معرفی نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ سانگ‌یانگ کوراندو در کُره

سانگ‌یانگ سال گذشته نسخهٔ XLV کراس‌اوور کوچک تیوولی خود را معرفی کرد و برای سال 2017 نیز وعدهٔ معرفی نسل جدید رکستون را داده است. بااین‌حال قبل از معرفی رکستون جدید، این شرکت کره‌ای در حال حاضر نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ مدل کوراندو را در زادگاهش کرهٔ جنوبی رونمایی کرده است. عمدهٔ تغییرات در این فیس‌لیفت در قسمت جلوی کوراندو انجام گرفته است و این کراس‌اوور کامپکت در بخش جلویی نسبت به نسخهٔ پیش از فیس‌لیفت چهرهٔ تهاجمی‌تری پیدا کرده است.

2017-ssangyong-korando-face

در کوراندو جدید چراغ‌های جلو، پروژکتورهای جلو، جلوپنجره، سپر و کاپوت تغییر کرده است اما در دیگر قسمت‌ها مانند بخش عقبی همه‌چیز بدون تغییر باقی‌مانده است. همچنین مجموعهٔ جدیدی از رینگ‌های 18 اینچی آلیاژی هم در فهرست به‌روزرسانی‌های بیرونی این خودرو قرار دارند.

2017-ssangyong-korando-3

در داخل کوراندو نیز صفحه آمپر از نو طراحی شده که امکان انتخاب شش رنگ مختلف را به راننده می‌دهد، غربیلک فرمان تغییر کرده و یک صفحه‌نمایش 7 اینچی هم برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی خودرو ارائه شده است. هنوز اطلاعات دیگری از بهبودها و تجهیزات جدید کوراندو در دست نیست اما سانگ‌یانگ گفته است که می‌توان برای آن سیستم صوتی هارمن را سفارش داد.

2017-ssangyong-korando-2

نیروی موردنیاز این ماشین همچنان توسط همان پیشرانهٔ 2.2 لیتری چهار سیلندر دیزل تأمین می‌گردد که بیش از یک سال پیش برای کوراندو ارائه شد. این موتور 175 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که توسط یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی یا شش سرعتهٔ اتوماتیک در حالت استاندارد به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. سیستم چهارچرخ محرک نیز با پرداخت مبلغی اضافه قابل سفارش است.

2017-ssangyong-korando-facelift-korea-2

در حال حاضر نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ سانگ‌یانگ کوراندو در نسخهٔ پایه KX در کرهٔ جنوبی با قیمت 22,430,000 وون (18,624 دلار) عرضه می‌گردد درحالی‌که قیمت تیپ بالا ردهٔ DX از 28,770,000 وون (23,888 دلار) آغاز می‌شود. این خودرو طی سال جاری در کشورهای دیگر هم عرضه خواهد شد.

2017-ssangyong-korando-4

درباره نویسنده

تصویر پروفایل امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

16 دیدگاه

  1. یوسف
    سوابق: (224 دیدگاه) ,

    نقطه ضعف کوراندو طراحی ضعیف نمای پشت بود که تو این فیس لیفت همچنان تغییری نکرده.

    پاسخ
    1. aliqani
      سوابق: (102 دیدگاه) ,

      تازه جلو ام خراب کرده .
      با خودش گفته یه دست باشه بهتره

      پاسخ
  2. made in germany
    سوابق: (5 دیدگاه) ,

    جلوش خیلی بد شده
    کلا سانگ یانگ تو کار زشت کردن ماشیناش استاده !

    پاسخ
  3. AK_007
    سوابق: (181 دیدگاه) ,

    چرا تو بعضی عکسا لوگوی S سنگ یانگ و بقیه لوگوی دیگش استفاده شده?
    لوگوی S فقط برا کره جنوبیه?

    پاسخ
  4. bkh
    سوابق: (183 دیدگاه) ,

    سانگ یانگ فقط تیولی .مخصوصا رنگای تیرش.بقیه مدلاش چندان جالب نیست

    پاسخ
    1. محمد
      سوابق: (48 دیدگاه) ,

      تیولی هم بدقواره است

      پاسخ
  5. کاپیتان عزیزی
    سوابق: (2 دیدگاه) ,

    یه مقدار جلوه بهتر شده ولی هنوز از طراحی پشت که از همان اول خوب نبود ( از سال 2010 تا الان ) داره رنج میبره

    پاسخ
  6. محمد
    سوابق: (48 دیدگاه) ,

    همه ماشینای سانگ یانگ زشت بخصوص بدقوارست

    پاسخ
  7. amin
    سوابق: (363 دیدگاه) ,

    نمیخوام ایراد بگیرم اما نمای جلوی قبل از فیس لیفتش خیلی بهتر بود.واقعا خرابش کردن.

    پاسخ
  8. بیژن
    سوابق: (47 دیدگاه) ,

    طرح های سانگ یانگ نا امید کننده ست . حتی کانسپت رکستون هم تو نمایشگاه 2016 شانگهای چنگی به دل نزد…بهتره حداقل بفکر کیفیت متریال و همچنین مصرف سوخت کمتر توو خودروهاشون باشن.

    پاسخ
  9. مسیح
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    شده خود هایما s7
    نسخه کره ای!

    پاسخ
  10. nima
    سوابق: (146 دیدگاه) ,

    شبیه خودروهای هندی شده!!!!!!!!!!!

    پاسخ
  11. حالا یکی
    سوابق: (70 دیدگاه) ,

    شبیه اون آشغالای چینی مثل چری تیگو شده

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.