»» میتسوبیشی پاجرو 2010

میتسوبیشی پاجرو (یا پاژرو یا پاجیرو یا …!)همیشه خودرویی بوده که در طی سالیان تولید خود سطح مطلوبی از توانایی و ارزش را با هم ادغام کرده و بدون تحول شدیدی، همواره در یک سطح به پیش رفته است. در سال 2010 نیز پاجرو همانند مدل قبلی خود اما با اندکی بهبود در کارایی و مصرف ارائه خواهد شد. بنابراین جای تعجب نیست که هیچ شباهتی بین آن و شاسی بلندهای روز دنیا مخصوصاً از نوع کره ای دیده نمی شود و استیل آن هر چه که می گذرد بیشتر به تویوتا لندکروزر و رنجرور شبیه می گردد!

2010 Mitsubishi Pajero

موتور متحول شده توربو دیزل به حجم 3.2 لیتر ، توان 200 اسب بخار و 441 نیوتن متر گشتاور تولید می کند که نسبت به نیاکانش 25 درصد بهبود را نشان می دهد.

2010 Mitsubishi Pajero

در مورد مدلهای بنزینی، مدلی که به بازار ایران اختصاص داده شده یک نمونه بسیار پرقدرت، با توان 250 اسب بخار می باشد که از یک موتور 3.8 لیتری حاصل می گردد.

Mitsubishi Pajero

تجهیزات این خودرو در سطح بسیار مطلوبی می باشد و شامل گیربکس تیپ ترونیک 5 دنده هوشمند، سیستم انتقال قدرت پیشرفته، سیستم ضد لغزش، سیستم ترمز ABS  و EBD ، کنترل سرعت (cruise control)، سنسور باران، سنسور دنده عقب، سقف باز شونده (سانروف)، قفل دیفرانسیل، سیستم ضد سرقت (ایموبیلایزر)، صندلی با روکش چرمی و دارای گرمکن و کلید پنج جهته، تهویه اتوماتیک، سیستم ورود بدون کلید، 8 عدد کیسه هوا و غیره می باشد.

میتسوبیشی پاژرو

Mitsubishi Pajero

قیمت آن برای مدلهای 3 درب از 35 هزار یورو و برای مدلهای 5 درب از 38 هزار یورو آغاز می شوند که این قیمتها برای گیربکس دستی می باشند و در صورت استفاده از گیربکس اتوماتیک حدود هزار دلار نیز گرانتر می شوند. قیمت آن در ایران 79500000 تومان می باشد و توسط گروه بهمن  و بصورت تحویل سه ماهه عرضه می گردد.

10
آبان
1388

۳۰ دیدگاه

  1. باسلام لطفا راهنمایی فرمایید نحوه خرید قطعات راحیرو مدل پایینتر (2002)چگونه است

  2. حامد خداي بسيار قدرتمند و كم شتاب
    سوابق: (1 دیدگاه)

    واقعن ماشین خوبی است من فقط برای شکار خریدم

  3. با سلام- پاجیرو ماشین خوبی هست ولی در بازار ایران فروش خوبی رو تجربه نکرد به دلیل کمبودخدمات پس از فروش و رقبایی چون سانتافه-توسان-لندکروز-و…متاسفانه میتسو بیشی در ایران برند شناخته شده ای نیست بر خلاف سایر کشور ها
    =====باتشکر- نظر یادتون نره=======

    • سلام دوست عزیز اگه تو ایران فروش خوبی نداره به نظرم از ارزش این برند کم نمی کنه به نظر من یه ماشین با اصل نصب داره مثل لندکروزر.اصلا با سانتافه و این تیب ماشینا نباس مقایسه کرد یه شخصیت دیگه داره :)

      • عزیز اینو با پرادو مقایسه میکنن ! لندکروز خداییه واسه خودش :D

        • عزیزم لازمه یه نگاهی به تاریخچه پاجرو بندازی میبینی که از پلوس خلاص کن اتوماتیک بهره میبرد زمانی که لندکروز هنوز پلوس بیرون بود.. کسی که فنی باشه راحت میفهمه که تعادل در معنای واقعی مختص پاجروهاست
          لندروور: آفرود قوی و لی آنرود تراکتوری
          رنجروور: ماشین عالی با خرج و مصرف و استهلاک خدا
          ماشین های آمریکایی که حرفی ندارن بجز جیپ
          پاجرو یعنی سواری عالی و آفرود خوب و مرگ نداره این ماشینا لازم یه سر تاریخچه داکار بزنی همه چیزو میفهمی
          پاجرو یعنی دوست داشتنی

        • موهاوی اصلا برای افرود نمیشه فقط جاده ای اونم در سرعت بالا فرمانش دقت بالا نداره یعنی کنترلش صفره

  4. سلام من بین پاجرو و راو 4 موندم.همه میگن راو4 بهتره ولی من قیافه پاجرو رو بیشتر دوست دارم.در ضمن من فقط استفاده شهری دارم.لطفاَ راهنمایی کنید.مرسی

  5. نسبت به پولش خوب نیست میشه انتخاب بهتری داشت

  6. سلام. قابلیتهای بالائی داره اما .. اما به تمام معنا افرود نیسش در شیبای تند وسطوح شنی به علت فاصله زیا محور جلووعقب پایداری مناسبی نداره.

  7. ماشین خیلی خوبیه من که خیلی راضیم ولی ماشینای دیگه می تونن انتخابای بهتری باشن چون دیگه این ماشینا دارن قدیمی می شن و ماشین هایی با قیافه های بهتری دارن می یان در ضمن فروشش خیلی کمه چون دیگه مردم با وجوده ماشینای بهتر دیگه کم تر سراغ این ماشین میان ولی بازم میگم ماشین خوبیه

    • اتفاقا من طرح ماشین های جیپ مانند تویوتا hzj و لند رور دفندر و همچنین پاجرو های قدیمی رو ترجیح می دم و از این ماشین های جدید مانند سانتافه و— متنفرم – متاسفانه در کشور ما اجازه ورود این ماشین ها داده نمی شود

  8. مدل های قدیمی اش خیلی قشنگتر بود – نمی دونم چرا هر چی زمان می گذره این قدر ماشین ها زشت می شن – متاسفانه طوری شده که خیلی از ماشین های شاسی بلند مانند پاجرو های قدیمی و جیپ ها تولید نمی شن – البته سلیقه ها فرق داره مثلا من ماشین یی با بدنه صاف رو ترجیح می دم – از این ماشین ها با بدنه های منهنی شکل متنفرم

  9. از نظر من بیشترنظرات دوستان منطقی نیست چون پاجرو با این که در بازار کمه اما آدمای مهمی سوارش میشن مثل استاد دکتر محمود فرخ پیام.

  10. پاجرو از مستحکمترین اتومبیل های شاسی بلنده.. حتی دینامیکش از تویوتا بالاتره ولی تویوتا لوکس تره..
    اولین شاسی بلند ژاپنیه که مدل 30 سال پیشش فنراش جناغی دوبله که هنوزم بعضی ماشینا اینجور نیستن… پاجرو یه ترکیب مناسب از offroad و onroad است.
    کافی به نتایج رالی داکار یه نگاه بندازین که ببینین 11 برد داره که بالاترین برد تو این رالی طاقت فرسای جهانیه.. اگه تویوتا قویه پس کو 1 برد یا لندرور که کوهنورده پس کو یه برد؟؟؟

  11. سلام من یه پاجرو 2010دارم یه کلیدش از کار افتاده چه کار کنم درست بشه

  12. به درد تپه های بر دبی می خوره که میری بالا میای پایین

  13. ماشین بسیار زیبا وخوبی است ومن از این ماشین راضی
    هستم.

  14. من ناراضی هستم از این ماشین دیدت نسبت به بیرون کمه

  15. سلام
    من اکثر شاسی بلند ها رو داشتم ولی پاجرو یه چیزه دیگه ایه هم آفرود هم خیابانی بیابانی هم قدرت هم سرعت هم شتاب عالی(البته مدل دنده ای اون)حیفه پاجرو رو بفروشی خیلی بیشتر از قیمتش می ارزه.

  16. اینو یادم رفت بگم در جواب دوستمون.پاجرو گروه بهمنی بهترین دید رو داره از همه طرف .تنها شاسی بلندیه که ی بچه هم میتونه باهاش لایی بکشه .در ضمن این ماشین خوراک دریفته.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن بصورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیر اخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط و تبلیغاتی پذیرفته نمی شوند. برای تفییر آواتار خود می توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.


تورهای لحظه آخری