»» انواع پژو 206 صندوقدار

پژو 206 صندوق دار پنجمین و آخرین نوع از 206های تولیدی است. این خودرو در میان مدل های دیگر خانواده خود شامل 206 هاچ بک 3 در و 5 در، کوپه روباز و استیشن به دلیل برخورداری از صندوق عقب بیشتر مورد توجه خانواده های ایرانی قرار گرفته است.

206 sd

پژو 206 صندوقدار یا SD که طراحی آن توسط مهندسان ایرانی صورت گرفته برای اولین بار در نمایشگاه فرانکفورت 2005 در غرفه پژو در معرض دید قرار گرفت. در حال حاضر 29 تیپ متنوع از 206 هاچ بک و صندوقدار در ایران خودرو تولید می شود که 15 تیپ آن به بازار داخل و 14 تیپ دیگر به بازارهای صادراتی اختصاص پیدا کرده است. در اینجا  سه تیپ V1 ، V8، V9 و V20 را با یکدیگر مقایسه می کنیم. هرچند که عرضه V20 در ایران کمتر است و این تیپ بیشتر برای بازارهای صادراتی در نظر گرفته شده است. حجم موتور سه تیپ V1 ، V8 و V9، ا1600سی سی است در حالی که V20، ا1500سی سی می باشد. سه تیپ اول مذکور 16 سوپاپه است؛ اما V20 ،ا8 سوپاپ دارد. حداکثر سرعت 4 تیپ یاد شده نیز تا حدودی با یکدیگر متفاوت است؛ چراکه با V1 و V8 تا 193 کیلومتر در ساعت می توانید گاز دهید در حالی که با V9 تا 189 و با V20 تا 170 کیلومتر در ساعت می توانید رانندگی پرسرعت را تجربه کنید؛ اما پژو 206 SD کلا در هر تیپی، خودرویی کم مصرف محسوب می شود؛ به همین دلیل نیز این خودرو پس از سهمیه بندی بنزین خیلی مورد توجه قرار گرفت. میانگین مصرف ترکیبی V6 و V8، ا 6.6 لیتر، V9 ، ا7.3 لیتر و V20 نیز 6.4 لیتر می باشد. از بین تیپ های ذکر شده تنها V9 اتوماتیک و بقیه دستی هستند. هر سه خودرو نیز در کلاس C قرار دارند و تنها دو تیپ V8 و V9 ترمز ضدقفل (ABS) و ایربگ دارند. در حال حاضر قیمت خودروهای مذکور در بازار به این ترتیب می باشد. V1 با قیمت 15میلیون و 100هزار تومان،V8،ا17میلیون و 500 هزار تومان، V9 با قیمت 19میلیون و 500 و همچنین V20 با قیمت 13میلیون و900هزار تومان در بازار عرضه می شود.

206 صندوقدار

مشخصات V1 V8 V9 V20
ابعاد طول 4188 mm
عرض mm1655
ارتفاع 1456 mm
فاصله بین دو محور 2443 mm
بدنه نوع رنگ متالیک
کلاس خودرو C
مشخصات V1 V8 V9 V20
تزئینات قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی راننده دارد
نوع جلو داشبورد تولید بروش تزریق پلاتیک – جنس: PP
پشت سری صندلی عقب ندارد دارد ندارد
نوع سپر جلو پوسته پلیمری- همرنگ بدنه
نوع سپر عقب پوسته پلیمری- همرنگ بدنه
رینگ اسپرت - - - -
یخچال - - - -
موبایل هندزفری - - - -
کروز کنترل - - - -
تجهیزات کولر دارد
لامپ سقفی جلو دارد
شیشه برقی جلو دارد
شیشه برقی عقب - دارد -
آینه های جانبی برقی - دارد -
دماسنج روی داشبورد - دارد -
مبدل کاتالیتیک اگزوز دارد
نوع برف پاک کن دو تیغه ای – سه سرعته
شیشه گرم کن عقب دارد
آنتن برقی -
سیستم تهویه دارد
سنسور اکسیژن دارد
سیستم تهویه قابل تنظیم دارد - دارد
سیستم تهویه اتوماتیک - دارد -
چراغ روشنایی (داخل داشبورد) -
سیستم صوتی و تصویری رادیو پخش کاست -
رادیو پخش سی دی دارد
نشان دهنده ها مسافت سنج دیجیتال دارد

مشخصات فنی:

مشخصات فنی V1 V8 V9 V20
موتور نوع موتور N6A- TU5 K6D-TU3
حجم موتور 1587 سی سی 1360 سی سی
تعداد سیلندر 4
نسبت تراکم 10.5 9.6
حداکثر قدرت 110 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه 75 اسب بخار در 5300 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 142 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه 118 نیوتن متر در 3400 دور در دقیقه
سیستم سوخت رسانی انژکتور الکترونیکی با پاشش چنذ نقطه ای
نوع سوخت بنزین
تعداد سوپاپ 16 8
سیستم احتراق جرقه زنی الکترونیکی
استاندارد حد آلایندگی یورو 4 یورو 3
عملکرد حداکثر سرعت 193 کیلومتر در ساعت 189 کیلومتر در ساعت 170کیلومتر در ساعت
شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 11.4 ثانیه 12.6 ثانیه 14.1  ثانیه
مصرف سوخت مصرف سوخت در بزرگراه 5.4 لیتر در صد کیلومتر 5.8 لیتر در صد کیلومتر 5 لیتر در صد کیلومتر
مصرف سوخت در شهر 8.8 لیتر در صد کیلومتر 8.8 لیتر در صد کیلومتر 10.1 لیتر در صد کیلومتر 8.9 لیتر در صد کیلومتر
میانگین مصرف سوخت 6.6 لیتر در صد کیلومتر 6.6 لیتر در صد کیلومتر 7.3 لیتر در صد کیلومتر 6.4 لیتر در صد کیلومتر
انتقال قدرت گیربکس (جعبه دنده ) 5 دنده دستی 4 دنده اتوماتیک 5 دنده دستی
نوع کلاچ تک صفحه ای خشک تک صفحه ای خشک هیدرولیکی و الکترونیکی تک صفحه ای خشک
چرخ های محرک دیفرانسیل جلو
حجم و ظرفیت ظرفیت باک بنزین 50 لیتر
ظرفیت صندوق عقب 400 لیتر
روغن موتور (با فیلتر ) 3.2 لیتر
حجم روغن موتور بدون احتساب فیلتر 3 لیتر
حجم روغن گیربکس و دیفرانسیل 2 لیتر
ظرفیت سیستم خنک کننده 6 لیتر
حجم روغن هیدرولیک فرمان 1 لیتر
فرمان نوع فرمان پینیون و دنده شانه ای هیدرولیک
میزان گردش قفل به قفل فرمان 3.8 دور
ترمزها نوع ترمز هیدرولیکی بوستر دار دو مداره
نوع ترمزهای جلو دیسکی تهویه شونده دیسکی
نوع ترمزهای عقب دیسکی کاسه ای
ترمز ضد قفل - برای تمام چرخ ها با توزیع کننده الکترونیکی نیرو -
تجهیزات برقی و الکترونیکی نوع وتوان باتری 6خانه ای (اسید سرب) – 50آمپر ساعت
نوع دینام 80آمپر – کلاس 8 کلاس 7
استارت 1.1 کیلووات – کلاس 3 کلاس 2
واحد کنترل الکترونیکی موتور بوش
اوزان وزن 1086 کیلوگرم 1104 کیلوگرم 1138 کیلوگرم 1050 کیلوگرم
حداکثر وزن قابل یدک کشی 1567 کیلوگرم 1614 کیلوگرم 1567 کیلوگرم
حداکثروزن مجاز با سرنشین 1567 کیلوگرم 1614 کیلوگرم 1567 کیلوگرم
حداکثر بار روی محور عقب 780 کیلوگرم
حداکثر بار روی محور جلو 855 کیلوگرم

ایمنی:

مشخصات V1 V8 V9 V20
قفل مرکزی با کنترل از راه دور دارد
جعبه کمک های اولیه -
سیستم هشدار دهنده -
نوع کمربندهای ایمنی جلو سه نقطه ای با پیش کشنده
نوع کمربندهای ایمنی عقب سه نقطه ای
نوع گیرنده و فرستنده قفل مرکزی رادیویی
کیسه هوای ایمنی جلو - دارد -
سیستم اعلام خطر دنده عقب -
سیستم ایمنی دزدگیر -
سیستم قطع خودکار سوخت در مواقع اضطراری دارد
سیستم کنترل انتشار بخار بنزین دارد
سنسور نور و باران -
تور نگهدارنده اشیاء (داخل صندوق عقب) دارد
چراغ مه شکن جلو و عقب دارد

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – سایت ایران خودرو

24
مرداد
1388

۴۴۷ دیدگاه

  1. ضمنا جناب پویا من با صحبتهای شما موافقم…در هر صورت در ماشینهای مونتاژ ایران شانس هم دخیله وظاهرا در بعضی از 315 ها مشکل کمتره…و نباید کل برند رو زیر سوال برد…خیلی از دوستان من هم از 206 هاشون ناراضیند و نمیشه گفت 206 بده ولی این مونتاژبد و وسایل بد ما ایرانی ها فاتحه ماشینارو میخونه.

  2. وقتی خودرویی وارد بازار ایران میشه چه چینی یا کشور دیگه هدفشون سازگاری ماشین با شرایط اقلیمی اون منطقه است اولا توجه کنید خودرویی مثل 206 ضربات وارده از چال چول خیابون رو به اتاق وارد میکنه به علت کمک فنرهای خشک که خود این نقص بعد از یه مدت زمان آدم رو از ماشین زده میکنه دوما 315 ماشینی کاملا کم مصرف4.5لیتر به فکر اقتصاد صاحب ماشینه سوما 315 خودرویی نو و به روز هستش ودارایی امکانت به روزی مثل سنسور حرارت دما دنده عقب باران قطع اتومات سوخت زمان بندی خاموشی چراغ ها کیسه های هوا بغل و جلو مانیتور gpsآفلاین و…………………………….. چهارم الان 206 با قطعات بی کیفیت چینی تولید میشن و رنگ اروپایی خود را از دست داده پنجما خودرو315 طوری طراحی شده که فردی بلند قد185 سانتی به راحتی میتونه رانندگی گنه اما متاسفانه 206 دارای طراحی کهنه و غیر استاندارد هستش به طوری که سرنشین های عقب باید کاملا بهم بچسبند تا جابشن و حس راحتی توی یه سفر طولانی رو از ادم میگیره و خیلی دلایل دیگه

    • یا شما 206 ندیدی و نداشتی یا کلا تازه سن ماشین خریدنت رسیده
      کی گفته 206 اونایی رو که نوشتی نداره
      غیر از جی پی اس یه اونم با خرید یه پخش فابریکی رفع میشه همه رو داره

      • داداش فک کنم حتی تلاش نکرده بره تحقیق کنه,,,بعدشم 206 تحت لیسانس هست و اگر اشتباه نکنم توسط شرکت پژو کنترل میشه پس جنس چینی نخواهد بود,,,تمام اون سنسور هارم داره تازه بیشتر ازmvm,,,تجربه نشستن پشت206 رو نداری که با mvmمقایسه کنی چون 206 ده برابر زیباتر و حس با کیفیتی میده بهت

  3. لطفابا دلایل منطقی و فنی تفاوت 206صندوقدار و لیفان 620 را بیان نمایید. ممنون

    • سلام,,,دوست عزیز از لحاظ امکانات و جلوه های ظاهری لیفان620 1800بهتره,,,ولی طبق نظراتی که من زیر پیجش خوندم مشکل هندلینگ داره و همچنین توی سرعت بالا تعادل مناسبی نداره,,,206 هم از طرفی دیگه میشه به تهویه اتوماتیک,,,جنس بهتر,,عمر بیشتر,,هندلینگ عالی,,,و… اشاره کرد,,,انتخاب با شماست ولی از نظر من206بهتره

  4. با سلام
    من بعد مدتی جمع کردن وام برای پیش فروشی 206SD V8 ثبت نام کردم تحویل اسفند92.باور کنید با آن پول دلم نیامد سمند بیکیفیت حتی دوگانه اش را بخرم بعد کلی تحقیق اکثرا 206 صندوقدار ویا ال90 را پیشنهاد دادندالبته پارس هم بد نیست ولی خوب همان سمند هستش دیگه.دور ماشینهای چینی را خط بکشید بزرگترین دلیلش پایین بودن قیمت بازار نسبت به قیمت کارخانه اش بخاطر کیفیت پایین شان هستش.

  5. 315 خداییش ماشینه خیلی خوشکل خوش فر مونه شتابشم بالاست من قبلا 206 v8 داشتم کمک فنراش خشک بود صندلی های عقبشم کوچیک بود سرنشینان احساس راحتی نمیکردن.چیزی که واسم جالب بود میومدن قطعات چینی درجه1 با اسم فرانسه تحویل مشتری میدن میگن اصله البته قطعات چینیش درجه بندی داره

  6. قیاس 206 و خودوری چینی اساسا اشتباهست.. 206 یک خودروی جهانی هست .. بعضی از دوستان میگویند قطعات 206 چینی شده حال اینگه خودوری چینی که از بن و ریشه چینی میباشد.. ابشن های کاربردی در 206 و لوازم یدکی زیاد در سطح کشور قدرت موتور و بی نقص موتور tu5 بازار فروش بالا چه صفر چه دست دوم از مزایای این خودرو میباشد.. کلیپی رو در سایتهای خارجی نگاه میکردم خودوریی را نشان میاد که ظاهری زیبا داشت و وقتی به پیچی رسید کل قطعات خودور باز شد و روش نوشت ساخت چین… برندی مثل 206 که امتحانشو پس داده قابل قیاس با خودروهای چینی نمیباشد.. تنها ایراد 206 خشک بودنش هست..

  7. قیاس 206 و خودوری چینی اساسا اشتباهست.. 206 یک خودروی جهانی هست .. بعضی از دوستان میگویند قطعات 206 چینی شده حال اینگه خودوری چینی که از بن و ریشه چینی میباشد.. ابشن های کاربردی در 206 و لوازم یدکی زیاد در سطح کشور قدرت موتور و بی نقص موتور tu5 بازار فروش بالا چه صفر چه دست دوم از مزایای این خودرو میباشد.. کلیپی رو در سایتهای خارجی نگاه میکردم خودوریی را نشان میاد که ظاهری زیبا داشت و وقتی به پیچی رسید کل قطعات خودور باز شد و روش نوشت ساخت چین… برندی مثل 206 که امتحانشو پس داده قابل قیاس با خودروهای چینی نمیباشد.. تنها ایراد 206 خشک بودنش هست..

    • اینکه همه محصولات چین را به یک چشم نگاه کنیم منصفانه نیست. وقتی همین خودروهای مثلا داخلی با قطعات چینی آنهم نه درجه یک ساخته میشود چگونه می توان به خودروی چینی که مطمئنا برای جلب رضایت مشتری یا لااقل برای بدست گرفتن بازار آشفته خودروی ایران با دقت و وسواس بیشتری ساخته میشود ایراد گرفت. مضافا اینکه 206 سالهاست که دیگر خودروی روز و مورد توجه در اروپا نیست در ضمن اگر قرار باشد با یک کلیپ خوبی یا بدی خودرویی را تایید کرد پس اگر سری به نمایندگیهای مجاز بزنید ؛ با مشاهده خودروهای صفر و کم کارکرد که بعضا روزها بعلت ایراد حاصل از کیفیت پایین قطعات در انجا متوقف شده اند و تعدادشان به مراتب از خودروهای کارکرده و دست دوم یا حتی دست چندم بشتر است چه خواهید گفت؟ هر چند فکر میکنم اگر کسی مناظره جمعه 06/10/1392 شبکه یک را دیده باشد کاملا به واقعیت باصطلاح خودروسازهای داخلی و بی مسئولتی و بی وجدانی مدیران آن با ان توجیهات بی منطقشان آگاه شده باشد.

  8. سلام دوستان.
    سه سوال داشتم؟
    1- بهترین روغن موتور برای 206 صندوقدار چیه؟
    2- برای خودروی صفر بهترین زمان تعویض اولیه روغن موتور چند کیلومتر کارکرده؟
    3-آیا در بار اول همراه با تعویض روغن نیاز به تعویض فیلترروغن هم هست یا خیر؟

    • 1.من v1 پایه گاز سوز دارم.بهترین روغن براش بهران سوپر پیشتازه 10-40 هست
      2.بعد 5000 تا عوض کنین
      3.خیر
      دوستان اگه اشتباه میکنم بگید که خودمم یاد بگیرم مرسی

  9. سلام اقا یاسر
    بهترین روغن برای 206 روغن توتال هفت هزار 1040w است که چهارفصله. برای ماشین صفر بهترین زمان برای تعویض روغن موتور حدود پنج هزاره زیرا در کارخانه روغن خوبی تو ماشین نمی ریزند و هر چه زودتر باید عوض شه.همیشه موقع تعویض روغن همه فیلترها به غیر از فیلتر تهویه اتاق را عوض کن.شاد باشید

    • ممنون از لطف و راهنماییت.راستی یادم رفت بپرسم که موارد فوق را حتما باید تونمایندگی عوض کنم یا میشه بیرونم انجام داد? در ضمن تو 5000 تا نمایندگی هیچگونه خدمات سروی ساولیه یا بازدید انجام نمیده؟

      • اقا یاسر
        ماشین رو برای تعویض روغن به نمایندگی نبر چون معلوم نیست چی تو ماشینت می ریزن.ببر یک تعویض روغنی اشنا و کارهاشو انجام بده.نمایندگی ها فقط برای مدت گارانتی ماشین برای کارهای فنی خوب هستند وگرنه به هیج دردی نمی خورند.

        • ممنون سهیل جان. البته یک آشنایی تو نمایندگی گفت فقط روغنشو عوض کنم چون اگه فیلتر روغن خارج نمایندگی عوض بشه و قبل از سرویس 10000 کیلومتر موتور ایراد فنی پیدا کنه از شرایط گارانتی خارج میشه. جالب اینجاست که او هم اعتقاد داشت بیرون روغن موتورو عوض کنم.

  10. سلام و خسته نباشید مطالب مفیدی گذاشتید مرسی
    من 206 وی 10 دارم مدل 87 موتورش پایه گاز سوزه خیلی از نظر مصرف چه گاز و چه بنزین راضی هستم . فقط گاهی پمپ گازش خطا میده.چند بار بردم عیب یابی کردن و گفتن احتمالا ولتاژ برقش کمه. دو ماه که باتریشو عوض کردم قبل و بعد از عوض کردن باتریش همین مشکلو داشت نمیدونم باید چکارش کنم لطفا راهنماییم کنید.سپاس

    • منم دارم دوست گرامی.یکی از تعمیرکارای برقی گفت بخاطر اختلاف فشار گاز در سیستم سوخت ارور میده که با پاک کردن ارور حل میشه و جای نگرانی نداره

  11. سلام ممنون از سوال خوب یاسر جان آیا نباید فیلتر روغن رو بیرون نمایندگی تعویض کرد ممنون اگه راهنمایی کنید اخه من یک 206 صندوق دار v8گرفتم که 3000 کیلومتر کار کرده ودیگه یواش یواش موقع تعویض روغنش هست .

    • اولا شما هر چه زودتر روغنو عوض کن چون چیزی که توموتور میریزن فقط برای شستن رسوب و تراشه های موتور پس ازساخته شدنه نه برایروانی موتور. دوما چون 206 تو 10000تا سرویس داره اگر فیلتر روغنوعوض کنی در صورتیکه تا اون موقع مشکل موتوری پیدا کنی نمایندگی به بهونه تعویض قطعه خارج از نمایندگی از گارانتی کردن خودروی شما خودداری میکنه.راستی موتور شما هم بعد از طی مسافت طولانی یه صدای هلیکوپتری میده یا نه؟

      • سلام به یاسر عزیز
        اره یاسر جان وقتی یک مسافت رو رانندگی میکنم و وایسادم وماشین سلو کار میکنه احساس میکنم یک صدای هلکوپتر میده دلیلش رو میتونم بپرسم ممنون

  12. با سلام لطفا در رابطه با 206 V7 کسی چیزی میدونه بگید

  13. والا چنین مدلی تا به حال به ذهنم خطور نکرده مدل v20 v8 v9 v1 دیدم این جور که شما میگید نه

  14. اقا سهیل شما از ایرانخودرو حقوق میگیرى. که این قدر طرفدارى وتبلیغ 206رو میکنى… من از اول تا اخر این نظرات رو خوندم همش شما نوشتى 206ماشین خوبیه… حالا میفهمم تا زمانى که امثال شما از 206مزخرف طرفدارى کنن وضع همون اش و همون کاسه هست. ..پس واقع بین باش. 206ماشین خوبى بود نه واسه الان. واسه 20سال پیش…

  15. بادرود خدمت سروران گرامی :
    بحث انتخاب خودرو یه امر سلیقه ای و شخصیه.حالا این که بعضی دوستان به mvm خیلی علاقه دارن نباید خرده گرفت.انتخاب وداشتن ماشین تجربه و تبحر نیاز داره.مثلاًنظر دادن راجع به 206 و 315 مستلزم تجربه کردن دوتاخودرو هستش. اما اگه بخواهیم به دور از تعصب و یکجانبه نگری صحبت کنیم باید گفت 206 خودرو ئیه که سالها در اروپا و حتی مسابقات جهانی حضور داشته حالا اینکه ایران فرقون به لحاظ بردن سودهای کلان بیشتر بجای قطعات اصلی آشغال روی خودرو نصب میکنه بحثش جداس و نباید کیفیت بد را به پای برند پژو نوشت موضوع بعد درمورد 315 هست ببینید بغیر از چند تاکشور آسیائی(با اقتصاد ضعیف) و شاید آفریقائی این خودرو متقاضی دیگه ای نداره .اگه ملاحظه بفرمائید کشور های حاشیه خلیج فارس به سختی خودروهای کره ای را قبول میکنن چه برسه چینی…..باور کنید اگه خودرو در کشور ما به قیمت واقعی عرضه میشد خودرویی مثل 315 تنها برای آموزش رانندگی و به درو دیوار کوبیدن وحرفه ای شدن استفاده میشد.بنده هرکدوم از دوستان و آشنایان راهم که دیدم بعد از دوسه ماه mvm را با خودرو دیگه تعویض میکردن حتی دوست هم ندارن راجع به خودرو چینی صحبت کنن ولی انصافاًهرکسی 206 تولید قبل از سالهای 90را خریده هم اس دی و هم هاچ بک بغیر از تعریف چیزی نشنیده ایم حتی بعدازگذشت سالهاازتولیدش هنوز متقاضی فراوانی داره.اما دوستان برندهای معروف دنیا که همه جا دارای اعتبار هستن را نباید با برندهای (برند که نه اسم های)ضعیف و تازه کارمقایسه کرد .حالا اینکه مونتاژکننده بخاطر سودبیشتر گندمیزنه به شهرت برندمعروف نباید باعث دلزدگی بشه.درپایان عرض کنم اسم و رسم و اصل و نصب واستحکام و زیبائی خودرو نباید فدای ارزونی و زرق و برق و بزک مزک بشه. برای دوستان آرزوی موفقیت دارم.

  16. سلام / دوستان عزیز برای ماشینم مشکلی پیش آمده بود که با پیگیری عالی واحد رسیدگی به شکایات مشکل به طور کامل بر طرف گردید. دوستانی که در خصوص مسائل فنی و کیفی خودروهای داخلی و وارداتی شکایت دارند میتوانند از طریق واحد شکایات خودرو شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با شماره 88523065 تماس بگیرند .

  17. سلام به همه دوستان خوبم.
    من یه 206 اس دی سری وی20 مدل 87 دارم.تا الان حدودا 73 هزارتا کارکرده.خیلی مراقبش هستم و مراعاتشو میکنم.الحمدالله تا حالا مشکلی نداشتم.
    خیلی دوست دارم رینگ اسپرت با لاستیک 205 استفاده کنم!
    نتایج تحقیقاتم 50 – 50 هست.
    50 درصد میگن ماشین نرم و خوب میشه!
    50 درصد میگن فاتحه جلوبندیت خونده میشه!
    نظر شما دوستان چیه؟
    بدون تعصب و لطفا منطقی و فنی بفرمایید/
    ممنون میشم.

    • من یه 206 وی 20 مدل90 دارم و اطلاعات کامل از زیر وبم اون دارم خدمت آقامنصور عزیز سلام عرض می کنم من رینگ اسپورت با لاستیک 195 زیرش انداختم که بسیار زیبا شده است ولی فرمان را تا 30در صد سفت می کند ولی ارزشش را داره ضمن اینکه می بایست لاستک ها رو با نیتروژن پرکنی

  18. 206 فقط یه موتور خوب داره
    ن نرمی ن تعادل هیچ کدومو نداره

  19. آیا 206 v8 تولیدی سال 93 مانند تولید 92 بادسته سیم کومکس تولید میشه و اگر تولید میشه کروز کنترل اون هم باید از نوع نصب شده روی دسته دنده باشه یا میشه مدل کروز کنترلی که کنار دسته برف پاکن نصب میشه راهم نصب و استفاده کرد؟

  20. چ خبره
    یه کم با نظم تر اطلاعاتو بنویسین
    من که هنگ کردم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن بصورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیر اخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط و تبلیغاتی پذیرفته نمی شوند. برای تفییر آواتار خود می توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.


تورهای لحظه آخری