لامبورگینی
- مزدا EZ-60 در ایران؛ مشخصات و قیمت شاسی بلند EREV وارداتی
- وقتی خودروسازان غربی دست به دامن چینیها میشوند
- رکوردشکنی فروش جهانی خودروهای برقی با رشد انفجاری در چین و اروپا
- دوئل غولهای برقی آلمانی: آسایش مرسدس یا هیجان بامو؟
- سرنوشت نامعلوم دو میلیارد یورو ارز واردات خودرو!
- ثبت نام ۱۰ میلیون نفر در پیش فروش ایران خودرو آذر 1404
- اعلام مشخصات خودروی انقلابی جگوار؛ ۱۰۰۰ اسب بخار و قیمت نجومی!
- کدام خودروی وارداتی در ایران، سهمیه بنزین می گیرد؟
- عقبنشینی بزرگ فورد از تولید خودروهای برقی با لغو قرار داد باطری الجی
- مقایسه لاستیک ایرانی، چینی و کرهای برای خودروهای داخلی | بررسی تخصصی شجاع ...

در رگهای جانشین هیبریدی هوراکان، خونی از اسطورههای فراری جاری است. راز این پیوند شگفتانگیز در یک قطعه ژاپنی نهفته است.
یک لامبورگینی مورسیهلاگوی خاص که بهصورت دستی به دیفرانسیل عقب تبدیل شده، به حراج گذاشته شده و با قیمت 205 هزار دلار فروخته شده است.
لامبورگینی در حرکتی بیسابقه، شاسی لخت میورا را به نمایش گذاشت و با همین قاب فلزی، تاریخ خودروسازی را برای همیشه تغییر داد.
برای کسانی که سوپراسپرت جدید لامبورگینی تمراریو را زیادی آرام میدانستند، یک تیونر آمریکایی پاسخی دندانشکن و بسیار خشن آماده کرده است.
یک کلکسیونر سوئیسی تمام شش مدل خاص و تولید محدود میلیون دلاری لامبورگینی را جمعآوری کرده تا جذابترین کلکسیون لامبورگینی دنیا را در اختیار داشته ...
داستان باورنکردنی تنها لامبورگینی LM002 استیشن جهان که به سفارش سلطان برونئی ساخته شد و حالا برای فروش به حراج گذاشته شده است.
دو سوپراسپرت فیروزهای، یک باند فرودگاه و رقابتی نفسگیر. آیا برتری مرسدس در گشتاور برای شکست لامبورگینی V12 کافی خواهد بود؟
نوویتک، با کیت بدنهٔ وایدبادی استسو، لامبورگینی اوروس SE هیبریدی را به هیولایی عضلانیتر و گرانتر تبدیل کرده است.
لامبورگینی تمراریو سوپر تروفئو، نسخهای مسابقهای است که سیستم هیبریدی را حذف کرده و به مدلی دیفرانسیل عقب با 650 اسب بخار قدرت تبدیل شده است.
نوویتک با کیت تیونینگ استسو ظاهر محافظهکار لامبورگینی اوروس پرفورمانته را به یک هیولای جنگنده و تهاجمی تبدیل کرده است.
منصوری با پکیجی به نام Initiate، لامبورگینی روئلتو را به یک هیولای ۱۰۷۰ اسب بخاری با ظاهری تهاجمی از فیبر کربن تبدیل کرده است.
فراری و لامبورگینی هردو با معرفی سوپراسپرتهای جدیدی اقدام به بازآفرینی مدلهای افسانهای خود کردهاند اما کدامیک در این کار موفقتر بودهاند؟
شرکت تیونینگ آندرگراند ریسینگ با تقویت لامبورگینی هوراکان STO، قدرت را به رقم خیرهکنندهٔ ۲۰۰۰ اسب بخار رسانده است.
لارته دیزاین با کیت لارگندا چهرهای تهاجمی به لامبورگینی اوروس بخشیده است. این بسته شامل ۱۸ قطعه فیبر کربنی، حاصل ذهن طراح سابق فراری است.
لامبورگینی به دنبال تغییر برنامههای الکتریکی خود است و لانزادور، اولین خودروی برقی این شرکت، ممکن است درنهایت با پیشرانهٔ V8 هیبریدی عرضه شود.
پروتوتایپ یک لامبورگینی روئلتوی قویتر با پوشش استتاری اندک در اسپانیا شکار شده که احتمالاً نسخهٔ روئلتو S خواهد بود.
لامبورگینی با رونمایی از کانسپت مانیفستو به مناسبت ۲۰ سالگی استودیوی طراحی، پیشنمایشی جسورانه از زبان طراحی آینده خود ارائه کرده است.
استبان اوکون، راننده فرمول یک، لامبورگینی روئلتو خود را به منصوری سپرد. نتیجه، هیولایی از فیبر کربن و چرم قرمز با امضای این راننده مشهور است.
یک طراح خلاق، رستاخیز لامبورگینی دیابلو را بر پایه پلتفرم روئلتو به تصویر کشیده است. آیا این رؤیای جذاب روزی به حقیقت میپیوندد؟
منصوری با معرفی وناتوس SE، لامبورگینی اوروس پلاگینهیبریدی را به یک هیولای ۱۱۰۰ اسب بخاری تبدیل کرده است که فقط در ۲.۸ ثانیه به صد کیلومتر میرسد.