آکورا NSX، گران‌ترین خودروی ساخته‌شده در آمریکا

با شروع تولید در ماه آوریل، نسل جدید آکورا NSX گران‌ترین خودروی ساخته‌شده در ایالات‌متحده نام می‌گیرد.

2017 Acura NSX
2017 Acura NSX

با ربودن تاج قهرمانی از سر دوج وایپر، این خودروی ژاپنی گران‌ترین خواهد بود. البته شاید بپرسید که پس فورد جی تی 400 هزار دلاری چه می‌شود؟ باید گفت که این خودرو در کانادا تولید خواهد شد.

2017 Acura NSX
2017 Acura NSX

آکورا از اواخر این ماه سفارش‌ها را دریافت می‌کند و برای فروش 800 دستگاهی در سال 2016 برنامه‌ریزی کرده است. تولید این خودروی هیبریدی در مرکز تولید ماریسویل اوهایو صورت می‌گیرد.

2017 Acura NSX
2017 Acura NSX

2017 Acura NSX
2017 Acura NSX

Samuel Abuelsamid تحلیلگر ارشد حمل‌ونقل می‌گوید که NSX 2017 به‌اندازه‌ی خلف خود پیشگام نخواهد بود اما به این معنی نیست که از NSX استقبال نشود: “این خودرو اندیشه‌ی مردم درباره‌ی این سگمنت را تغییر خواهد داد.NSX سست و یا شکننده نخواهد بود.” Abuelsamid می‌گوید: “فراری، مک لارن، آئودی و همه‌ی خودروسازان درس‌هایی از NSX یاد گرفته‌اند. این خودرو البته به‌اندازه‌ی نسل قبل پیشگام نخواهد بود. البته نمی‌گویم که خودروی خوبی نخواهد بود.”

2016 Acura NSX
2016 Acura NSX

2016 Acura NSX
2016 Acura NSX

آکورا NSX جدید در مدل پایه حداقل 156 هزار دلار آب می‌خورد البته مدل‌های تاپ تر می‌توانند تا 220 هزار دلار قیمت‌گذاری شوند. در آلمان قیمت این سوپرکار از 196330 دلار آغاز خواهد شد.

درباره نویسنده

تصویر پروفایل شاهین احمدزاده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو

58 دیدگاه

  1. تصویر پروفایل سعید
    سعید
    سوابق: (477 دیدگاه) ,

    هوندا باید یه دلیل منطقی برای این قیمت گذاری داشته باشه چون واقعا چیز خاصی نداره

    پاسخ
    1. شاهین
      سوابق: (3142 دیدگاه) ,

      قیمتش شاید تند باشه اما با توجه تست هایی که ازش شده مطمئنا یاد و خاطره ی NSX قدیمی رو زنده میکنه 🙂

      پاسخ
    2. تصویر پروفایل سامان اذری
      سامان اذری
      سوابق: (1475 دیدگاه) ,

      اقای سعید
      تقریبا میشه گفت این ماشین یه پورشه 918
      هست با قیمت یک هشتم
      918 رو اگه با این مقایسه کنیم پورش سرتره ولی نه به اندازه 700 هزار دلار

      پاسخ
    3. Sard
      سوابق: (77 دیدگاه) ,

      آره واقعا ! با این پول میشه یه فورد موستانگ ۲۰۱۵ بخری با قیمت حدودا ۲۳ هزار دلار ، بعد یه پک سوپر شارجر و سیستم اگزوز بزاری ، شاسی و کل بادی و حتی فرمون و صندلی هارو فیبر کربنی کنی تا ماشین پرواز کنه و رینگ ۲۲ وسن (vossen) بارنگ مات بزاری، ال ایدی زیر ماشین و کلی چیزای خفن تر روش بزاری !
      اونوقت یه ماشین ۷۰۰ اسبی خفننننننننن داری !
      مردای مومن راس میگن این قیمت زیاده! خیلی زیاده!?

      پاسخ
    4. Ashkan
      سوابق: (312 دیدگاه) ,

      800 تا سالی؟4 سال متوالی بفروشه میشه 3200 تا
      اینا چطوری میخوان سود کنن در حالی که خودرو ساز ما با فروش 200-400 هزار خودرو همش داره ضرر میده

      پاسخ
  2. خسته شده
    سوابق: (623 دیدگاه) ,

    نصف این قیمت هم ارزش نداره قیافه بیرونیش و درونیش افتضاحه خالصه به تقلید از ماشین های اروپایی آئودی آر هشت و مکلارن و درهم کردن این دو اینو ساخت الان متعصبین ژاپنی میریزن اینجا ولی خوب میدونن دارم درست میگم

    پاسخ
    1. Sina
      سوابق: (21 دیدگاه) ,

      اتفاقا شما متعصبی که به خودت اجازه میدی توهین کنی.

      پاسخ
    2. Pagani
      سوابق: (319 دیدگاه) ,

      وایپر رو با این مقایسه میکنه تو متن?
      وایپر کجا این کجا؟؟
      تازه کوروت نسل جدید که اینو قورت میده
      ?

      پاسخ
    3. تصویر پروفایل Carbonado Aventador
      Carbonado Aventador
      سوابق: (3638 دیدگاه) ,

      خسته شده
      من از دیشب کامنت هات رو دنبال کردم…
      الان ی جمله میگم و میرم…
      کامنتات هیچ ارزشی نداره!

      پاسخ
      1. Sina
        سوابق: (82 دیدگاه) ,

        نفرمایید اونتادور جان
        مگه ایشونو نمیشناسید شما؟؟؟
        جناب خسته از بزرگان عرصه خودرو و جز کارشناسان حرفه ای صنعت خودرو هستن
        ایشون تمام این ماشینارو تست میکنن بعد نظر میدن،،موی لای درز ایشون نمیره اصلا

        پاسخ
      2. ali a.j.g
        سوابق: (236 دیدگاه) ,

        آقای کربونادو اونتادور ضمن تبریک عید نوروز به شما باید بگم واقعا حرف حق رو زدی

        پاسخ
        1. تصویر پروفایل Carbonado Aventador
          Carbonado Aventador
          سوابق: (3638 دیدگاه) ,

          سلام علی اقای گل…
          منم سال نورو به شما تبریک میگم!
          در مورد کامنت بالاییم هم بگم که یه خطش رو حذف کردن که خیلی سنگین تر بود!!!
          درکل نمیدونم چی بگم!بعضی ها حتی دستشون به اسباب بازی ماشینش هم نمیرسه بعد میان درموردش بد و بیراه میگن!

    4. luis
      سوابق: (590 دیدگاه) ,

      اگه به قول شما تقلیده پس شبیه اوناست پس قشنگه اگه زشته پس اونایی که به قول جناب عالی مقلد بودن زشت بودن اگه هم مخلوط اوناست که دیگه اسمش تقلید نیست امروز هر خودرویی همون المانم بزنه یه قسمتیش یه جاش شبیه بقیه خودروها میشه از بس همه جور طرحی زده شده
      اینقدره هم با تمام وجود سعی در مقابله با خودروسازی ژاپن نداشته باش با بیلچه نمیشه چاه نفت حفر کرد برادر .

      پاسخ
    5. احسان
      سوابق: (237 دیدگاه) ,

      قبول دارم حرفتو بخوای ژاپنی سوار شی میری نیسان جی تی ار می خری روی هرچی ماشین هست رو باهاش کم میکنی

      پاسخ
  3. تصویر پروفایل Nima
    Nima
    سوابق: (796 دیدگاه) ,

    از مشخصات فنیش اطلاعاتى نیست؟
    لطفا مطلب اولین تست رانندگى کادیلاک CT6 که کاراند درایو انجام داده هم بزارین.

    پاسخ
  4. تصویر پروفایل BMW E9
    BMW E9
    سوابق: (395 دیدگاه) ,

    هوندا NSX در گذشته بخاطر قیمت کمتر و منطقی تر و قدرت و عملکرد نزدیک و حتی بهتر از رقیبان اروپایی محبوب و پر فروش شد. ولی نسل جدید گرونه چهره ی برای رقابت نداره و از نظر عملکردی هم بعدن مشخص میشه.

    پاسخ
  5. تصویر پروفایل Nima
    Nima
    سوابق: (796 دیدگاه) ,

    معناى ماشین ژاپنى رو از دست داده.
    اصلا خوش قیمت نیس
    بخصوص توى اروپا که 50.000 دلار گرونتر از R8 قیمتش میشه.

    پاسخ
  6. تصویر پروفایل Nima
    Nima
    سوابق: (796 دیدگاه) ,

    مشخصات فنى:
    یک موتور شش سیلندر خورجینی توربو با حجم 3.5 لیتر در پشت قسمت سرنشینان قرار گرفته و با کمک دو موتور الکتریکی که روی محور جلو قرار دارند و یک موتور الکتریکی سوم که مابین موتور بنزینی و گیربکس 9 سرعته اتوماتیک دوکلاچه جای گرفته، نیرویی در حد 573 اسب بخار و گشتاوری 645 نیوتن متری را ارائه می‌نماید. بدین ترتیب این خودروی 1725 کیلوگرمی قادر است در حدود 3.0 ثانیه از سکون به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت دست یابد و نهایتاً از سرعت 307 کیلومتر بر ساعت نیز عبور نماید.

    با پولش دقیقا میشه دوتا کوروت Z06 خرید.

    به این مطلب توجه کنید:
    http://www.pedal.ir/آکورا/alternatives-acura-nsx/

    پاسخ
  7. احمد باقری
    سوابق: (4347 دیدگاه) ,

    درسته که قیمت گذاریش باید منطقی باشه، ولی این که هیچی نداره، حرف درستی نیست، به هر حال، فناوریهای زیادی داره.

    پاسخ
  8. تصویر پروفایل شکوفه های کویری
    شکوفه های کویری
    سوابق: (333 دیدگاه) ,

    Abuelsamid می‌گوید: “فراری، مک لارن، آئودی و همه‌ی خودروسازان درس‌هایی از NSX یاد گرفته‌اند. این خودرو البته به‌اندازه‌ی نسل قبل پیشگام نخواهد بود. البته نمی‌گویم که خودروی خوبی نخواهد بود.”

    پاسخ
  9. محمد حسین
    سوابق: (70 دیدگاه) ,

    چرا تو آلمان اینقدر از آمریکا گرون تره !؟!؟!؟!

    پاسخ
  10. afshin
    سوابق: (192 دیدگاه) ,

    شبیه نمومه فیکه ار8 ته!!
    اگر هم کسیبخواد سوپر اسپرت ژاپنی بخره خیلی سخت پول نیسان جی تی ار نیسمو رو بدی
    این رو بخری! کارش سخته جلوی این همه حریف غول
    nissan gtr
    benz gt amg
    auidi r8
    bmw i8
    corvet
    maserati granturismo
    maclaren
    porsche 911 turbo s
    and …
    فکر میکنم هوندا اکورا واسه این بازار چیزی بیش از این احتیاج داره

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل Nima
      Nima
      سوابق: (796 دیدگاه) ,

      یه چیز جالب رو توى پدال توجه کردین؟
      طرف داره کامنت هارو میخونه به یکى لایک میده بعد پایینتر یکى یه نظر مخالف اون بالایى میده. به اونم لایک میده.
      بعضى ها هم هستن(بعضى ها) به همه دیسلایک میدن یعنى بخونه و نخونه دیسلایک میده.
      نمونه تمام اینا که گفتم پایینتر قابل مشاهده هست.

      پاسخ
  11. بهنام طیبی
    سوابق: (4441 دیدگاه) ,

    ژاپنی ها تا عمق بازارهای امریکا هم نفوذ کردن.دمش گرم وقتی خودروهای باکیفیت و ممتاز تولید میکنه باید هم جز بهترین ها هم باشه

    پاسخ
    1. خسته شده
      سوابق: (623 دیدگاه) ,

      بهنام خان این خودرو از همین الان شکست خوردست یه نگاه بهش بنداز تاریخ اتومبیل میاد جلوی چشمات عزیزم اینقدر که تقلید کرده از این اون

      پاسخ
    2. تصویر پروفایل BMW E9
      BMW E9
      سوابق: (395 دیدگاه) ,

      الان مثلا می خواستی نامحسوس بگی ماشین های ژاپنی باکیفیت و…!؟
      عمق بازارهای آمریکا! یعنی چی؟
      الان خیلی از کمپانی های ماشین سازی در جاهای مختلف دنیا کارخونه دارن که اولین دلیلش ارسال راحت و کم هزینه ی محصولاتش به کشورهای همسایه است.

      پاسخ
      1. بهنام طیبی
        سوابق: (4441 دیدگاه) ,

        دوست عزیز من عادت ندارم بازی با جملات و کلمات انجام بدم و لقمه دورسرم چرخ بدم
        اصل مطلب گفتم که ژاپن در امریکا که خود امریکا خدای خودروسازی خوب رشد کرده و بازار تقریبا تونسته به سمت خودش بکشونه.

        پاسخ
      2. بهنام طیبی
        سوابق: (4441 دیدگاه) ,

        الان در سراسر جهان و اروپا از خودروهای ژاپنی خوب استقبال شده بخاطر اینکه هم قیمت مناسب دارن و کیفیت بالا برخودردار.

        پاسخ
      3. luis
        سوابق: (590 دیدگاه) ,

        منظور رفیقمون بازتر امریکا بود که کامل ترین و جامع ترین و ازاد ترین بازار رقابتی جهانه وگرنه امریکا یی ها هم میتونن مثل کشورهای اروپایی تعرفه خیلی از ژاپنی ها که وارداتی هستن رو بالا ببرن و به راحتی چرخ خودروسازی ژاپن فلج کنن ولی همچین اتفاقی هیچ وقت نمیافته چون امریکاست و قلب اقتصاد جهان.

        پاسخ
        1. بهنام طیبی
          سوابق: (4441 دیدگاه) ,

          دوست عزیز این طوری هم که شما عرض کردید هم نیست.درست که امریکا یکی از قدرت های برتر در سراسر جهان ولی سیاست هایی هم وجود داره که به عقل من و شما خطور نمیکنه

        2. بهنام طیبی
          سوابق: (4441 دیدگاه) ,

          من شخصا به نطرات همه دوستان و رفیقان عزیز احترام میزارم ولی لطفا وارد سیاست نشید که خیلی از مسائلی در جهان و بخصوص امریکا حاکم میباشد که ما هیچی ازش نمیدونیم.پس لطفا فقط نظرسنجی درباره خودرو باشه.باتشکر

  12. Soroosh
    سوابق: (39 دیدگاه) ,

    به به باز دوستان کارشناس همیشه حاضر در صحنه از جمله اقای خسته شده این ماشینو هنوز نیومده تست کردن نتیجه گیری هم کردن به این نتیجه هم رسیدن که چیز خاصی نداره گرونم هست زشت هم هست و ناموفق خواهد بود
    احسسسسسنت به شما نوابغ کشور عزیزمون
    اخه اول برید یه چهار تای جای معتبر بگردید ببینید این ماشین چیه ( البته اگه انگلیسی بلدید که فکر نکنم) چجوریه چیکارست بعد بیایید اینجا نظرات گهربار بدید
    این ماشین با یه موتور v6 3.5 twin turbo در وسط و دو موتور برقی ثابت با قدرت خروجی تقریبا ۵۶۰ اسب و گیربکس ۹ دنده دبل کلاچ و صفر تا شصت مایل ۲.۷ ثانیه حداقل تو شتاب یک دهم ثانیه سریعتر از پورش ۹۱۸ با شتاب ۲.۸ ثانیه و قیمت حدود ۸۰۰ هزار دلار هست
    پس دوست عزیز اینو با ایودیr8 و بی ام و i8 و بنز جی تی و این اسپرت های معمولی مقایسه نکنید و نگید گرونه و چیزی نداره وقتی نمیدونی چیه!!
    در ضمن به نظرم اونایی که میگین زشته عکس های بیشتری ازش ببینن

    پاسخ
    1. nima
      سوابق: (796 دیدگاه) ,

      عزیز یه بار دیگه به مشخصات توجه کن لطفا:
      موتور 3.5 لیتر 6 سیلندر خورجینی به همراه 3 موتور الکتریکی
      گیربکس 9 سرعته اتوماتیک 2 کلاچه
      توان 573 اسب بخار
      گشتاور 645 نیوتون متر
      1725 کیلوگرم
      0-60 مایل: 3 ثانیه
      حداکثر سرعت: میتواند از 307 کیلومتر بر ساعت عبور کند

      پاسخ
    2. تصویر پروفایل Reza :: Deutschland :: Mercedes
      Reza :: Deutschland :: Mercedes
      سوابق: (2173 دیدگاه) ,

      درود
      شتابش بین 3.0 تا 2.9 هست و ماکزیمم سرعتش 191 مایل بر ساعت (خودت در 1.6 ضرب کن ببین حدودی چقدر میشه برحسب کیلومتر بر ساعت)
      ماکزیمم توانشم همون 673 اسب بخاره
      1/4 مایل رو هم تو 11.1 میزنه
      حالا چطور میگی از 918 سرتره؟ برو یه نگاه به شتاب اعلامی کارخونه بنداز (2.6)
      حالا بماند موتور ترند عدد 2.4 و کارانددرایور عدد 2.2 رو برای 918 ثبت کرده
      یه نگاه به رکورد 918 در پیست نوربرگرینگ هم بد نیست (6:57)
      هرچیزی رو با هم قد خودش قیاس کنین

      پاسخ
    3. afshin
      سوابق: (192 دیدگاه) ,

      دوست عزیز شتاب 2.8 ثانیه ای پورشه 918 هم تو اون سایت های معتبر انگلیسی که شما بلدی و بقیه بلد نیستن خوندی؟پس معلوم انگلیسیت خیلی اوکیه .سایتاتم خیلی معتبر
      تحلیل کارشناسیت من رو بد جوری برده تو فکر=ایودی ار 8 و بنز جی تی اسپرت معمولی!!!
      اونوقت بی ام و ام4 بنز سی63 هم حتما لنگ دمپایین!!؟؟
      اینم از پورشه 918 خیلی سر تره !!!
      عاقا اسم این سایتایی که میری به ما هم میگی تحلیلمون اینجوری قوی بشه!؟
      میخوام انقدر تحلیلم قوی بشه از شما هم جلو بزنم مثلا به فراری 458 بگم لنگ کفش پاره!

      پاسخ
  13. بهزاد
    سوابق: (759 دیدگاه) ,

    قبل از معرفی فکر میکردم ماشین خوبی از آب دربیاد ولی وقتی کیارش یا همون خسته دل تستش کرد تازه متوجه شدم اشتباه میکردم.
    اونقدر تحلیل فنی دوستمون دقیق و منطقی بود که از گذشته خودم نا امید شدم.
    نمیدونم اون قفلی که زده کلیدش کجاست و احتمال پیدا شدنش هست یا نه!

    پاسخ
    1. luis
      سوابق: (590 دیدگاه) ,

      کیارشو خوب اومدی بیگ لایک به تو دوست زرنگ پدالی
      بله منم منصرف شدم والان دارم میدم خودکشی در دریای کارائیب

      پاسخ
    2. خسته شده
      سوابق: (623 دیدگاه) ,

      بهزاد خان چرا وقتی نمیتونین جواب منطقی بدین زود شروع به توهین و یا تحقیر میکنین مثل بعضی ها که علنا دارن این کارو میکنن و من بحثی دیگه ندارم باهاشون چون رسما کم اوردن من جوابمو پایئن بهتون دادم بخونین ضمنا من کیارش نیستم و منظورتونو از قفل نفهمیدم اگه واضح توضیح بدین ممنون میشم

      پاسخ
  14. تصویر پروفایل Reza :: Deutschland :: Mercedes
    Reza :: Deutschland :: Mercedes
    سوابق: (2173 دیدگاه) ,

    درود
    کلا به این ماشین خوش بینم
    شبیه R8 هست ولی این که بگیم کپی خودشه کمی بی انصافیه
    با ساختار انتقال قدرتش خیلی حال میکنم
    اول موتور احتراقی
    بعد موتور الکتریکی
    بعد گیربکس و نهایتا 2 چرخ عقب
    2 تا موتور الکتریکی هم چرخ جلو
    پرفورمنسش به نسبت قیمتش خوبه گرچه ممکنه گزینه های ارزونتری هم باشه مثل کوروت

    پاسخ
  15. بهزاد
    سوابق: (759 دیدگاه) ,

    رضا جان کاری به این خودرو ندارم و اگر بخوام بگم طرفدارم کدوم خودروی اسپرتم بی شک ،یک نام هست و اونم فراری ولی انصافا برای مقایسه سایر خودروها مثال کوروت را میارین؟
    عمرا کوروت قابل مقایسه باشه با r8 و 911 و i8 و… چون اونا داخل پرانتز قرار دارند!
    مشکل اینجاست که هیچ خودروسازی غیر آلمانی ها حق ساخت خودروی لوکس یا اسپرت نداره چون اینجا حکمش صادر شده…

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل Nima
      Nima
      سوابق: (796 دیدگاه) ,

      مشخصات فنى کوروت Z06 :(جهت مقایسه)
      ٠-۶٠ مایل فقط 2.95 ثانیه و تاپ اسپید بیش از 330 کیلومتر بر ساعت. نتایج تست نوربرگ رینگ اونو بالاتر از ائودى R8 و 911 و فرارى 458 و i8 و AMG GTS و هر چیزى که پایینتر از اینا قرار میگیره.
      قیمت فقط 79.000$ یه ماشین بیارین که با این قیمت این بازده رو داشته باشه. ندارین.
      حالا میخواین دیس لایک بدین میخواین ندین. آخه فهمیدم اینجا هرکى با مدرک حرف میزنه دیسلایک میگیره.(همه رو نمیگم فقط بعضى ها-اگر ناراحتى خوب با مدرک بگو به این دلیل قبول ندارم)

      پاسخ
      1. بهزاد
        سوابق: (759 دیدگاه) ,

        نیما جان دوست خوبم اینجا بحث برند و ماشین نیست و همگی میدونیم کوروت جزو امضاهای خودروسازی هست و برای خودش یک معیاره. ولی بحث اصلی اینجاست که کوروت فقط در موارد ضروری برای مقایسه استفاده میشه وگرنه در سایر موارد به حساب نمیاد!
        امیدوارم منظور اصلی را رسونده باشم.

        پاسخ
        1. تصویر پروفایل Nima
          Nima
          سوابق: (796 دیدگاه) ,

          بهزاد جان شما میدونستى کوروت سال 88 هایپر کار هم داشته که دربارش اینطورى میگى؟
          کوروت چون قیمتش ارزونه دلیل نمیشه با ماشیناى 200.000 دلارى مقایسه نشه. اتفاقا اوج هنر هست که با ماشین 200.000 دلارى مقایسه بشه.
          کوروت کلاوى حداکثر سرعتش 409 کیلومتر بر ساعت بوده با شتاب 1.97 بعد شما میگى با بنز AMG GT و فرارى 458 و 911 مقایسه نکنم؟
          واقعا چى ازشون کم داره؟

    2. خسته شده
      سوابق: (623 دیدگاه) ,

      بهزاد خان کسی حکم صادر نمیکنه همه نظرشونو میگن بعدم کوروت چه ربطی داره به این بخش یعنی اینکه ما که طرفدار برند خاصی هستیم نباید نظر بدیم یا حرفی بزنیم به نظر من این شکست میخوره حالا یا میخوره یا نه این بعدا معلوم میشه ممکنه یه مدل از پورشه یا بنز بیاد بیرون و شکست بخوره ضمنا کی میگه مقایسه نمیشه با اونا در همین پدال فکر کنم چند بار این اتفاق افتاد شما هم زود قضاوت نکن یه نگاه به این ماشین بنداز چون صرفا از من یا کسای دیگه خوشت نمیاد قضاوت نکن ببین اون حرفام دروغه کسی که میره اینقدر پول ماشین بده حتما نگاه به اصالت طراحی و نمای بیرون و درونش میندازه و اسم برند هم خیلی مهمه برای همین نمیتونه با اونایی که اسم بردین و یا کوروت یا برندهای رقابت کنه خیلی سخت بتونه جا بیفته حداقل در این مدل و فعلا

      پاسخ
      1. بهزاد
        سوابق: (759 دیدگاه) ,

        دوست عزیز بنده نگفتم از این خودرو خوشم میاد یا این خودرو همه چی تمامه و چون ژاپنیه از نظر ما بدون ایراده.
        فلسفه ی تولید این خودروها به دست اینگونه شرکت ها کسب سود یا شرمنده کردن سایر خودروها نیست.
        این خودرو یک سمبل و تبلیغ بلند مدت برای شرکت آکورا محسوب میشه و همینکه مجلات و سایت ها به طور مداوم به نقد و بررسی nsx میپردازند خود به خود نام آکورا بیشتر به جریان میوفته و دقیقا همان سمبلی که GTR برای نیسان یا LFA برای لکسوس داشت این هم همان راه رو خواهد رفت.
        همینکه این خودرو در مقام قیاس کنار بزرگانی مثل 911 و کوروت و r8 و فراری قرار میگیره فعلا برای آکورا کافیه و اگر در تست ها بتونه برخی از اونهارو به چالش بکشه از منظر وجهه میتونه بدرخشه و در آینده تاثیرش بر سایر مدلهای آکورا زیاد خواهد بود.

        پاسخ
    3. تصویر پروفایل Reza :: Deutschland :: Mercedes
      Reza :: Deutschland :: Mercedes
      سوابق: (2173 دیدگاه) ,

      درود
      من کوروت رو برای قیمت پایینش مثال زدم
      وگرنه 911 و AMG-GT هم رده این خودرو هستند هرکدوم هم توانایی خودشونم دارن
      تو انگلیس هم جگوار اف تایپ هم وطنش هم جی تی ار خب تستای مختلفم هست که مقایسه میکنن من خودم کار اند درایورو خیلی قبول دارم ولی خب مقایسه بوده کوروت رو بالاتر از 911 قرار داده موتورترند رو قبول دارم ولی خب مولسان رو هم بالاتر از میباخ قرار داده (گرچه کم هم مورد نبوده ماشین آلمانی رو برنده اعلام کنه)
      دلیلی نمیشه بقیه رو (به زبان عامیانه بگم) آدم حساب نکنیم هرکی به اندازه خودش برای این صنعت زحمت کشیده حالا یکی بیشتر یکی کمتر
      من خودم تو برندای امریکایی فورد رو بیشتر از همه دوست دارم ممکنه ماستنگ رو به ام3 یا سی63 هم ترجیح بدم
      آلمانی شاید از دید من ماشین برتر باشه ولی لزوما انتخاب برتر نیست

      پاسخ
    4. تصویر پروفایل Reza :: Deutschland :: Mercedes
      Reza :: Deutschland :: Mercedes
      سوابق: (2173 دیدگاه) ,

      فراری هم قبول دارم بسیار برند معتبر و خاصیه و سنگینی اسم فراریو شاید هیچ خودروساز دیگه ای نداشته باشه از بیشتر مدلاش خوشم میاد با بعضی هاشم خیلی حال نمیکنم(زور که نیست!)
      حالا بنده میتونم از شما سوال کنم جایگاه ژرمن ها در این صنعت کجاست؟ (هم در طول تاریخ هم در حال حاضر و هم آینده-چ مسابقه و چه تولید انبوده چه لوکس سازی و چه تکنولوژی های به کار رفته و …)
      یکی میاد میگه المان ها از ترس ژاپنی ها شب خابشون نمیبره جاشونو خیس کردن
      یکی میگه صنعت خودروی انگلیس(!) برتر از آلمانه
      یکی میگه اگزوز ماشین امریکایی بخوره به آلمان، آلمانو باد برده
      یکی میگه المان خداست و هیچوقت پایین نمیاد
      عده ای هم نظر کلا متفاوت میدن

      پاسخ
  16. JDM eat sleep
    سوابق: (45 دیدگاه) ,

    بابا دیدگاه بعضی از دوستان متین هست اصلا چرا باید اکورا تو این کلاس ماشین تولید کنه همه میدونیم nsx90 چقدر زیباوجلوتر از زمان خودش بود حتی تو تیزر تبلیغاتی هم یه بچرو نشون میده که داره با nsxنسل قبل بازی میکنه مثل گذشتهای خودمون ولی این هیچ ربطی به اون nsx دوست داشتنی نداره .اخه هیبرید بعد بعضی از دوستان یه همچین گوهری رو با ماشینی که اصلا هیچی نیست(918)مقایسه میکنن

    پاسخ
    1. king 918
      سوابق: (1605 دیدگاه) ,

      ماشینی که اصلا هیچی نیست 918
      خداوندا توبه
      luis جان سفر کارائیب رو بذار با هم میریم خودکشی

      پاسخ
    2. شایان
      سوابق: (1312 دیدگاه) ,

      ماشینی که اصلا هیچی نیست(918) چرا باید اصلا چنین شخصی اصلا در این دنیا بوجود بیاد که چنین حرفی بزنه

      پاسخ
      1. JDM eat sleep
        سوابق: (45 دیدگاه) ,

        اول اینکه خیلی زود گردوغبار پیری روی 918 نشست(چیزی که هیچوت برویskyliner30تاr35نمیشینه) و بعد p1اون رو به چالش کشید وبعد هم نوبت به لافراری شدوتو مجله ی موتور ترند هم سوم شد وتسترها بر این باور بودن که هیبریدی بودنش خیلی ملموس تر و بیشتر برای کارهای روزمره میتونه باشه نسبت به دو رقیب دیگه.یعنی شما یه موستانگ میگیری که لذت v8 رو ببری بعد میگی نه مصرفش زیاده پس به جای پول بنزین میرم یه v6 میگیرم.مثل همون بلایی که شما رو ماکسیما(گازسوز) انجام دادین.اتفاقا پورشه رو این ماشین و اون مدل لمانز که تبلیغات گسترده انجام داده بود نتونست به نتیجه برسه و لمانز رو نبرد.برای ما که سالهای 80و90 دوران ماشینیمون هست یه سری چیزها قابل قبول نیست.اصلا میدونی منظورم چیه

        پاسخ
        1. king 918
          سوابق: (1605 دیدگاه) ,

          دوست عزیز یه مقدار در مورد خودرو تحقیق کنی بد نیست راه دوری هم نرو تو پدال در مورد 918 یه سرچی کن
          من فکر میکنم شما نمیدونی 918 کدوم ماشین پورشست یه تحقیقی کن ضرر نمیکنی اگر هم نخواستی من یه سری مطالب در مورد 918 بهت میگم تا متوجه یکی از موفق ترین و افسانه ایی ترین خودرو های حال حاضر جهان شناخت پیدا کنی
          قصد بی ادبی هم نداشتم
          ارادت …

  17. احسان
    سوابق: (237 دیدگاه) ,

    خود روی فوق العاده ای هست نو آوری های زیادی هم توش هست که کمتر ماشینی داره اما با توجه به نسل قبل که اسطوره ای بود واسه خودش انتظار بیشتری از این مدل میرفت. طراحی وظاهر نسبت به قیمتش و رقیباش واقعا حرفی برای گفتن نداره حتی من طراحی نسل قبلش رو بیشتر میپسندم

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.