!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. مک میسل

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (2707 ديدگاه)

    با صندلی هاش حال کردم.یه نگاه بندازید………….. کیت اگروزاشو.حال میده تیونش کنی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. محمد

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (735 ديدگاه)

    این همه پول برای یه فراری!!! لامبورگینی که خیلی بهتره… قیمتش هم خیلی بهتره…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. mehran911

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (2028 ديدگاه)

    دراین که خوب وزیباست ودرکل ماشین خاصیه بحثی نیست ولی همچین قیمتی واقعا مضحک و مسخرست .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. عرفان

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (17 ديدگاه)

    ما که پولشو نداریم ولی خوشبحال اون ابلهی که اینقدر پول پای این میده.D-:

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. مک میسل

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (2707 ديدگاه)

    عرفان جان..ابله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. عرفان

      ۹ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (17 ديدگاه)

      آره دیگه داداش.آخه لامصب از لافراری هم گرونتره.آخه چیزی بهش اضافه نشده که.تازه کمم کردن ازش.خخخخخخخخ

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. دانشجو ممکت

        ۹ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (113 ديدگاه)

        سلام دوباره
        ابله تر کسی هست که ارزش پراید 22.500 ملیون تعین کرده {ش.ر}

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. Ehsan

      ۹ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (1251 ديدگاه)

      این ماشین 10 -20 سال دیگه اگر به تعداد کمی ازش ساخته بشه فکر کنم بالای 10 تا قیمت میخوره ، پس باید گفت کدوم زرنگ اینو میخره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. مک میسل

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (2707 ديدگاه)

    پس ابله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. عرفان

      ۹ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (17 ديدگاه)

      یه عاشق آثار هنری خوبه؟؟؟:-))))))))))

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. مهران

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (191 ديدگاه)

    یعنی به اندازه 4.2 میلیون خرجش کردن که همچین قیمتی روش گذاشتن؟ گرچه عاشق برلینتام ولی قیمتش احمقانست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (615 ديدگاه)

    بسمه تعالی

    واااای اصلا انتظارشو نداشتم.

    من حتی اینو از کالیفرنیا تی هم بیشتر دوست دارم.

    “only ferrari”

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. carbonado aventador

      ۹ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (4471 ديدگاه)

      انگار تو این چند وقتی که نبودی صلیقه ات عوض شده!!!!!!!
      جلوش قابل قبوله ولی عقبش زیاد مال نیست!!!!!!!!!
      فراری تازه داره از لامبورگینی یاد می گیره چجوری ماشیناش رو دیزاین کنه!!!!!!
      (((frrari & Lamborghini = uniteds of Italian)))

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. صادق

        ۹ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (2124 ديدگاه)

        احوال داداش کربونادو، کم پیدایی؟؟!

        جمله ی آخرتو که انگیلیسی نوشتی قبول دارم

        طراحی این ماشین بر اساس (یا به عبارتی دقیقا شبیه) F12 Berlinetta ساخته شده که اونم طراحیِ پنین فاریناس، چرا گیر میدی به فراری؟؟!

        بعدشم فراری که دیگه طراحی رو از لامبو یاد نمیگیره داداش، خودش استاد طراحی.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. carbonado aventador

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (4471 ديدگاه)

          کوچیکتم
          منظورم دیزاین داخلی هست چون داخل F12 اصلا زیبا نبود اما آونتادور……!
          منظورم اینه که تازه دارن ماشین لولس درست می کنند!!!!!!!
          آونتادور=رولز رویس سوپر اسپرت ها!!!!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. carbonado aventador

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (4471 ديدگاه)

          در ضمن برو به همون پست sls یه جواب خوشگل برای شما و مجتبی نوشتم که دیگه پای لامبورگینی رو وسط نکشید!!!!
          فقط خواهشا بد برداشت نکنی!!!!
          خواستم یکمی بحرفیم!!!!!!!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. صادق

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (2124 ديدگاه)

          ناراحتی که نداره داش من، داریم با هم اختلات میکینم.

          شما اول کامنت به من میگی فقط همینو جواب بده، بعدش 500 تا سوال از من کردی! :)

          سوال اول: اولین خودروی اسپرت فک کنم Bentley speed six بوده
          سوال دوم: سال 2002 ساخت ENZO
          سال 2004 ساخت F430
          سال 2006 ساخت GTB 599
          سال 2011 ساخت 458
          سال 2012 ساخت F12 Berlinetta
          سال 2013 ساخت Laferrari
          چه میخواستی چی کار کنیم داداش؟؟؟!
          سوال سوم: داداش شما فقط اسب بخار رو میبینی؟؟ پس اینکه فراری از 5999 سی سی این اسب رو گرفته ولی مورسیه از 6500 سی سی، شتابش GTB هم که 0.2 از لامبو بهتر بود
          سوال چهارم:یعنی هر شرکتی که حجم موتورش رو بیشتر کرد، اومده با لامبو رقابت کنه؟؟ لامبو که تنها رقیب فراری نیست داداش، پورشه و چندتای دیگه هم هستن، بعدشم اقتضای بازار ایجاب میکنه که هماهنگ با بقیه باشی، بعدشم، گالاردو مگه با حجم بیشتر نسبت به 458 به رقابت نیومد؟؟ با حجم بیشتر هم شکست خورد!
          سوال پنجم: enzo حدود 12 سال تونست توی بازار سوپراسپرت ها رقابت کنه، یعنی انتضار داشتی تا قیامت دیگه جایگزینش رو تولید نکنه؟!؟!؟!؟
          سوال ششم: لافراری هنوز شتاب و سرعت قطعیش اعلان نشده داداش
          سوال هفتم: آتیش سوزی موتور هاش به خاطر سیستم برق ماشین و تکنولوژی بکار رفته در موتور ثابت شد.
          سوال هشتم: در مورد کیفیت داداش مطمئن باش که فراری کم از لامبو نداره
          سوال نهم: در مورد بهترین طراحی دهه ی اخیر که گایاردو است، اطلاعی ندارم
          سوال دهم: رقیبای گایاردو هم که خدمت گفتم
          سوال یازدهم: سال 2006 جوایز طراحی برای GTB 599
          2001 و 2000 فراری F133 بهترین موتور بالای 5 لیتر
          2011 تا 2014 فراری 458 بهترین موتور 4.5 لیتری و همچنین بهترین موتور تنفس طبیعی
          در سال 2013 برلینتا به جای 458 بهترین موتور تنفس طبیعی شد
          لافراری هم تا حالا 2 جایزه ی طراحی گرفته
          سالهای 2011 و 2012 جوایز طراحی برای 458
          سوال دوازدهم: بالا توضیحش دادم

          داداش کربونادو، ریشم درومد تا این کامنتو نوشتم، جون من دیگه اینجوری سوال نپرس!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. carbonado aventador

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (4471 ديدگاه)

          اولا انزو هایپر کار تولید محدود حساب میشه!!!
          دوما از سال 2000-2013 من منظورم فقط 12 سیلندر بود!!!
          سوما چرا بعد از 10 سال تازه اونم با آمدن آونتادور حجم موتور رو افزایش دادند!!!!!
          چهارما murcelago sv شتابش 3.1 هستش!!!!!
          پنجما فاصله ی بین 599 تا f12 چهار سال هست که به نظر من فراری بعد از جادوی آونتادور تغیراتی توی ماشین جدید ایجاد کرد!!!!
          ششما فراری سه سال دیرتر جواب آونتادور رو داد!!!
          بعدش نگفتی آیا f12 بزرگترین شکست فراری در مقابل لامبورگینی هست یا نه؟؟؟؟
          بعدش شرکتی که 30 سال بعد از فراری راه اندازی شده تونسته خودش رو به فراری برسونه که این خودش فراتر از تصوراته!!!!
          به نظرت آیا سیاست فراری موجب ضربه خوردنش و عقب ماندنش از بقیه شرکت ها نشده؟؟؟؟؟
          آیا قبول نداری فراری اسپرت بودنش رو فدای رفاه و راحتی ماشین هاش کرده؟؟؟؟؟؟
          در ضمن اولین سوپر کار رو لامبورگینی تولید کرد که همون میورا افسانه ایه!!!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. Mohammad XX

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (201 ديدگاه)

          سلام محمد حسین جان
          سیاست های فراری به نظر من همیشه باعث پیشرفت بوده. و هیچ وقت سنت هاشو زیر پا نذاشته.
          کلا شرکت فراری اسپرت بودن رو ترجیح میده. این به نظر من هیچ لطمه ای بهش نمیزنه. مردم فراری رو همین طوری میشناسن. همیشه هم سعی کرده تجربیاتی که از مسابقات F1 بدست میاره رو به بهترین شکل روی ماشیناش پیاده کنه.
          واسه کسی هم که لوکس بودن و راحتی بیشتر براش اهمیت داره، FF و کالفرنیا رو داره.
          یه مقدار افزایش حجم موتور هم شاید به خاطر این بوده که کم نیاره جلوی رقباش (کلا از قدیم تا حالا با یه شیب ملایمی (!) حجم موتورهای فراری بیشتر شدن با این حال هنوز از موتورهای لامبو کم حجم تر هستن. البته فکر نکنم دیگه بیشتر حجم موتوراشو افزایش بده.) قدیما موتورهای دوازده سیلندر 3000 سی سی هم داشت!
          “متحدین ایتالیا”

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. carbonado aventador

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (4471 ديدگاه)

          درود محمد جان . من کوچیک همه ی ایتالیایی هستم!!!!
          خودت که اخلاق منو می شناسی!!!!
          من از اولش هم گفتم فراری برای اسپرت بودن از رفاه و راحتی ماشین هاش می نه ولی استاد من آقا مجتبی هی ا وسط سنگ اندازی می کنه!!!!
          من سعی می کنم در چهارچوب رفاقت با شماها صحبت کنم ولی متاسفانه منو به متعصب بودن متهم می کنید!!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        7. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          از نظر من نمای داخلیه جفتشون زیباست . اما این را هم

          باید درنظر بگیریم که اوانتادور جدیدتره . اما درچه های

          کولر فراری واقعا زیباست . مثل موتور هواپیماست .

          لامبو هم که جای هیچ حرفی باقی نذاشته با لونه های زنبورش .

          هرکدامشون یک بویی دارند .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        8. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          داش صادق من منکر فراری نیستم . اما خداییش فراری محصول

          جذابی همچون ریونتون داره ؟؟؟؟

          ریونتون برای خودش خدایی میکرد . یک محصول خارق العاده .

          خداییش بعضی از طراحی های فراری به لامبو نمیرسه .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        9. carbonado aventador

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (4471 ديدگاه)

          جان؟؟؟؟؟؟؟؟
          آونتادور جدیدتره؟؟؟؟؟؟
          میلاد جان من موندم شما که با ریونتون حال می کنی با پدر جد لامبورگینی;آیت الفورچیو;آیت التکنولوژی;تنها ماشین دو عالم;king of the Lamborghini = میورا چرا حال نمی کنی؟؟؟؟؟؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        10. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۰ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          کی گفته با میورا حال نمیکنم ؟؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. افشین

        ۹ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (7 ديدگاه)

        0 – 100 وننو 2.6 هههههههههههههههههههه به همین خیال باش تو سایت رسمی لامبورگینی شتاب وننو رو 2.9 اعلام کرده تو میگی 2.6 ؟؟؟؟؟!!!!! هر چی بگی فراری سرتر و پیشرفته تر از لامبورگینه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. carbonado aventador

          ۹ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (4471 ديدگاه)

          اولا گفتم لافراری 2.6 و وننو 2.7
          بعدش چیزی رو نمی دونی ….
          اصلا می دونی من کدوم مدل وننو رو گفتم؟؟؟؟؟؟؟
          هر وقت فهمیدی بیا جوابت رو می دم!!!!!
          […]

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری

        ۱۰ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (615 ديدگاه)

        بسمه تعالی

        چرا برعکس میگی؟؟؟؟!!!!

        این لامبوست که از ما تقلید میکنه!

        موافقم 0
        مخالفم 0
  14. امید

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    نمیدونم چی بگم نمیشه توصیفش کرد این قرمز رویایی رو درود فراری

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. صادق

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (2124 ديدگاه)

    قیمتش انصافا زیاده

    عاشق طراحیش شدم، خیلی زیباس، اما مشکلش اینه که ماشین 4 فصل نیست

    در کل یه ماشین همه چیز تمومه (البته به غیر از قیمتش)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. mojtaba..designer

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (221 ديدگاه)

    اول از همه از پدال تشکر میکنم که به درخواست من که گفتم این پست رو تهیه کنه جواب مثبت داد…

    بعدش چرا گرونه ؟ چون فقط 1 عدد ازش فعلا ساخته شده و یجوری شاید کانسپت به حساب بیاد..

    بعدشم هرچی باشه فراری و میبینین که باز طراحی خاص و منحصر به فردی داره!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. Ehsan

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (1251 ديدگاه)

    دم ALVARO MATAS گرم چه کرده !

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. bardia

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (181 ديدگاه)

    اینا همون ماشینایی ان که هرکی بخره سود میکنه
    10 15 سال دیگه همین 20 میلیون دلار قیمت داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .

    من عاشق F12 هستم . اما اصلا ازین خوشم نیامد . فقط به خاطر کیت بدنش .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. Mohammad XX

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (201 ديدگاه)

    من فقط با اون دو تا قطعه کنار ورودی هوای جلو حال نکردم. در کل حیلی جالبه،
    قیمتش هم با توجه به تک بودنش قابل توجیهه.
    فراری از ۵۹۹ و ۴۵۸ هم قبلا مدل اختصاصی ساخته بود که SA Aperta و SP 12 EC بودن. اونا هم قیمتشون مثل این، بالا بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. mojtaba..designer

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (221 ديدگاه)

    میلاد داداش..

    این بدنه ای که رو شاسی f12 سوار شده کیت نیس !
    اما خوشم میادا یه چند تایی تون حسابی لج دارین با فراری.!!

    داش میلاد به قول پدال این همش یه تمرین طراحی ساخته برا فراری..!
    واقعا بهم بر خورد گفتی کیت.
    فیس لیفت میگفتی یه چیزی.

    اگه دقت کنی دماغه جلو و ورودی های هوا رو کاپوت گود تر شده…
    و داش میلاد اگه به سایت carbodydesign بری متوجه میشی که بدنه کاملا از مدل تستاروسو (سر قرمز یا کله قرمز به خاطر اون درپوش شیشه ای گغته میشه که موتور قرمز رنگ به عنوان سر فراری دیده میشه)

    میدونی این نوع طراحی واسه فراری 50 سال بیشتر قدمت داره ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۹ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      داش مجتبی من با همون مدلهایی که از فراری گفتم مشکل دارم .

      به جان جفتمون عاشق کالیفرنیا . اف 12 . اف اف و 599 هستم .

      اما خداییش مدای دیگش تو کتم نمیره . مخصوصا 458 . اه اه اه .

      خداییش من نمیدونستم که کیت نیست . اصلا ازش سر درنیاوردم . ولی کلا مدل

      کارخونه ایش بهتره . خیلی هم بهتره .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  22. mojtaba..designer

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (221 ديدگاه)

    داش صادق ازت ممنونم که حسابی و منطقی و طبق آمار رسمی از واقعیت انکار ناپذیر فراری دفاع کردی…خیلی آقایی!

    جناب کربونادو توپم حسابی برات پره!
    من نمیدونم تو چه مشکلی با فراری داری و چسبیدی به یه لامبو 2000 اسبی غیر استاندارد که حتی خود کمپانی سانت آگنا لامبورگینی تاییدش نمیکنه!

    دوست من اگه یکم منطقی و علمی و البته تعصب کورکورانه نداشته باشی حقیقتو بهتر میبینی!

    شما میدونی چرم تولیدی فراری برای داخل کابین از پوست شترمرغ و تمساح هستش؟؟ بعد واسه کابین فراری ایراد میگیری ؟؟؟

    کی گفته کجا نوشته f12 شکست واسه فراری بوده ؟؟؟؟؟؟
    ماشالا… اینترنت زیر دستته یه سر به سایت فراری یا سایت های معتبر بزنی متوجه میشی از سال 2012 که f12 خط تولیدش شروع شد پشت سر هم جوایز معتبر دنیا رو کسب کرده..

    سال پیش مقام اول بهترین پیشرانه بالا 4لیتر…لامبو آونتادور چندم شد ؟ششم شد با 124 امتیاز که قدرت و حجمشم از f12 بیشتر بود ولی فراری با 270 امتیاز اول شد..دقیقا دوساله 7تا جایزه طراحی بدنه رو بین رقبا برنده شد!

    من یک بارم ندیدم آونتادور یه جایزه ببره.

    تو مسابقات و درگ ها هم دیدین f12 چند بار نسخه آونتا رو پیچیده!

    کربونادو تا تو باشی آونتادور رو درست قیاس کنی..

    من بازم نمیگم ماشین بدیه نه اصلا من خودم دوسش دارم فقط حقیقتو بدون و الکی انکارش نکن !

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. carbonado aventador

      ۹ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (4471 ديدگاه)

      چند بار برده که ما ندیدیم؟؟؟؟؟؟
      من متعصب نیستم و همیشه هم سر جای خودش از فراری دفاع کردم!!!!
      من بیشتر از چت و بحث کردن با بقیه لذت می برم تا کرکری و کلکل کردن!!!
      بعدش مقایسه 458 با قدرت 570 اسب بخار با گایاردو سال 2001 با قدرت 510 اسب بخار نامردی نیست؟؟؟؟؟
      آیا این تعصب نیست که می گید تکنولوژی فراری خیلی سرتر از لامبورگینیه؟؟؟؟
      آیا این تعصب نیست که حاضر نیستید قبول کنید موتور فراری خیلی بیشتر از لامبورگینی بهش فشار میاد تا کمبود حجم رو جبران کنه؟؟؟؟
      آیا این تعصب نیست که می گید لامبورگینی نمی تونه ماشینی مثل لافراری تولید کنه؟؟؟؟مگه لامبورگینی تا حالا هایچ هایپر کاری تولید کرده که همچین حرفی می زنید؟؟؟؟
      من بازم می گم تبادل اطلاعات مخصوصا با کاربر های خوبی مثل شما و صادق و km و سینا برای من خیلی مهمتر از زیر سوال بردن طرف مقابل هست!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  23. mojtaba..designer

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (221 ديدگاه)

    آهان فراری از لامبورگینی دیزاین یاد میگیره ؟ اصلا میدونی چی میگی کربونادو میخوای تاریخچه رو کنم برات ؟؟؟ آره ؟؟

    میدونی وقتی فراری سوپر اسپرت تولید میکرد لامبو چیکار میکرد؟؟ نه نمیدونی میدونستی همچین حرف خنده داری نمیزدی…باشه میگم
    لامبورگینی توسط جناب فروچیو لامبورگینی تراکتور تولید میکرد اونم زیر نظر مهندسین فراری !!!!!
    بعد که اون مشکل کلاچ لامبو پیش میادو فروچیو بزرگ پیشه انزو بزرگ میره و اون دعوا رخ میده و جناب فروچیو با چند تا از مهندسین اسبق فراری تصمیم میگیرن تو همون منطقه سانت آگنا که نزدیک مارانلو فراری هسش کارخونه خودروسازی بنا کنن…

    اینو گفتم بدونی فراری کیه و چیه بعد نگی از لامبو کپی میکنه..
    اصلا میدونی مثل فوتبال تیکی تاکا اسپانیا یا ژوگو بونیتو برزیل یا ماشینی آلمان که سبک و مکتب فوتبال اون کشورو نشون میده
    فراری هم برا خودش مکتب و اصول طراحی داره ؟؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. carbonado aventador

      ۹ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (4471 ديدگاه)

      نه فقط خودت می دونی فورچیو کی بوده!!!!!!
      همین تراکتور ساز اومد آبروی انزو (ره) رو برد!!!!!
      می دونی کاری که فورچیو کرد می دونی مثل چیه؟؟؟؟مثل اینه که فردا ایران خودرو بیاد یه ماشین دوازده سیلندر تولید کنه با سرعت 350km بهتر از فری و لامبو!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. carbonado aventador

        ۹ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (4471 ديدگاه)

        الان که ما (فراری و لامبورگینی) بهترین سوپر اسپرت های دنیا رو می زنند شما ها کجایید؟؟؟؟؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۹ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      اقا کل کله ؟؟؟؟؟

      اون موقع که بنز در سال 1900 مسابقات رو درو میکرد فراری کجا بود ؟؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. bardia

        ۱۰ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (181 ديدگاه)

        بنز همین الانشم داره قهرمان فرمول وان میشه,ولی ربطش به فراری و لامبو چیه :دی

        موافقم 0
        مخالفم 0
  24. mojtaba..designer

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (221 ديدگاه)

    آهان فراری از لامبورگینی دیزاین یاد میگیره ؟ اصلا میدونی چی میگی کربونادو میخوای تاریخچه رو کنم برات ؟؟؟ آره ؟؟

    میدونی وقتی فراری سوپر اسپرت تولید میکرد لامبو چیکار میکرد؟؟ نه نمیدونی میدونستی همچین حرف خنده داری نمیزدی…باشه میگم
    لامبورگینی توسط جناب فروچیو لامبورگینی تراکتور تولید میکرد اونم زیر نظر مهندسین فراری !!!!!
    بعد که اون مشکل کلاچ لامبو پیش میادو فروچیو بزرگ پیشه انزو بزرگ میره و اون دعوا رخ میده و جناب فروچیو با چند تا از مهندسین اسبق فراری تصمیم میگیرن تو همون منطقه سانت آگنا که نزدیک مارانلو فراری هسش کارخونه خودروسازی بنا کنن…

    اینو گفتم بدونی فراری کیه و چیه بعد نگی از لامبو کپی میکنه..
    اصلا میدونی مثل فوتبال تیکی تاکا اسپانیا یا ژوگو بونیتو برزیل یا ماشینی آلمان که سبک و مکتب فوتبال اون کشورو نشون میده
    فراری هم برا خودش مکتب و اصول طراحی داره ؟؟؟؟؟

    بعدشم تو پست sls گفتی وقتی لامبو مورچیالا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. bardia

    ۹ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (181 ديدگاه)

    این رفیقمون خیلی باحاله,تکنولوژی فراری توی ماشینای سبک خودش با هیچ کمپانی ای قابل قیاس نیست چه برسه به لامبوو ای که سر یک فصل از فرمول یک فرار کرد و از وقتی زیر نظر ائودی رفته یکمی راه افتاده

    اولا” اصلا” F12 ربطی به اوانتادور نداره,تازه با اینکه ماشین جی تی هستش ولی بازم اوانتادورو توی رولینگ له میکنه
    کسی گالاردو سال 2001 رو با فراری 2010 مقایسه نکرد,همین الانش این اوراکان 10 سیلندر 5.2 لیتری اندازه ی 458 اسپشیال قدرت داره
    عزیز دل برادر تکنولوژی که توی لافراری استفاده شده حتی پورش و مکلارن با اون عظمت نداشتن
    لافراری تنها هایپرکار هیبریدیه که همیشه حداکثر توانشو اماده داره,همین مکلارن پی 1 و پورش 918 همیشه نمیتونن حداکثر توان رو پس بدن
    در ضمن اگرم میبینی شتاب اولیه صفر تا صد ماشینای لامبو بعضی اوقات بهتره بخاطر 4 چرخ متحرک بودنشه که سیاست فراری نیست,برای همینم هست که ماشینای فراری به لدت رانندگی معروفن
    لامبو سروره ولی با فراری نباید مقایسه شه چون حتی نزدیکشم نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. mojtaba..designer

    ۱۰ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (221 ديدگاه)

    کربونادو ببین کسی 458 رو با گالاردو مقایسه نکرد..

    گالاردو نسل اول تا سومش به اندازه کافی با f430 مسابقه داد که همشو به 430 باخت..
    458 با نسل های جدید گالاردو اون آخریا قیاس شد بعدش با آونتادور..
    البته 458 زیاد هم کلاس نیس با آونتادور .
    اونجابود که f12 شد رقیب آونتادور !!
    و حالا هم 458 اسپچیاله رقیب هوراکان هستش !

    بعدشم یکم سرچ کن تو نت میبینی بردای برلینتا رو!!!!

    رقیبارو بشناس بعد بگو من اسم از گالاردو نبردم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. واروژ

    ۱۰ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (10 ديدگاه)

    چرا لاستیک دور سفید نداره؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. عرفان

    ۱۰ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (17 ديدگاه)

    آقا کل کله؟؟؟
    اون موقع که فورد( قوربونش بچسبم الهی )خط تولید داشت برا ماشیناش شما کجا بودید؟؟؟خخخخخخخخخخ(البته هیچی دوج نمیشه ها)
    البته من هیچ کمپانی رو رد نمیکنم ولی خدایی ماشین آمریکایی یه چیز دیگه س.
    بچه های آمریکایی باز لایک کنن ببینم اینجا چندتا اهل دا داریم D-;

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ali97

      ۱۱ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (101 ديدگاه)

      ایا شما اونی نیستی که با نام کاربری uvtkh(یا یه همچین چیزی )تو مکس اسپید فعالیت میکنی؟
      واسه عشقت به ماشینای امریکایی و مخصوصا دوج(عشق جاویدان من)این حدس رو زدم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  29. mojtaba..designer

    ۱۰ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (221 ديدگاه)

    داش میلاد خودت میدونی اون موقع مسابقات بصورت محلی بوده و رسمیت زیادی نداشته و همش 4 یا 5 تا خودرو ساز بودن..

    بعدشم اگه بحث مسابقات باشه : مسابقات رسمی دنیا از اول تا الان میشه:
    1-فرمول که بعدا به 1 تا 3 تقسیم شد
    2-رالی جهانی
    3-رالی مونت کارلو
    4-لمان
    5-مسابقات GT که خیلی هم پرسابقس تو سال های اخیر به GT3 , GT2 تقسیم شد
    6-مسابقات ناسکار

    اینا مهم ترینای تاریخ هستن.

    خوب حالا ببینیم بنز و فراری تو کدوما حضور داشتن و البته مقام دارن!

    خوب تو فرمول هردو حضور دارن و داشتن از قدیما و فراری پرافتخارترین تیم رقابت هاس.
    تو رالی جهانی و ناسکار هیچ کدوم نبودن تاحالا که هیچ…

    تو لمان فراری بعد از پورشه و آئودی سومه 3..بنز و نمیدونم چندم؟

    تو رالی مونت کارلو لانچیا بنز و فراری هم شاید نزدیک باشن

    و مسابقات GT3 فراری و آئودی باز بیشترین مقامو داشتن بقیه هم بنز…

    فکر نکنی بنز و خراب میکنما آمار مسابقات رسمیه !

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. mojtaba..designer

    ۱۰ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (221 ديدگاه)

    جون هرکی دوست دارین ببینین افتخارات کی بیشتره…

    البته میگما بحث سر سوپر اسپرتاس!

    کربونادو داش من….لامبو باور کن عالیه از هر لحاظ

    ولی سر صحبت اینجاس که فراری از هر بابت تو سال های اخیر چه از لحاظ تکنولوژی فنی-مسابقات-طراحی-و جوایز دریافتی-عملکرد اقتصادی و سود سالانه و خیلی چیزای دیگه دونه درشت تره!

    وگرنه لامبورگینی از آونتا گرفته تا گالاردو کنتاش و میورا عالی و خاص هستن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. bardia

      ۱۰ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (181 ديدگاه)

      سطح تکنولوژی فراری چیز واضحیه فکر کنم
      چند سالیه که فراری خیلی مثل قدیم خوب نتیجه نمیگیره که اونم دلیلش مضخرف شدن فرمول وانه که همش شده دوز و کلک و بازی با قوانین

      لامبو هم که اصلا” یک فصل اومد توی فرمولا وان تازه نمیتونست بدنه ماشینشو بسازه دادن لوتوس براشون ساخت,اینقدرم بد نتیجه گرفتن یکم بعدش بیخیال شدن از مسابقات کشیدن بیرون
      تازه همه ی اینا در حالیه که ائودی که نبود لامبو واقعا” نمیتونست اینقدر پیشرفت داشته باشه و خیلی از رقیباش عقب تر میموند

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. carbonado aventador

        ۱۰ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (4471 ديدگاه)

        قربون این فیات برم که اگه نبود کارخانه فراری همراه با میراث انزو دفن می شد!!!!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری

          ۱۰ تیر ۱۳۹۳
          سوابق: (615 ديدگاه)

          بسمه تعالی

          یه جوری میگی که انگار لامبو رو پای خودش ایستاده!!!!!!!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا