انواع پژو 206 صندوقدار

پژو 206 صندوق دار پنجمین و آخرین نوع از 206های تولیدی است. این خودرو در میان مدل های دیگر خانواده خود شامل 206 هاچ بک 3 در و 5 در، کوپه روباز و استیشن به دلیل برخورداری از صندوق عقب بیشتر مورد توجه خانواده های ایرانی قرار گرفته است.

206 sd

پژو 206 صندوقدار یا SD که طراحی آن توسط مهندسان ایرانی صورت گرفته برای اولین بار در نمایشگاه فرانکفورت 2005 در غرفه پژو در معرض دید قرار گرفت. در حال حاضر 29 تیپ متنوع از 206 هاچ بک و صندوقدار در ایران خودرو تولید می شود که 15 تیپ آن به بازار داخل و 14 تیپ دیگر به بازارهای صادراتی اختصاص پیدا کرده است. در اینجا  سه تیپ V1 ، V8، V9 و V20 را با یکدیگر مقایسه می کنیم. هرچند که عرضه V20 در ایران کمتر است و این تیپ بیشتر برای بازارهای صادراتی در نظر گرفته شده است. حجم موتور سه تیپ V1 ، V8 و V9، ا1600سی سی است در حالی که V20، ا1500سی سی می باشد. سه تیپ اول مذکور 16 سوپاپه است؛ اما V20 ،ا8 سوپاپ دارد. حداکثر سرعت 4 تیپ یاد شده نیز تا حدودی با یکدیگر متفاوت است؛ چراکه با V1 و V8 تا 193 کیلومتر در ساعت می توانید گاز دهید در حالی که با V9 تا 189 و با V20 تا 170 کیلومتر در ساعت می توانید رانندگی پرسرعت را تجربه کنید؛ اما پژو 206 SD کلا در هر تیپی، خودرویی کم مصرف محسوب می شود؛ به همین دلیل نیز این خودرو پس از سهمیه بندی بنزین خیلی مورد توجه قرار گرفت. میانگین مصرف ترکیبی V6 و V8، ا 6.6 لیتر، V9 ، ا7.3 لیتر و V20 نیز 6.4 لیتر می باشد. از بین تیپ های ذکر شده تنها V9 اتوماتیک و بقیه دستی هستند. هر سه خودرو نیز در کلاس C قرار دارند و تنها دو تیپ V8 و V9 ترمز ضدقفل (ABS) و ایربگ دارند. در حال حاضر قیمت خودروهای مذکور در بازار به این ترتیب می باشد. V1 با قیمت 15میلیون و 100هزار تومان،V8،ا17میلیون و 500 هزار تومان، V9 با قیمت 19میلیون و 500 و همچنین V20 با قیمت 13میلیون و900هزار تومان در بازار عرضه می شود.

206 صندوقدار

مشخصات V1 V8 V9 V20
ابعاد طول 4188 mm
عرض mm1655
ارتفاع 1456 mm
فاصله بين دو محور 2443 mm
بدنه نوع رنگ متاليک
كلاس خودرو C
مشخصات V1 V8 V9 V20
تزئينات قابليت تنظيم ارتفاع صندلي راننده دارد
نوع جلو داشبورد توليد بروش تزريق پلاتيك – جنس: PP
پشت سري صندلي عقب ندارد دارد ندارد
نوع سپر جلو پوسته پليمري- همرنگ بدنه
نوع سپر عقب پوسته پليمري- همرنگ بدنه
رينگ اسپرت
يخچال
موبايل هندزفري
كروز كنترل
تجهيزات كولر دارد
لامپ سقفي جلو دارد
شيشه برقي جلو دارد
شيشه برقي عقب دارد
آينه هاي جانبي برقي دارد
دماسنج روي داشبورد دارد
مبدل كاتاليتيك اگزوز دارد
نوع برف پاك كن دو تيغه اي – سه سرعته
شيشه گرم كن عقب دارد
آنتن برقي
سيستم تهويه دارد
سنسور اكسيژن دارد
سيستم تهويه قابل تنظيم دارد دارد
سيستم تهويه اتوماتيك دارد
چراغ روشنايي (داخل داشبورد)
سيستم صوتي و تصويري راديو پخش كاست
راديو پخش سي دي دارد
نشان دهنده ها مسافت سنج ديجيتال دارد

مشخصات فنی:

مشخصات فني V1 V8 V9 V20
موتور نوع موتور N6A- TU5 K6D-TU3
حجم موتور 1587 سي سي 1360 سي سي
تعداد سيلندر 4
نسبت تراكم 10.5 9.6
حداكثر قدرت 110 اسب بخار در 5800 دور در دقيقه 75 اسب بخار در 5300 دور در دقيقه
حداكثر گشتاور 142 نيوتن متر در 4000 دور در دقيقه 118 نيوتن متر در 3400 دور در دقيقه
سيستم سوخت رساني انژکتور الکترونيکي با پاشش چنذ نقطه اي
نوع سوخت بنزين
تعداد سوپاپ 16 8
سيستم احتراق جرقه زني الکترونيکي
استاندارد حد آلايندگي يورو 4 يورو 3
عملکرد حداكثر سرعت 193 کيلومتر در ساعت 189 کيلومتر در ساعت 170کيلومتر در ساعت
شتاب صفر تا 100 كيلومتر در ساعت 11.4 ثانيه 12.6 ثانيه 14.1  ثانيه
مصرف سوخت مصرف سوخت در بزرگراه 5.4 ليتر در صد کيلومتر 5.8 ليتر در صد کيلومتر 5 ليتر در صد کيلومتر
مصرف سوخت در شهر 8.8 ليتر در صد کيلومتر 8.8 ليتر در صد کيلومتر 10.1 ليتر در صد کيلومتر 8.9 ليتر در صد کيلومتر
ميانگين مصرف سوخت 6.6 ليتر در صد کيلومتر 6.6 ليتر در صد کيلومتر 7.3 ليتر در صد کيلومتر 6.4 ليتر در صد کيلومتر
انتقال قدرت گيربكس (جعبه دنده ) 5 دنده دستي 4 دنده اتوماتيک 5 دنده دستي
نوع كلاچ تک صفحه اي خشک تک صفحه اي خشک هیدروليکی و الکترونیکی تک صفحه اي خشک
چرخ هاي محرك ديفرانسيل جلو
حجم و ظرفيت ظرفيت باك بنزين 50 ليتر
ظرفيت صندوق عقب 400 ليتر
روغن موتور (با فيلتر ) 3.2 ليتر
حجم روغن موتور بدون احتساب فيلتر 3 ليتر
حجم روغن گيربكس و ديفرانسيل 2 ليتر
ظرفيت سيستم خنك كننده 6 ليتر
حجم روغن هيدروليك فرمان 1 ليتر
فرمان نوع فرمان پينيون و دنده شانه اي هيدروليک
ميزان گردش قفل به قفل فرمان 3.8 دور
ترمزها نوع ترمز هيدروليکي بوستر دار دو مداره
نوع ترمزهاي جلو ديسکي تهويه شونده ديسکي
نوع ترمزهاي عقب ديسکی کاسه ای
ترمز ضد قفل براي تمام چرخ ها با توزيع كننده الكترونيكي نيرو
تجهيزات برقي و الکترونيکي نوع وتوان باتري 6خانه اي (اسيد سرب) – 50آمپر ساعت
نوع دينام 80آمپر – كلاس 8 كلاس 7
استارت 1.1 کيلووات – کلاس 3 كلاس 2
واحد كنترل الكترونيكي موتور بوش
اوزان وزن 1086 کيلوگرم 1104 کيلوگرم 1138 کيلوگرم 1050 کيلوگرم
حداكثر وزن قابل يدك كشي 1567 کيلوگرم 1614 کيلوگرم 1567 کيلوگرم
حداكثروزن مجاز با سرنشين 1567 کيلوگرم 1614 کيلوگرم 1567 کيلوگرم
حداكثر بار روي محور عقب 780 کيلوگرم
حداكثر بار روي محور جلو 855 کيلوگرم

ایمنی:

مشخصات V1 V8 V9 V20
قفل مركزي با كنترل از راه دور دارد
جعبه كمك هاي اوليه
سيستم هشدار دهنده
نوع كمربندهاي ايمني جلو سه نقطه اي با پيش كشنده
نوع كمربندهاي ايمني عقب سه نقطه اي
نوع گيرنده و فرستنده قفل مركزي راديويي
كيسه هواي ايمني جلو دارد
سيستم اعلام خطر دنده عقب
سيستم ايمني دزدگير
سيستم قطع خودكار سوخت در مواقع اضطراري دارد
سيستم كنترل انتشار بخار بنزين دارد
سنسور نور و باران
تور نگهدارنده اشياء (داخل صندوق عقب) دارد
چراغ مه شكن جلو و عقب دارد

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – سایت ایران خودرو

495 نظر

  1. نیما
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    درود بر دوستان نازنین . هفته قبل ینده یک پژو 206 صندوقدار V8 خریدم . چند نکته :
    1- کروز کنترل بطور فابریک بر روی ستون فرمان و در سمت راست وصل است و دقت آن قابل قبول است .
    2- در همان هفته اول شش تغییر بر روی آن انجام دادم و در نتیجه شتاب ، کشش و هندلینگ آن بطور محسوسی بهبود پیدا کرد :
    1-2- تعویض پدال گاز ( سه سیم ) با نمونه پنج سیم لیمیتر دار ،
    2-2- تعویض پنجه اگزوزها با هدرز استیل ،
    3-2- نصب کوییک شیفتر در روی گیرباکس ،
    4-2- مپ کردن ای سی یو ،
    5-2- نصب استرس بار ،
    6-2- تعویض رینگ و لاستیک ها از حالت استاندارد به سایز 195/55-R16 با رینگ Dub Bomber.

    پاسخ
    1. سعید
      سوابق: (1 دیدگاه) ,

      سلام همگی
      ببخشید من یسوال داشتم در مورد اس دی.
      اس دی میخوام بخرم توش شکی ندارم فقط من الان یه مدل 91تمیز پیداکردم الان بین مدل 90 و 91شک دارم.میخوام بدونم تا چه تاریخی دیگه 206 قطعاتش چینی شده؟از 91 بوده یا بیشتر؟این مدل رو بگیرم یا یه مدل کمترشو؟

      پاسخ
  2. Profile photo of K.MAK.MISEL
    K.MAK.MISEL
    سوابق: (2580 دیدگاه) ,

    206،تنها ماشین بروزی که هم اکنون ایرانخودرو ان را تولید میکند

    پاسخ
  3. Ilyar
    سوابق: (504 دیدگاه) ,

    من در مورد 206 نظری ندارم چون تابحال سوارش نشدم ولی جون مادرتون هر کاری میکنید طرف محصولات ام وی ام نرید. کیفیت بسیار پایین در حد پراید و مشکل گیربکس و دیسک و صفحه از همان ابتدا در ام وی ام 315 وجود داره.در ضمن اونایی که میگن امکانات ام وی ام زیادتره یه بار زحمت بکشند به سایت ایران خودرو و مدیران خودرو مراجعه کنند. این امکانات رو ام وی ام تو خوابش هم نمیبینه:ترمز عقب دیسکی، سیستم ترمز eba، دکمه های کنترلی پشت فرمان، سیستم تهویه مطبوع اتومات، چراغ همراه تا منزل و…

    پاسخ
  4. انیل
    سوابق: (3 دیدگاه) ,

    کسی میتونه چندتاعلت برتری 206 نسبت به پرشیا(انواع مدلها)وسمند(انواع مدلها) البته 206 وی 8 مدل 93برام بگه میخوام ثبت نام کنم .

    پاسخ
    1. ماهانef7
      سوابق: (2 دیدگاه) ,

      206 هیچ برتری نسبت به سمند نداره من 206اس دی دوشتم از یه پراید هم مسخره تره توسرعت120 به بعد تعادل صفر ولی سمند دارم تو جاده210پر میکنم اصلا نشون نمیده شما برو ببین206از نظر امنیت در حدصفره شما بزن توگوگل سرقت از 206ببین چجوری درشو کج مکنن توش رو خالی میکنن در حالی که سمند تو ستون های درش لولاست به ای سادگی کج نمیشه اینم بگم سمند فقطef7بهش میگن زانتیا2تو اپارات تست سمند رو سرچ کن با زانتیا1800پابهپا میرهpars elxروببین چجوری رنده میکنه

      پاسخ
      1. علی
        سوابق: (2 دیدگاه) ,

        من با اقا ماهان موافقم منم206تیپ2دوشتم ولی الان سمند دارم سالاره برا خودش

        پاسخ
        1. Ilyar
          سوابق: (504 دیدگاه) ,

          اون رنده ef7 رو بی زحمت نشون بده. سمند ef7 اصلا نایلون صندلی پارس ELX و 206 هم نمیشه. …پر ایراد …سرسیلندر سوزوندن، اویل ماژول، سروصدایی اتاق ، روغن ریزی، ecu هی قاطی میکنه. اینارو من نمیگما همه مجلات خودرویی و تعمیرکار میگن.
          در ضمن ef7 بعد 50 هزار تا کارکرد از حال میره و عین تراکتور صدا میده ولی پارس ELX با 200 هزار تا کارکرد که گاز میدی انگار اگزوزش باهات حرف میزنه.

  5. آريا
    سوابق: (24 دیدگاه) ,

    من سمندef7 دارم 80 هزار كار كرده بدون كوچكترين ايراد. نه روغن ريزي و نه هيچ ايرادي. اي اف 7 فقط در دوماهه اخر 90 و اول 91 بدليل تحريم و نصب واشر سر سيلندر غير اصلي دچار مشكل شد كه فورا رفع ايراد شد و الانم بدون هيچ مشكلي به كوري چشم دشمنش توليد ميشه. واقعا سالار بلا منازع و بي رقيب جاده هاي ايرانه

    پاسخ
    1. بهزاد
      سوابق: (1 دیدگاه) ,

      چون اینجا ایران هس فقط بفکر محصول خودش هس تا محصول کشورهای دیگه خراب کنه جهت اطلاع 206 خودرو برتر سال 2009 اروپا شد اینجا ایران هس ههههههه

      پاسخ
  6. انیل
    سوابق: (3 دیدگاه) ,

    مردم شمارا بخدا 206 اس دی مدل 93 نخرین یک 206 صفر ابان 93 از نمایندگی تحویل گرفتم مشکل کلاچ و گیربکس و سوخت دارد تا الان چندین نمایندگی ایران خودرو و تعمیرگاه تخصصی و فوق تخصصی برده ام اصلا درست نمیشه و تو سربالایی و ترافیک ماشین در حد خاموش شدن پیش میره و زور مزنه و حتی بعضی وقتا خاموش میشه مثلا سنسور اکسیژن از اولش خراب بود تعویضش کردم وتا الان نزدیک به یک میلیون و پانصد هزار تومان خرج کردهام البته مشکلات دیگری نیز داشت اصلا ماشینهای تولیدی 93 نگرین پشیمون میشین

    پاسخ
    1. محمد
      سوابق: (5 دیدگاه) ,

      تاییدت میکنم
      منم 206 اس دی آخر آبان گرفتم
      صفحه کلاچش کلا عوض شد و تزیینات داخلیش کاملا لقه و خودشون هم نوتنستن درست کنن

      پاسخ
  7. احمد
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    دوست عزیزی که با سمند .زانتیارو رنده کرده بهتره شبا شام کمتر بخوره تا شبا از این خوابا نبینه چطور میشه یه سمند اگهef7باشه با 114 اسب بخار زانتیایه 145اسب بخاری رو رنده کنه اونم با گیربکس داغون سمند.شما همون سمند بهت میاد

    پاسخ
  8. Profile photo of سعید
    سعید
    سوابق: (1462 دیدگاه) ,

    چقدر نظر!! 466 تا !!!
    این وی هشت که کنار ماشین نوشته خنده داره،آدم فکر میکنه 8 سیلندره

    پاسخ
  9. مهدی
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    206 یک خودرو استاندارد و با اصالت با لذت رانندگی بالا بود در خصوص عدم تعادلش در سرعتهای بالا باید بگم که ارتباط مستقیم با جنس لاستیک داره من که خودم با 206 ، 180 کیلومتر رفتم و دره ای احساس عدم تعادل نکردم ولی درکل خیلی مهمه که آدم به یه ماشینی عادت کرده باشه اونوقت سخت یه ماشین دیگه بهش حال بده .

    پاسخ
  10. RAMAZONNADAI
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    من یک ماشین 206V8ثبت نام کردم می خواهم بدانم از نظر کیفیت چطور متشکرم اگر راهنمائم کنید

    پاسخ
    1. محمد
      سوابق: (5 دیدگاه) ,

      سلام آخر آبان سال قبل تحویل گرفتم
      همه چیش خوبه فقط صفحه کلاچش عوض شده تا حالا سیم کلاچش هم نیست تو نوبتم تا بیاد برام نصب کنن
      سنسور دنده عقب هم آب میخورد قطع میشد دوبار عوض شده هنوزم گهگاهی قطع میشه
      برای خدمات پس از فروش هم حساب نکن
      تونستی بگو پول گارانتی رو کم کن بدون گارانتی بگیر
      چون جز تلف شدن و قتت و پیچوندنت چیزی نصیبت نمیشه
      واسه همه اینا که گفتمم مدرک دارم

      پاسخ
  11. مرتضی
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    با سلام خدمت دوستان..اون رفیقی که میگه سمند ای اف سون زانتیا رو رنده میکنه و فلان فکر کنم زانتیا سوار نشده.سمند فقط بدنه محکمی داره و تو رده خودروهای غیر استانداره.خودم 8 سال پژو پارس داشتم.واشر سوزی..مشکل کم کردن روغن و هزارتا مشکل دیگه .جدا لذت رانندگی با 206 اس دی یه چیز دیگه آیه .

    پاسخ
  12. سورن
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    با سلام خدمت دوستان
    می خواستم بپرسم نظرتون راجب موتور ef7 چیه؟روی سورن یا سمند
    در ضمن میخواستم بدونم سورن.سمندیا405tu5 بخرم

    پاسخ
    1. سعید
      سوابق: (6 دیدگاه) ,

      با سلام دوست عزیز اگه میتونی و از لحاظ مالی مشکلی نداری سورن ELXبگیر
      عالی
      مخصوصا موتورش
      به پای زانتیا نمیرسه ولی پارس و 206رو تو سرعت و تعادل قورت میده
      امکانات و طراحی خیلی بهتری هم نسبت به این دو سالخورده پژو داره

      پاسخ
  13. محمد
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    سلام دوستان عزیز به نظر شما من ٢٠۶ اس دی بگیرم یا اینکه پژو پارس ؟!

    پاسخ
    1. سعید
      سوابق: (6 دیدگاه) ,

      با سلام
      ببین دوست عزیز اگه شتاب و تعادل برات مهمه پارس LXبگیر
      ولی اگه نرم بودن و امکانات داخلی ماشین برات مهمه 206 SD
      که اگه همه رو یه جا باهم میخوای یا پارس LX یا ELXداشبورد سوناتایی بگیر یا سورن ELX MUX

      پاسخ
  14. شهرام
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    تو پژوها ضعیف ترین موتور مال 405 و پارسه که این موتور داغون روی سمند هم هست که ایرانی ترم هست..موتور تو فشار و نتیجه اش سوختن واشر سرسیلندر و اگه دوبار این اتفاق بیفته تعویض سرسیلندر و کلا تعادل بالا و پایین به هم میخوره ..
    اگه موتور پارس از وی هشت قویتر بود قیمت پژو پارس با موتور tu5 پژو 206 شش میلیون بیشتر نبود ..
    استهلاک پارس و سمند رو در مقابل SD وی هشت که دیگه….

    پاسخ
  15. دانیال
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    سلام دوستان.با احترام به همه ی نظرات میخوام چند نکته رو بگم:
    1-موتور پژو 206 بسیار عالیه.چون TU5 هست.روی دو نوع SD هم TU5G استفاده شده که پایه گاز سوز هستن.واقعا عالین.
    2-نرم بودن پژو 405 و پارس یه طرف،اصلا نمیشه تکذیب کرد،اما موتور بسیار نا مناسب و پر استهلاکی روی این مدل پژو ها قرار داده شده
    3-از من میشنوید فقط پژو 206 بخرید.فرقی نداره کدومش ولی سعی کنید SD V8 یا هاچ بک تیپ 5 بخرید.موتور 1600 سی سی بسیار عالی
    4-اس دی v10 هم بی نظیره که تا 91 تولید شده . من در مورد تک تک مدلهای SD تحقیق کردم و با مدارک و شواهد حرف میزنم.
    5-نکته ی آخر که نزدیک بود یادم بره اینه که 206 تا سال 1391 عالی بود و طبق تحقیقاتم کیفیتش بسیار ناچیز پایین اومده.
    موفق باشید.

    پاسخ
  16. فرزام
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    لطفا الکی با تعصب نحرفید . 3 سال ام وی ام 530 دارم حتی لامپ هم عوض نکردم . با امکانات و پر قدرت و به روزه . خداییش در نوع خودش بینظیره .فقط باطری عوض کردم که حتی مازراتی هم داشته باشی بعد 3 سال باطریش عوض میشه .

    پاسخ
  17. مجید
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    سلام
    بنده ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۸۲ دارم قدرت و شتابش از ماشین صفر بیشتره با سمند و پرشیا تو اتوبان قم به تهران مسابقه دادم واقعا که شتاب و قدرت مانور بالایی داره نهایت سرعتش هم تا ۱۹۵ بردم. درضمن کیلومتر سمند و پراید درست نشون نمیدن چون با سرعت سنج جی پی اس چک کردم سرعت کیلومتر سمند بیشتر از دستگاه نشون میده ولی با ۲۰۶ دقیقا همونه. منکه عاشقشم فقط حیف که توش جا کم داره

    پاسخ
  18. عليرضا
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    سلام
    بهمن 93 یک 206 اس دی V8 خریدم مثل … پشیمونم ، سنسور اکسیژن خرابه امداد ویژه زدن 25 روزه تو نوبت قطعه ام . به جای کامپیوتر بوش روش کامپیوتر کروز رانا گذاشتن سنسور اکسیژن پیکانی روش گذاشتن از همه جای خودرو صدای باد میاد داخل گاهی فکر میکنم در باز مونده کاملاً صدای جاده رو میشنوم، صندلیاش صدا میده ،گیربکس صدای زیادی می ده و دسته دنده مثل تراکتور لق می زنه، گارانتی هم که مثل همیشه قربونش برم مرخصه.اگه اعصاب اضافی ندارید هیچ ماشین صفر کیلومتری از ایران خودرو نخرید مخصوصاً 206 ،سوار مدل 91 یکی از دوستان شدم از زمین تا آسمون تفاوت داشت.

    پاسخ
  19. محسن
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    من 206 مدل 86 داشتم و با توجه به رضایتم از کیفیت اون ماشین V8 206 مدل 93 خریدم، تا به حال خودرو به این داغونی و بی کیفیتی سوار نشده بودم.
    22000 تا راه رفتم هر 2 هفته یبار نمایندگیم، 3 بار سیم سیم کلاج عوض شده کیت کلاج و صفحه کلاج!!! توجه دارین؟ در 22000 تا دیسک و صفحه میخواد!! روغن ریزی درب سوپاپ،
    تسمه ها زوزه میکشن، جفت برف پاکن ها رو عوض کردم، گیربکس 405 انداختن بهش!! سیستم برقیش کلا یه چی مندرآوردیه با هیچی مچ نمیشه…
    خلاصه سرتون و درد نیارم این ماشینایی که الان دارن میدن کلیه قطعاتش بی کیفیته حالا چه چینی چه ایرانی.
    پیشنهاد میکنم بر اساس تصوراتتون از پژو سراغ این ماشین ( از 91 به بعد) نرید چون بقول معروف گنجشک رنگ کردن جای قناری میفروشن به مردم.

    پاسخ
  20. محسن
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    سلام.من میخوام یه 206 اس دی بخرم مدل 86 نمیدونم وی 8 بگیرم یا وی 1 بدون رنگ و تمیز.کسی میتونه کمک کنه

    پاسخ
  21. امیر قزوینی
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    دوستان عزیزی که دنبال 206 و سمند و …. یرید .
    تا الان شده دوو سی یلو رو تجربه کنید؟!!
    سراغ دارید خودرویی را به نرمی و آرامش دوو سی یلو؟
    سراغ دارید ماشینی که هم مدل دوو سی یلو باشه و بتونه قورتش بده؟
    تا الان گیربکس دوو رو دیدید؟
    فکرکردید که چرا فرمون دوو سی یلو اینقدر نرم و کم دوره؟!!!
    تا الان فکر کردید چرا سمند چپ میکنه؟
    تا الان فکر کردید چرا 405 اینقدر سر سیلندر میسوزونه؟؟
    تا الان سنسور های 206 رو خریدید ؟
    تا الان سراغ موتور تعمیر کردن 206 رفتید؟
    فقط مسائل جانبی مهم نیست .
    مشک آن است که خود ببویدنه آنچه خودرو ساز بگوید!
    بازم میرید سراغ خودرو های سنگنی مثل سمنت و پجو و دویست و خورده ای!!

    پاسخ
  22. سعید
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    اسفند 93 یه 206 v8تحویل گرفتم ، مدل 94 خورد، موقع تحویل لاستیک205 هانکوک انداختم، نرمی و تعادلش 10 برابر شده، هیچ یک از این مشکلاتی که دوستان گفتن خدارو شکر نداره، گرمای عسلویه با کولر 160 تا راحت میرفت ،

    پاسخ
  23. مارال
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    عجب حالا امروز نمایندگی ایران خودرو ٢٠۶ v8 گرفتم بچه ها نترسونین فعلا ک سوار نشدم ولی ماشین قبلیم ٢٠۶ v8 مدل ٨٧ عالی بود

    پاسخ
  24. parviz
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    دوستان عزیز ماشین یه وسیله ای برای رفاه خانواده.هر کس هر ماشینی داره مبارکش باشه.چرخش براش بچرخه.ولی یه مقایسه ها به نظر من ارزش نداره.مثلا فلان ماشین سرعتش ۱۹۰ فلان ماشین ۱۴۰.سرعت هر چقدر هم باشه ۱۲۰ که بیشتر نمی تونی بری چون قانون اجازه نمیده.ظاهر هم سلیقه ای.یکی از ال۹۰ خوشش میاد یکی از ۲۰۶.ضمنا مرگ دست خداست اگر خدا بخواد با پراید بری زیر تریلی زنده میمونی اگر خدا نخواد با ایمن ترین ماشین هم زنده نمیدونی.از طرفی ماشین هم مثل ادمه اگه بهش نرسی اذیتش کنی مطمئن باش اذیتت میکنه.

    پاسخ
  25. اامین
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    سلام .بچه ها یکی از دوستام تو ایران خودرو کار میکنه میگه تو این مدت تحریم هم قطعات ۲۰۶ بخصوص sd فرانسویه و با واسطه از امارات و ترکیه میگرفتن.میگه ماشین خیلی عالیه و ضمنا قراره بعد از توافق دوباره گرون شه من که خریدم .خداییش ماشینه قبلا ال نود داشتم اشغال بود مدل ۹۳با یک میلیون صرر فروختم.

    پاسخ

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تورهای لحظه آخری