مینی

سریع ترین مینی [ویدئو]

یک بار دیگر جان کوپر این خودروی دوست داشتنی را زیر تیغ برده تا با افزودن کیت GP به آن سریع ترین مینی را بوجود آورد. این مدل سریع ترین مینی تاریخ خواهد شد.

Mini John Cooper Works GP 2013

مینی جان کوپر GT توانسته یک دور پیست نوربورگ رینگ را در ۸ دقیقه و ۲۳ ثانیه بپیماید که این ۱۹ ثانیه سریع تر از مینی جان کوپر S بوده و همچنین از مدل های معروفی مانند آئودی RS4، جگوار XKR و لوتوس اگزیجS نیز کمتر است. سیستم تعلیق قابل تنظیم ، سیستم انقال قدرت، شاسی و رعایت اصول آیرودینامیکی در این خودرو از بخش موتوراسپرت وام گرفته شده اند.

در مینی GP صندلی های عقب حذف شده، سیستم تعلیق بهبود یافته و در کنار افزایش قدرت موتور برای چسبندگی هرچه بیشتر آن به زمین از کیت آیرودینامیکی جدیدی استفاده شده که شامل رکاب های جانبی، اسپویلر انتهای سقف، دیفیوزر و رینگ های پنج پره ای بوده تا بدین ترتیب وجه تمایز آن با سایر مدل های استاندارد JCW آشکار شود. 

از قدرت پیشرانه این خودرو هنوز خبری منتشر نشده اما انتظار می رود موتور چهار سیلندر ۱.۶ لیتری آن قدرتی مابین ۲۳۰ تا ۲۴۰ اسب بخار داشته باشد، این در حالیست که همین موتور در مدل های استاندارد JCW قدرتی معادل ۲۱۱ اسب بخار و گشتاوری برابر ۲۸۰ نیوتن متر دارد. قرارست از این هاچ بک آلمانی در اواخر سال ۲۰۱۲ به تعداد محدود ۲۰۰۰ دستگاه تولید شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

محمدرضا ریاضی

محمدرضا ریاضی ، همراه با شما در دنیای هیجان انگیز خودرو

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. سعید

    ۵ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1484 ديدگاه)

    مینی مستربین

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا