لکسوس

اولین تجربهٔ رانندگی با لکسوس LX 570 مدل 2016

لکسوس LX 570 ما در سرخط خبرها نیست. حتی یک رقیب هم نیست. بلکه یک خودروی حمایت‌کننده برای مقایسه‌ی آخرالزمانی جیپ رانگلر، مرسدس بنز جی کلاس و تویوتا لندکروزر می‌باشد. لکسوس عکاس و فیلم‌بردار ما را به همه‌جا کشانده و هر جا که سه رقیب ذکرشده رفته‌اند، لکسوس در آنجا حضور داشته است.

2016 Lexus LX-570
۲۰۱۶ Lexus LX 570
سیستم تعلیق قابل تنظیم، تغییری را در زوایای این لکسوس بزرگ ایجاد می‌کند اما این تغییر ارتفاع برای جلوگیری از برخورد سپرها با تپه‌هایی که در “Moab” قرار دارد کافی نیست.
پس از بارش باران، برف و وجود گل‌ولای، ما می‌خواهیم که درباره‌ی قابلیت‌های آفرود LX 570 چیزهای بیشتری بدانیم. لکسوس می‌تواند اما شما نمی‌خواهید. اگر دنبال آن هستید که تجربه‌ی واقعی از یک آفرود با ۷ نفر از دوستانتان داشته باشید، دلیلی برای صرف هزینه‌ی بیشتر به خاطر لکسوس وجود ندارد زیرا تویوتا لندکروزر به حد کافی توانا و لوکس هست. وقتی صحبت از قیمت‌های بالا است، فکر کردن به برخورد سپر و رکاب با تخته‌سنگ چندان جالب به نظر نمی‌آید.

 2016 Lexus LX 570
۲۰۱۶ Lexus LX 570
لکسوس LX 570 2016 آخرین نمونه از خودروهای خوش‌شانسی است که جلوپنجره‌ی دوکی‌شکل دارد. در این زمان، ما فکر می‌کنیم که نمای زیبایی دارد. در RX نمایی افراطی دارد و ما شگفت‌زده‌ایم که چرا لکسوس این کار را با یکی از پرفروش‌ترین خودروهای خود انجام داده است اما درباره‌ی LX فکر می‌کنیم که جلوپنجره‌ای به این بزرگی با ذات ۲۸۲۵ کیلوگرمی این غول عظیم‌الجثه همخوانی دارد. از موقعیت صندلی راننده،LX کمی شبیه مرسدس بنز جی کلاس است. شما در ارتفاع بالاتری قرار دارید و از بالا به هر چیزی نگاه می‌کنید. گلگیرهای مربعی و کاپوت برآمده حس قدرت را تداعی می‌کنند. زمانی که سوار این شاسی‌بلند شوید واقعاً به عظمت آن پی می‌برید. ما LX را به پیست برده و قابلیت‌های آن را به بوته‌ی آزمایش گذاشتیم و فهمیدیم که پیشرانه‌ی ۵.۷ لیتری ۸ سیلندر این خودرو با ۳۸۳ اسب بخار قدرت و ۵۴۶ نیوتن متر گشتاور چیزی بیش از صدای یک پیشرانه‌ی ۸ سیلندر در چنته دارد. به مدد این پیشرانه شتاب صفرتا ۹۶ کیلومتر در ساعت در مدت ۷.۳ ثانیه ثبت‌شده و مسافت یک‌چهارم مایل در مدت ۱۵.۶ ثانیه و با سرعت ۱۴۴.۶ کیلومتر بر ساعت طی می‌شود. حدود ۳۶ متر هم فاصله‌ای است که این شاسی‌بلند عظیم‌الجثه از سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت به حالت سکون می‌رسد و رکوردی عجیب برای خودرویی با این ابعاد محسوب می‌شود. تست فیگور ۸ لکسوس در ۲۸.۲ ثانیه و با شتاب جانبی متوسط ۰.۶۱ انجام می‌شود که آن را در میانه‌ی سگمنت آفرودرهای فوق لوکس می‌نشاند. این رکورد از جی واگن بهتر است اما به‌پای لندروور رنجروور نمی‌رسد. البته باید گفت که خوش‌نامی و قابلیت اعتماد تویوتا پشت سر این خودرو قرار دارد، چیزی که دو خودروی ذکرشده به خاطر آن شناخته‌نشده‌اند.

 2016 Lexus LX 570
با فراهم شدن زمان آفرود، لکسوس LX 570 کاملاً آماده است. ناحیه‌ی مناسب را انتخاب کنید، سیستم تعلیق را به‌منظور زاویه‌ی ورود و خروج مناسب تنظیم کنید و دوربین‌های لکسوس را برای مراقبت از خودرو بکار گیرید. برای بقیه‌ی ۹۹.۹ درصد مواقعی که آفرود نمی‌روید این تنظیمات لازم نیست. ما تلاش کردیم تا حالت رانندگی مناسب را پیدا کنیم و فهمیدیم که حالت نرمال برای شاسی و حالت قدرت برای پیشرانه از همه جذاب‌تر است. با قرار دادن شاسی بر روی حالت راحت، این اجازه را به خودرو می‌دهید که تکان‌های زیاد بدنه و سر برای سرنشینان به وجود آید. همچنین حالت اسپورت وجود دارد اما جدای از معکوس‌های لذت‌بخش پیشرانه این حالت رانندگی این شاسی‌بلند سه تنی را به یک RC F تبدیل نمی‌کند.

 2016 Lexus LX 570
تجربه‌ی رانندگی همان‌گونه که از لکسوس انتظار دارید نرم و لطیف است. همه‌چیز به‌سادگی کار می‌کند. کروز کنترل تطبیقی این شاسی‌بلند را قادر می‌سازد تا به‌طور کامل بایستد و با فشردن اندک پدال گاز یا اشاره‌ای اندک بر کروز کنترل دوباره به راه بیفتد. ما همچنین از هدآپ دیسپلی تمام‌رنگی این خودرو لذت بردیم. صفحه‌نمایش شفاف در نور آفتاب به‌آسانی دیده می‌شود و در مواقع لزوم اعمال حیاتی خودرو و سرعت آن را نشان می‌دهد. زمانی که محدودیت سرعت تغییر کند، صفحه‌نمایش به‌طور مختصری بزرگ‌شده و باعث جلب‌توجه‌تان می‌شود. این صفحه‌نمایش هوشمند بوده و به صورتی که از لکسوس انتظار داریم عمل می‌کند.

 2016 Lexus LX 570
خودروی حاضر در تست از آپشن های زیاد برخوردار است. ما بسته‌ی لاکچری را انتخاب به همراه هر ۷ آپشن انفرادی انتخاب کرده‌ایم. این پکیج لوکس دربردارنده‌ی صندلی‌های چرمی با راحتی زیاد می‌باشد. همچنین گرمکن و تهویه برای صندلی‌های جلو و صندلی‌های کناری ردیف دوم در دسترس است. این خودرو همچنین از سیستم صوتی مارک لوینسون با ۱۹ بلندگو، سیستم اطلاعات سرگرمی با دو صفحه‌نمایش برای صندلی‌های عقب، فرمان چرم و چوب گرم شونده، شارژ وایرلس سازگار با استاندارد Qi، هدآپ دیسپلی رنگی، کول باکس در کنسول مرکزی و رینگ‌های آلیاژی ۲۱ اینچی بهره می‌برد.

 2016 Lexus LX 570
چقدر از این تجهیزات منحصراً در اختیار لکسوس هستند؟ درواقع بخش اعظم این آپشن ها مختص لکسوس هستند. آپشن هایی که در تویوتا لندکروزر قابل سفارش نیستند عبارت‌اند از هدآپ دیسپلی رنگی، رینگ‌های آلیاژی ۲۱ اینچی (رینگ‌های ۱۸ اینچی تنها آپشن تویوتا هستند)، فرمان چرم و چوب گرم شونده و تهویه برای صندلی‌های کناری ردیف دوم. جدای از لیست آپشن ها، ما معتقدیم که کنسول مرکزی لکسوس بیشتر از تویوتا به قیمت‌های بالای هشتاد هزار دلار می‌خورد. کنسول جذاب با عناصر افقی به همراه چوب و آلومینیوم، به‌علاوه‌ی ساعت آنالوگ در مرکز همراه شده است. با خاموش شدن خودرو، هر دکمه‌ی روشن‌شده ناپدید می‌شود و کنسولی مشکی و کروم را به نمایش می‌گذارد. صفحه‌نمایش خودرو همانند سیستم CUE کادیلاک جذاب است اما سیستم لمسی خازنی آن قدیمی محسوب می‌شود. اما همانند سیستم CUE، لکسوس هم خصلت‌های خودش را دارد: ریموت لمسی، سیستمی قدیمی با جوی استیک کوچکی دارد که از طریق منوها برای کنترل سیستم ناوبری بکار می‌رود. آیا این سیستم حسی است؟ واقعاً نه. آیا از آن استفاده خواهید کرد؟ قطعاً؛ اما ما سیستم اطلاعات سرگرمی MMI آئودی را ترجیح می‌دهیم.

به نظر می‌رسد که تقریباً هر ویژگی راحت در لکسوس LX 570 تنظیمات خودکار دارد. کنترل تهویه‌ی خودکار؟ بله. گردش هوای تازه‌ی خودکار؟ ما چند فرد سیگاری را سوار کردیم و هر زمان دکمه‌ی مربوط را فشردیم، سیستم را آماده یافتیم. صندلی‌های گرم شونده‌ی خودکار؟ دما را پایین تنظیم کنید و سیستم به‌صورت خودکار کار را شروع می‌کند. تجهیزات خوبی است اما از خودمان می‌پرسیم، سیستم تهویه چگونه است؟ این سیستم به‌صورت ۴ ناحیه‌ای است که به‌صورت خودکار صندلی‌های گرم و سرد شونده را علاوه بر ۲۸ دریچه تهویه کنترل می‌کند! صحبت از چهار ناحیه شد، باید گفت زمانی که فردی رو صندلی وسطی ردیف دوم نشسته باشد، به نظر می‌رسد که راهی برای کنترل همه‌ی این ویژگی‌ها در صندلی‌های کناری نباشد.

لکسوس LX 570 2016 خودرویی عالی برای کسانی است که مسافرت های طولانی دارند. این خودرو می‌تواند از عهده‌ی هر شرایط و آب و هوایی برآید. صندلی‌های ردیف سوم می‌توانند تا شوند و فضای بیشتری ایجاد کنند. درب پشتی دوبخشی هم ویژگی خوبی است که به شما اجازه می‌دهد تا در صورت نیاز نصف درب را بازکنید. نیمه‌ی پایین‌تر طوری است که از کوبیدن درب که برخی مواقع رخ می‌دهد جلوگیری می‌کند. لکسوس می‌داند که از جزئیات چشم‌پوشی نکند و آن را نشان می‌دهد.

 2016 Lexus LX 570

 2016 Lexus LX 570
تویوتا لندکروزر ۲۰۱۶ قیمتی ۸۴۸۲۰ دلاری دارد که ۱۲۷۵۰ دلار کمتر از لکسوس است. آیا لکسوس ارزشش را دارد؟ اگر منطقی بنگرید، شاید نه؛ اما برای منطق‌های محدود، همیشه GX در دسترس است. برای برخی‌ها، مصالحه‌ای وجود ندارد. اگر بخواهید که درنهایت اشرافیت به هرجایی بروید، تویوتا لندکروزر چندان نظر شما را جلب نخواهد کرد، پس لکسوس LX 570 بی‌شک در این سگمنت بی‌همتا خواهد بود.

مشخصات لکسوس LX 570 2016

قیمت پایه: ۸۹۸۲۰ دلار
قیمت نسخه تست: ۹۷۵۷۰ دلار
مشخصات خودرو: پیشرانه در جلو، چهارچرخ محرک،۸ سرنشینه،۴ درب شاسی‌بلند
پیشرانه: ۵.۷ لیتری،۳۸۳ اسب بخار قدرت،۵۴۶ نیوتن متر گشتاور،۳۲ سوپاپ،۸ سیلندر
گیربکس: ۸ سرعته ی اتوماتیک
طول/عرض/ارتفاع: ۵.۰۶/۱.۹۸/۱.۸۶ متر
شتاب صفرتا ۹۶ کیلومتر بر ساعت: ۷.۳ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر: ۱۵.۶ ثانیه و با سرعت ۱۴۴.۶ کیلومتر بر ساعت
شتاب جانبی: ۰.۷۶ جی (متوسط)
مصرف سوخت (شهری/بزرگراهی/ترکیبی): ۱۸.۰۹/۱۳.۰۶/۱۵.۶۸ لیتر در هر صد کیلومتر

منبع: motortrend

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۷ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳۶ دیدگاه‌ها

  1. محمدرضا

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (211 ديدگاه)

    در یک کلام ، عالیه عالی . عید نوروزکلاردشت رفته بودیم گذر موقت وارداتی از عراق دیدم . خیلی خیلی با ابهته و اینقد طراحیش جذاب هست که براحتی همه ی چشمها رو به سمت خودش جذب میکنه . ممنون از تهیه این مطلب

    موافقم 3
    مخالفم 0
    1. سامان اذری

      ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
      سوابق: (3197 ديدگاه)

      خیلی عالی بود ولی ازهمه چیز صحبت شد به جز تجربه رانندگی
      فقط یه جمله که خیلی نرمه همین
      اونو حتی یه بچه هم میدونه که لکسوس سواری نرمی داره

      موافقم 1
      مخالفم 0
    2. edris

      ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
      سوابق: (108 ديدگاه)

      این مانیتوره یا صفحه لپتاپ؟!!!

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. walid

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (44 ديدگاه)

    خیلی غوله همین مدل جدیدش تو شهر ما اومده (منطقه آزاد چابهار) عجب چیزیه لامصب ولی مصرف سوختش خیلی بالاست

    موافقم 2
    مخالفم 0
  3. tv

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (225 ديدگاه)

    خیلی خوشگله … walid عزیز مگه سواریه 4 سیلندرهکه توقع مصرف کم داری ؟ نزدیک به 3 تنه با 8 تا سیلندر مصرفش خیلیم خوبه

    موافقم 3
    مخالفم 1
  4. مایکوباکتریوم توبرکلوسیز

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (137 ديدگاه)

    تقریبا نمیشه ایرادی گرفت از بس لامصب عالیه!
    مصرفش هم متناسب با وزنشه

    موافقم 3
    مخالفم 0
  5. Pooya_SK

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (398 ديدگاه)

    من تو منطقه آزاد تجربه رانندگیش رو داشتم ( البته فقط ۵۰ متر ) و تنها ایرادی که داره اینه که دوست داری از روی پراید رد شی و با آسفالت یکیش کنی.

    موافقم 5
    مخالفم 1
  6. حبیب

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (169 ديدگاه)

    از نزدیک اینو باید ببینی واقعا قشنگه

    موافقم 3
    مخالفم 0
  7. Soroosh

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (41 ديدگاه)

    مگه از این بهترو قشنگتر هم داریم؟؟؟!!!
    اگه داریم معرفی کنید لطفا

    موافقم 3
    مخالفم 0
    1. رضا

      ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
      سوابق: (21 ديدگاه)

      بله داریم
      کادیلاک اسکالید از هر لحاظ از این بهتره

      موافقم 2
      مخالفم 2
      1. امين٧٧

        ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
        سوابق: (117 ديدگاه)

        اونایی که منفی دادن ( با نهایت احترام ) معلومه که هیچی از ماشین سرشون نمیشه … لکسوس تنها برتری که داره قابلیت آفرود سنگینه وگرنه تو بقیه ی قابلیت ها به طرز مفتضحانه ای شکست میخوره ! در ضمن اگه به قیافس اسکلید یه چیز دیگس برادر من ، منی که تو منطقه آزاد زندگی می کنم و دو تا رو از نزدیک دیدم دارم اینو میگم !

        موافقم 1
        مخالفم 4
        1. رضا

          ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
          سوابق: (21 ديدگاه)

          دوست عزیز امین جان
          من از این منفی هایی که دوستان دادن نه تنها ناراحت نشدم بلکه کلی هم خندیدم!!
          ندیدن گناهی هم ندارن! ولی با تمام وجود آرزو دارم هر کسی که عشق ماشین هست حتی شده یه بار با این اعجوبه( اسکالید) رانندگی کنه.

          موافقم 0
          مخالفم 2
        2. Soroosh

          ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
          سوابق: (41 ديدگاه)

          ظاهرا شما از ماشین چیزی سرت نمیشه دوست عزیز
          شما بفرمایید بقیه قابلیت ها چی هست که به طرز مفتضحانه شکست میخوره؟؟
          کادیلاک بسیار ماشین خوبی هست ولی این رغیب اصلا کارش شاخ غول شکستنه
          کادیلاک نه تو کیفیت نه تو بازار فروش جهانی نه تو اعتبار و ارزش برند نه تو استهلاک نه تو افرود نه تو ایمنی نه ترمز نه اپشن نه ارزش در برابر رقم پرداختی نمیتونه رقیب این باشه
          در ضمن بعضی از این دوستانی که منطقه ازادن چرا فکر میکنن بقیه چیزی ندیدن؟؟؟
          خدارو شکر منطقه تون ازاد شد چهار تا ماشین دیدید، زودم کارشناس میشید

          موافقم 5
          مخالفم 0
      2. SARDAR

        ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
        سوابق: (165 ديدگاه)

        مرسدس بنز GL450 و کادیلاک اسکالید100% بهترن

        موافقم 1
        مخالفم 4
  8. Sina

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (360 ديدگاه)

    اعتبار و آبروی خودروسازی جهان سوم، خداشکر ژاپنی ها هستن آبروی خودروسازیه آسیا رو نگه دارن

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. کیان

      ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
      سوابق: (1412 ديدگاه)

      دوست عزیز شما میدونی چی گفتی ؟ من منظوری که از صحبتت فهمیدم اینه که ژاپن جهان سوم هستش
      شما یکم در مورد ژاپن تحقیق کن
      در بسیاری از موارد شاخص هاش از برترین های دنیاس
      اخلاق و تعهد کاری ، عدم وجود چیزی به اسم تورم ، اقتصاد فوق قوق االعاده
      برترین صادر کننده ها ، بهترین خدمات آموزشی رایگان با بالاترین کیفیت ، جزو بیشترین بودجه ها اختصاص دخنده برای تحقیق و توسعه ، اصلا شما هرچی فک کنی ژاپن توش بهترینه

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. Sina

        ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
        سوابق: (360 ديدگاه)

        منظورم اینکه با اینکه ژاپن در قاره جهان سوم (آسیا) حضور داره ولی خودروهایی میسازه که با خودروهای اروپایی (جهان دومی) و آمریکا (جهان اولی) میتونن رقابت کنن و در بعضی موارد سر ترن، بقیه خودروسازان آسیایی که شوتن

        موافقم 3
        مخالفم 0
        1. خسته شده

          ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
          سوابق: (623 ديدگاه)

          از کی تا حالا اروپا شد جهان دوم اصلا معنی جهان سومو و شما میدونی چیه حساب کن آمریکا باشه جهان اول سوئیس باشه جهان دوم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
          این علامت سوال یعنی اینکه شما بدجوری در اشتباهی اروپا کاملا جهانه اوله و شک هم نکن مردمش خیلی بیشتر از آمریکایی ها میفهمن و مسائلو درک میکنن و در تمامی مسائل دخالت دارن داداشه من شما فکر مکینی آمریکا و کیا کردن آمریکا نکنه فکر میکنی سرخ پوستاش اینطوریش کردن معنی جهان اول به ساختمونای بلند و دانشگاه و ماشین های لوکس نیست اگر اینطور بود الان قطر برترین کشور دنیا بود حتی علم و تکنولوژی هم نمیتونه یه کشور و جهان اولی بکنه
          به کشوری میگن جهان اولی که مردمانش از هر لحاظ(این از هر لحاظ شامله خیلی موارد میشه) در بالاترین سطح باشن و این مردمان از یه کودک شروع میشه تا پیرشون شما هیچوقت فکر نکن یه اروپایی جهان دومیه کافیه صد نفر از آمریکا و صد تا اروپایی از تمامی کشورهاشون گلچین کنید و هر تستی که خواستید روشون انجام بدید اونوقت مفهوم جهان اولی واضح میاد در دستتون

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. پدرام

      ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
      سوابق: (35 ديدگاه)

      داداش جهان سوم ک ی منطقه نیست ک میگی ابرو جهان سوم ژاپن پسا مدرن ن جهان سوم ایران ی کشور جهان سومی یا در حال توسعه س ربطی ب قاره ش نداره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. بنتلی

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    خیلی خفنه!وقتی تو عکس اینجوریه دیگه از نزدیک چیه!با این وزن واقعا خط ترمزش فوووق العاادسس،البته مصرف سوختش یکم زیاده،توی تیزرش دود سیاه از اگزوزش درمیومد،اصصصلا قصد زیرسوال بردنشو ندارم،فقط میخوام بدونم این موضوع طبیعیه توی این رده از خودروها؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. بهنام طیبی

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (4433 ديدگاه)

    هم زیباست هم قیمتش خوبه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  11. احمد باقری

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    این ماشین، خیلی باحاله، یک غول به تمام معناست.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  12. parham

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (111 ديدگاه)

    چقدر یه ماشین می تونه خوب باشه آخه.
    واقعا فقط میشه تحسینش کرد.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  13. احسان

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (314 ديدگاه)

    واقعا ترمزش عالیه بهتر بگم عجیب از خیلی کوپه های اسپرت هم بهتر ترمزش

    موافقم 1
    مخالفم 0
  14. sina

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (46 ديدگاه)

    حالم از قیافش بهم خورد شاید تنها دلیلی که ازش خوشم نیومده همینه از سال 2014 به بعد ژاپن خیلی خیلی قیافه ماشیناشو داغون کرده این مثل اینکه اینده رو با اینده تو فیلما که با ماشین زمان میرن قاطی کرده خدایی موندم فاز طراحای جدید تویوتا چیه حالا هی دارن سال بسالم بدترش میکنن

    موافقم 0
    مخالفم 2
    1. American and japan

      ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
      سوابق: (199 ديدگاه)

      فاز شما چیه؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. alireza

        ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
        سوابق: (12 ديدگاه)

        درسته لکسوس خیلی طراحی ماشیناش افتضاحه اما نباید کم خرج بودن اپشن های زیاد داشتن و لوکس و بزرگ بودن خودرو رو فراموش کنیم ولی اگه مثل لکسوس پرستا رفتار نکنیم و واقع بین باشیم میفهمیم بعد چند ماه دیدن خودرو دیگه ازش دلزده میشی دیگه تو نگاه اول شیفته ماشین نمیشی

        موافقم 0
        مخالفم 0
  15. امیر.عارف

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (876 ديدگاه)

    ما دوستداران ماشین تو ایران داریم دق میکنیم از دست این …….

    موافقم 1
    مخالفم 0
  16. تمدن عرب

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (120 ديدگاه)

    رقبای لکسوس مدل Lx 570 شامل:
    1:Mercedes-Benz GL-class
    Land Rover Range Rover Sport: 2
    Lincoln Navigator:3
    Cadillac Escalade: 4
    Infiniti QX80:5
    Lexus LX 570:6
    انتخاب از بین این همه برندها کار خیلی سختیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Erfan

      ۲۷ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (3 ديدگاه)

      بنز GLدیگه تولید نمیشه به جاش مدل GLS و GLS 63AMG به ترتیب با قدرت 449 و 577 اسب بخار تولید میشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  17. Sardar

    ۵ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (128 ديدگاه)

    به نظرم این ماشین مانند لکسوس LFA برای این دنیا طراحی نشدن من واقعا متاسف میشم وقتی میبینم صنعت خودروسازی ما این طوری هستش این ماشین بزرگ برای افراد بزرگ طراحی و ساخته شده است

    موافقم 1
    مخالفم 0
  18. Sardar

    ۵ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (128 ديدگاه)

    ۷.۵ ثانیه هم برای این ماشین خوب هم است این عدد برای خیلی از ماشین های اسپورت مثل تویوتا آریون۲۰۱۳ یا تویوتا لندکروزر ستایش شده هستی و تنها مشکلی تو این لکسو س نسبت به مدل قبل باید برطرف میشود ظاهر سنتی‌اون بود که اونم برطرف شد و مصرف سوختش برای این غول سه تنی خیلی خوبه برای خوب بودنش باید گفت که میتسوبیشی پاجرو های ۲۰۱۰ یه در تهران وجود داره این مصرف سوخت رو داره تازه اونم با موتور ۳۶۰۰ V6 اگر این قانون منع ورود موتورهای بابای ۲۵۰۰ سی سی ورداشته بشه (البته حتما بالای ۱۵۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ فروش میره ) من که میخرمش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. Alireza

    ۵ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان عزیز تا وقتی چیزیو ازنزدیک ندیدین هیچوقت قضاوت نکنین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. پدرام

    ۲۹ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    واقعا لقب حضرت شایستشه.شاید نشه بهترین suv دنیا دونست این غول آسیایی رو ولی به هرجاش نگاه میکنی قابل ستایشه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  21. حسين

    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من با این ماشین رانندگی کردم واقعا فوق العادست از هر نظر و فرمون خیلی نرمی هم داره
    هرکس پولشو داره ارزشش رو داره که بخره

    موافقم 1
    مخالفم 0
  22. Mehdi

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    درقیاس ۱۰ خودرو شاسی بلند 2016 دنیا به ترتیب از اخر به اول
    ۱۰ : audi q7
    ۹: laguar f-pace
    8: volvo xc9p
    7: lexus lx
    6:bmw x6 new
    5 : new cayenne turbo s
    4 :benz new GLS
    3 : mercedese G class
    2 : range rover spot svr
    1: bentley bentayga
    یه چیزه جالب تو کلیپش بود . اونم این بود که لکسوس برخلاف بقیه بدون هیچ توضیحی وفقط با نمایش ۱۵ ثانیه از صحنه حرکتش در یک مسیرکوهستانی معرفی شد . که کاملا قدرت وحشتناکه این ماشینو به رخ میکشید . واقعا تحسین بر انگیز بود

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا