بی ام و

بی ام و M6 گرن کوپه 2013 [ویدئو]

بالاخره بعد از گذشت یکسال از معرفی سری۶ گرن کوپه حال بی ام و نخستین جزئیات از نسخه M آن را نیز منتشر کرده است؛ خودرویی که قرارست از تابستان ۲۰۱۳ با قیمت پایه ای ۱۸۲,۸۰۰ یورو (معادل تقریبی دلار) ابتدا در آلمان و سپس در ایالات متحده (با تغییر قیمت) راهی بازار شود . . .

BMW M6 GranCoupe

همانند اکثر ام پاورها مدل جدید M6 گرن کوپه نیز شامل کیت بدنه ای با سپرهای جدید و بزرگترشدن ورودی هوای آنها، رکاب های جانبی، دیفیوزر و همچنین دارای سقفی است که از کامپوزت کربن به همراه پلاستیک تقویت شده شکل گرفته؛ بهره گیری از چهار خروجی اگزوز، رینگ های ۲۰ اینچی آلومینیومی M، بهبود سیستم تعلیق، استفاده از دیفرانسیل الکترونیکی M و همچنین دیسک های کربن/سرامیکی (البته بصورت سفارشی) نیز از دیگر مشخصه های این سدان اسپرت هستند.

در کابین با آنکه تغییرات اندکی صورت گرفته اما بازهم دیدن صفحات روشن در تریم درب ها، چرم های Merino برای صندلی ها، چرم آلکانترا برای پوشش سقف و فرمان اسپرت M و … همچنان نیز احساس رضایت کافی به خریدارانش را می دهد؛ مشتریان می توانند از مواردی مانند سیستم برقی برای تنظیم صندلی های حافظه دار، سیستم پخش Bang & Olufsen و همچنین GPS هم بصورت سفارشی استفاده کنند.

M6 گرن کوپه در زیر کاپوت خود به یک پیشرانه ۴.۴ لیتری V8 با توربوهای دوقلو مجهز شده که ۵۶۰ اسب بخار قدرت به همراه ۶۸۰ نیوتن متر گشتاور را توسط گیربکس هفت سرعته دوکلاچه M در اختیار چرخ های عقبی خودرو قرار می دهد. شتاب صفرتاصد آن ۴.۲ ثانیه و حداکثر سرعتش به صورت الکترونیکی در ۲۵۰ کیلومتر برساعت محدود شده که البته با سفارش پکیج M Driver می توان آن را تا مرز ۳۰۵ کیلومتر برساعت نیز افزایش داد. همچنین مصرف ترکیبی آن ۹.۹ لیتر و میزان آلایندگی ناشی از تولید CO2 نیز در هر کیلومتر معادل ۲۳۲ گرم اعلام شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

مطالب مشابه

‫۲۳ دیدگاه‌ها

  1. ahmad

    ۲۳ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (7 ديدگاه)

    فقط مرسدس بنز

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. slr722

      ۳ دی ۱۳۹۱
      سوابق: (1347 ديدگاه)

      حالم گرفته شد…
      فقط به خاطراینکه چرا چرا باید اتاق 6 چهار در بشه…
      اتاق 6 دوست داشتنی به دلیل کوپه بودن نه سدان بودن

      bmw داره گند میزنه…

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. hesan

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۱
      سوابق: (484 ديدگاه)

      سری 6 از نسل اولش تا الان فوق العاده بوده.bmw

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سعید

        ۶ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (1484 ديدگاه)

        ایم مدلش خیلی قشنگه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. JAGUAR

    ۲۳ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (184 ديدگاه)

    شاهکاره.من اگه از نزدیک ببینمش ایست قلبی میکنم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. amir

    ۲۳ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (9 ديدگاه)

    وااای چه فرمونش باحاله آدم بادیدن عکسش دلش می خواد لمسش کنه و البته باش رانندگی کنه….
    ولی به نظر من m6 کوپه اسپرت تر و باحال ترهhttp://www.netcarshow.com/bmw/2013-m6_coupe/800×600/wallpaper_03.htm

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. هادی مرتضوی

    ۲۳ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (45 ديدگاه)

    دم نادر فقیه زاده گرم با طراحیش…دست خوش…پرچمو بالا برده…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. میثم

      ۲۳ آذر ۱۳۹۱
      سوابق: (73 ديدگاه)

      چه فایده؟لگن مونتاژکنهای داخلی پرچم کردن تو گ*!!!
      فاتحه….

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. slr722

    ۲۳ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (1347 ديدگاه)

    bmw تازگی ها بیشعور شده.
    اتاق 6 معروف به دو در بودن و کوپه بودن.
    حالا چرا سدان اتاق 6 هم اورده من نمیدونم…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. میثم

      ۲۳ آذر ۱۳۹۱
      سوابق: (73 ديدگاه)

      برای آسایش و راحتی خانواده بدبخت ایرانی که جز لگن چیزی سوار نمیشن!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. نیما

    ۲۴ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (70 ديدگاه)

    بیشتر به یک اثر هنری با جزییات بالا شبیه هست تا یک خودرو
    در بازار رقابتی امروز برای موفقیت بایدسلیقه داشت نیاز رو فهمید جزییات رو زیبا تزیین کرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. امين اصل

    ۲۴ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (75 ديدگاه)

    10/10
    سالاره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. رهام

    ۲۵ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (186 ديدگاه)

    ماشین قشنگیه باید دید رقیباش چیکار میکنند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. ninja

    ۲۵ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من که با پورشه هم عوضش نمی کنم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. سلام

    ۲۵ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    لطفاً نام این خودرو درست بنویسید. ب ام و.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. سالار

    ۲۸ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام.به این میگن مهندسی المانی.نمره نمیشه داد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. ممد

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    هرکی هر چی میخواد بگه من که دوسش دارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. محمد

    ۹ اسفند ۱۳۹۱
    سوابق: (6 ديدگاه)

    کی میشه ما سوارت بشیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. عبد

    ۹ فروردین ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    هیچ وقت بنز تو خوابشم نمیتونه بی ام و بشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. مازیار

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بازم یک شاهکار دیگه از بی ام و

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. علی

    ۲۰ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (5 ديدگاه)

    واقعا یک سرو گردن از cls و پانامرا و s7 بالاتره
    از هر نظر.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. علی عقیلی

    ۹ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (118 ديدگاه)

    سلام
    حتی بنز cls 550 هم بهترشه
    چه برسه به c500 جدید
    این که بازم طراحیه بیرون و داخلش مثل همیشه و مثل بقیه ی مدلای بی ام و هم تکراریه
    !!!!!
    ……. .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. ناهید

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    حرف نداره.بی نظیره……..

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا