آئودی پرولوگ آوانت، استیشنی برای اغنیا

آئودی برای رقابت با خودرویی چون مرسدس بنز CLS شوتینگ بریک به‌عنوان یک خودروی فوق لوکس می‌خواهد از کانسپت پرولوگ و نسخه آوانت یا استیشن آن استفاده نماید. بدین ترتیب شاهد یکی از معدود خودروهای استیشن بسیار لوکس و گران‌قیمت بازار خواهیم بود.

Audi Prologue Avant Concept
Audi Prologue Avant Concept

پرولوگ آوانت کانسپت از طراحی پویا و جذابی بهره می‌گیرد. ابعاد بسیار بزرگ این خودرو و طراحی منحصر به فرد آن، ترکیبی مدرن از یک خودروی لوکس ایجاد کرده‌اند که در واقع گشایش یک کلاس جدید خودرویی است.

Audi Prologue Avant Concept
Audi Prologue Avant Concept

طراحی کابین این خودرو نیز بسیار مدرن و آینده نگرانه است. مطابق طرح‌های جدید آئودی، داخل اتاق پرولوگ آوانت نیز به سوی سادگی و پرهیز از زوائد گرایش داشته و بیشتر روی نمایشگرهای دیجیتال و رابط کاربری آسان و پیشرفته تمرکز شده است.

Audi Prologue Avant Concept
Audi Prologue Avant Concept
Audi Prologue Avant Concept
Audi Prologue Avant Concept

Audi Prologue Avant Concept
Audi Prologue Avant Concept

جزئیات فنی این خودرو هنوز معلوم نیست اما اگر در این بخش با پرولوگ کوپه کانسپت مشابه باشد، یک پیشرانه هیبریدی شامل موتور الکتریکی و موتور درون‌سوز 4.0 لیتری و توربوشارژر دوقلو با مجموع قدرت خروجی حدود 600 اسب بخار و گشتاور 750 نیوتن متر را در آن شاهد خواهیم بود.

Audi Prologue Avant Concept
Audi Prologue Avant Concept

آئودی با مدیر طراحی جدید خود می‌خواهد سروسامانی به طراحی مدل‌های جدید خود بدهد. از سویی سرمایه‌گذاری عظیم برای مدل‌های جدید و رقابت در کلاس‌های تازه نیز، باعث خواهد شد به‌زودی مدل‌های جذاب و متنوعی را از آئودی شاهد باشیم. رونمایی از این خودرو در نمایشگاه ژنو در تاریخ 14 تا 24 اسفند ماه صورت می‌گیرد.

28 دیدگاه

  1. تصویر پروفایل RETOLEX
    RETOLEX
    سوابق: (1407 دیدگاه) ,

    زیبا ولی رویایی
    یه سوال داشتم
    دنا موتور 2لیتری هم داره

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل RETOLEX
      RETOLEX
      سوابق: (1407 دیدگاه) ,

      کلا از کارهای کانسپت و مفهومی خوشم نمیاد
      این کارا چه معنی داره

      پاسخ
      1. mory
        سوابق: (403 دیدگاه) ,

        این کارا واسه نشون دادن توانایی کمپانیاس و واس مردم چنان سودی نداره

        پاسخ
      2. تصویر پروفایل صادق
        صادق
        سوابق: (2130 دیدگاه) ,

        داش رضا، اتفاقا این مدلای مفهومی خیلی هم کاربردی و با معنی ان

        اینا نشون دهنده ی تکنولوژی های آینده ی اون شرکت هستن (نشون دهنده ی توانایی های اون شرکت و به رخ کشیدنشون)

        مدلای مفهومی برای چشیدن زائقه ی مردم هم کاربرد دارن که اون شرکت بتونه هدف تولید و شکل و شمایل و آپشنای ماشین رو توی نسخه ی رسمی کامل کنه

        همینطور اونو به مردم نشون میدن، تا کسایی که توانایی خرید دارن بدونن باید انتظار چه چیزی رو بکشن

        و چندتا مورد دیگه که متاسفانه یادم نمیاد

        و همینطور چندتا مورد دیگه که ما نمیدونیم ولی خود شرکتا میدونن

        ارادت داداش

        پاسخ
        1. مصطفی
          سوابق: (213 دیدگاه) ,

          آی گل گفتی

      3. NA-NikandreosApotheon-NA
        سوابق: (126 دیدگاه) ,

        ای کاش عکس واقعیش بود.

        پاسخ
      4. حسین
        سوابق: (1169 دیدگاه) ,

        درود. در واقع ساختن ماشینای مفهومی (Concept) چند تا دلیل داره:

        1- اولیش تمرین تیم طراحیه. با ساختن ماشینای کانسپت و در معرض نمایش گذاشتن اونها میشه ایراداتشونو برطرف کرد و در نهایت یک طرح پخته رو به بازار ارائه داد

        2- آزمایش فناوریها و طرحها و تکنولوژیهای جدید در یک اتومبیل واقعی. مثلا ب ام و در Active Tourer کانسپت، سقف شیشه ای رو گذاشت که احتمالا شبیهش رو در سری 7 جدید به تولید برسونه

        3- سنجیدن نظر مردم

        4- به رخ کشیدن تواناییهای شرکت. فرض کن ب ام و کانسپتهای Vision Future Luxury رو نمیداد، همه فکر میکردن نهایت توتناییش همین سری هفتشه

        5- نشون دادن سبک آینده طراحی های اون شرکت

        البته همه این دلایل با هم در یک کانسپت وجود ندارن و هر کانسپتی برای یک یا چندتا از این دلایل ساخته میشه. در ضمن در طراحی ماشینای کانسپت، حدود 30 درصد از اصول طراحی نادیده گرفته میشن تا دست طراح بازتر باشه

        پاسخ
      5. شهریار
        سوابق: (162 دیدگاه) ,

        آقا رضا همه چیز از همین طرح های مفهومی شروع میشه..این طرح ها فقط یه نقاشی یاده نیست ..اینا سر آغاز تولید یه مدل خاص و همچنین چندین اختراع میتونه باشه

        پاسخ
    2. حسین
      سوابق: (21 دیدگاه) ,

      به خدا هرچی می خری ماشین ایرانی نخر آخه ما مشکل از خودمون هست تا محصولات جدیدشون میاد می دوییم می خواهیم بخریم اونهام هر چی می خواهند بهمون قالب می کنند.
      ……………………………..
      دایی بنده حدود 6 ماه هست خورد جک جی5 خریده البته حدود یک سال کارکرده به قیمت 50 تومان و اینو بگم که اصلا حس رانندگی زیبایی و کیفیت آن قابل مقایسه با سمند و مشتقات آن مثل سورن و دنا نیست به هیچ وجه. گیربکس استاندارد و اتوماتیک که این موضوع توی ماشین های ایرانی مثل خوابه چون دنا گیربکسش همون گیربکس 405 هست و شتابگیری عالی در مقابل دنا وو خدماتت و گارنتی 5 ساله که حق و الانصاف من یک بار با داییم رفتم گارنتیش از نحوه برخورد و.. غیرشون قابله مقایسه با خدمات ایرن خوردو نیست هر شهری هم بری نمایندگی داره و همه وسایلش موجوده. حالا بازم خودت فکر کن و پرس و جو کن از اونهایی هایی که این ماشین رو دارندن.

      پاسخ
  2. احمد فقط سوپراسپرت اونم ایتالیایی
    سوابق: (570 دیدگاه) ,

    عجب نقاشی کشیدن طراحان آئوودی

    پاسخ
  3. رضا
    سوابق: (21 دیدگاه) ,

    عجب. خیلی عالی بود این فکر کنم طراحی بود وگرنه mercedes-benz silver lightning اینم طراحی شده ولی امکان ساختش نیست میدونی که چرا…

    پاسخ
    1. حسین
      سوابق: (1169 دیدگاه) ,

      درود. میشه یه حدسایی زد اما دقیقا میشه بگین چرا؟

      پاسخ
  4. تصویر پروفایل Erfan
    Erfan
    سوابق: (246 دیدگاه) ,

    اساتید کسی میدونه چرا آئودی تو کشور ما زیاد وارد نمیشه؟ در صورتی که برادرای آلمانیش مثلا بنز بی ام و و پورشه خیلی زیادن. به نظرم ماشینای آئودی در بعضی موارد بهتر هستن.

    پاسخ
    1. سعید
      سوابق: (1481 دیدگاه) ,

      فکرنکنم ربطی به دولت و قانون و این چیزا داشته باشه،چون حجم موتور زیر 2500 رو که میشه وارد کرد،شاید نمایندگی درست و حسابی نداره، مثلا نمایندگی بنز هم خیلی ضعیفه؛خیلی از مدلهای زیر 2500 رو میشه وارد کرد ولی نمیکنه مثل مدل قدرتمند A45,CLA45

      پاسخ
    2. مرتضی
      سوابق: (849 دیدگاه) ,

      بیشتر بستگی داره اقایون دلال چی میلشون بکشه!! فعلا میلشون به آئودی و فولکس نکشیده!!

      پاسخ
  5. ssam.zonda
    سوابق: (6 دیدگاه) ,

    عالیه، کسی میدونه کی کولاک موتور راه میوفته؟

    پاسخ
  6. محمد
    سوابق: (248 دیدگاه) ,

    چه قدر شبیه محصولات جدید هیوندایی زده.البته طراحی جلوش.

    پاسخ
    1. road
      سوابق: (46 دیدگاه) ,

      آیودی شبیه کره ای ها زده! مطمین باشیم چینی ها و کره ا ها با کپی ناشیانه طرحهای اروپایی امریکایی سعی میکند به اصالت نداشته برسن برای همین هر روز یه شکلی دارن و سل بعد ببنی مدل قبلی رو بدت هم ممکنه بیاد، اونهم فقط در شکل و ظاهر بدون اصول مهندسی

      پاسخ
    2. شایان
      سوابق: (1312 دیدگاه) ,

      دقیقا برعکس گفتی محمد هیچوقت برند کره ای یا چینی با ارزش نمیشه چون جز تقلید کار دیگه ای بلد نیستن

      پاسخ
  7. road
    سوابق: (46 دیدگاه) ,

    چقدر شبیه النترای ارزان قیمت و سوناتای معرفی شده هست!!
    کره ای ها با کپی کردن ناشیانه طرحهای خودروسازاهای برتر اونهم به بدون تناسب کلیه قطعات چه شاهکارهایی درست نکردن، اونهم فقط در شکل ظاهر

    پاسخ
  8. احسان(احسان سابق)
    سوابق: (2211 دیدگاه) ,

    اینکه 4 هزار کیلومتر کار کرده

    پاسخ
  9. Mohammad
    سوابق: (130 دیدگاه) ,

    یکی از دوستانی که در آلمان زندگی می کنه می گفت آئودی تو خود آلمان نسبت به بنز و بی ام و طرفدارای بیشتری داره.

    پاسخ
  10. محمد
    سوابق: (248 دیدگاه) ,

    من اصلا وابدا طرفدار کره ای ها نیستم مخصوصا توکیفیت ولی از لحاظ طراحی معتقدم قیافه کل خودرو ها را متحول کرد.حلا باکمک امریکایی ها یا غیره….

    پاسخ
    1. شایان
      سوابق: (1312 دیدگاه) ,

      شما یه بی ام و و کنار یه ماشین به ظاهر خوشکل کره ای بذار بعدم خودت انتخاب کن ماشین کره ای تقریبا چیزی نداره فقط شبیه زنهای زشت با آرایش غلیظ میمونه در صورتی که بی ام و کاملا با اصالت و البته زیباست چه باطن چه ظاهر

      پاسخ
  11. علی
    سوابق: (24 دیدگاه) ,

    بالاخره طرحهای آئودی داره مثل محصولات خودروسازی خودمون میشه

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.