چشم اندازنیسان

نیسان ترا 2024 قیمت و مشخصات شاسی بلند مانیان خودرو

ابعاد بزرگ و ارتفاع بالا، تمایز نیسان ترا نسبت به دیگر خودروهای صفر کیلومتر ایران را نشان می‌دهد. این محصول توسط مانیان خودرو (زیرمجموعه پرشیا خودرو) در ایران مونتاژ و عرضه شود.

خودروهای نیسان مونتاژ چین برای ورود به ایران آماده می‌شوند؛ چراکه انتقال پول از کشورمان به دیگر نقاط جهان، خصوصا ژاپن، مشکلات فراوان دارد. از سویی دیگر، مدل‌های نیسان ساخت ژاپن، مثل شاسی بلند‌ پاترول و کوپه نیسان Z، شرایط قیمتی مناسب برای بازار ایران را فراهم نمی‌کنند. تولید نیسان در چین، سالانه ۱/۵ میلیون دستگاه، توسط کارخانه‌های مشترک با دانگ‌فنگ است.

بیشتر بخوانید:

نیسان قشقایی ؛ قیمت و مشخصات شاسی بلند وارداتی
نیسان کیکس ۲۰۲۳؛ قیمت و مشخصات شاسی بلند کوچک در ایران
تویوتا کرولا ۲۰۲۳ در ایران؛ مشخصات و قیمت سدان وارداتی
↵مزدا ۳ جدید در ایران؛ مشخصات و قیمت خودروی وارداتی بهمن موتور
↵میتسوبیشی اکلیپس کراس وارداتی؛ مشخصات و قیمت شاسی بلند ژاپنی

شرکت نیسان سال ۱۹۳۳ تاسیس شد. این برند برای مردم ایران و بسیاری دیگر کشورهای دنیا با تولید انواع خودروهای وانت و شاسی‌بلند شهرت دارد. چند دهه مونتاژ و فروش پاترول، رونیز و پیکاپ (سرانزا)، نیسان را برای علاقه‌مندان طبیعت‌گردی مدل‌های دو دیفرانیسل در ایران، محبوب کرد. حالا شاسی بلند پهن‌پیکر ترا برای ورود به کشور ما آماده می‌شود که از جهات گوناگون، جالب توجه است.

نیسان ترا وارداتی مانیان خودرو مونتاژ ایران نمای سقف

ترا سال ۲۰۱۸ تا کنون در تایلند و چین تولید می‌شود. این خودرو، طبیعتا مناسب بازار امریکا نیست و مخصوص کشورهای کمتر توسعه یافته شامل مناطق مختلف آسیا و امریکای جنوبی طراحی شده است. از نظر فنی، ترا نسخه‌ی خانوادگی و اتاق‌دار از وانت پیکاپ ناوارا محسوب می‌شود. این شاسی‌بلند مشابه بسیاری دیگر محصولات وارداتی نیسان برای بازار ایران، ساخت چین خواهد بود؛ اما توسط شرکت مانیان خودرو عرضه خواهد شد.

طراحی بدنه و نمای بیرونی نیسان ترا وارداتی

نمای کلی خودرو از سال ۲۰۱۸ تاکنون، تغییر خاصی نداشته است و به همین دلیل، حس یک شاسی‌بلند کلاسیک ژاپنی را تداعی می‌کند. مهم‌شکن‌های کوچک و دایره‌ای، دیگر عواملی هستند که ظاهر شاسی بلند نیسان را قدیمی جلوه می‌دهند.

نیسان ترا وارداتی مانیان خودرو مونتاژ ایران نمای اصلی

مدل‌های سفارشی ترا جلوپنجره‌ی کروم و سپر تمام فلزی دارند اما برای نسخه‌های استاندارد، ادوات سیاه پلاستیکی بین چراغ‌ها و پایین بدنه، ارایه می‌شود. در مجموع بدنه‌ی ترا چندان وابسته به قطعات ارزان‌قیمت نیست و سعی می‌کند کمی حس لوکس فراهم کند. خطوط و حجم‌دهی بدنه در سپر و کاپوت جلو نیز، ساده هستند.

نیسان ترا وارداتی مانیان خودرو مونتاژ ایران نمای جانبی

در نمای جانبی، حالت خاص گلگیرها و برآمدگی پایین بدنه، ابهت خودرو را تقویت می‌کند. ترا یک شاسی‌بلند نسبتا بزرگ محسوب می‌شود و حالت مکعبی خود را با سقف صاف نشان می‌دهد. دیگر نکته‌ی جالب برای این خودرو، دستگیره‌های کروم براق و عدم استفاده از ادوات پلاستیک سیاه در قاب گلگیرها و رکاب است. رینگ‌های اسپورت آلومینیوم ۱۸ اینچ با تایرهای پهن ۲۵۵ میلی‌متر برای نیسان ترا ارایه می‌شود.

نیسان ترا وارداتی مانیان خودرو مونتاژ ایران نمای پشت

چراغ‌های عقب، بزرگ و دو رنگ هستند. زهوار کروم حس لوکس در نمای عقب را تقویت می‌کند اما دیگر اجزا، شامل حجم‌دهی بدنه و سپر پلاستیکی، ارزش لوکس شاسی بلند نیسان را کاهش می‌دهند. حجم‌دهی بدنه، برای بال عقب و محل نصب پلاک، جالب توجه است و البته پیچیدگی خاصی ندارد. در مجموع، افرادی که شاسی‌بلندهای پهن پیکر و باوقار را دوست داشته باشند، قطعا جذب نیسان ترا خواهند شد.

طول ۴,۹۰۰ و عرض ۱,۸۵۰ و ارتفاع ۱,۸۳۵ میلی‌متر با فاصله محوری ۲,۸۵۰ میلی‌متر برای نیسان ترا وجود دارد. با این ابعاد، اندازه‌ای بسیار نزدیک به تویوتا لندکروزر و البته بزرگ‌تر از پرادو فراهم می‌شود.

طراحی داخلی و نمای کابین نیسان ترا وارداتی

پلاستیک خشک وسط داشبورد، حس یک خودروی قدیمی و نه‌چندان لوکس را به ترا می‌دهد. این مورد، همراه با کلیدهای پرتعداد و دسته‌دنده‌ی بزرگ، کاملا توی ذوق می‌زند. اگر مدل وارداتی با فرمان ساده و ترمزدستی اهرمی وارد شود، تفاوت چشمگیر نیسان ترا با نیسان پت فایندر ۲۰۲۴ و لندکروزر مدرن، واضح حواهد بود.

نیسان ترا وارداتی مانیان خودرو مونتاژ ایران نمای داخلی

در غالب بازارها، نیسان ترا مجهز به نمایشگر لمسی ۹ اینچ و پنل پشت فرمان تخت فاقد نمایشگر تمام رنگی ارایه می‌شود. حاشیه‌ی کنسول، فرمان و مانیتور اصلی، تزئینات نقره‌ای رنگ استفاده شده است تا سادگی کابین، کمتر شود. این ترفند، داخل تودری‌ها نیز دیده می‌شود.

صندلی‌های بزرگ و تمام چرم نیسان ترا، بسیار راحت و مناسب سفرهای بلند مدت هستند. این خودرو، اساسا یک شاسی‌بلند سه ردیف صندلی است که برای افراد با قد متوسط، مثل کودکان و نوجوانان، قابلیت استفاده دارد. ظرفیت صندوق، هنگامی که دو ردیف صندلی استفاده شوند، بیش از ۱۰۰۰ لیتر است.

پیشرانه و تجهیزات فنی نیسان ترا وارداتی

موتور ۲/۵ لیتر تنفس طبیعی برای شاسی بلند نیسان، ۱۹۳ اسب بخار قدرت و ۲۴۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این مدل با گیربکس اتوماتیک ۷ سرعته و سیستم دو دیفرانسیل، ۱۹۳۴ کیلوگرم وزن دارد؛ اما در زمان ۱۰ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسد و میانگین مصرف سوخت ۱۰ لیتر در صد کیلومتر ارایه می‌دهد.

نیسان ترا وارداتی مانیان خودرو مونتاژ ایران نمای چراغ

ظاهرا قرار است مانیان خودرو (زیرمجموعه پرشیا خودرو)، مونتاژکننده‌ی نیسان ترا در ایران باشد و این شاسی بلند را با پیشرانه ۲ لیتر توربوشارژ میتسوبیشی عرضه کند. قدرت ۲۲۰ اسب بخار و گشتاور ۳۶۰ نیوتن‌متر، احتمالا سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر برساعت ۹ ثانیه فراهم خواهد کرد. همچنین گیربکس ۸ سرعته ZF آلمان برای نیسان ترا مونتاژ ایران، وجود خواهد داشت.

براساس اطلاعات غیررسمی، مانیان خودرو برای نیسان ترا، صندلی چرم با تنظیمات برقی راننده و شاگرد، مانیتور بزرگ ۱۰ اینچ، تهویه مطبوع اتوماتیک، شارژر بی‌سیم تلفن همراه، ترمز ضد قفل با کنترل پایداری و کشش، سیستم حفظ خودرو در شیب، حسگر برخورد جلو و عقب، فناوری هشدار رانندگی بین خطوط و رادار نقطه کور ارایه می‌دهد.

در بازار جهانی، نیسان ترا با پیشرانه‌های دیزل هم تولید می‌شود که طبیعتا مناسب کار با گازوئیل ایران نیستند و وارد کشومان نخواهند شد. فناوری هیبرید یا موتورهای V6  نیز برای این خودرو عرضه نمی‌شود.

قیمت نیسان ترا در بازار جهانی و ایران

مدل ۲/۵ لیتر دنده اتوماتیک دو دیفرانیسل در چین به قیمت ۲۷ تا ۳۰ هزار دلار فروخته می‌شود که باتوجه به ابعاد نیسان ترا و توانایی فنی، چندان گران نیست. این شرایط قیمت، احتمالا برای مدل ۲ لیتر توربوشارژ مونتاژ مانیان خودرو نیز وجود خواهد داشت. اگر نرخ دلار ۶۰ هزار تومان و هزینه‌های جانبی مخصوص خودروهای خارجی در ایران را محاسبه کنیم، حدود قیمت نیسان ترا برای مشتری ایرانی، احتمالا ۳/۳ تا ۳/۵ میلیارد تومان خواهد بود.

هم‌اکنون برای تویوتا لندکروزر ۲۰۱۳ با کارکرد نزدیک به صد هزار کیلومتر، حدود قیمت ۱۵ میلیارد تومان تعیین شده است. تویوتا پرادو با شرایط مشابه نیز، ۱۰ میلیارد تومان هزینه خرید دارد.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۷۸ رای

مطالب مشابه

‫۴۶ دیدگاه‌ها

  1. مهرداد ایرانی

    ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (12 ديدگاه)

    از برند نیسان بجای گودزیلا فقط تِرِش برای ما موند

    موافقم 20
    مخالفم 2
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (10232 ديدگاه)

      نه این نه لندکروزر نه پرادو !!!
      قطعاً با حدود یک میلیارد میشه تمیزترین پیکاپ اصل ژاپن را پیدا کرد و خرید!
      میشه با ۱/۵ میلیارد لاکاغذی‌ترین رونیز اصل ژاپن را خرید!
      بین ۳ تا ۴ میلیارد میشه بهترین هایلوکس ویگو رو خرید!!!
      کاری به بقیه ندارم!
      حرفی هم ندارم!
      کارایی خودروهارو باید دید و خرید ، باقی خودروها فقط جنبه شوآف و پول حروم کردن دارند در این کشور و نه دیگر نقاط جهان!!!
      نوشته ۱۵ تا ۱۰ میلیارد لندکروزر و پرادو ، ببخشیدا ولی خاک تو سر اونی که پول حروم کنه برای این خودروها با اینکه همه میدانیم بهترینند ولی خداشاهده پا به پایِ رونیز هایلوکس پیکاپ همه جا میروند و یار یار هم میخوانند!!!

      اما جداً اگر جیمنی تا ۳ میلیارد قیمتش افتاد در خریدش شک نکنید!

      این ترا جان هم به سبب اینکه موتور فیک ژاپنی ولی در اصل چینی میندازن روش و میکنن تو پاچه ملت ، پس به نظرم نهایتش ۳ میلیارد نه بیشتر ، بیشتر باشه خریدش خریتِ!!!

      موافقم 7
      مخالفم 16
      1. NAVID@@98

        ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
        سوابق: (311 ديدگاه)

        نه اتفاقا اینی که شما هم گفتی اشتباه بد هم اشتباهه NAVID۰۰۹۸ اشتباهه چون به قول معروف میگن تف به این لعنت به اون همشون بد و مضخرف اند

        چون تو این کشور با این شرایط مردم ناچار به این انتخابا شدن
        همون کارکرده ها هم الان بد و اشغال و لگن شدن بد💩👿👹بد چه کره ای چه ژاپنی چه چینی بد هرکدومش به نوعی آشغال و لگن شدن تو این شرایط بد اند یه بد یی و مشکلی میبینیم از همشون 💩👿👹رسشون کشیده شده درنوع خودشون دردی از مردم با این حرفا دوا نمیشه

        موافقم 14
        مخالفم 5
      2. novin

        ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
        سوابق: (60 ديدگاه)

        دوست عزیز همان رونیزی که میگید هم نسخه ی چینی بود نه ژاپنی. پس اگه منظورتون اینه که این ترا در چین ساخته میشه پس اصل نیست پس رونیز هم اصل نیست. مورد بعدی اینکه ماشین از رده خارج دیگه بهش لاکاغذی نمیگن، حتی اگه صفر باشه دیگه مستهلک شده و کیفیت یه خودروی روز ولی صفر رو نداره. بعضی ها هم میگن چون موتور میتسو هست پس نیسان نیست و شترگاوپلنگه در صورتی که این افراد اطلاع ندارن میتسوبیشی جزئی از گروه رنو نیسان میتسوبیشی هست و از پلتفرم ها و موتورهای همدیگه در محصولاتشون استفاده میشه. و موارد دیگه …

        موافقم 2
        مخالفم 1
    2. parhamiof

      ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (692 ديدگاه)

      یه سوال،اگه ما یه هارد داشته باشیم که توش دو تا عکس از نیسان ترا داشته باشیم در اصل ما هارد دو ترا داریم؟

      موافقم 17
      مخالفم 1
      1. B

        ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
        سوابق: (358 ديدگاه)

        وقتی انسان از ۱۰۰ درصد مغز خود استفاده کند : 😂😂

        موافقم 11
        مخالفم 1
  2. Simon

    ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با توجه به ابعاد خودرو و قیمت دهی منصفانه عزیزان مملکت ، زمان تحویل به مشتری هزینه ی حدود ۴ میلیاردی برای این نیسان محتمل بنظر میاد و وارد کننده عزیز سود هنگفتی را نوش جان خواهد کرد . تو بازار هم حدود ۷ تومن دلال عزیز نوش جان میکنه .
    راستی اون ماجرای سقف قیمت چی شد ؟

    موافقم 15
    مخالفم 4
    1. Avan

      ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (318 ديدگاه)

      از کجا معلوم که این شرکت های گمنام به سرنوشت کوروش کمپانی گرفتار نشوند ؟!

      موافقم 13
      مخالفم 4
      1. Gtc فقط ایتالیایی آلمانی انگلیسی شعبه ۲

        ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
        سوابق: (233 ديدگاه)

        دوست عزیز شرکت مانیان خودرو زیر مجموعه پرشیا خودرو پس مطمعنه
        از نظر خودم پرشیا خودرو واقعا خدمات دهی خوبی هم داره برای مشتری
        پس قابل اعتماده

        موافقم 4
        مخالفم 10
        1. Muty

          ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
          سوابق: (1846 ديدگاه)

          عموجان
          خوده ایرانخودرو
          خوده با.نک ملی
          خوده سیستم … هم دیگه اطمینانی بهش نیست.
          تو میگی پرشیا خودرو مطمئنه !!!
          خوشبحالت…

          موافقم 14
          مخالفم 1
        2. ADAK

          ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
          سوابق: (2167 ديدگاه)

          کوری را بین که عصاکش کور دیگریست

          موافقم 6
          مخالفم 0
      2. رحیمی

        ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
        سوابق: (2 ديدگاه)

        هنوز مانیان خودرو امتحان پس نداده ، در سالهای گذشته برخی از شرکت‌های خودرویی پول مردم را گرفتند و ماشین هم تحویل ندادند

        موافقم 2
        مخالفم 0
  3. ارسلان

    ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (457 ديدگاه)

    نیسان ترا با موتور میتسوبشی ؟؟ 🤔 آهان پس این همون لئو MX۸ چینی هست نه نیسان از نیسان فقط لوگوش مونده خب چه کاریه همون نسخه ی تنفس طبیعی شو بیارید حداقل اونجوری موتورش نیسان هست میشه نیسان اصلی مونتاژ چین با بنزین ایران هم سازگاره

    موافقم 20
    مخالفم 3
    1. Simon

      ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      دقیقا دوست عزیز . این همونیه که قبلا پدال خبرشو گذاشته و لینکشم پایین میزارم . با توجه به نکات متن احتمال میره همون ماشینه که فقط لوگو و حلو پنجره رو عوض کردن و مال نیسان رو زدن .
      راجع به نکته ای هم که شما گفتی علتش کاملا واضحه .
      همین که روی این ماشین لوگوی نیسان رو بچسبونی ، تمام ژاپنی تلقی میشه و میتونی ۲ میلیارد بزاری رو قیمت . موتورش حالا نیسان باشه یا میتسو و..‌. که مهم نیست . همین مهمه که سود میلیاردی بیشتری برای وارد کننده داره و خستگی این همه تلاشش در میره .

      https://www.pedal.ir/chinese/istamotoraras-leo-mx8-dongfeng-palaso-price-specification-picture/

      موافقم 16
      مخالفم 0
    2. datsun

      ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (3504 ديدگاه)

      نیسان ترا فقط با یه موتور بنزینی ۲.۵ لیتری بنزینی و موتور ۲.۳ و ۲.۵ لیتری دیزل تولید میشه دقیقا میخان سر ملت شیره بمالن

      موافقم 12
      مخالفم 0
    3. Siyavash

      ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (662 ديدگاه)

      دقیقا…

      موافقم 4
      مخالفم 1
    4. novin

      ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
      سوابق: (60 ديدگاه)

      میتسوبیشی هم زیرمجموعه ی رنونیسان میتسوبیشی است و از پلتفرم های مشترک استفاده می کنن. به خاطر تحریم امکان استفاده ی مستقیم موتور نیسان در خودروی مونتاژی نیست ولی میتسوبیشی چون در چین شعبه ی طراحی و تولید داره می تونن از موتورهای اون شرکت استفاده بکنن. اگه قرار بود وارداتی باشه میشد با موتور نیسان بیاد ولی چون می خوان مونتاژ بکنن نمیشه.
      در مجموع با مجوز مجموعه یا گروه رنو نیسان انجام میشه و کسی هم نمی تونه بگه چرا رنونیسان داره تو ایران خودرو تولید می کنه چون از طرف شرکت زیرمجوعه ی چینی قراردادها بسته شده و موتور چینی هم روی این ماشین نصب میشه.
      رونیز هم نسخه ی چینی بود نه ژاپنی!!!

      موافقم 0
      مخالفم 1
  4. Simon

    ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ولی الان که دقت میکنم اون آقای وارد کننده چقدر هوشمندانه و زیرکانه انتخاب کرده . شاسی بلند فول سایز ، دو دف ‌، ژاپنی ، اما ارزون ( برا خارجیا )
    در عین حال وقتی بیاد تو کشور ما ناخودآگاه با پرادو و لندکروزر مقایسه میشه و برچسب ژاپنی بودن روش میخوره و همین عامل در کنار ابعاد بزرگ کمک میکنه که قیمت های فضایی به خودش بگیره .
    به راحتی ۵ – ۶ میلیارد و بیشتر رو میزنه و کسی هم چیزی بهش نمیگه !
    یه سود تپل و هوشمندانه برای وارد کننده و دلال .

    ( کاش ذره ای وجدان هم این عزیزان داشتن . تو که دستت میرسه چرا ۴ تا ماشین با قیمت معقول نمیاری که مردم بیشتری استفاده کنن ؟ میری دست میزاری رو ماشینی که شبیه لندکرزوه که فردا چند میلیارد بکشی روش ؟ همه به فکر جیب خودشونن . مردم زنده موندن ، موندن . اگه هم مُردن هم که خب قسمتشون همین بوده . خوب از جامعه باغ وحش ساختین ولی‌‌ . آفرین داره … )

    موافقم 21
    مخالفم 1
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (2348 ديدگاه)

      یعنی ماشین وارد بشه هم‌قیمت دنا و شاهین و تارا و ۲۰۷ اتوماتیک؟
      چشم حتما

      موافقم 10
      مخالفم 10
      1. parhamiof

        ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
        سوابق: (692 ديدگاه)

        مگه مشکلش چیه،لایق سوار شدن ماشین جهانی با قیمت جهانی نیستیم؟
        ما این ماشینو با دلار 60 تومن باید 1.8 بخریم چرا باید انتظار داشته باشیم 4 5 میلیارد بیاد؟
        از ماست که برماست اشتری جان،خودمون رو لایق ماشین خوب سوار شدن نمیدونیم.
        البته این حق بعضیاست که اونموقع ها میگفتیم ماشین نخرید،میرفتن واسه چشم و هم چشمی آشغال ترین ماشینو با بیشترین سود برای دلال میخریدن.
        ما مثل اینکه هنوز جدی نگرفتیم تو چه جنگی هستیم،اگه فهمیده بودیم اینجوری پیش نمیرفتیم.

        موافقم 12
        مخالفم 3
        1. B

          ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
          سوابق: (358 ديدگاه)

          نگفته ما لایق نیستیم چرا متوجه نمیشید منظورشون اینه غیرممکنه اینا اجازه چنین کاری رو بدن

          موافقم 2
          مخالفم 0
      2. شهروند ایرانی

        ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
        سوابق: (771 ديدگاه)

        این ماشین فقط پلتفرمش نیسان موتورش میتسوبیشی چین برای بازار ایران ۲.۵ تنفس طبیعی گزینه خوبی چون هم مصرفش کم هم توان کافی اگر موتور نیسان باش نه لئوپارد به برند نیسان بدن که مشتری فرار نکنه قیمت این ماشین خونه پرش یک میلیارد ۲۰۰ باش

        موافقم 4
        مخالفم 5
        1. novin

          ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
          سوابق: (60 ديدگاه)

          207 سقف شیشه ای یک میلیارد و خورده ای اینم یک میلیارد و دویست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
          ماشینت چیه؟ تارا 900 میلیونی؟ پارس آشغالی 650 میلیونی؟ حاضری پارستو 100 میل بفروشی و این نیسان ترا رو 1200 بخری؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
  5. Mr wrong

    ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (48 ديدگاه)

    مخصوص کشورهای کمتر توسعه یافته شامل مناطق مختلف آسیا و امریکای جنوبی طراحی شده است.
    تو ایران میشه ماشین کارخونه دارا و بیلیونر ها

    موافقم 10
    مخالفم 1
  6. محمد ۱

    ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (210 ديدگاه)

    درسته نیسانه….
    اما یه کم زشت و قدیمیه…

    موافقم 5
    مخالفم 3
  7. -کاربر

    ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (24 ديدگاه)

    سلام خدمت عزیزان سایت.درسته جاش اینجا نیست ولی ممنون میشم کمکی به بنده کنید🙏
    حقیقتش خواستم با بودجه حدود ۱۴۰۰ تا ۱۵۰۰ یه خودرو صفر بگیرم اما سردر گم هستم که چه خودرویی بگیرم.یکی از دوستان بنده x55pro داره و خیلی راضی هست،میگه مدیران خودرو خدمات مناسبی هم میده اگر اشتباه نکنم ۴ سال ضمانت داره.از اونور تعریف جک s5 نیوفس رو زیاد شنیدم موتور پرتوان تر و شتاب سرحال تر اما یمقدار فیس ماشین قدیمی شده.نظر شما چیه دوستان؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (2348 ديدگاه)

      به همین دلایلی که گفتید X55 ترجیح می‌دم
      ولی جک S5 جدید بزرگ‌تر و جادارتره
      نیاز شما اگر ماشین کوچک‌تر، پرشتاب‌تر و کم‌مصرف‌تر هست، X55 بگیرین
      اگر سفرهای بین شهری زیاد دارین و چهارنفره سوار ماشین می‌شین، صندلی عقب و صندوق جک S5 بزرگ‌تر هست و براتون مفیدتره

      موافقم 7
      مخالفم 2
      1. _کاربر

        ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
        سوابق: (24 ديدگاه)

        تشکر اقای اشتری عزیز‌.🙏

        موافقم 2
        مخالفم 1
    2. ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (3271 ديدگاه)

      میتونی ۵۰۰ دیگه بزاری KMC X5 که همون جک s5 جدید هست رو بخری ؟
      یا اگه تونستی از کارخونه بخر ۱ و ۳۰۰
      ولی بین اون دوتا من همون X55 انتخاب میکنم
      هایما s7 پلاس مدل ۱۴۰۰ هم فکر کنم بشه خرید اونم خیلی چیز باحالیه

      موافقم 4
      مخالفم 1
  8. مهردادکمال

    ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (1826 ديدگاه)

    بهترین ماشین وارداتی این روزهاست در ضمن معلومه به من و شما نمیدنش چون تو بازار دو برابر این رقم که توی پست گفته شده قیمت پیدا میکنه
    در ضمن انتظار کیفیت یک نیسان واقعی رو ازش نداشته باشین. هر چقدر ال90 رو یک رنو بنامیم(در اصل داچیا هست نه رنو!!!) اینم یک نیسان حساب میشه نه بیشتر

    موافقم 2
    مخالفم 4
    1. ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (3271 ديدگاه)

      قطعا پژو پارس هم در اصل یک تیکه حلب است نه پژو

      موافقم 9
      مخالفم 0
  9. دکتر

    ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (338 ديدگاه)

    کاش با موتور ۲/۵ تنفس طبیعی وارد می‌شد نه دو هزار اشغال توربو

    موافقم 2
    مخالفم 3
  10. ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (3271 ديدگاه)

    سانروف نداره ۴ میلیارد😂😂😂

    موافقم 2
    مخالفم 7
    1. فرامرز

      ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (229 ديدگاه)

      به این خودرو کاری ندارم ولی خیلی از خودروهای گرون قیمت در سطح دنیا داریم که سانروف ندارن دوست عزیز و داشتن سانروف دلیلی بر خوب یا بد بودن اون خودرو نیست

      موافقم 7
      مخالفم 0
      1. ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
        سوابق: (3271 ديدگاه)

        اره

        موافقم 1
        مخالفم 0
  11. علیرضا

    ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به جای این آدم یک دایون Y7 بگیره به نظر میرسه منطقی تر باشه. اون هم موتورش میتسوبیشی است ، ضمن اینکه قیافه‌هاشون شبیه همدیگر است ، فقط اون بدبخت لوگوی نیسان را نداره

    موافقم 7
    مخالفم 5
    1. ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (3271 ديدگاه)

      لوگوی جک رو از دایون بکنیم به جاش مال نیسان رو بزاریم اونم میریم لوگوی نیسان آبی رو می‌خریم که ارزون در بیوفته

      موافقم 3
      مخالفم 1
  12. علی جردن

    ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (1049 ديدگاه)

    یعنی هرکی بخره تو بازار آزاد نی تونه بالای ۱۰ ملیارد بفروشه ؟؟؟؟

    موافقم 3
    مخالفم 3
    1. ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      بعیده ۱۰ قیمت بخوره . مالی نیست . فقط هیکل گنده کرده
      تو مملکت ما هم تویوتا و لکسوس استثنا هستن و قیمتای خیلی بالایی دارن . اما نیسان و بقیه اینطور نیستن . این همون ۵ – ۶ اینا قیمت میخوره

      موافقم 4
      مخالفم 4
      1. Hadi

        ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
        سوابق: (318 ديدگاه)

        نمیدونم دقت کردین یا نه که فقط چین موتور 2 لیتری توربو روی اکثر شاسی بلند هاش میذاره
        اینم احتمالا موتور تحت لیسانس میتسوبیشی باشه که توسط چین ساخته میشه
        موندم اگه موتورهای میتسوبیشی نبودن چین چجوری میخاست موتور بذاره رو ماشیناش هر چند کیفیت آلیاژ میتسوبیشی خیلی بهتر از چینه
        حالا معلوم نیست byd، mg، جیلی،هاوال و هونگچی هم از موتور های میتسوبیشی استفاده میکنن یا موتورهای خودشونو دارن

        یک سری برندها مثل نیسان رنو سوزوکی فولکس واگن تسلا هوندا هیوندا و… به غیر از کشور صاحب برند توسط کشورهایی مثل چین، هند، ترکیه و کره هم مونتاژ می‌شوند
        تمام برندهای اروپایی و آسیایی ولی به جز تسلا که آمریکایی هست و استثنا اگه تولید چین باشه از کیفیت پایین تری نسبت به کشور اصلی برند برخورداره تازه امکان داره مثل همین نیسان موتورش هم با موتور ساخت چین تعویض شده باشه
        این نیسان ترا چون داخل سازی چینی شده حتی احتمالش زیاده بدنه و شاسی هم استحکام نیسان اصلی رو نداشته باشه و یک های کپی تلقی میشه در بهترین حالت حدود 2400 تا 2600 باشه ارزش خرید داره
        یعنی دقیقا قیمتش بین y7 و یواز پاتریوت

        در ضمن اینم در نظر بگیرید پاتریوت خیلی با کیفیت تر از محصولات چینی و های کپی چینیه و از لحاظ کیفیت و سخت جانی باید با محصولات تویوتا و نیسان(اصلی ساخت ژاپن) مقایسه بشه

        موافقم 2
        مخالفم 4
        1. ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
          سوابق: (3271 ديدگاه)

          خوب موتور TU5 و EF7 و XU7 از ایران میگرفتن واسه خودشون

          موافقم 2
          مخالفم 2
  13. کاربر52

    ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (20 ديدگاه)

    این مدل ۲۰۲۴ نیست
    چرا کلاه‌برداری

    موافقم 1
    مخالفم 0
  14. علی ر

    ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان -من امروز من این مدلو تست درایو کردم و واقعا نظرم عوض شد و با قیمت 2700 در 4 قسط و تحویل 3 تا 5 ماهه ثبت نام کردم…لطفا تا تست نکردید و اطلاعاتی ندارید مطلبی ننویسید که شاید کسی در تصمیم گیری دچار انحراف بشه…حقیقتا خدمتتون عرض میکنم که با این شرایط و این قیمت در بازار فعلی کشور حتما خریدشو توصیه میکنم بخصوص دور اول مونتاژ که کاملا وارداتی هست و حتی قطعات بصورت رنگ شده وارد کشور میشه و بنظرم بعد از عرضه با قیمتی فراتر در بازار ازاد فروش بره… گیربکس المان و موتور با اصالت و حک شده ژاپن و میتسوبیشی و اتاق و شاسی ساخت نیسان تایلنده که سواری بسیار لذت بخشی اراِِیه میده..از نظر اپشن هم سطح یک خودرو افرودی خوب و منطقی داره که اساسا نیسان در حیطه خودروهای افرودی تخصص داره و بنظرم سواری بسیار شبیه پرادو به شما میده و حتی شتاب بیشتر از پرادو….لطفا از نزدیک ببینید و تست کنید و بعد نظر بدید..یا علی

    موافقم 7
    مخالفم 0
  15. مهندس

    ۲۰ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با ویژگی هایی که از ماشین نیسان ترا گفته شده تقریبا مثل SX5 و T5 شرکت فردا موتور هست. چون هردوی این خودرو ها موتورشون میتسوبیشی ژاپن هست و دقیقا مثل نیسان ترا بدنشون چینیه فقط برند نیسان رو ندارن و همین قیمتشون رو ارزون تر کرده.
    البته مزیت SX5 توی بازار ایران اینه که موتورش تنفس طبیعیه و با بنزین ایران سازگار هست و مشکلات موتور های توربو رو نداره.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  16. محمدسام مهدی

    ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من ابیک زندگی میکنم ، شرکت مانیان خودرو هم اینجاست، و نیسان ترا رو چند بار دیدم با پلاک «گ» متاسفانه لوگوی نیسان نداره اصلا
    فقط لوگوی نیسان برای اعتبارش کافی بود، یعنی بدون اون یعنی هیچی

    موافقم 2
    مخالفم 0
  17. مجد رباحي

    ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    در بازار خودروی تشنه ایران این خودرو با این جثه و مشخصات میتونه جای تویوتا لندکروز های قدیمی را پر کنه .مخصوصا که شاسی مستقله و کاملا آفرودی ساخته شده. با وجود این خودرو گزینه نو دیگری برای کویر نوردی وجود نداره.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا