نسخه دینامیک آئودی RS7 با قیمتی فراتر از R8

در حالی که یک نسخه استاندارد از آئودی RS7 اسپرت بک با موتور V8 و قدرت 552 اسب بخار تنها 104900 دلار قیمت دارد، نسخه ویژه ای از این خودرو معرفی شده که با همان قوای محرکه بیش از 146 هزار دلار به فروش می‌رسد.

Audi RS7 Exclusive Dynamic
Audi RS7 Exclusive Dynamic

نسخه دینامیک از آئودی RS7 دارای پانل‌های فیبر کربن در جلوپنجره، پوشش موتور، دیفیوزر عقب، پوشش آینه‌ها و همچنین اگزوز اسپرت و کلیپرهای ترمز قرمز تورنادو و چرخ‌های 21 اینچی براق آلیاژی است. سیستم تعلیق این خودرو با دامپرهای قابل تنظیم سه مرحله‌ای، حداکثر پویایی ممکن را برای این سدان اسپرت به همراه می‌آورد.

Audi RS7 Exclusive Dynamic Interior
Audi RS7 Exclusive Dynamic Interior

در داخل کابین، تغییرات محدودی قابل مشاهده‌اند از جمله کمربندهای قرمز و روکش چرم Valcona با دوخت لانه زنبوری زرشکی رنگ و تریم فیبر کربن.


موتور 4.0 لیتری هشت سیلندر این خودرو با یک توربوشارژر دوقلو قادر است شتاب صفر تا صدی در حد 3.7 ثانیه را خلق کند. انتقال نیرو هم مانند همه مدل‌های کواترو به هر چهار چرخ صورت می‌گیرد اما در اینجا با تنظیماتی در دیفرانسیل عقب، ویژگی‌های اسپرت بیشتری قابل درک می‌باشند.

در مجموع سؤالی که باقی می‌ماند این است که با وجود ارزش بالای این خودرو، آیا پرداخت 42 هزار دلار برای این مجموعه سفارشی، نسبت به مدل استاندارد RS7 معقولانه است؟

43 دیدگاه

  1. خاوری مزراتی
    سوابق: (1104 دیدگاه) ,

    غول عجیب غریب آئودی و سودای افتخار…

    پاسخ
    1. مک میسل
      سوابق: (2636 دیدگاه) ,

      عالی…فقط35000 هزار دلار بود بهتر بود…قیمتش بالاست

      پاسخ
      1. mory
        سوابق: (403 دیدگاه) ,

        خیلی عالیه اگه قیمتش کمتر بود چه فرقی به حال شما میکرد
        رقیبش مازراتیه که آئودی میخورش

        پاسخ
        1. Just germany
          سوابق: (59 دیدگاه) ,

          البته فکر میکنم برای رقابت با مرسدسclsساخته شده که البته من cls63amgرو ترجیح میدم

        2. mory
          سوابق: (403 دیدگاه) ,

          راست میگی
          رقیبش مرسدس cls
          که این قیمتش بهتره ولی خوب cls…

    2. M5
      سوابق: (195 دیدگاه) ,

      اگر اشتباه نگم این ماشین و پورش پانامرا و M6 و مازراتی قیبلی توی یک رده ان !
      البته تفاوت قیمت نوسانشون بالاست! منظور اتاق هست
      پانامرا چیز دیگس !

      پاسخ
  2. رضا
    سوابق: (1690 دیدگاه) ,

    آئودی یه کمپانی فوق العاده مدرن و با تکنولوژی ناب آلمانیه
    ولی بنظرمن پرداخت 42هزار دلار اضافه اشتباه محضه مگه اینکه پول براتون بی اهمیت باشه

    پاسخ
  3. امیر
    سوابق: (332 دیدگاه) ,

    آئودی و مرسدس بنز و بی ام و هر سه تاشون خودرو ساز های مشهور آلمانی هستن
    ضمن اینکه شرکت آئودی یکی از زیرمجموعه‌های گروه فولکس‌ واگن هستش

    پاسخ
  4. امیر
    سوابق: (332 دیدگاه) ,

    علامت تجاری خودروسازی آئودی، چهار حلقهٔ درهم تنیده هستش. این نشان، نماد پیوستن ۴ شرکت خودروسازی هستش، که تا اون موقع مستقل بودن، این شرکت‌ها عبارتند از: هورش، آئودی، واندرر و دی‌کی‌دبلیو. این چهار شرکت در واقع پایه‌های آئودی امروزی هستن

    پاسخ
    1. شاهین
      سوابق: (3142 دیدگاه) ,

      امیر جان نگو ائودی،بگو “ارباب حلقه ها”!
      خیلی لقب قشنگیه.واقعا برازنده هستش.

      پاسخ
  5. شاهین
    سوابق: (3142 دیدگاه) ,

    در مجموع سؤالی که باقی می‌ماند این است که با وجود ارزش بالای این خودرو، آیا پرداخت 42 هزار دلار برای این مجموعه سفارشی، نسبت به مدل استاندارد RS7 معقولانه است؟
    به نظر من کاملا معقولانه هست.ائودی رو اگه از بی ام و بیشتر دوست نداشته باشم مطمئنا همون اندازه دوست دارم.صدای موتور این ائودی خیلی دوست داشتنیه.یه کلیپ ازش دیدم داشت با 310 تا میرفت اصلا یه ذره صدا هم تو کابینش نمیومد.
    “این جلو پنجره مختص ائودی هست.هر گونه کپی برداری از اون منج به عدم استقبال از خودروی کپی کار خواهد شد.”

    پاسخ
    1. carbonado aventador
      سوابق: (3638 دیدگاه) ,

      شاهین جان آدم میره یه ماشین v8 یا v10 یا v12 می خره که با صدای موتورش حال کنه!!!!!!!!!!!!

      پاسخ
  6. خودم
    سوابق: (71 دیدگاه) ,

    شرکت آیودی بیشتر بر روی چراغ های ال ای دی در سمت عقب و جلوی خودرو کار میکند.هدفشون ایجاد چراغی هستش با طراحی مدرن و خاص.خوب آیودی اکثر مقامات کشورهای خارجی از آیودی استفاده میکنند.

    پاسخ
  7. sadegh
    سوابق: (2130 دیدگاه) ,

    نمیدونم باید دلم به حال خودمون بسوزه یا نه؟
    ولی واقعا این انصافه که ما اینجوری و اونا اونجوری؟؟؟!!!؟
    البته اینم بدونید که خود کرده را تدبیر نیست…

    پاسخ
    1. Arash66
      سوابق: (87 دیدگاه) ,

      آئودی زود تر از بنز این مدل مانیتور متحرک رو ارائه کرد، در مورد چیزی که اطلاعات ندارین نر ندین !

      رجوع شود به آئودی A8 D3

      پاسخ
  8. sadegh
    سوابق: (2130 دیدگاه) ,

    آئودی میخواد چراغ های جدیدی تولید کنه که هنگام بارش برف و بارون نور به دانه های برف و بارون نخوره که در اینصورت شما فقط جاده رو میبینید و دیگه مزاحمتی برای دیدتون نسبت به جاده پیش نمیاد.

    پاسخ
  9. رامتین
    سوابق: (735 دیدگاه) ,

    اولا باید گفت RS7 برترین سدان کل شرکت وزین آئودی بحساب میاد که بعدش S8 قرار میگیره.
    بنظرم با سرمایه گذاری عظیم آئودی در زمینه R&D باید گفت RS7 حتی برتر از M6 شرکت BMW یا S500 بنز میتونه قرار گیره. از نظر فنی بی ام و یا مرسدس کاملا میتونن در یک رده با این اتومبیل باشند و رقابت کنند اما از نظر ابهت، آئودی بنظر برتر بوده و رقیبش محصولات مازراتی است.

    پاسخ
  10. SHELBY GT500
    سوابق: (242 دیدگاه) ,

    خیلی خوبه ولی ارزون و بهتر از اون هم زیاد هست

    پاسخ
        1. خاوری مزراتی
          سوابق: (1104 دیدگاه) ,

          این یه بارو بخاطر عزیزدلم شاهین و دوستان پدالی ازش
          گذشتم…دفعه دیگه تکرار نشه

  11. امیر
    سوابق: (59 دیدگاه) ,

    تا اونجایی که من بیاد دارم آئودی این مدل رو برای رقابت با سری 6 بی او دبلیو و cls class مرسدس به بازار فرستاده که ظاهرا طبق اون مقایسه ای که چندی پیش توسط یکی از سایت های معتبر خودرویی خارجی انجام شده بود و نسخه ی ترجمه شدش هم در هفته نامه دنیای خودرو چاپ شد این ماشین تونست هر دو تا رقیبو له کنه و با اقتدار اول بشه

    پاسخ
  12. Arash66
    سوابق: (87 دیدگاه) ,

    100 در صد

    شک نکنید آئودی با تجربه از مسابقات اتومبیل رانی خود مثل پورشه قابلیت های اسپرتی و دینامیکی ماشین رو با پکیج های خود تقویت می کند.

    این در اصل مدل تیون خود ائودی هست که خیلی استاندارد تر از تیون های شرکت های دیگه می باشد همچنین قطعات خودرو رو هم از بهترین مواد و کیفیت مثل کربن تعویض کرده است.

    پاسخ
  13. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
    سوابق: (6524 دیدگاه) ,

    درود .

    ائودی در یکسری لز مسائل از بنز جلوتره .

    تنها خودروساز المانی ایی است که میتوان لقب تعادل و یا متعادل رو بهش

    داد .

    لوکس . اسپورت .

    پاسخ
    1. شاهین
      سوابق: (3142 دیدگاه) ,

      میلاد جان از چه لحاظ؟ از نظر تقسیم وزن جلو/عقب که بی ام و اوله.همیشه 50/50 بوده توزیع وزنش.(البته شما اینارو بهتر از من میدونی).ارادتمندم.

      پاسخ
      1. carbonado aventador
        سوابق: (3638 دیدگاه) ,

        شاهین جان وزنو نمی گه که!!!!!!منظورش اینه که مثلا وقتی یه r8 می خری هم 550 اسب بخار قدرت داره و هم از نظر لوکس بودن از بقیه ی ماشین های رده خودش بهتره!!!!!!!!

        پاسخ
        1. شاهین
          سوابق: (3142 دیدگاه) ,

          آهان گرفتم داداش.حله!!! 🙂

  14. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
    سوابق: (6524 دیدگاه) ,

    من عاشق اون دیسک ترمزش شدم .

    پاسخ
  15. شلبى
    سوابق: (563 دیدگاه) ,

    ببخشيد اقا ارش، حالا ايندفعه رو بكذر از ما كتكمون نزن

    پاسخ
    1. Arash66
      سوابق: (87 دیدگاه) ,

      شلبی جان این حرفا چیه
      ببینید خب ممکنه اطلاعات شما از بنز بیشتر باشه و این دلیل نمیشه که بنز هرکاری کنه اون اول انجامش داده باشه.

      آئودی غیر از آ8 نسل قبلی که مانیتورش متحرک بود زود تر از طراحی جدید داخلی کنسول و متحرک بودن مانیتور بنز، روی مدل آ 1 و آ 3 هم نمایشگر متحرک رو قرار داده یود، میتونید سرچ کنید و ببیید

      پاسخ
  16. ESI
    سوابق: (389 دیدگاه) ,

    مگه اینک ادم عقلشو از دست داده باشه که40هزارتا بیشتربده

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.