رنو

مداد رنگی رنو ؛ توئینگو 2014 [ویدئو]

اختصاصی ژنو ۲۰۱۴: سومین نسل از کوچکترین عضو خانواده رنو در نمایشگاه امسال ژنو معرفی شد؛ خودرویی که اگر بگوییم دیفرانسیل عقب است احتمالا خیلی ها باور نمی کنند!

[jwplayer mediaid=”64741″]

طراحان رنو در توئینگوی ۲۰۱۴ ، فاصله محوری را تنها ۱۳ سانتیمتر نسبت به نسل دوم افزایش دادند تا بدین ترتیب این کوچولوی فرانسوی بیشترین فضای زانو را درمیان همکلاسانش داشته باشد. حال که صحبت از اندازه ها شد بهترست به سراغ ابعاد توئینگوی جدید برویم:

  • ۳.۵۹ متر طول.
  • ۱.۶۴ متر عرض.
  • ۱.۵۵ متر ارتفاع.
  • ۲.۴۹ متر فاصله محوری.
  • ۸.۶۵ متر شعاع گردش فرمان.

توئینگوی جدید که پلتفرم مشترکی با نسل آتی اسمارت ForTwo دارد، دیگر با آن پیشرانه های ۱.۲ و ۱.۶ لیتری بنزینی و همچنین ۱.۵ لیتری دیزلی سابقش در نسل دوم خداحافظی کرده چراکه رنو دو انجین سه سیلندر بنزینی جدید را برای آن درنظر گرفته است:

  • TCe 90 پیشرانه ۰.۹ لیتری توربوشارژ؛ با قدرت ۹۰ اسب بخار و گشتاور ۱۳۵ نیوتن متر.
  • SCe 70 پیشرانه ۱.۰ لیتری تنفس طبیعی؛ با قدرت ۷۰ اسب بخار و گشتاور ۹۱ نیوتن متر.

صرف نظر از نوع پیشرانه ها، توئینگو مجهز به گیربکس ۵ سرعته دستی بوده که قدرت را به محور عقبی خودرو می برد. اما سری هم به کابین ساده آن بزنیم که گنجایش محفظه بارش به حدود ۲۲۰ لیتر رسیده و امکانات خوب آن هم بصورت سفارشی در اختیار مشتریان قرار می گیرد ازجمله:

  • نمایشگر لمسی کنسول.
  • سیستم چندرسانه ای R-Link با پشتیبانی اپلیکیشن R & GO برای اتصال اسمارت فون و دسترسی به سیستم صوتی، نویگیشن سه بعدی، تلفن، کامپیوتر سفر و …

فروش جهانی توئینگو از پاییز ۲۰۱۴ آغاز شده و مشتریان می توانند آنرا در چهار رنگ آبی، زرد، سفید و قرمز خریداری کنند.

[jwplayer mediaid=”64538″] [jwplayer mediaid=”64579″]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۱۳ دیدگاه‌ها

  1. سعید_131

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (173 ديدگاه)

    ای نامرد بجز طراحی داشبوردو داخلش بقیه و از هوندا فیت زده
    دیگه کلا تو طراحی همه از هم میزنن مشکلی نی انگار
    فقط گاری سازی های ما اصالت خودشونو حفظ کردن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. meysam

      ۱۵ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (52 ديدگاه)

      طراحی خارجیش رو که از فیات 500 الگو گرفتن، پلتفورمش هم که با اسمارت مشترکه، طراحی داخلیش رو هم که از فولکس آپ و فیات الگو گرفتن، واقعا فسفر سوزوندن برای این همه خلاقیت. مثل اینکه پر خودروسازان ایرانی به پرشون گرفته.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. sorena330

        ۱۵ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (745 ديدگاه)

        با اسمارت؟!

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. Zonda R

      ۱۵ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      F.A
      کاش
      محصولات روز و پر فروش رنو
      با قینت معقول وارد ایران میشد

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. SALAR

      ۱۵ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (377 ديدگاه)

      چقدر خوبه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. mory

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (418 ديدگاه)

    نمیشه گفت از رو فلان ماشین تقلید کرده
    شبیه فیات 500 هم شده ینی خیلی شبیهش شده
    ولی رنو کمپانی به روزیه و کارش درسته

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .

    دیفرانسیل عقب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    چه حالی میده با این تیک اف کنی .

    به نظر من از نظر قیافه و طراحی و بازده موتوری ، از تویوتا ایگو بهتره .

    ولی از نظر استهلاک و دوام و …. حرفی برای گفتن جلو ژاپنی ها نداره .

    همینطور فولکس .

    البته اختلافشون فاحش نیست ولی خب اون ها بهتر از این هستند .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Ehsan

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1251 ديدگاه)

    البته توی این کلاس ، اکثر خودرو ها شبیه هم هستند و نمیشه گفت کی از روی دست کی تقلب کرده
    تعجب رنو یک ماشین خوش قیافه داره چون به نظر من اکثر ماشین هاش بد قیافست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. f

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    من که خوشم نیومد به نظر من تو این سبک ماشینای فرانسوی پژ
    و 108 2014 از این خوشگلتروو با حالتر اصلا پژو طراحیش خیلی قویتر بوده از رنو البته نظر شخصیمه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. خاوری مزراتی

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1103 ديدگاه)

    رنو تو این سایز یه پیشکسوته… درسته طراحی ها به هم نزدیکه اما تفاوتهایی هم هست
    رنو به نسبت تو یوتا یا پژو و یا حتی فیات خودروی زیباتریه به نظر من

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. صالح

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (4 ديدگاه)

    مداد رنگی های ایرانو بگو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. رضا

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    یاد رنو5 خودمون افتادم..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. امید

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    از داشبوردش خوشم نمیاد فیات 500 خیلی سر تره من تا فیات 500 هست اصلا به رنو فکر نمیکنم غیات 500 هم قدرتش بیشتره هم مصرفش پایینه و هم داشبورد و طراحی خوبی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا