مینی

Clubvan ؛ برند جدید مینی

مینی Clubvan برند تازه وارد خانواده مینی است که در نمایشگاه ژنو رونمایی می‌شود. مینی معتقد است که این ون جمع‌وجور می‌تواند هم بخشی از کاربردهای تجاری افراد را برآورده کند و هم پاسخگوی نیاز خانواده در هنگام تفریح و گردش آن‌ها باشد . . .

Mini Clubvan Concept 2012

ون جدید مینی، هرچند برپایه کراس‌اور Clubman ساخته شده اما شاید مینی با این کار می‌خواهد خاطرات «موریس مینی ون» قدیمی خود که در سال‌های دهه هفتاد میلادی تولید می‌شد را بار دیگر زنده کند.

Morris Mini Van 1960

مفهومی کِلاب‌ون بگونه‌ای طراحی شده تا هم برای خانواده‌های حداکثر چهارنفره مناسب باشد و هم در کسب‌وکارهای کوچک شهری – مثلا ادارات پست و تلفن – مورد استفاده قرارگیرد؛ درست همانند رنو Kangoo که اتفاقا رقیبی سرسخت برای این مینی خواهد بود.

Mini Clubvan Concept 2012

در این خودروی مفهومی پنجره‌های عقب مات شده تا شرکت‌ها بتوانند از آن به عنوان بیلبورد تبلیغاتی خود استفاده کنند. درب صندوق نیز به صورت دوتکه بازشده تا جابجایی بار از محفظه عقب راحتتر باشد. هنوز از سایر جزییات این خودرو خبری در دست نیست.

Mini Clubvan Concept 2012

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. حمادی

    ۲۹ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (303 ديدگاه)

    مینی از مینی بودن داره خارج میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا