»» داچیا لوگان (تندر) استیشن 2013

نمایشگاه ژنو 2013: لوگان MCV یا لوگان استیشن یا شاید هم ون لوگان؛ هرنامی به او بدهید چندان مهم نیست! مهم اینجاست که بعد از گذشت نیم سال از معرفی لوگان 2013 حالا نوبت به نسل دوم استیشن آن رسیده که می خواهد با ابعادی بزرگتر و قیمت احتمالی کمتر راهی بازارهای اروپایی شود . . .

2013 Dacia Logan MCV

2013 Dacia Logan MCV

طول این خودروی پنج نفره به 4.49 متر (43 سانتیمتر بزرگتر از ساندروی جدید) می رسد که می تواند اشیای با حداکثر طول 2.7 متری را در خود جای دهد؛ حالا که صحبت از قرارگیری بار شد بد نیست این را هم بگوییم که باوجود محفظه های تعبیه شده بر روی درب و داشبورد و … مجموعا حدود 16 لیتر فضا برای جاگیری لوازم مختلف و البته کوچک سرنشینان لحاظ شده است. حالا سری هم به محفظه بار عقب بزنیم که 573 لیتر فضای استاندارد آن بوده و با خواباندن صندلی های عقب حداکثر تا 1518 لیتر نیز افزایش می یابد.

برای پیشرانه این استیشن رومانیایی، داچیا فعلا سه موتور خود را برای آن قطعی کرده که عبارتند از: سه سیلندر TCe بنزینی با قدرت 90 اسب بخار که کمپانی امید زیادی به استقبال مشتریان از آن دارد چراکه هم 15 کیلوگرم سبکتر از پیشرانه های متداول هم قدرتش بوده و هم  مصرف ترکیبی آن به 4.2 لیتر با تولید 116 گرم CO2 می رسد، اما دومین موتور چهار سیلندر 1.2 لیتری با قدرت 75 اسب بخار بوده و سومی هم 1.5 لیتری dCi دیزلی است با قدرت 90 اسب بخار، مصرف ترکیبی 3.2 لیتر و با تولید 99 گرم CO2.

سفارش داچیا لوگان استیشن از اردیبهشت 92 و ابتدا در بازار انگلستان آغاز شده و اولین سری تحویل آن نیز به نیمه اول تیرماه 92 می رسد. هرچند هنوز خبری از قیمت رسمی این خودرو منتشر نشده اما با این حال پیش بینی می شود که مدل های پایه ای آن کمتر از 8000 پوند (حدود 12000 دلار) باشد.

26
اسفند
1391

۱۲ دیدگاه

  1. به نظره من وارد ایران نمی شه چون اگر وارد ایران بشه دو خودرو ساز بزرگ کشور ورشکسته میشن و اقای ن.ب همون روز اول سکته می کنه و …

    • دوستان این وارد ایران نمیشه . لوگان معمولی 2013 که رونمایی شد پیمان کارگر اعلام کرد که :<>

  2. 12000ضرب در 3500میشه:
    42000000
    یعنی اگر خودرو هارو با ارز ازاد و بدون گمرگ وارد کنند!
    12000ضرب در 2500:
    30000000
    حالا اگر گمرگ رو وردارن میشه 30000000!

  3. بازهم ای کاش و اما و اگر …ببنید شرایط خودرو در ایران هیچگاه درست شدنی نیست تا زمانیکه منبع در آمد خوبی برای آقایان است و هزینه های روشنایی معابر سهم آموزش و پرورش آب رسانی به روستا ها و …در آن لحاظ میشه شما به یک فرد که در اروپا زندگی میکنه یا در همین آسیا اگه بگید برای خرید خودرو باید دم خیلی ها رو ببینی و باید به فکر روشنایی معابر آموزش و پرورش ..زیباسازی شهر ها و…باشی فکر میکنه باهاش شوخی داری یا بلوف میزنی در صورتیکه سالهاست این هزینه ها که مربوط به مصرف کننده نیست به اجبار به ما تحمیل میشه ، را ه صحیح باز گشایی مبادی ورودی و تاسیس نمایندگی ها برای پشتیبانی واقعی از محصولات وارداتی ، نه یک گروه از افراد سود جو که ممر در آمدی ازین راه برای خود کسب میکنند

  4. خودروی باوقاریه- جزو خودروهاییکه برای تولید چند دهه بدرد ایران می خوره!

  5. ماشین خوبیه

    از همین جا از مدیران این وب تشکر میکنم.
    و امیدوارم این مسیر همیشه ادامه داشته باشد.

    باتشکر ، مونیکا بهروزی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن بصورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیر اخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط و تبلیغاتی پذیرفته نمی شوند. برای تفییر آواتار خود می توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.


تورهای لحظه آخری