آئودی

معرفی آئودی A3 مدل 2025 با تغییرات ظاهری و ارائه نسخه کراس

آئودی به خانوادهٔ A3 نسخهٔ کراس جدیدی بنام آل‌استریت را اضافه کرده است که با ارتفاع بیشتر از زمین و روکش‌های پلاستیکی بدنه عرضه می‌شود.

آئودی نسخهٔ بروز شدهٔ آئودی A3 را برای مدل ۲۰۲۵ معرفی کرده است. خبر مهم در این به‌روزرسانی، اضافه شدن نسخهٔ کراس به خانوادهٔ A3 با نام آل‌استریت است. این آلمانی جمع‌وجور در بیرون در نمام نسخه‌ها از دماغه‌ای اصلاح‌شده با جلوپنجرهٔ عریض‌تر بهره می‌برد که با ورودی‌های هوای جدید در طرفین و یک اسپلیتر در پایین احاطه شده است. طراحان همچنین در عقب خودرو که سپر و دیفیوزر جدیدی را به خود می‌بینید از مدل RS آئودی الهام گرفته‌اند.

A3 آل‌استریت اما به لطف ظاهر آفرودی و کراس‌اوور مانند از دیگر نسخه‌ها متمایز شده است. در این نسخه، ارتفاع تعلیق ۱۵ میلی‌متر بیشتر شده که این در کنار چرخ‌های بزرگ‌تر، ارتفاع از زمین را تا ۳۰ میلی‌متر بیشتر کرده است. این نسخه به‌صورت استاندارد با رینگ‌های ۱۷ اینچی ارائه می‌شود اما نمونه‌های ۱۸ و ۱۹ اینچی هم قابل سفارش خواهد بود. آئودی همچنین برای آل‌استریت جلوپنجرهٔ مشکی مات، ورودی‌های هوای جدید مثلثی، ریل‌های سقفی و روکش‌های پلاستیکی دهانهٔ گلگیرها مجهز کرده است درحالی‌که می‌توان قلاب بکسل را هم برای آن سفارش داد.

آئودی برای A3 مدل ۲۰۲۵ چهار گرافیک مختلف برای دی‌لایت‌ها را در نظر گرفته است که قابل انتخاب خواهند بود. همچنین تمام مدل‌ها هم به تجهیزات ایمنی استانداردی مثل کروز کنترل تطبیقی، سیستم پیشگیری از برخورد جلو و دستیار تغییر خط مجهز شده‌اند. در داخل خودرو هم شاهد تغییرات زیادی هستیم که شامل دریچه‌های تهویهٔ جدید، نورپردازی داخلی، بازطراحی کنسول مرکزی با زیر آرنجی قابل تنظیم و تغییر مکان بلندگوها می‌شود. تمام تیپ‌ها به‌صورت استاندارد با نمایشگر اطلاعاتی-سرگرمی ۱۰.۱ اینچی و چهار پورت USB ارائه می‌شوند.

لیست پیشرانه‌های A3 مدل ۲۰۲۵ از مدل ۳۵ TFSI آغاز می‌شود که به یک پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری بنزینی هیبریدی خفیف با ۱۵۰ اسب بخار قدرت در کنار گیربکس هفت سرعتهٔ دوکلاچه مجهز است اما بعداً گیربکس شش سرعتهٔ دستی هم قابل سفارش خواهد بود. مدل بعدی هم ۳۵ TDI دیزلی با پیشرانهٔ ۲ لیتری ۱۵۰ اسب بخاری و گیربکس هفت سرعتهٔ دوکلاچه است. بعداً نسخه‌های دیزلی و بنزینی بیشتر و همین‌طور پلاگین‌هیبریدی به خانوادهٔ A3 اضافه خواهد شد.

قیمت آئودی A3 جدید در اروپا از ۳۵,۶۵۰ یورو در نسخهٔ هاچ‌بک آغاز می‌شود درحالی‌که نسخهٔ سدان ۸۰۰ یورو گران‌تر است. خریداران برای نسخهٔ آل‌استریت هم باید حداقل ۳۷,۴۵۰ یورو پرداخت کنند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۴ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۳ دیدگاه‌ها

  1. AMANTE

    ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (1855 ديدگاه)

    آئودی A3 و کلا محصولات آئودی یک پکیج کامل از هرچیزی که بخوای بهت میده با قیمت معقول، فقط بعضی از مدل ها احتیاج به بروزرسانی دارن.

    موافقم 7
    مخالفم 0
    1. net

      ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (3149 ديدگاه)

      دندان زیر چراغ جلو بد هست

      موافقم 9
      مخالفم 2
  2. جرمی کلارکسون

    ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (288 ديدگاه)

    چه ماشین احمقیه Stupid Car شبیه آدمای خله
    گلف جی تی آی تو این قیمت هست

    موافقم 0
    مخالفم 13
    1. آلمانی باز

      ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (137 ديدگاه)

      جدی میفرمایین؟

      موافقم 8
      مخالفم 0
      1. جرمی کلارکسون

        ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
        سوابق: (288 ديدگاه)

        با منی؟

        موافقم 2
        مخالفم 1
  3. 𝐀𝐥𝐢

    ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (984 ديدگاه)

    مثل بقیه ائودی ها زیباست

    موافقم 6
    مخالفم 0
  4. Arshia m3csl

    ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (1017 ديدگاه)

    چقدر خوشگله😍👌🏼 ولی وجود هاچبک کراس رو درک نمیکنم خیلی مسخرن هاچ بک کراس ها الکی ارتفاع هاچبک رو بالا میبرن و گند میزنن به هندلینگش و تازه دید هاچبک کراس هم تفاوت زیادی با هاچ بک نداره

    موافقم 1
    مخالفم 2
  5. Taha Ayoobi

    ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (1251 ديدگاه)

    زیباست

    موافقم 4
    مخالفم 0
  6. Net تورو خودا نظر نده دیگه

    ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (22 ديدگاه)

    پایین چراغ‌ دندانه دارد بد هست اگر ساف بود قشنگ تر میشد ، رنگ اینه های جانبی که سیاه است بد است اگر همرنگ بدنه بود قشنگ تر میشد ، زه بغل اگر کرومی بود قشنگ تر میشد طراحی داخل خوب است اما اگر مانیتور ان عمودی بود مثل فورد رپتور 2022 بهتر بود

    موافقم 6
    مخالفم 2
    1. کاوه

      ۲۴ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (81 ديدگاه)

      دمت گررررررم مردم از خنده.هم کامنتت هم اسم کاربریت عاااااالیه.منم هزااااار بار التماس کردم که تو رو خدا مارو از نظرات گهربار ات نسبت به طراحی های ماشین اروپایی محروم کن اما ول کن نیست بخدا!!!!!الانم کامنت داده دندانهای زیر چراغ جلوش بد هست!!!!!!!اینکه ماشین چرا دندون در اورده رو نمیدونم!

      موافقم 4
      مخالفم 1
  7. ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (3286 ديدگاه)

    ما هم جک s3 تو ایران داریم

    موافقم 2
    مخالفم 0
  8. رامتین

    ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (3052 ديدگاه)

    طراحیشو باید رفرش کنه. خطوط تیز کمتر داره. گلف R گزینه بهتری بنظر میرسه.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  9. امیر

    ۲ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سایپا آریا ازین خوشگل تره والا

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا