آئودیفولکس واگن

غرفه تیونرها در ژنو 2013 – ام تی ام

نمایشگاه ژنو ۲۰۱۳: تیونر آلمانی MTM از آن دسته افرادی است که همیشه می خواهد متفاوت از بقیه باشد! این موضوع در محصولاتی که این تیونر به ژنو آورده بود هم کاملا خودنمایی می کرد . . .

MTM T300
MTM T300

اولین پکیج MTM با نام T300 برای فولکس واگن ترانسپورتر (اتاق T5) آماده شده که تعلیق بادی و کیت ترمز آن در زیر رینگ های ۲۰ اینچی Bimoto اختصاصی تیونر مخفی شده اند. فراموش نکنید که سال گذشته هم MTM در اتوشوی ژنو مدل T500 همین ون را معرفی کرده بود. اگر سراگزوزهای بزرگ T300 ارتفاع کم تعلیق آنرا ببینید حتما تصور می کنید که با خودرویی اسپرت سروکار دارید درحالیکه اگر به درون کابین بروید خواهید دید که همه چیز برای یک میتینگ رسمی چهار نفره آماده شده!

البته اگر هم علاقه ای به صحبت های رسمی ندارید بهترست آی فون و آی پد ها را کنار گذاشته و به سراغ کنسول بازی که زیر صندلی ها جاسازی شده رفته و از LCD واید آن لذت ببرید! پیشرانه T300 یک موتور ۱.۹ لیتری چهار سیلندر بوده که قدرت ۳۱۰ اسبی آن به کمک گیربکس هفت سرعته دو کلاچه به چرخ ها منتقل می شود.

دومین پکیج MTM برای آئودی R8 V10 آماده شده که رنگ نقره ای کرومی آن همه چشم ها را به سمت خودش می کشید. MTM با استفاده از توربوهای دوقلو قدرت خالص این سوپراسپرت را با مرز ۷۷۷ اسب بخار رسانده تا شتاب صفرتا ۱۰۰ آن به ۳.۰ ثانیه، صفرتا ۲۰۰ به ۹.۳ ثانیه و صفرتا ۳۰۰ آن نیز به کمتر از ۱۹.۴ ثانیه برسد. حداکثر سرعت این کوپه پر زرق و برق نیز تا ۳۵۰ کیلومتر برساعت افزایش می یابد.

MTM R8 V10 BiTurbo
MTM R8 V10 BiTurbo

MTM در کنار رنگ کرومی این R8، از کیت کربنی نیز بهره گرفته، از اسپویلر قابل تنظیم در عقب استفاده کرده و رینگ های ۲۰ اینچی آنرا به دیسک های ترمزی با ابعاد ۳۸۰×۳۴ میلیمتر و کالیپرهای هشت پیستونه مجهز کرده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. ابوالفضل

    ۳۰ اسفند ۱۳۹۱
    سوابق: (9 ديدگاه)

    وای چه رنگی داره

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. Infinite

    ۳۰ اسفند ۱۳۹۱
    سوابق: (219 ديدگاه)

    رنگ کروم جلوه بسیار قشنگی به R8 داده. ممنون.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. بانک عکس خودرو (carimage.ir)

    ۱ فروردین ۱۳۹۲
    سوابق: (98 ديدگاه)

    خداییش خیلی خشگله.دمشون گرم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. sepehr

    ۱ فروردین ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    رنگ و شکلش تکه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. داوود

    ۲ فروردین ۱۳۹۲
    سوابق: (16 ديدگاه)

    عجب رنگه باحای زدن بهش دمشون گرم خیلی باابهتو خشکله

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. alireza

    ۹ فروردین ۱۳۹۲
    سوابق: (19 ديدگاه)

    خدایا حداقل تو صدامونو بشنو .
    چرا من جوون که سال ها تو این مملت درس خوندم و بهش خدمت کردم نمیتونم به بزرگترین عشق زندگیم یعنی ماشین برسم . منظورم از ماشین این اشغالایی نیست که خودرو ساز ها تولید میکنند . من دلم میخواد یه ماشین اسپرت جمع و جور داشته باشم . ماشینی که مردم ترکیه برایشان خاطره است . کشوری که با هواپیما فاصله اش 2 ساعته ولی فاصله سنی خوروهایش با خودرو های ما ده ها سال است .حداقلش دلم میخواد یه ماشین 2012 داشته باشم نه یه ماشینی که اندازه خودم سن داره . بابا منم یه انسانم که تو قرن 21 زندگی میکنه چرا باید به زور یه ماشینی که مال دهه نود یا هشتاده رو سوار شم . خدایا اگه جوابمو ندی میرم دزد میشم میرم قاچاقچی بشم میرم ادم میکشم تا پولشو بدزدم تا بالاخره ماشین مورد علاقمو بخرم . تو این مملکت که منو به دنیا اوردی تنها راهی که میشه به یه ماشین خوب رسید خلاف و مال حرامه . و من بلاخره اینکارو میکنم گناهمم اینه که میخوام یه ماشین خوب داشته باشم . لطفا تو قیامت به جای اینکه یقه ی منو بگیری یقه ی کسایی را بگیر که باعث این اوضاع شدند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. akbar

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    خداییش رنگش باحاله ولی اگه رینگاش آئودیRS7بود خیلی توپ میشد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. farid

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (14 ديدگاه)

    من عاشق چیز متفاوتم تو این رنگم واقعا جلوی خاصی به ماشین داده به این رنگ میگن سفارشی ن رنگ های که ایران خودرو سایپا برای ماشین هاشون میزنن واقعا خوشم اومد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. mm

    ۱۸ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    بدنه قشنگی داره مثل این می مونه که پلیش کرده باشند.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا