شورلت

کامارو Z/28 ، مارشال جدید ایندی 500 [ویدئو]

شورولت نسخه ایمنی کامارو Z/28 را به مسابقات Indianapolis 500 سال ۲۰۱۴ فرستاد؛ خودرویی که قرارست قهرمان سابق ایندی آنرا براند . . .

[jwplayer mediaid=”67030″]
  • آیا می دانید شورولت در اولین سال تاسیسش (۱۹۱۱ میلادی) راهی اولین دوره ایندی ۵۰۰ شد؟
  • آیا می دانید هر کدام از سه برادران شورولت یعنی لوئیس (Louis Chevrolet)، آرتور (Arthur Chevrolet) و گاستون (Gaston Chevrolet) در مسابقات ایندی ۵۰۰ شرکت کرده اند؟
  • آیا می دانید کامارو از سال ۱۹۶۷ میلادی تا کنون، ۸ بار خودروی ایمنی ایندی ۵۰۰ بوده است؟
  • آیا می دانید شورولت مجموعا ۲۵ بار خودروی ایمنی مسابقات ایندی ۵۰۰ را در اختیار داشته است؟
  • آیا می دانید خودروی قهرمان ۲۰۱۳ ایندی (Tony Kanaan) مجهز به انجین شورولت بود؟
Chevrolet Camaro Z/28 Indy 500 Pace Car
Chevrolet Camaro Z/28 Indy 500 Pace Car

شورولت برای ایندی ۲۰۱۴ کوپه عضلانی خود را کاملا سیاه پوش کرده و در طرفین و روی کاپوت نیز لوگوی گرافیکی ایندی ۵۰۰ را حک کرده؛ مشخص است که کیت بدنه خودرو نسبت به نسخه های استاندارد Z/28 تغییر کرده، همچنین مجهز به اگزوزهای دوبل در طرفین سپر بوده و نهایتا دارای رینگ های ۱۹ اینچی فورج آلومینیومی با تایرهای PZero Trofeo R ساخت پیرلی است.

Z/28 قرارست در ۴ خردادماه ۹۳ راهی نود و هشتمین دوره مسابقات ایندی ۵۰۰ شود. آقای Dario Franchitti راننده ای که در سالهای ۲۰۰۷، ۲۰۱۰ و ۲۰۱۲ بر سکوی قهرمانی ایندی ۵۰۰ ایستاده است، چنین می گوید:

راندن خودروی ایمنی ایندیاناپلیس افتخار بزرگی برای من است. بعنوان یکی از قدیمی های موتوراسپرت و کسیکه سه بار سابقه قهرمانی دارد، بازهم باید ارزش هر دقیقه ای که با Z/28 در پیست می رانم را بدانم. اگرچه در این مسابقه بزرگ نمی توانم شرکت کنم اما همین پیشنهاد، بهترین کاری است که هرکسی می تواند انجام دهد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۲۴ دیدگاه‌ها

  1. moein

    ۶ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (890 ديدگاه)

    خیلی پر ابهت نشون میده
    ولی کلا من نسل قبلش رو بیشتر دوست داشتم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. حمادی

    ۶ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (303 ديدگاه)

    چه فایده ما که نمیتونیم سوار شیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. کافر مقدس

    ۶ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    اصالــت نهایت جذابیت است . . . .

    مدرسان شریف

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. GTR-50

    ۶ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (493 ديدگاه)

    خیلی خشن تر شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. رضا

    ۶ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    کاش چراغای عقبش اینجوری نمیشد
    ممنون چیزای جدید یاد گرفتم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Un4given

    ۶ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (235 ديدگاه)

    بنظرم چراغهای عقبش لوگوی خور شورلت رو تداعی میکنه. کامارو همیشه کامارو میمونه سوناتا که نیست …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. ESI

    ۶ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (387 ديدگاه)

    چه حالی بکنه این راننده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. carbonado aventador

      ۶ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (4460 ديدگاه)

      دهنش تو مسابقه سرویس میشه!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. باربد

        ۹ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (810 ديدگاه)

        ببخشید مثلا” کی میخواد دهنشو سرویس کنه؟موستانگ؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
  8. امید

    ۶ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    من zl1 رو بیشتر دوست دارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. ali

    ۶ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (96 ديدگاه)

    ماسل کارها بیشتر بدرد جاده های صاف میخورن چون سلیقه امریکای کلا جاده تخته! برای جاده های پر پیچ و خم انچنان کارای ندارن… همشونم پر مصرف و آلایندگیشونم بالاست… نظر منم قبول ندارین ارجاتون میدم به برنامه محبوب تاپ گیر..

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. زیگما

      ۶ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      مصرفشون بالاست چون مصرف کننده براش اهمیتی نداره مصرف سوخت و آلایندگی ماشین هاشون چقدره.
      از اول هم همین طور بوده و تا زمانی هم که قیمت بنزین در امریکا ارزون بمونه همین طور خواهد ماند

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۶ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود . زیگما امریکا اینجوریه .

        بقیه بازار هارو چه کار میکنند ؟؟؟؟

        باید به سمت مصرف های بهینه بروند .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. زیگما

          ۶ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          از کی تا حالا ماسل کار برای بازار های خارجی در نظر گرفته میشده؟
          ماسل کار بازار هدفش فقط امریکا است.
          تجربه موستانگ به خوبی نشون داد ماسل کار به درد خارج از امریکا نمیخوره.
          و تا وقتی هم در امریکا مصرف سوخت جزو معیار های اولیه خریداران نباشه هیچ شرکت عاقلی روی مصرف سوخت کمتر سرمایه نمیذاره….

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. زیگما

          ۶ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          در ضمن موستانگ نسل جدید که قراره جهانی باشه، موتور 4 سیلندر با مصرف بهینه داره.
          ولی کامارو و بقیه ماسل کار ها که جهانی نیستند از موتور های سنتی امریکایی استفاده می کنن.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۷ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          زیگما منظور منو متوجه نشدی .

          میگم کلا مصرف ماشینهای امریکایی نسبت به رقباشون زیاده .

          چرا باید اینطور باشه ؟؟؟

          چون ماسل کار هست پس زیاد بسوزونه ؟؟؟

          الان چون بزرگترین بازار های بنز S65 AMG امریکا و

          عربستان است ، پس بنز روی موتورهاش تغییری نده ؟؟؟

          چون پولدار هستند ، مکم مصرف ترین موتور 12 سیلندر

          جهان رو اختراع و تولید نکنه ؟؟؟ این چه حرفیه .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. زیگما

          ۷ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          بنز در کجاست??در المان. المان کجاست? در اتحادیه اروپا و هر خودرو سازی در این محدوده باشه باید تولیداتش مطابق قوانین سخت گیرانه محیط زیستی در این منطقه باشه لذا بنز از این نظر باید اجبارا مصرف سوخت خودرو هاش کم باشه.
          همه اینها بکنار
          اون مدل بنزی که نام بردی در اروپا هم فروخته میشه پس بنز در هر حال موتور کم مصرف براش آماده کرده،پس از همون انجین استفاده میکنه
          ولی ماسل کاری که فقط در امریکا فروش اصلیش رو میکنه و اونجا مصرف اهمیت کمی داره چرا باید پولشو صرف موتور کم مصرف بکنه
          موستانگ نسل جدید نمونه بارز حرف منه

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۶ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      علی جان روی حرفت شک نکن و با تردید هم حرف نزن .

      جزواقعیت چیز دیگری نگفتی .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. carbonado aventador

        ۶ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (4460 ديدگاه)

        کروت با موتور v8 با حجم 6.2لیتری و 480 اسب بخار صدى 9 لیتر مصرف می کنه!!!!!!از أین کمتر نمى شه!!!!!درست می کم آقا میلاد????????

        موافقم 0
        مخالفم 0
  10. GTR-50

    ۶ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (493 ديدگاه)

    آقا اصلا این ی قانونه تو آمریکا باید ماشین حسابی بنزین مصرف کنه اونم چی ماشین آمریکایی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. SAEED

    ۶ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (197 ديدگاه)

    سلام.
    من عاشق کامارو هستم!
    مرسی پدال!!خیلی خوشم اومد!
    عاشقشم!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. iman mclaren p1

    ۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (180 ديدگاه)

    کامارو عالیه شک نکنید از همه نظر…
    همه جوره اوکیه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. رها

    ۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ممنون از مطالبی که گذاشتین و باید بگم که من عاشق شورلت ام. هر مدل و هر شکلی که باشه .مرسی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. hrf

    ۹ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (381 ديدگاه)

    بیشترین ماشینی ک ب سنت ماسل کارها از نظر هندلینگ و قیافه پایبند بوده چلنجر هس ک واقعا ابهت خاصی داره. من حاضرم روزی 100 تومن پول بنزین بدم واسه این ماشین. والااا

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا